Wat moeten ze precies opknappen?quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon opkallefateren met dat parasiterende werkschuwe tuig wat alleen maar tot last is voor anderen.
Het klopt dat de meesten hier niet snel zullen gaan staken. Maar het zal je ook verbazen hoeveel "klimaat hippies" er in het onderzoek werken. Zeker onder de internationals.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Onderzoekers aan universiteiten gaan echter nooit staken, en zeker niet voor het klimaat. Het zijn meestal juist de imbecielen die vrijwillig in de bijstand zitten.
"Betrokken"quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:02 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)or-klimaatactivisten
Wat zouden die lui in het dagelijks leven zijn? Serieuze vraag.
Zozo.... heftige woorden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:08 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Rechtse mensen kunnen niet nadenken. Niet verder dan de dag van morgen, in ieder geval. Ze hebben een geestelijke stoornis.
Misschien vinden ze het wel prima op het gemeentehuis.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Waterkanonnen, knuppels, honden en wat mankracht te voet van de politie.
Binnen 2 minuten is de Stadhouderskade dan wel leeg...
Dat klinkt bijzonder merkwaardig.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:10 schreef NaturalScience het volgende:
waarbij je makkelijk een paar dagen vrij kan nemen om te staken.
En nog op een milieuvriendelijke manier ookquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Waterkanonnen, knuppels, honden en wat mankracht te voet van de politie.
Binnen 2 minuten is de Stadhouderskade dan wel leeg...
Daarom heb ik het traangas nog even niet genoemd...quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
En nog op een milieuvriendelijke manier ook
Boeren!twitter:RMalteser twitterde op maandag 07-10-2019 om 12:33:11Geachte boeren,Als jullie nog ergens in de Randstad willen demonstreren, de gemeente Amsterdam biedt nu ook de mogelijkheid om op de #Stadhouderskade uw actie te volbrengen. @boerenprotest @FarmersForce @ANanninga reageer retweet
quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:02 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)or-klimaatactivisten
Wat zouden die lui in het dagelijks leven zijn? Serieuze vraag.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vind jij jezelf niet vermoeiend?
Altijd maar bezig zijn met anderen?
Waarom is zoiets beter?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:43 schreef MadMaster het volgende:
In de jaren '70 en '80 werd gewoon het commando 'ME voorwaarts' gegeven, na de waarschuwing 'Hier spreekt de politie. Verwijder u of geweld zal worden gebruikt!'.
Vroeger was alles beter...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loop een willekeurig cafe in Amsterdam binnen en je zal waarschijnlijk in het engels aangesproken worden. En tegenwoordig is er ook een goede kans dat het personeel niet eens Nederlands kan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 08:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Engelse leuzen roepenOmdat Amsterdam internationaal is doen ze het in het Engels? Amsterdam is altijd nog Nederland dus doe eens een leus in het Nederlands.
quote:
Geen gelul bij verboden demonstraties, handhaven die boel en desnoods het hele protest de gracht in vegen.quote:Ondanks dat het protest verboden is, zijn de activisten toch naar de Stadhouderskade gekomen. De politie heeft de activisten al gevraagd om zich te verplaatsen, maar vooralsnog weigeren ze dat.
Vandaar die 50 arrestaties...quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:45 schreef Woelwater het volgende:
Ze zijn nu maar gewoon helemaal gestopt met handhaven in Amsterdam
quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:45 schreef Woelwater het volgende:
Ze zijn nu maar gewoon helemaal gestopt met handhaven in Amsterdam
Gewoon even pauzetwitter:parool twitterde op maandag 07-10-2019 om 12:32:56De politie geeft de klimaatdemonstranten even 'pauze', en zegt het komende uur niemand op de pakken.https://t.co/Xz5pC5HWbJ reageer retweet
Ja, want het ME-team trommel je natuurlijk direct even op en het politie-apparaat zwemt tegenwoordig in het geld.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Geen gelul bij verboden demonstraties, handhaven die boel en desnoods het hele protest de gracht in vegen.
Dat softe gedoe tegenwoordig...![]()
![]()
ME staat er al eventjes hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, want het ME-team trommel je natuurlijk direct even op en het politie-apparaat zwemt tegenwoordig in het geld.
Ja, zo'n ME team trommel je inderdaad zo even op, daar zijn kant en klare draaiboeken voor.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, want het ME-team trommel je natuurlijk direct even op en het politie-apparaat zwemt tegenwoordig in het geld.
Blijkbaar wel want er staat daar een hele politiemacht een beetje duimen te draaien en jofel te doen tegen demonstratie tuigquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.. Waar de fuk moeten die demonstranten pauze voor hebben. Van het op straat liggenquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]Gewoon even pauzetwitter:parool twitterde op maandag 07-10-2019 om 12:32:56De politie geeft de klimaatdemonstranten even 'pauze', en zegt het komende uur niemand op de pakken.https://t.co/Xz5pC5HWbJ reageer retweet
Als het uit de hand dreigt te lopen wellicht, daar is hier nog niet echt sprake van lijkt het.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo'n ME team trommel je inderdaad zo even op, daar zijn kant en klare draaiboeken voor.
Buiten dat wist de gemeente dat deze groep nuttelozen hun protest toch zou houden, ondanks het verbod. Ze hadden dus het hele weekend de tijd om zich voor te bereiden...
Het loopt al sinds vanmorgen vroeg uit de hand.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het uit de hand dreigt te lopen wellicht, daar is hier nog niet echt sprake van lijkt het.
Hangt er een gespannen of grimmige sfeer? Worden er allerlei zaken vernield? Of is dit een vooralsnog vrij rustige demonstratie?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het loopt al sinds vanmorgen vroeg uit de hand.
Die pubers hebben namelijk helemaal niets te zoeken op de Stadhouderskade, aldus een rechterlijke uitspraak...
Dat is zodat ze ook kunnen ervaren hoe het is om een baan te hebben, blij zijn met de pauzequote:Op maandag 7 oktober 2019 12:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]Gewoon even pauzetwitter:parool twitterde op maandag 07-10-2019 om 12:32:56De politie geeft de klimaatdemonstranten even 'pauze', en zegt het komende uur niemand op de pakken.https://t.co/Xz5pC5HWbJ reageer retweet
Jij dacht echt dat de gasten die daar staan een concreet plan hadden?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:59 schreef Aquarii het volgende:
Wat willen ze nu eigenlijk? Ik lees dat ze meer klimaatmaatregelen willen maar wat dan?
Het is geen demonstratie want daar is geen toestemming voor gegeven. Er hadden allang een paar nekklemmen aangelegd moeten wordenquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hangt er een gespannen of grimmige sfeer? Worden er allerlei zaken vernield? Of is dit een vooralsnog vrij rustige demonstratie?
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij dacht echt dat de gasten die daar staan een concreet plan hadden?
JA MAAR DENK AAN DE KINDURRENquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:59 schreef Aquarii het volgende:
Wat willen ze nu eigenlijk? Ik lees dat ze meer klimaatmaatregelen willen maar wat dan?
Ik heb al wat gevonden op de site van die club;quote:
Hou je adem in voor het klimaat en hopen dat andere het voorbeeld volgen?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:59 schreef Aquarii het volgende:
Die staat er zelf ook tussen denk ik ..quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Halsema zal natuurlijk nooit toestemming geven om de straat schoon te vegen. Ze ziet deze lieden als haar mensen.
In theorie hoort een burgemeester neutraal te zijn maar of dat in de praktijk ook zo is?
Komt door hun veganistisch dieet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:10 schreef KingRadler het volgende:
Waarom zijn diegene die voor beter klimaat zijn zo gewelddadig.
Diegene die het klimaat niks uit maken zijn vrij rustig die hoor je niet.
Wordt er nu geweld gebruikt door de demonstranten ja? In welke livestream kunnen we dat zien?quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:10 schreef KingRadler het volgende:
Waarom zijn diegene die voor beter klimaat zijn zo gewelddadig.
Diegene die het klimaat niks uit maken zijn vrij rustig die hoor je niet.
dat mogen we niet zien van Linksquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wordt er nu geweld gebruikt door de demonstranten ja? In welke livestream kunnen we dat zien?
quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wordt er nu geweld gebruikt door de demonstranten ja? In welke livestream kunnen we dat zien?
Aanstekelijke kreten als: We R ppl, wut are youquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Livestream waar er actievoerders opgepakt worden:
https://www.at5.nl/artike(...)omgeving-rijksmuseum
Dit is een vrij rustige demonstratie waarbij een weg geblokkeerd wordt, wat niet toegestaan is en wat nu al veel te lang duurt...quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hangt er een gespannen of grimmige sfeer? Worden er allerlei zaken vernield? Of is dit een vooralsnog vrij rustige demonstratie?
Links controleert het internet? Wat mist er dan op de livestream van @the-eye? Is er nog ergens een dode hoek waar het hard tegen hard gaat?quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:12 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat mogen we niet zien van Links
quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:14 schreef Mylene het volgende:
Waarom wordt er geen pepperspray gebruikt?
Is er sprake hiervan? Ze laten zich arresteren en ze hebben geen wapens bij zich...quote:Pepperspray - Ambtsinstructie
Ambtsinstructie, artikel 12 a
Het gebruik van Pepperspray is slechts geoorloofd:
a. om een persoon aan te houden ten aanzien van wie redelijkerwijs mag worden aangenomen dat hij een voor onmiddellijk gebruik gereed zijnd wapen bij zich heeft en dit tegen een persoon zal gebruiken.
b. om een persoon aan te houden die zich tegen zijn aanhouding, voorgeleiding of andere rechtmatige vrijheidsbeneming tracht te onttrekken of heeft onttrokken.
Ze zijn nogal in een groep momenteel.quote:De Pepperspray mag niet worden gebruikt:
a. bij personen die zichtbaar jonger zijn dan 12 jaar, of zichtbaar ouder dan 65 jaar.
b. bij vrouwen die zichtbaar zwanger zijn.
c. bij personen die zichtbaar lijden aan ademhalingsstoornissen of andere ernstige gezondheidstoornissen.
d. bij groepen personen (ivm het verlenen van nazorg)
Men mag wel 1 persoon uit een groep isoleren en dan pepperspray gebruiken.
Ik vind het wel schokkend te zien dat mensen in een oude diesel ME bus worden gezet.quote:
Wel veel met rasta kapsels of dreadlocksquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:24 schreef Gorraay het volgende:
Nog nooit zoveel blanke diversiteitsaanhangers bij elkaar gezien.
Avonddienstquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:29 schreef DireStraits7 het volgende:
Wat een reacties. Vooral de "ga eens werken" zijn echt lachwekkend. Wat doen jullie hier dan op FOK?^
FOK!ken kan prima op kantoorquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:29 schreef DireStraits7 het volgende:
Wat een reacties. Vooral de "ga eens werken" zijn echt lachwekkend. Wat doen jullie hier dan op FOK?^
Nee, da's geweld. Er verloor er al een iets wat op een schoen moest lijken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Godsamme, een voor een weghalen. Dat kan toch veel effectiever door even dat waterkanon er op los te laten
Huisvrouwquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:29 schreef DireStraits7 het volgende:
quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:29 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:fvdemocratie twitterde op maandag 07-10-2019 om 09:24:26Klimaatactivisten blokkeren de #Stadhouderskade in Amsterdam. De burgemeester heeft geen toestemming voor deze demonstratie gegeven. Toch kijkt de politie het eerst urenlang aan. Wordt straks ook op grote schaal DNA afgenomen zoals bij de #blokkeerfriezen? https://t.co/FcPqSaVJzQ reageer retweet
Ik zit 80% van mijn werk naar een schermpje te staren.quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:29 schreef DireStraits7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |