Nee hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:11 schreef Quotidien het volgende:
Schokkende reacties weer. Mensen die protesteren voor een betere wereld moeten met traangas geweerd worden? Ik vraag me echt af hoe ver het kan komen dat men zo denkt.
Exhibit A(ardbei)quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:31 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Omdat het waar is. Wij moeten he-le-maal NIKS. Als jij het klimaat wil redden, ga dat dan maar lekker in je eentje doen. Het is ook MIJN Aarde en als ik hem naar de klote wil laten gaan, dan doe ik dat.
Ik ben vooral heel erg moe van de boze mensjes die weer oproepen tot gebruik van traangas.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon opkallefateren met dat parasiterende werkschuwe tuig wat alleen maar tot last is voor anderen.
Iedereen is een moe van het klimaatgedram, van alle maatregelen die genomen worden is de samenleving de dupe. Niet de bedrijven, industrie of wat dan ook. Nee. De normale mensen.
Moeten er meer maatregelen getroffen worden? Weer het volk irriteren met hogere belastingen, hogere kosten of irritante overlastgevende maatregelen.
Dat wordt niet anders, dus die klimaatdrammers: wegwezen.
Redelijkheid en bescheidenheid is blijkbaar niet meer van deze tijd. (godver dat rijmt wel heel erg)quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel erg moe van de boze mensjes die weer oproepen tot gebruik van traangas.
En hoewel ik de presentator niet erg mag klopt wat hij zegt wel als een bus.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat verklaart best veel, toch?Die hele familie is dus gewoon kierewiet.
Sowieso het hele argument van "werkschuw tuig dat anderen tot last is". Als ze daar hadden gestaan tegen instroom van vluchtelingen werden ze hier als helden onthaald.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Redelijkheid en bescheidenheid is blijkbaar niet meer van deze tijd. (godver dat rijmt wel heel erg)
Wat moet het voor mensen als jij toch zwaar zijn om in een land als Nederland te leven. Altijd maar weer dat respect voor mensenrechten en die democratische beginselen. Bah.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Uit elkaar knuppelen, tazeren, waterkanon erop.
Arresteren, afvoeren, 4 weken cel en 10.000 euro boete.
En uiteraard gingen die 80 man na afloop weer terug met het vliegtuig.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:37 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En hoewel ik de presentator niet erg mag klopt wat hij zegt wel als een bus.
Greta en een team van 80 man, een hele pr show om met die boot te gaan, al dat geld, al die moeite en die enorme ecologische voetafdruk.
Terwijl ze haar ecopreek gewoon via internet had kunnen doen.
Scheer anders even iedereen over 1 kam ofzo, godverquote:Op maandag 7 oktober 2019 11:08 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Rechtse mensen kunnen niet nadenken. Niet verder dan de dag van morgen, in ieder geval. Ze hebben een geestelijke stoornis.
En dan waren ze wel weg geknuppeld zoals het hoort.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Sowieso het hele argument van "werkschuw tuig dat anderen tot last is". Als ze daar hadden gestaan tegen instroom van vluchtelingen werden ze hier als helden onthaald.
'Mensjes'quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel erg moe van de boze mensjes die weer oproepen tot gebruik van traangas.
Mensjes ja. Omdat ik jullie kleinzerig en zielig vindt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Mensjes'
En jij zeurt over respect en menselijk behandelen?
Ga. Weg.
Tenzij je protesteert tegen een door goedrechts goedgekeurd onderwerp is, dan mag je maximaal overlast veroorzaken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:49 schreef Quotidien het volgende:
Even samenvattend waar je aan moet voldoen volgens de rechtse helden op fok! als je gaat protesteren:
- Moet in een weiland zijn waar niemand komt
- Moet in het weekend
- Niemand mag er last van hebben
- Mag niet gaan over een betere wereld
Indien niet aan deze vereisten wordt voldaan moeten mensen geknuppeld worden en met traangas bestookt.
Blijkt wel uit dat de overheid zich niet aan zijn eigen afspraken houdt. Overheidelijke ongehoorzaamheid.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Onzin dat de rechtsstaat burgers niet beschermt tegen klimaatverandering.
Zie alleen al de Urgendazaak en de stikstofuitspraak.
Opkalefateren is toch opknappen, restaureren, zoiets?quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon opkallefateren met dat parasiterende werkschuwe tuig wat alleen maar tot last is voor anderen.
Volgens mij heb je er niet veel van gelezen. Zomaar blaten omdat het je niet zint ofso.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat heeft een column waarin enkel flauwekul staat over een ander onderwerp met deze demonstraties te maken?
Die is er al, Pechtold wil burgemeester van Den Haag worden...quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Binnen afzienbare tijd zullen we wel getuige zijn van de eerste klimaat aanslag een soort Rote Armee Fraktion 2.0
Er worden al eeuwen mensen gedood door industriëlen en kapitalisten, maar daar hoor je niemand over.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Binnen afzienbare tijd zullen we wel getuige zijn van de eerste klimaat aanslag een soort Rote Armee Fraktion 2.0
Ik heb die column wel gelezen, vandaar dat ik zeg dat er enkel flauwekul in staat. Daar kwam ik achter toen ik de column las.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er niet veel van gelezen. Zomaar blaten omdat het je niet zint ofso.
Klimaat'verandering' is vooral een verdienmodel.
En als je al een 400x strengere norm hebt in je land dan je buurland, vraag ik me af waarom die klimaatdrammers niet bij de Siegessäule staan..
Kan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:53 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Opkalefateren is toch opknappen, restaureren, zoiets?
Klimaat, stikstofuitstoot, milieu.. Zo gek is het niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb die column wel gelezen, vandaar dat ik zeg dat er enkel flauwekul in staat. Daar kwam ik achter toen ik de column las.
Deze demonstratie gaat over het klimaat, niet per se over stikstofuitstoot, dus ik mis de relevantie.
Waarom zouden normen nergens op slaan? Het lijkt jou prima als ieder bedrijf zonder beperking mag uitstoten wat ze maar willen?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klimaat, stikstofuitstoot, milieu.. Zo gek is het niet.
Maar ik snap het wel hoor, van jouw kant. Al dat gezeur is lastig te verdedigen als het fundament vooral een verdienmodel is en normen nergens op slaan.
Zitten veel universitair geschoolden tussen met een goede baan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:02 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)or-klimaatactivisten
Wat zouden die lui in het dagelijks leven zijn? Serieuze vraag.
Waarom loop je zelf niet mee ?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom zouden normen nergens op slaan? Het lijkt jou prima als ieder bedrijf zonder beperking mag uitstoten wat ze maar willen?
Nemen ze dan een dag vrij of zijn ze massaal aan het staken?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:05 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zitten veel universitair geschoolden tussen met een goede baan.
Ik ken er best een aantal.
Ah, de frame.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom zouden normen nergens op slaan? Het lijkt jou prima als ieder bedrijf zonder beperking mag uitstoten wat ze maar willen?
Ik werk zelf als onderzoeker aan een universiteit en ik bepaal helemaal zelf wanneer (en op welke tijden) ik op mijn werk ben (zo lang ik maar geen belangrijke meetings mis). Er zijn voldoende prima banen waarbij je makkelijk een paar dagen vrij kan nemen om te staken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nemen ze dan een dag vrij of zijn ze massaal aan het staken?
Gezellig samenzijn met gelijkgestemden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:08 schreef Dutchguy het volgende:
Maar wat willen ze. Het kabinet heeft een klimaatakkoord en buigt zich binnenkort over stikstofplannen.
A7 blokkeren afkeuren maar Stadhouderskade blokkeren prima vinden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Hebben politici zoals Jetten en Klaver hun steun al betuigd?
ik ben huisvrouw en momenteel zitten er hier vier kinderen te eten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:10 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik werk zelf als onderzoeker aan een universiteit en ik bepaal helemaal zelf wanneer (en op welke tijden) ik op mijn werk ben (zo lang ik maar geen belangrijke meetings mis). Er zijn voldoende prima banen waarbij je makkelijk een paar dagen vrij kan nemen om te staken.
Ik vraag me altijd af wat al die moraalridders de hele dag op het Fok! forum doen terwijl ze hard aan het schreeuwen zijn dat mensen tussen 8 en 5 op hun werk horen te zijn.
Onderzoekers aan universiteiten gaan echter nooit staken, en zeker niet voor het klimaat. Het zijn meestal juist de imbecielen die vrijwillig in de bijstand zitten.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:10 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik werk zelf als onderzoeker aan een universiteit en ik bepaal helemaal zelf wanneer (en op welke tijden) ik op mijn werk ben (zo lang ik maar geen belangrijke meetings mis). Er zijn voldoende prima banen waarbij je makkelijk een paar dagen vrij kan nemen om te staken.
Heb je daar een bron van?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Onderzoekers aan universiteiten gaan echter nooit staken, en zeker niet voor het klimaat. Het zijn meestal juist de imbecielen die vrijwillig in de bijstand zitten.
Wat moeten ze precies opknappen?quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het klopt dat de meesten hier niet snel zullen gaan staken. Maar het zal je ook verbazen hoeveel "klimaat hippies" er in het onderzoek werken. Zeker onder de internationals.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Onderzoekers aan universiteiten gaan echter nooit staken, en zeker niet voor het klimaat. Het zijn meestal juist de imbecielen die vrijwillig in de bijstand zitten.
"Betrokken"quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Zozo.... heftige woorden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:08 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Rechtse mensen kunnen niet nadenken. Niet verder dan de dag van morgen, in ieder geval. Ze hebben een geestelijke stoornis.
Misschien vinden ze het wel prima op het gemeentehuis.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Waterkanonnen, knuppels, honden en wat mankracht te voet van de politie.
Binnen 2 minuten is de Stadhouderskade dan wel leeg...
Dat klinkt bijzonder merkwaardig.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:10 schreef NaturalScience het volgende:
waarbij je makkelijk een paar dagen vrij kan nemen om te staken.
En nog op een milieuvriendelijke manier ookquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Waterkanonnen, knuppels, honden en wat mankracht te voet van de politie.
Binnen 2 minuten is de Stadhouderskade dan wel leeg...
Daarom heb ik het traangas nog even niet genoemd...quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
En nog op een milieuvriendelijke manier ook
Boeren!twitter:RMalteser twitterde op maandag 07-10-2019 om 12:33:11Geachte boeren,Als jullie nog ergens in de Randstad willen demonstreren, de gemeente Amsterdam biedt nu ook de mogelijkheid om op de #Stadhouderskade uw actie te volbrengen. @boerenprotest @FarmersForce @ANanninga reageer retweet
quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:02 schreef ootjekatootje het volgende:
quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vind jij jezelf niet vermoeiend?
Altijd maar bezig zijn met anderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |