Acht uur is wel te doen toch? Of slapen de kleintjes niet?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:05 schreef Jagärtrut het volgende:
ik hou van de DB! Binnenkort weer met de trein naar Berlijn. 1x overstappen, ideaal.
We gaan met kerst naar schoonfamilie in Zuid-Duitsland en zijn aan het overwegen over de trein. 8 uur in de auto is niet ideaal, maar op bestemming zonder auto en autostoeltjes zitten ook niet. Gedoe...
zo nu en dan...Het kan wel, maar echt ontspannen is het niet....quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Acht uur is wel te doen toch? Of slapen de kleintjes niet?
Ahhhh, ik heb laatst een trui van paw patrol stof gemaakt voor de jarige zoon van vrienden. Z’n shirt die hij aanhad moest uitquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:14 schreef Jagärtrut het volgende:
verder heb ik net tegen al mijn principes in een achterlijk lelijke paw patrol pyjama gekocht voor mijn kleuter net. Het jochie is er zo'n grote fan van, en ik kan niet wachten op z'n verheugde blik straks. Dit zijn echt van die dingen die ik nooit gedacht had te doen....
Ah, animatieserie.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:14 schreef Jagärtrut het volgende:
verder heb ik net tegen al mijn principes in een achterlijk lelijke paw patrol pyjama gekocht voor mijn kleuter net. Het jochie is er zo'n grote fan van, en ik kan niet wachten op z'n verheugde blik straks. Dit zijn echt van die dingen die ik nooit gedacht had te doen....
Ja man, zin in! Dat wordt echt een toptrajectquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:11 schreef minilot het volgende:
In januari vanaf Rotterdam naar Londen treinen![]()
*hypert* Zin, zin, zin! Als deze peuter ongeduldig blijkt op het spoor duw ik er gewoon een boob in - beetje valsspelen misschien, maar boeien
Moest hard lachen wel om iemand in OUD die Alfred J Kwak had opgezet voor een peuter. Blijkbaar wordt in de eerste scène zijn moeder platgereden en wordt hij wees 😅😅😅quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ah, animatieserie.
Is het een beetje wat of is het een hoop geflits en geschreeuw?
Boes Boes en Dommel is natuurlijk niet meer cool tegenwoordig
Als een kind zich realiseert wat er daar gebeurt en niet geschokt reageert, dán moet je je zorgen gaan maken hoorquote:
Goeie lijm een optie? Of tapequote:Op maandag 7 oktober 2019 12:45 schreef Lonaa het volgende:
Ugh. Mijn stofzuiger doet het niet meer oke. Er brak een stukje plastic af, een bevestigingshaakje ofzo. Anyway, koop ik voor 30 euro een nieuw stofreservoir, of koop ik voor 75 euro een nieuwe stofzuiger?
Hier staat een miele uit de kringloopwinkel. Mintgroen. 12,50quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:45 schreef Lonaa het volgende:
Ugh. Mijn stofzuiger doet het niet meer oke. Er brak een stukje plastic af, een bevestigingshaakje ofzo. Anyway, koop ik voor 30 euro een nieuw stofreservoir, of koop ik voor 75 euro een nieuwe stofzuiger?
Volgens de Sire reclame moet je het reparerenquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:45 schreef Lonaa het volgende:
Ja, da kan niet. Het is een lipje binnenin het stofreservoire waar het filter in klikt. Het stukje is kwijt.quote:
Oh, kringloop is nog wel een goeden tip!quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hier staat een miele uit de kringloopwinkel. Mintgroen. 12,50
Who cares.
Dat heeft, normaal gesproken, ook mijn voorkeur. Maar mijn stofzuiger heeft meer ielige plasticverbindingen...quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens de Sire reclame moet je het repareren
Soms is er niks en dan weer staan er drie om uit te kiezen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, kringloop is nog wel een goeden tip!
Wat erg!quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Domdomdom van mij. Weer twee stukken van Modetalente gekregen. Jurk op het plaatje over de knie, bij mij (als ik het al zou passen) halverwege dijbeen. Andere jurk is niet okergeel maar fluoriserend geel. En ook te klein. Nu maar eens op internet gekeken, en oh oh oh wat een bagger reviews. Blijkt een chinese webshop te zijn met 100 verschillende namen en geen klantenservice. Weer wat geleerd. Terugsturen lukt meestal niet, geld terug is ook een illusie.
Leuk voor de zak van max. Want ook al is het kwalitatief ook behoorlijk slecht, de modellen die ik nu binnen heb zien er best aardig uit. Ik zou het zeker aangetrokken hebben als ik maat 34 had gehad (en dan ook XXL had besteld). Want ik denk als je s besteld je er meteen een pop bij moet doen.quote:
jeuhhh...waar ga je heen?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ik mag visa aan gaan vragen..spannond!!
Gaaf, wanneer? En kan je er nog wat privé tijd aan vast plakkenquote:
November. Ik moet even kijken of ik er een dagje aan plak om familie te bezoeken. Maar ben sowieso al 1,5 week weg en vind dat wel lang zat ook eigenlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gaaf, wanneer? En kan je er nog wat privé tijd aan vast plakken
Ai, das mooi ruk. Hoe heb je betaald?quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Domdomdom van mij. Weer twee stukken van Modetalente gekregen. Jurk op het plaatje over de knie, bij mij (als ik het al zou passen) halverwege dijbeen. Andere jurk is niet okergeel maar fluoriserend geel. En ook te klein. Nu maar eens op internet gekeken, en oh oh oh wat een bagger reviews. Blijkt een chinese webshop te zijn met 100 verschillende namen en geen klantenservice. Weer wat geleerd. Terugsturen lukt meestal niet, geld terug is ook een illusie.
Creditcard. Maar genoeg gelezen (had ik dat maar eerder gedaan) dat dat niet veel uitmaakt. Geld krijg je niet terug, als je het terugstuurt moet je porto naar China betalen en dan zeggen zij dat ze niets (of niet alles) hebben binnengekregen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ai, das mooi ruk. Hoe heb je betaald?
Ja, da's genoeg, want relaxen is er niet bij natuurlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
November. Ik moet even kijken of ik er een dagje aan plak om familie te bezoeken. Maar ben sowieso al 1,5 week weg en vind dat wel lang zat ook eigenlijk.
Nope. Zaterdag vrij om Halifax te verkennen, zondag NY. Misschien woensdag dan nog een dagje extra om familie te bezoeken.. tussendoor werken werken werken..quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, da's genoeg, want relaxen is er niet bij natuurlijk.
Krijg net een advies: zet het op marktplaats.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Leuk voor de zak van max. Want ook al is het kwalitatief ook behoorlijk slecht, de modellen die ik nu binnen heb zien er best aardig uit. Ik zou het zeker aangetrokken hebben als ik maat 34 had gehad (en dan ook XXL had besteld). Want ik denk als je s besteld je er meteen een pop bij moet doen.
Hehehe leuk is dat hequote:Op maandag 7 oktober 2019 12:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Da's nog een idee. Ik wacht nog op 1 ding (zal dan morgen wel komen) en gooi er dan de hele boel op.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Krijg net een advies: zet het op marktplaats.
Kan ook op fb: kleding aangeboden/gezocht.
M. heeft daarmee goeie ervaring.
Maar bij de creditcard maatschappij ben je verzekerd als je wat koopt toch?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Creditcard. Maar genoeg gelezen (had ik dat maar eerder gedaan) dat dat niet veel uitmaakt. Geld krijg je niet terug, als je het terugstuurt moet je porto naar China betalen en dan zeggen zij dat ze niets (of niet alles) hebben binnengekregen.
Het seizoen voor pyama's was hier ook al aangebroken; Primark en nog wat winkels in Zwolle werden bezocht en ik krijg nu steeds savonds een "tadaaaa! Nieuw pyama!" moment aangeboden door uk. Geen idee hoeveel ze er hebben gekocht, maar iig meer dan 2....quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hehehe leuk is dat he
Al moet ik bekennen dat ik dat soort dingen ook nog weleens speciaal voor sinterklaas ofzo aanschafte
Extra speciaal omdat sinterklaas precies wist wat je zoooo graag wilde hebben.
Inmiddels geloofd ze al jaren niet meer in sinterklaas... maar de extra coole pyama is gebleven.
(En het sinterklaas vieren ook trouwens)
quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het seizoen voor pyama's was hier ook al aangebroken; Primark en nog wat winkels in Zwolle werden bezocht en ik krijg nu steeds savonds een "tadaaaa! Nieuw pyama!" moment aangeboden door uk. Geen idee hoeveel ze er hebben gekocht, maar iig meer dan 2....
Volgende keer op de quote knop drukkenquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar bij de creditcard maatschappij ben je verzekerd als je wat koopt toch?
Al heb je het natuurlijk wel ontvangsn...
maar zou dat eens checken.
Dat zou ik vragen aan degenen die bij de kaasfondue de pannetjes uitschraaptenquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik ga woensdag kaasfondue maken bij een kennis! Nu ben ik op zoek naar het beste recept! Wie heeft er een?Anders wordt het rondkijken op AH.nl
Heb het nagelezen, en ik heb het zelf besteld en ontvangen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar bij de creditcard maatschappij ben je verzekerd als je wat koopt toch?
Al heb je het natuurlijk wel ontvangsn...
maar zou dat eens checken.
Nieuwe hobby, schaal 1:2 poppen maken?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb het nagelezen, en ik heb het zelf besteld en ontvangen.
Las op FB en op diverse andere sites dat het een doffe ellende is. Ga me er geen hoge bloeddruk over kweken. Lesson learned. Je moet het nl op dezelfde manier terugsturen als ontvangen. Dus 1 jas, 2 jurken, 1 trui (en ik wacht nog op een vest), da's dan 4x verzendkosten naar China. Da's meer dan ik ervoor betaald heb.
Is trakteren op een etentje in Rotterdam niet handiger? Heel veel keuzequote:Op maandag 7 oktober 2019 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik ga woensdag kaasfondue maken bij een kennis! Nu ben ik op zoek naar het beste recept! Wie heeft er een?Anders wordt het rondkijken op AH.nl
Iemand uit de VS had een mail gekregen dat ze 10 dollar kreeg om de spullen te kunnen laten aanpassen. Hoedanwaarmeedan, spul is (bij mij) minimaal 20 cm te klein en te kort.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nieuwe hobby, schaal 1:2 poppen maken?
Het feit dat ze de pannetjes uitschraapten wil niet automatisch betekenen dat ze zelf ook wel eens kaasfondue makenquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zou ik vragen aan degenen die bij de kaasfondue de pannetjes uitschraapten
quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is trakteren op een etentje in Rotterdam niet handiger? Heel veel keuze
echte zwitserse kaas op de markt halen. En veel drank erin. Kirsch geloof ik. Of iets andersquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
quote:
Emmentaler?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
echte zwitserse kaas op de markt halen
Dit is correct.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het feit dat ze de pannetjes uitschraapten wil niet automatisch betekenen dat ze zelf ook wel eens kaasfondue maken
er is van alles mogelijk: https://www.kaasfondueshop.nl/kaaspakket.htmlquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, ik dacht uitsluitend Gruyere.
Dit valt mij dan weer tegenquote:
Mij ookquote:
En waarom heeft zij niets te doen dan?quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Misschien weet @:Leintjeuh een goed recept. Ik heb uit betrouwbare bron dat zij op dit moment niets te doen heeft.
De baby slaapt in de Maxi-Cosi op de achterbank en ik zit in de auto thuis voor de deur te wachten tot hij wakker wordt.quote:
Zin aan, en wel NUquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Smeer de binnenkant van je fonduepannetje in met een gehalveerde knoflookteen, zet m in een voorverwarmde oven van 80-100 graden en gooi je knoflook weg. Verwarm 250 ml lekkere, droge witte wijn (sauvignon blanc of chardonnay) in een pan met dikke bodem tot t bijna kookt. Smelt er 300 gram geraspte Emmenthaler en 300 gram geraspte Gruyère beetje bij beetje in. Je smelt de kaas langzaam (5-10mins), dus op laag vuur, omdat t anders taai wordt.
Als alle kaas gesmolten is, doe 1,5 EL maïzena tot een papje roeren met 4 EL kirsch en roer dit door je fondue. Niet meer laten koken! Snufje witte peper en snufje nootmuskaat zijn optioneel.
Giet de fondue in je voorverwarmde fonduepan, en serveren met wit stokbrood, geblancheerde groente, een paar blaadjes Romaine sla en natuurlijk ananas uit blik. Ik vind die van Dole het lekkerst
quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De baby slaapt in de Maxi-Cosi op de achterbank en ik zit te wachten tot hij wakker wordt
Wauw. Daar ging het in één keer even helemaal misquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
en natuurlijk ananas uit blik. Ik vind die van Dole het lekkerst
Nee hoor, je hoeft de ananas niet in de fondue te dopen. Is om je mond tussendoor even op te frissen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw. Daar ging het in één keer even helemaal mis
Dit. En omdat ananas.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft de ananas niet in de fondue te dopen. Is om je mond tussendoor even op te frissen.
[..]
De baby slaapt in de Maxi-Cosi op de achterbank en ik zit in de auto thuis voor de deur te wachten tot hij wakker wordt.
Veel plezier daar! Geniet ervan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat is zo'n lange vlucht intens met kind zeg. Maar we kregen wel een boel complimenten dat ie zo lekker rustig wasondertussen ben ik helemaal kapot. Maar we zijn in Kuala Lumpur
even bijtanken en vrijdag door naar Bali
PUPPYquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:54 schreef Lonaa het volgende:
Boodschappen gedaan. Voor de komende dagen eten en wat voorraad. Donderdag waarschijnlijk weer een week vooruit plannen omdat PUPPY.
Donderdag is Puppydagquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:54 schreef Lonaa het volgende:
Boodschappen gedaan. Voor de komende dagen eten en wat voorraad. Donderdag waarschijnlijk weer een week vooruit plannen omdat PUPPY.
[..]
De baby slaapt in de Maxi-Cosi op de achterbank en ik zit in de auto thuis voor de deur te wachten tot hij wakker wordt.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Smeer de binnenkant van je fonduepannetje in met een gehalveerde knoflookteen, zet m in een voorverwarmde oven van 80-100 graden en gooi je knoflook weg. Verwarm 250 ml lekkere, droge witte wijn (sauvignon blanc of chardonnay) in een pan met dikke bodem tot t bijna kookt. Smelt er 300 gram geraspte Emmenthaler en 300 gram geraspte Gruyère beetje bij beetje in. Je smelt de kaas langzaam (5-10mins), dus op laag vuur, omdat t anders taai wordt.
Als alle kaas gesmolten is, doe 1,5 EL maïzena tot een papje roeren met 4 EL kirsch en roer dit door je fondue. Niet meer laten koken! Snufje witte peper en snufje nootmuskaat zijn optioneel.
Giet de fondue in je voorverwarmde fonduepan, en serveren met wit stokbrood, geblancheerde groente, een paar blaadjes Romaine sla en natuurlijk ananas uit blik. Ik vind die van Dole het lekkerst
Oh okeequote:Op maandag 7 oktober 2019 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft de ananas niet in de fondue te dopen. Is om je mond tussendoor even op te frissen.
Da's bij mij vaker op vrijdag op kantoor. Op andere dagen zijn ze er ook wel, maar vaak op vrijdag met een vriendin "krokettendag"!quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar woensdag is eerst KROKETTENDAG
Ah, ze vertrekt donderdag en komt vrijdag aan?quote:
Ja.quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, ze vertrekt donderdag en komt vrijdag aan?
Sorry...quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgende keer op de quote knop drukken
Nee je begrijpt het niet. 9 oktober is NATIONALE Krokettendagquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's bij mij vaker op vrijdag op kantoor. Op andere dagen zijn ze er ook wel, maar vaak op vrijdag met een vriendin "krokettendag"!
quote:Op maandag 7 oktober 2019 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je begrijpt het niet. 9 oktober is NATIONALE Krokettendaghttps://www.snackkoerier.(...)okettendag-101298300
Ik heb vandaag al krekettedag gehadquote:Op maandag 7 oktober 2019 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar woensdag is eerst KROKETTENDAG
SPOILER: bonusfoto, hart van mijn kachelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat ga je doen met de pepers?quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:02 schreef sigme het volgende:
Die pepertjesfoto lijkt wel een tekening. Het si een echte onbewerkte foto (ik ben te dom voor fotoshop
)
Drogen, zodat ik het probleem van 'er iets mee doen' voor me uit kan schuivenquote:Op maandag 7 oktober 2019 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat ga je doen met de pepers?
Heb je trouwens nog eens dat linkje van die opvouwbare slowcooker/multifinctionele vanalles die jij hebt?
quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Drogen, zodat ik het probleem van 'er iets mee doen' voor me uit kan schuiven. Ik heb al voor járen eigengemaakte sambal in de vriezer liggen (van die 2 plantjes van dit jaar!)
https://www.levenvanhetla(...)lor-slow-cooker.html
Ik heb 'm niet, ik zou 'm willen hebben
Oh, ik weet al jaren dat groente verbouwen de kunst niet is. Oogsten, verwerken, opeten, dát is de uitdaging! Ik doe tegenwoordig ook veel minder, maar wel wat wintergroente: wat spruiten, een bed vol prei. Ook wel wat geoogst wat nog een tijd lang goed blijft: kroten en pompoen met name.quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Het is veel he af en toe alle oogst? Ik had alleen zomergroenten dus ben er weer even van af. Ik vind dat deels jammer en deels ook wel fijn.
Ik ga m'n wensenlijstje wissen. Natuurlijk had ik ook geen reviews opgezocht, daar kom ik gewoon niet op. Maar ik ben blij dat ik jouw ervaring even afgewacht hebquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |