Goh wat een briljant idee, nooit aan gedacht dat dit tot de mogelijkheden zou behoren. En ik al die jaren maar super gefrustreerd ook 60 blijven rijden achter ze aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:43 schreef incel het volgende:
[..]
Goh wat een briljant idee, nooit aan gedacht dat dit tot de mogelijkheden zou behoren. En ik al die jaren maar super gefrustreerd ook 60 blijven rijden achter ze aan.Ik ben dan ook heel briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier precies hetzelfde. Woon in een woonwijk met veel gezinnen met jonge kinderen. Je wilt niet weten hoe hard sommigen hier door de woonwijk rijden. Kwestie van tijd voordat het hier een keer goed misgaat. Ik begrijp ook niet wat ze bezielt, dat laatste stukje naar huis toe win je echt helemaal niets met te hard rijden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Nav het nieuwsbericht 5-jarig jongetje omgekomen bij verkeersongeval
Het vijfjarige jongetje kwam vermoedelijk tussen de geparkeerde auto’s vandaan en klapte tegen de bestelbus.
Heel triest.
Daarom ook is het een 30km/u zone in mijn wijk. En helemaal terecht, want er zijn een boel spelende kinderen.
Maar echt geregeld dat een ander zowat in mijn kofferbak kruipt als ik met matige snelheid de wijk doorrijd. Je zou het haast eens op video moeten opnemen. Doet de politie daar wel wat mee, als je kentekens doorgeeft van mensen die behoorlijk rap door een woonwijk rijden?
Wat me een keer overkomen was, een patsertje in een Golf 4 die 30 echt te langzaam vond en volgas ging inhalen. In die woonwijk... Toen ik daarop toeterde en seinde over die debiele actie had meneer ineens geen haast meer.... remmen, gebaren maken, alarmlichten aan....
Inmiddels zaten we op de rondweg en meneer reed daar een kilometer lang stapvoets.. nog altijd gebaren makend...
Een leermoment: ik had niet moeten reageren op zo'n debiel. Kenteken noteren, aan de politie doorgeven.
Als je met 30 nog net kunt remmen, rij je nog zo'n 25 km/u als je 40 reed. Da's even zonder reactietijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Triest. Maar ook 30 is te hard als een kind ineens tussen 2 auto's vandaan springt.
Deden ze dat ook maar wat vaker in NL... heb het nog nooit zien gebeuren in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
De Belgische politie vond mij een irritatie op de weg.
Ik reed vanmiddag ietsje te lang op de middenbaan in België en er kwam een politiewagen naast me rijden. Een agent gebaarde dat ik een baan moest opschuiven, maar op dat moment dacht ik dat hij me aan de kant ging zetten. Maar hij hield het alleen bij gebaren gelukkig. Hij had ook gelijk hoor, maar zou het niet zo zijn dat je in Nederland direct langs de kant van de weg staat met even later een bekeuring op zak?
Dat laatste is nou vaak het probleem hé, vooral als een kind uit het niets tussen auto's vandaan komt. Kun je al je wiskunde op los laten maar dat is gewoon pech. Ja, kans dat het kind dood is groter bij een hogere snelheid, maar dat is niet de enige factor. Kind heeft ook meer kans om het te overleven bij een Fiat 500 dan een Q7 of F50 met bullbar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:49 schreef Light het volgende:
[..]
Als je met 30 nog net kunt remmen, rij je nog zo'n 25 km/u als je 40 reed. Da's even zonder reactietijd.
Nee, maar je had er best 1 mogen krijgen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik reed vanmiddag ietsje te lang op de middenbaan in België en er kwam een politiewagen naast me rijden. Een agent gebaarde dat ik een baan moest opschuiven, maar op dat moment dacht ik dat hij me aan de kant ging zetten. Maar hij hield het alleen bij gebaren gelukkig. Hij had ook gelijk hoor, maar zou het niet zo zijn dat je in Nederland direct langs de kant van de weg staat met even later een bekeuring op zak?
Klopt, als zo'n kind een meter voor je auto springt, ben je gewoon kansloos. Dan kun je dat kind beter met 30 dan met 40 aanrijden. Komt dat kind 3 autolengtes (15 meter) verder de straat op gerend, dan heb je bij 30 nog wel een kans en bij 40 een stuk minder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:39 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Deden ze dat ook maar wat vaker in NL... heb het nog nooit zien gebeuren in ieder geval.
[..]
Dat laatste is nou vaak het probleem hé, vooral als een kind uit het niets tussen auto's vandaan komt. Kun je al je wiskunde op los laten maar dat is gewoon pech. Ja, kans dat het kind dood is groter bij een hogere snelheid, maar dat is niet de enige factor. Kind heeft ook meer kans om het te overleven bij een Fiat 500 dan een Q7 of F50 met bullbar.
Ik snap de reactie, toch ben je dan net zo fout, zo niet fouter dan de tesla.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:23 schreef Irrem het volgende:
Gisterenmiddag in de file op de a17 voor het invoegen op de a16. Komt er over de vluchtstrook een tesla met alarmlichten aan langs de file heen rijden. Nergens in de buurt een uitvoegstrook of iets, niet dat dat het minder aso zou maken.
Ik had het te laat in de gaten, maar heb dan altijd de hoop dat iemand anders zijn/haar auto er voor zet.
Ik heb echt NOOIT begrepen waarom iemand z'n auto ervoor zou zetten. Je bent toch geen politie? Er zal vast weleens een aso het doen, maar het kan ook zijn dat die Tesla echt een noodgeval heeft (bijv. iemand in het ziekenhuis of bevalling in de auto). Dan mag je overigens alsnog de vluchtstrook niet gebruiken maar die boete zal je op dat moment weinig interesseren. Medeweggebruikers die proberen de held uit te hangen want oh oh er zal maar iemand eerder uit de file zijn dan zijquote:Op zondag 27 oktober 2019 07:23 schreef Irrem het volgende:
Gisterenmiddag in de file op de a17 voor het invoegen op de a16. Komt er over de vluchtstrook een tesla met alarmlichten aan langs de file heen rijden. Nergens in de buurt een uitvoegstrook of iets, niet dat dat het minder aso zou maken.
Ik had het te laat in de gaten, maar heb dan altijd de hoop dat iemand anders zijn/haar auto er voor zet.
Naja, snap de reactie wel. Hetzelfde als wanneer je asociaal gaat voordringen in de rij bij de kassa. Dan kan je ook wel commentaar verwachten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik heb echt NOOIT begrepen waarom iemand z'n auto ervoor zou zetten. Je bent toch geen politie? Er zal vast weleens een aso het doen, maar het kan ook zijn dat die Tesla echt een noodgeval heeft (bijv. iemand in het ziekenhuis of bevalling in de auto). Dan mag je overigens alsnog de vluchtstrook niet gebruiken maar die boete zal je op dat moment weinig interesseren. Medeweggebruikers die proberen de held uit te hangen want oh oh er zal maar iemand eerder uit de file zijn dan zij
Ja maar dat is een iets andere situatie. Als je inderdaad twee rijstroken hebt, één naar rechts en eentje naar links en iemand ramt er dan op laatste moment tussen dan is dat gewoon voordringen (of een anticipatie fout). Dat lijkt me ook niet echt strafbaar, maar wel reden voor anderen om te schelden. De vluchtstrook is voor noodgevallen. Dus stel iedereen wil het pand verlaten na een voorstelling en het is druk voor de uitgang en iemand pakt de brandtrap of nooduitgang. Kan een aso zijn, kan ook iemand zijn die zich niet lekker voelt worden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:55 schreef DW457 het volgende:
[..]
Naja, snap de reactie wel. Hetzelfde als wanneer je asociaal gaat voordringen in de rij bij de kassa. Dan kan je ook wel commentaar verwachten.
Heb het nooit gedaan mede vanwege wat jij en anderen hier schrijven, je weet nooit of er een noodgeval is. Maar, ook al weet ik de reden niet, dat langs de file over de vluchtstrook rijden irriteert me op dat moment wel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik heb echt NOOIT begrepen waarom iemand z'n auto ervoor zou zetten. Je bent toch geen politie? Er zal vast weleens een aso het doen, maar het kan ook zijn dat die Tesla echt een noodgeval heeft (bijv. iemand in het ziekenhuis of bevalling in de auto). Dan mag je overigens alsnog de vluchtstrook niet gebruiken maar die boete zal je op dat moment weinig interesseren. Medeweggebruikers die proberen de held uit te hangen want oh oh er zal maar iemand eerder uit de file zijn dan zij
Precies dit.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:08 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja maar dat is een iets andere situatie. Als je inderdaad twee rijstroken hebt, één naar rechts en eentje naar links en iemand ramt er dan op laatste moment tussen dan is dat gewoon voordringen (of een anticipatie fout). Dat lijkt me ook niet echt strafbaar, maar wel reden voor anderen om te schelden. De vluchtstrook is voor noodgevallen. Dus stel iedereen wil het pand verlaten na een voorstelling en het is druk voor de uitgang en iemand pakt de brandtrap of nooduitgang. Kan een aso zijn, kan ook iemand zijn die zich niet lekker voelt worden.
Beetje hetzelfde als mensen die geen orgaandonor willen worden omdat er een kans is dat een alcoholist dan je lever krijgt. Maar de andere mensen die je wel ermee helpt worden ook genaaid. Het feit dat het in je opkomt wil gewoon zeggen dat je te negatief bent ingesteld. Kijk daar is weer zo'n aso die de file wil ontwijken ik ga hem mooi klem zetten moewahhaha. Ipv oei iemand pakt de vluchtstrook en riskeert daarmee een boete, wat zal er gebeurd zijn dat hij zo'n haast heeft?
Je schrijft je eerste bericht alsof je in staat bent om het wel te doen....quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:09 schreef Irrem het volgende:
[..]
Heb het nooit gedaan mede vanwege wat jij en anderen hier schrijven, je weet nooit of er een noodgeval is. Maar, ook al weet ik de reden niet, dat langs de file over de vluchtstrook rijden irriteert me op dat moment wel.
Ja. Blokkeren zou ik ook niet doen, want inderdaad je weet niet wat er speelt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap de reactie, toch ben je dan net zo fout, zo niet fouter dan de tesla.
En in sommige gevallen is de nood zo hoog dat je wel over de vluchtstrook “moet”. Zelf heb ik 1 keer in zo’n situatie gezeten, gelukkig was er toen geen file.
Hier zouden ze direct op moeten schrijven, via kenteken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie het eigenlijk zelden, dat mensen over de vluchtstrook rijden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Blokkeren zou ik ook niet doen, want inderdaad je weet niet wat er speelt.
Alleen hebben wel heel veel mensen een spoedgeval. En dat is het hè: niemand zou een echt spoedgeval gaan dwarszitten. Alleen, tsja, een te groot deel heeft geen spoed maar is gewoon asociaal.
Ben het met je eens, het verdiende geen schoonheidsprijs. Misschien krijg ik nog wel de boete binnen, geen idee hoe dat daar werkt. Ook al klinkt het geloofwaardig, ik doe dit eigenlijk nooitquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:05 schreef LosMuertos het volgende:
[..]
Hier zouden ze direct op moeten schrijven, via kenteken.
Daarom dat ik het zegquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Zeggen al die gasten bij Wegmisbruikers ook altijd: 'normaal rijd ik nooit zo'.
Jij bent in ieder geval bewust van wat je doet. Dat is al voldoende wat mij betreftquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ben het met je eens, het verdiende geen schoonheidsprijs. Misschien krijg ik nog wel de boete binnen, geen idee hoe dat daar werkt. Ook al klinkt het geloofwaardig, ik doe dit eigenlijk nooit
Ik hoor bij het uitstervende ras die nog onder de indruk is van een politieagent. Zoiets wat de Belgische agent deed is voor mij al genoeg. Maar bij een hoop mensen is dat niet genoeg en die hebben er dikke schijt aan. Wanneer politie uit zicht is pakken ze gewoon weer de draad op waar ze gebleven waren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:52 schreef LosMuertos het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval bewust van wat je doet. Dat is al voldoende wat mij betreft
Daar zou ik maar geen geld op inzetten......quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
niemand zou een echt spoedgeval gaan dwarszitten.
Een 80 weg zonder doorgetrokken streep en voldoende ruimte tussen tegenliggers om voorbij te kunnen. Klinkt meer als een natte droom dan als de werkelijkheid.quote:
Politie heeft wel betere dingen te doen dan dat. Gewoon zelf heel overdreven 2 banen opschuiven en dan vlak voor hun bumper langs weer 2 banen naar echts. 9/10 schuiven dan gelukkig op. Vooral die klootzakken die dan niet snappen dat ze op de spitsstrook moeten rijdenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:39 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Deden ze dat ook maar wat vaker in NL... heb het nog nooit zien gebeuren in ieder geval.
Alarmdichten betekent meestal pas op gevaar. Dus die tesla wist wat hij aan het doen was en had blijkbaar een gevaarlijke situatie/noodgeval. Misschien lag z'n vrouw wel een kind uit te poepen op de achterbank en dan krijgt hij er dus ook nog een ongeluk bij.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:23 schreef Irrem het volgende:
Mijn ervaring hiermee is dat heel weinig opschuiven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:11 schreef incel het volgende:
[..]
Politie heeft wel betere dingen te doen dan dat. Gewoon zelf heel overdreven 2 banen opschuiven en dan vlak voor hun bumper langs weer 2 banen naar echts. 9/10 schuiven dan gelukkig op. Vooral die klootzakken die dan niet snappen dat ze op de spitsstrook moeten rijden
Dan hou je nog teveel afstand ertussen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn ervaring hiermee is dat heel weinig opschuiven.
Idem als je rechts inhaalt.
Mijn ervaring ook.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn ervaring hiermee is dat heel weinig opschuiven.
Idem als je rechts inhaalt.
Nee bedankt, ik rij gewoon netjes en snij geen mensen af.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:17 schreef incel het volgende:
[..]
Dan hou je nog teveel afstand ertussen.
Klaag dan niet dat er geen mensen zijn die ze duidelijk maken hoe het moet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik rij gewoon netjes en snij geen mensen af.
De grootste irritatie op de snelweg die links of middenbaan rijders.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:20 schreef incel het volgende:
[..]
Klaag dan niet dat er geen mensen zijn die ze duidelijk maken hoe het moet.
Sowieso gewoon mensen die niet doorrijden of zo als je niet kan inhalen dat is echt de grootste. Word ik een partij agressief van niet normaal. Ok als iemand op de snelweg 80 wilt rijden en ze rijden rechts lekker boeien ik kan er toch langs. Maar mensen die anderen er van weerhouden dat zij niet de maximaal toegestane snelheid kunnen rijden die mensen die verliezen bij mij echt alle menselijke behandelingen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:21 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
De grootste irritatie op de snelweg die links of middenbaan rijders.
Jawel je wilt dat de politie meer onnodig midden of linksrijders naar rechts stuurt maar ja daar heeft de politie dus niet de mogelijkheid voor dus moet je als weggebruiker zelf toch de maatschappij een beetje helpen door andere mensen op hun asociale rijgedrag te wijzen op een manier zodat ze zich hier in de toekomst ook aan houden.quote:
Wat een debiele redenatie zeg.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:28 schreef incel het volgende:
[..]
Sowieso gewoon mensen die niet doorrijden of zo als je niet kan inhalen dat is echt de grootste. Word ik een partij agressief van niet normaal. Ok als iemand op de snelweg 80 wilt rijden en ze rijden rechts lekker boeien ik kan er toch langs. Maar mensen die anderen er van weerhouden dat zij niet de maximaal toegestane snelheid kunnen rijden die mensen die verliezen bij mij echt alle menselijke behandelingen.
[..]
Jawel je wilt dat de politie meer onnodig midden of linksrijders naar rechts stuurt maar ja daar heeft de politie dus niet de mogelijkheid voor dus moet je als weggebruiker zelf toch de maatschappij een beetje helpen door andere mensen op hun asociale rijgedrag te wijzen op een manier zodat ze zich hier in de toekomst ook aan houden.
Om voor eigen rechter goed te praten omdat de politie geen tijd heeft. Dat vind ik een debiele manier van denken.quote:
Juist ja. En daarom zetten mensen de auto ook gewoon op de invalidenplek terwijl ze daar geen kaart voor hebben. Omdat iedereen denkt ik ga niet voor eigen rechter spelen en laat de politie het maar afhandelen. Maar die zijn er 9/10 keer niet. Dat denken de mensen die het fout doen ook daarom blijven ze het zorgeloos doen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Om voor eigen rechter goed te praten omdat de politie geen tijd heeft. Dat vind ik een debiele manier van denken.
Ik spreek iemand er wel op aan hoor, als ik 'm zo zie parkeren. Maar ik sla diegene niet meteen op z'n smoel. Of bedreig hem. En dat zijn een beetje de dingen die jij goed zit te praten hier.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:36 schreef incel het volgende:
[..]
Juist ja. En daarom zetten mensen de auto ook gewoon op de invalidenplek terwijl ze daar geen kaart voor hebben. Omdat iedereen denkt ik ga niet voor eigen rechter spelen en laat de politie het maar afhandelen. Maar die zijn er 9/10 keer niet. Dat denken de mensen die het fout doen ook daarom blijven ze het zorgeloos doen.
Mensen kunnen er niet tegen om op hun gedrag aangesproken te worden. Dus ben wel benieuwd, hoe loopt zoiets dan af? Zeggen ze van ja sorry ik verplaats 'm, of krijg je een grote bek of doen ze net of ze niets horen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik spreek iemand er wel op aan hoor, als ik 'm zo zie parkeren.
1 van die 2 ja. Al heb ik nog nooit iemand op een gehandicaptenplaats zien staan. Meestal zijn mensen er niet zo van gediend maar daar heb ik schijt aan. En als ik een grote bek krijg geef ik 'm terug.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen kunnen er niet tegen om op hun gedrag aangesproken te worden. Dus ben wel benieuwd, hoe loopt zoiets dan af? Zeggen ze van ja sorry ik verplaats 'm, of krijg je een grote bek of doen ze net of ze niets horen?
Rare vergelijking.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik spreek iemand er wel op aan hoor, als ik 'm zo zie parkeren. Maar ik sla diegene niet meteen op z'n smoel. Of bedreig hem. En dat zijn een beetje de dingen die jij goed zit te praten hier.
quote:
Juist ja want ervoor zorgen dat iemand met z'n auto naar rechts gaat (waar hij ook gewoon hoort te rijden) is hetzelfde als iemand aanvallen en op z'n bek slaan?quote:
Er zit een verschil tussen iemand naar rechts duwen met je auto en iemand aanspreken op zijn gedrag.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:23 schreef incel het volgende:
[..]
Juist ja want ervoor zorgen dat iemand met z'n auto naar rechts gaat (waar hij ook gewoon hoort te rijden) is hetzelfde als iemand aanvallen en op z'n bek slaan?
Volgens mij word ik voor het lapje gehouden hier.
Nee hoor. Je zorgt dat hij er niet langs kan. Is een beetje hetzelfde als iemand die probeert in de trein te stappen terwijl mensen nog aan het uitstappen zijn. Elkaar een beetje opvoeden, zonder geweld. Zo gaat dat in een goede maatschappij.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen iemand naar rechts duwen met je auto en iemand aanspreken op zijn gedrag.
Tja je kan er altijd wat van zeggen, net als de invalideparkeerplaats, maar het lijkt me dat als iemand al zo aso is om dat te doen, hij hem zeker niet weg gaat zetten omdat iemand zich ermee gaat bemoeien. En dan heb je er dus nog niets aan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef incel het volgende:
[..]
Nee hoor. Je zorgt dat hij er niet langs kan. Is een beetje hetzelfde als iemand die probeert in de trein te stappen terwijl mensen nog aan het uitstappen zijn. Elkaar een beetje opvoeden, zonder geweld. Zo gaat dat in een goede maatschappij.
Juist ja want zorgen dat iemand met z'n auto van rijbaan verwisselen is hetzelfde als iemand rammen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:15 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Tja je kan er altijd wat van zeggen, net als de invalideparkeerplaats, maar het lijkt me dat als iemand al zo aso is om dat te doen, hij hem zeker niet weg gaat zetten omdat iemand zich ermee gaat bemoeien. En dan heb je er dus nog niets aan.
Zelfde met mensen die onnodig links rijden. Je kan seinen wat je wil of toeteren maar meestal reageren ze niet. Of worden ze alleen maar boos. Dus zo lang je geen agent bent blijven er twee opties over. De eerste is denk ik de beste en dat is gewoon negerenDe tweede is......
[ afbeelding ]
Dat is de enige keuze ja als iemand onnodig links rijdt op de snelweg en niet luistert naar seinen of tüteren. Hoe was jij het van plan dan? Zoals die Audi rijder gewoon een ruk aan het stuur geven alsof je hem gaat rammen en hopen dat ie in een reflex van baan verwisseld?quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:18 schreef incel het volgende:
[..]
Juist ja want zorgen dat iemand met z'n auto van rijbaan verwisselen is hetzelfde als iemand rammen.
Wat dacht je van doorrijden en je met je eigen leven bezighouden?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:15 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is de enige keuze ja als iemand onnodig links rijdt op de snelweg en niet luistert naar seinen of tüteren. Hoe was jij het van plan dan? Zoals die Audi rijder gewoon een ruk aan het stuur geven alsof je hem gaat rammen en hopen dat ie in een reflex van baan verwisseld?
Dat is ook precies wat ik aangaf als je m'n post daarvoor had gelezen, maar incel vindt dat iedereen elkaar moet corrigeren.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat dacht je van doorrijden en je met je eigen leven bezighouden?
Maar niet voor dat soort 'noodgevallen'.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:08 schreef YoshiBignose het volgende:
De vluchtstrook is voor noodgevallen.
Ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:24 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik erger me vooral kapot aan die minkukels die geen richting aangeven bij het verlaten van de rotonde. Egoisten zijn het.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
incel vindt dat iedereen elkaar moet corrigeren.
Volgens mij heb je stront in je ogen want je leest absoluut niet wat ik zeg. En dat je mij een wijze les wil leren snap ik ook niet echt, dan moet je toch zelf ook wijs zijn? Je klinkt namelijk als een dwaasquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:43 schreef incel het volgende:
[..]
"Moet"
Zal ik jou eens een wijze les leren mijn jong: Als je wil dat iets verandert heb je dat zelf in de hand.
Maar goed, blijf maar lekker achter hem aan sukkelen en je irriteren zonder er iets van te zeggen daar word je op de lange termijn het gelukkigst van.
Haha ja ga maar persoonlijk worden nu je toch begrijpt dat ik eigenlijk wel een punt heb.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:47 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Volgens mij heb je stront in je ogen want je leest absoluut niet wat ik zeg. En dat je mij een wijze les wil leren snap ik ook niet echt, dan moet je toch zelf ook wijs zijn? Je klinkt namelijk als een dwaas
Oh boehoe wordt het te persoonlijk voor je? Je kunt ook gewoon m'n posts teruglezen ipv doen alsof je gewonnen hebtquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:49 schreef incel het volgende:
[..]
Haha ja ga maar persoonlijk worden nu je toch begrijpt dat ik eigenlijk wel een punt heb.
Maar goed ik reageer niet op persoonlijke aanvallen is namelijk vaak een teken van zwakheid als iemand dat doet.
Punt gemaakt dacht ik zo.
Mja, iemand die idd 80 rijdt op de linkerbaan op de snelweg begrijp ik dat men daar pissed off van wordt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:28 schreef incel het volgende:
[..]
Sowieso gewoon mensen die niet doorrijden of zo als je niet kan inhalen dat is echt de grootste. Word ik een partij agressief van niet normaal. Ok als iemand op de snelweg 80 wilt rijden en ze rijden rechts lekker boeien ik kan er toch langs. Maar mensen die anderen er van weerhouden dat zij niet de maximaal toegestane snelheid kunnen rijden die mensen die verliezen bij mij echt alle menselijke behandelingen.
[..]
Als me dit overkomt is het met busjes. Aannemers, glazenwassers etc. Op het moment dat je de vrachtwagens inhaalt zit ie nog 200 meter achter jequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mja, iemand die idd 80 rijdt op de linkerbaan op de snelweg begrijp ik dat men daar pissed off van wordt.
Echter, er zijn ook écht teveel neuroten op de weg waarbij het nooit snel genoeg gaat. Zo had ik laatst een enorme bumperklever in een "stoere Bmw" die op 1 meter van mijn kont ging zitten duwen terwijl ik met 135 op de gps een paar vrachtwagens even aan het inhalen was.
Het ging dus blijkbaar niet snel genoeg, ik had minimaal 200 km/u moeten rijden, hoe durf ik zo'n slak te zijn
Mensen kleven die al de maximale toegestane snelheid rijden is triest. Daarmee dwing je ze de regels te overtreden. Maar als je 80 mag en je gaat 60 rijden (en je bent niet een volgeladen tankauto of zo) dan ben je wel gewoon een eikel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mja, iemand die idd 80 rijdt op de linkerbaan op de snelweg begrijp ik dat men daar pissed off van wordt.
Echter, er zijn ook écht teveel neuroten op de weg waarbij het nooit snel genoeg gaat. Zo had ik laatst een enorme bumperklever in een "stoere Bmw" die op 1 meter van mijn kont ging zitten duwen terwijl ik met 135 op de gps een paar vrachtwagens even aan het inhalen was.
Het ging dus blijkbaar niet snel genoeg, ik had minimaal 200 km/u moeten rijden, hoe durf ik zo'n slak te zijn
Of 125quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:39 schreef incel het volgende:
[..]
Mensen kleven die al de maximale toegestane snelheid rijden is triest. Daarmee dwing je ze de regels te overtreden. Maar als je 80 mag en je gaat 60 rijden (en je bent niet een volgeladen tankauto of zo) dan ben je wel gewoon een eikel.
Die gozer reed links rechts was kilometers plaats dan ben ik echtquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:01 schreef incel het volgende:
[..]
Mwaa, als jij daar niemand mee hindert of in gevaar brengt.
Begin even bij het begin a.u.b.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Die gozer reed links rechts was kilometers plaats dan ben ik echt
Ik kom aanrijden op de a73 met 130 op de teller moest terug zakken naar 125 om dat die gozer voor mij 125 reed. Ging ie ook nog remmen omdat ik er wat dicht op zat terwijl er rechts kilometers vrij was.quote:
Heb ik ook eens gehad in de a2 tunnel oud vrouwtje reed 40 waar je 80 mochtquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:13 schreef DrMarten het volgende:
Vorige week. Ik had haast, kom ik achter een auto te zitten die 30 rijdt in een 50 zone. 2x voor rood gestaan waar we zat door groen hadden gekund als ie gewoon 50 had gereden. Uiteindelijk komen we op de weg de stad uit. 2 baans 100km weg. Denk ik dat ik er eindelijk voorbij kan, geeft ie ineens wel gas en gaat ie er met 120 vandoor. Dan snap ik het echt niet meer.
50km weg is een prima weg zonder onoverzichtelijke kruisingen, exht totaal geen reden om daar minder dan 50 te rijden.
Hoezo dwingen ze je? Je hebt toch altijd nog zelf het gaspedaal onder je voet?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:39 schreef incel het volgende:
[..]
Mensen kleven die al de maximale toegestane snelheid rijden is triest. Daarmee dwing je ze de regels te overtreden. Maar als je 80 mag en je gaat 60 rijden (en je bent niet een volgeladen tankauto of zo) dan ben je wel gewoon een eikel.
Dat is anders als je zelf de afslag op gaat en je in je spiegel iemand ziet uitvoegen over de vluchtstrook. Dan zet ik hem netjes ervoor.. Oprotten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja en dan? Sta je zelf ook stilquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is anders als je zelf de afslag op gaat en je in je spiegel iemand ziet uitvoegen over de vluchtstrook. Dan zet ik hem netjes ervoor.. Oprotten.
Nee, ik voeg gewoon netjes volgens de regels uit. Dat zo'n mafklapper over de vluchtstrook en doorgetrokken lijn dan op het uitvoegvak komt is mijn probleem niet. Netjes achter mij aansluiten dan.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja en dan? Sta je zelf ook stilDan kunnen ze twee mensen een boete geven.
Ah zo ja dan doe je niets verkeerd, laat ze maar ff schrikken.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, ik voeg gewoon netjes volgens de regels uit. Dat zo'n mafklapper over de vluchtstrook en doorgetrokken lijn dan op het uitvoegvak komt is mijn probleem. Netjes achter mij aansluiten dan.
Dit. Er wordt nergens een verkeersregel overtreden, bespaart ruimte op de weg en die mensen zijn gewoon jaloers die ze in de file moeten staan.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:08 schreef DW457 het volgende:
Mensen die vinden dat motoren niet tussen de file of rij voor het stoplicht door mogen rijden en hun auto ervoor gaan gooien. Vind ik ook echt te triest voor woorden.
Helemaal waar.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha echt veel mensen zijn chagrijnig tegenwoordig en het gaat helemaal nergens over.
Inderdaad, is juist efficiënt. Alhoewel sommige wel heel hard nog er langs razen maar goed, ik zit daar verder niet mee. Het is vooral hun eigen probleem als een auto ze ramt. Ik probeer ze altijd ruimte te geven in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:08 schreef DW457 het volgende:
Mensen die vinden dat motoren niet tussen de file of rij voor het stoplicht door mogen rijden en hun auto ervoor gaan gooien. Vind ik ook echt te triest voor woorden.
Oh ongetwijfeld, maar zo kan je dieper en dieper duiken in ieder mens en dan vind je altijd wel wat. Net als die gast die twee mensen vermoord in bioscoop. Vader overleden, vrouw bij hem weg en mag kind niet meer zien. Tja...quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Maar wat het vaak is, (denk ik he, is mijn aanname) dat dat soort lui al langer in een ongelukkige / boze situatie zat en dat er dan maar iets miniscuuls hoeft te gebeuren waardoor iemand opeens helemaal doorflipt.
Tsja, dat is een voordeel van het motorrijden: vooraan staan bij het stoplicht, waarbij je sowieso harder wegrijdt dan 90% van de automobilisten.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:19 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Inderdaad, is juist efficiënt. Alhoewel sommige wel heel hard nog er langs razen maar goed, ik zit daar verder niet mee. Het is vooral hun eigen probleem als een auto ze ramt. Ik probeer ze altijd ruimte te geven in ieder geval.
Waar ik wel een hekel aan heb is als ik eindelijk vooraan het stoplicht ga om vol gas weg te trappen en dan zet zo'n motorrijder hem ervoor
[..]
Oh ongetwijfeld, maar zo kan je dieper en dieper duiken in ieder mens en dan vind je altijd wel wat. Net als die gast die twee mensen vermoord in bioscoop. Vader overleden, vrouw bij hem weg en mag kind niet meer zien. Tja...
Tja vluchtstrook kan ook spitsstrook zijn wat veel mensen nog niet begrijpenquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, ik voeg gewoon netjes volgens de regels uit. Dat zo'n mafklapper over de vluchtstrook en doorgetrokken lijn dan op het uitvoegvak komt is mijn probleem niet. Netjes achter mij aansluiten dan.
Onzin, dat was het niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Tja vluchtstrook kan ook spitsstrook zijn wat veel mensen nog niet begrijpen
Tussen de autos door rijden is tegen de regels en is slechts gedoogd.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dit. Er wordt nergens een verkeersregel overtreden, bespaart ruimte op de weg en die mensen zijn gewoon jaloers die ze in de file moeten staan.
Daarnaast is het ook gewoon levensgevaarlijk. Ik heb weleens tot trappen tegen de auto aan toe ruzie hierover gehad op de weg.
Alsnog geen reden waarom iemand eigen rechter zou mogen spelen als ik door de file met mijn motor glip. Dat is niet alleen onnodig maar ook levensgevaarlijk. Laat het lekker aan de niet gedogende agent over.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tussen de autos door rijden is tegen de regels en is slechts gedoogd.
Dat ben ik helemaal met je eens. Zelf maak ik altijd ruimte zodat ze er langs kunnen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alsnog geen reden waarom iemand eigen rechter zou mogen spelen als ik door de file met mijn motor glip. Dat is niet alleen onnodig maar ook levensgevaarlijk. Laat het lekker aan de niet gedogende agent over.
Volgens mij niet helemaal waar. Er zijn brancheafspraken hierover (max. 50 km/u en niet meer dan 10 km/u verschil met overig verkeer bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doeiquote:Op vrijdag 1 november 2019 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zonder file mag je zelfs een auto rechts voorbij met een auto mits je gewoon de maximale rijdt. Dus waarom zou je dat niet met een motor mogen in een filequote:Op vrijdag 1 november 2019 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zonder file mag je zelfs een auto rechts voorbij met een auto mits je gewoon de maximale rijdt. Dus waarom zou je dat niet met een motor mogen in een file
Ja en?quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zeker wel heeft een politieagent uitgelegd op de radio.
Nou dan ga ik die opname eens opzoeken houd ik die alvast gereed wanneer ik de boete krijg.quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja en?
https://www.om.nl/onderwe(...)nnodig-links-rijden/
https://topgear.nl/autoni(...)iet-altijd-bestraft/quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja en?
https://www.om.nl/onderwe(...)nnodig-links-rijden/
"Wordt niet altijd bestraft"quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
https://topgear.nl/autoni(...)iet-altijd-bestraft/
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |