Alle ballen gaan erin, tsjaquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:37 schreef GGMM het volgende:
Ik was eigenlijk niet van plan Feyenoord uit te lachen vandaag, maar nu kan het echt net anders.
Ja omdat er dramatisch verdedigd wordt.quote:
Log gewoon uit man.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:37 schreef Generationalpha het volgende:
Kapi: Dit is zwaar geflatteerd!!!!!
Wat is het dan volgens jou? Je maakt jezelf compleet belachelijk door het iets anders te willen noemenquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:37 schreef Generationalpha het volgende:
Kapi: Dit is zwaar geflatteerd!!!!!
Jij bent die mislukkeling die altijd met de xG aankomt, maar nu snap je het niet met je mentaal beperkte hoofd.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Hoe kun je dit nou zeggen man.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent die mislukkeling die altijd met de xG aankomt, maar nu snap je het niet met je mentaal beperkte hoofd.
Topaanvoerderquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:40 schreef Kerftminister het volgende:
Maar staat goed achterin met die Botteghin he.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent die mislukkeling die altijd met de xG aankomt, maar nu snap je het niet met je mentaal beperkte hoofd.
Anderlecht doet het nog minder goedquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:39 schreef fetX het volgende:
Na 9 wedstrijden 14 verliespunten. Dan moet je als trainer toch ook wel iets niet helemaal goed doen
Sowquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het zo is? Jullie willen ervan maken alsof Fortuna op Barca-esque wijze Feyenoord compleet van de mat tikt, ipv dat elke bal die in de buurt van de goal komt erin vliegt. Ik heb twee normale goals gezien van Fortuna.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Hoe kun je dit nou zeggen man.
Dat doen ze enkel om uit te dagen joh.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het zo is? Jullie willen ervan maken alsof Fortuna op Barca-esque wijze Feyenoord compleet van de mat tikt, ipv dat elke bal die in de buurt van de goal komt erin vliegt. Ik heb twee normale goals gezien van Fortuna.
Joh, ik doel ook op de feyenoorders die moord en brand schreeuwenquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat doen ze enkel om uit te dagen joh.
Je bagatelliseert het toch veel te veel man. Tegen zo'n kutclub überhaupt 4 kansen weggeven.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het zo is? Jullie willen ervan maken alsof Fortuna op Barca-esque wijze Feyenoord compleet van de mat tikt, ipv dat elke bal die in de buurt van de goal komt erin vliegt. Ik heb twee normale goals gezien van Fortuna.
Natuurlijk wel. Je kunt nu heel anders aanvallen. Veel opportunistischer.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:44 schreef exile79 het volgende:
Als je achterin niet wisselt maakt het toch ook niet uit dat Jorgenson erin komt?
GenerationAlpha is geen Feyenoorder maar een ‘neutrale supporter’ / troll.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Joh, ik doel ook op de feyenoorders die moord en brand schreeuwen
Heb van ons ook geen normale goal gezienquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad. Dit hele topicquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je bagatelliseert het toch veel te veel man. Tegen zo'n kutclub überhaupt 4 kansen weggeven.
Een rommelcorner, een verdwaalde voorzet met een gelukkige kopbal. Je geeft twee kansen weg, waar je wat van kunt zeggen. Idd dat mag niet gebeuren.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je bagatelliseert het toch veel te veel man. Tegen zo'n kutclub überhaupt 4 kansen weggeven.
Dit ja.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad. Dit hele topic
Pech en geflatteerd
Tegen de ploeg met de minst gemaakte goals![]()
Die kopbal kwam wel voort uit een enorme blunder.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een rommelcorner, een verdwaalde voorzet met een gelukkige kopbal. Je geeft twee kansen weg, waar je wat van kunt zeggen. Idd dat mag niet gebeuren.
gast we staan 4-1 achter tegen een kutclub.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een rommelcorner, een verdwaalde voorzet met een gelukkige kopbal. Je geeft twee kansen weg, waar je wat van kunt zeggen. Idd dat mag niet gebeuren.
Ik snap je niet goed. Normaal gesproken ben je altijd realistisch en kritisch en nu ineens bagatelliseer je een gigantische wanprestatie alsof een paar ballen er met geluk invliegen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Normaal maakt Fortuna de helft van de kansen, nu vliegt alles er in.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kopbal kwam wel voort uit een enorme blunder.
Ik snap er echt helemaal niks van hoe dit mogelijk is ook.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gast we staan 4-1 achter tegen een kutclub.
Gast, ben je blind? Kijk hoe wij staan te verdedigen. Is toch logisch dat ze al die kansen maken. Lekker alles goedpraten en bagetalliseren.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Normaal maakt Fortuna de helft van de kansen, nu vliegt alles er in.
Klopt, dat is ook best bizar. Maar dat we zoveel kansen weggeven is ook schandalig. Wat mij betreft is zo’n uitslag gezien de recente prestaties reden tot ontslag. Maar dan alsnog, wie dan?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu heb jij hier wel vaker last van heb ik het ideequote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap er echt helemaal niks van
Ja leuk, ga ergens anders mensen uitdagen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu heb jij hier wel vaker last van heb ik het idee
Hou op hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je allerlei enorme problemen die deze club teisteren structureel negeert.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap er echt helemaal niks van hoe dit mogelijk is ook.
DIRKIE KUYT WERKE VOOR JE GELD STRIJD INZET PASSIE BEZIELING FEYENOORD MENTALITEITquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook best bizar. Maar dat we zoveel kansen weggeven is ook schandalig. Wat mij betreft is zo’n uitslag gezien de recente prestaties reden tot ontslag. Maar dan alsnog, wie dan?
Zoals?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je allerlei enorme problemen die deze club teisteren structureel negeert.
Je overschat Feyenoord dan ook wel vaak.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Soms.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je overschat Feyenoord dan ook wel vaak.
7 miljoen verbrandenquote:
Ik kan wel weer zeggen: ‘dat zei niemand’ maar dat is verspilde moeite me dunkt.quote:
Boven, onder, opzij..quote:
Ja echt, dit kan toch niet manquote:
Nou je blijft maar reppen over aanknopingspunten die je ziet terwijl het fundament gewoon zo rot als wat is .quote:
Gebrekkige kwaliteiten en dan ook nog mentaal zwak bij tegenslag, dan kan je wel eens door de ondergrens zakken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Soms.
Toch begrijp ik niet hoe je 4-1 achter kunt staan bij dit Fortuna. Dit is tegen alle verwachtingen in. En ik verwachtte vandaag puntverlies.
Ja zo is elke goal een fout, maar laten we niet doen alsof t een heel normaal scoreverloop is. Dit is gewoon uitzonderlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gast, ben je blind? Kijk hoe wij staan te verdedigen. Is toch logisch dat ze al die kansen maken. Lekker alles goedpraten en bagetalliseren.
ik was al bang voor een zaadpot maar niet dit.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet zoveelquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:55 schreef Dven het volgende:
Spijt dat ik naar het terras ben gegaan ipv op de bank voor de tv. Wtf is er aan de hand?
Niets anders dan normaal.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:55 schreef Dven het volgende:
Spijt dat ik naar het terras ben gegaan ipv op de bank voor de tv. Wtf is er aan de hand?
Het is een combinatie van. We staan ook schandalig te blunderen. En aanvallend is het ook niet zoveel nog.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja zo is elke goal een fout, maar laten we niet doen alsof t een heel normaal scoreverloop is. Dit is gewoon uitzonderlijk.
Senesi heeft toch niets bewezen tot op heden? Ja, enkel dat hij Slagveer niet te baas kan zijn in een één tegen één.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef Maver24 het volgende:
Dit doet echt pijn. Heel snel die stam weg. Morgen nog !!! Wat een slechte trainer. Ik ben echt woest. Hoe haal je het in je botte kop om senesi niet te laten spelen. Zonder spits elke week. Ik ben het helemaal zat.
#StamOut en neem je rotzooi mee.
Die zie ik ook. Door die aanknopingspunten (en een hoop geluk) versla je ook Porto.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou je blijft maar reppen over aanknopingspunten die je ziet terwijl het fundament gewoon zo rot als wat is .
1 middagje op kunstgrasquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:57 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Senesi heeft toch niets bewezen tot op heden? Ja, enkel dat hij Slagveer niet te baas kan zijn in een één tegen één.
Naïef zeg.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:57 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Senesi heeft toch niets bewezen tot op heden? Ja, enkel dat hij Slagveer niet te baas kan zijn in een één tegen één.
Kom op man, die overwinning tegen Porto was toch een enorme fluke? Dat heeft niks met aanknopingspunten te maken. Als je die wedstrijd 100 keer speelt verlies je 99 keer.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zie ik ook. Door die aanknopingspunten (en een hoop geluk) versla je ook Porto.
Echter, het rotte fundament zie ik ook. Maar zodra iemand iets positiefs zegt of jouw extreem negatieve posts wil nuanceren maak jij er van dat iemand vreselijk positief is ofzo.
Uiteindelijk speel je op een dusdanige manier dat spelers niet doen wat ze moeten doen en dan gebeuren er dingen die niet mogen gebeuren waardoor je in situaties komt waar je niet in terecht mag komen en dan zie je dus dat je achter komt. Dat moeten we voorkomen en dat gaan we intern met elkaar bespreken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:57 schreef Pistolero het volgende:
Zolang Stam en de huidige directie en technische staf er nog zitten mag elke wedstrijd kansloos verloren worden. Laat de club maar in brand staan.
Ik word oprecht agressief van Stam.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uiteindelijk speel je op een dusdanige manier dat spelers niet doen wat ze moeten doen en dan gebeuren er dingen die niet mogen gebeuren waardoor je in situaties komt waar je niet in terecht mag komen en dan zie je dus dat je achter komt. Dat moeten we voorkomen en dat gaan we intern met elkaar bespreken.
- Jaap
Wat een onzin. Ook Feyenoord heeft toen 2 a 3 grote kansen gemist plus een balletje op de lat.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:00 schreef Fok-it het volgende:
Echt Porto had gewoon met 4-2 moeten winnen ook. Hoe zijn dat aanknopingspunten voor sommige hierKan toch niet.
Ja maar Stam wisselt liever Narsingh voor Larssonquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:00 schreef Kerftminister het volgende:
Botteghin verdient echt een 1 of een 2 deze wedstrijd, doet echt alles fout.
En Jaap z,n grote held Kelly zien we ook nog niet veel van.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:05 schreef Elan het volgende:
Stam moet ontslagen worden eerst Jan Arie laten staan en nu Botteghin.
Begin dan met dat ventje van Liverpool. Jaap Jood.
Zal er op de training ook weinig van bakken. Anders had hij heus wel meer minuten gemaakt. Helemaal omdat Botteghin wekelijks staat te blunderen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 middagje op kunstgras
Opportuun gelul
Denk ook dat Fortuna op is van het eerste uur.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:04 schreef fetX het volgende:
Voetbal zoals de laatste 10min en je wint hier gewoon met 0-3. Ongelooflijk hoe (schandalig) groot het verval is.
Zal wel niet fit zijn geweest voor 90 minutenquote:
Had je voorafgaand aan het seizoen verwacht dat je boven Ajax of PSV zou eindigen?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Competitie is eigenlijk alweer over voor dit seizoen. Of we nou 3e worden of 5e..interesseert me geen fuck meer eigenlijk
Precies, Europees voetbal halen is een utopie dus we zijn al weer klaar begin oktober. Feyenoordgoden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Competitie is eigenlijk alweer over voor dit seizoen. Of we nou 3e worden of 5e..interesseert me geen fuck meer eigenlijk
Als we weer bijna alles thuis loten moet dat kunnenquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:08 schreef R-woud93 het volgende:
Bekertje maar pakken jongens, dan is het seizoen weer gered
Nee..had een kruisje gezet bij plek 3quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:09 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Had je voorafgaand aan het seizoen verwacht dat je boven Ajax of PSV zou eindigen?
Positiviteit _0_quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:10 schreef fetX het volgende:
Als wij net zo effectief waren geweest als Fortuna stond het nu 4-5.
Als we nou de Europa League winnen plaatsen we ons zelfs voor de Champions Leaguequote:Op zondag 6 oktober 2019 16:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Neequote:Op zondag 6 oktober 2019 16:10 schreef fetX het volgende:
Als wij net zo effectief waren geweest als Fortuna stond het nu 4-5.
Hersteld.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Competitie is eigenlijk alweer over voor dit seizoen. Of we nou 13e worden of 15e..interesseert me geen fuck meer eigenlijk
Lichtpuntjes!quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Na die 4-1 toch knap de schade beperkt gehouden
Goede veerkrachtquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Na die 4-1 toch knap de schade beperkt gehouden
Kaal terminaal.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stam ziet er uit als een terminale.
Je voelt het echt aankomen héquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:22 schreef DonRaja het volgende:
Waarom is dit zo typisch voorspelbaar voor Fey...
Ik denk niet dat er ooit een trainer van Feyenoord is geweest die zulke haatgevoelens oproept als Stam. Dit had ik zelfs bij pak hem beet Been of Verbeek niet.quote:
Al vaak meegemaakt he.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:22 schreef DonRaja het volgende:
Waarom is dit zo typisch voorspelbaar voor Fey...
Sowieso. Feyenoord heeft veel mazzel dit seizoen, met late goals (Sparta, Emmen) en een gelukkige penalty (Willem II).quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef fetX het volgende:
Zo, dat was ‘m weer.
Stam, oprotten. 14 punten in 9 wedstrijden is veel te veel. De helft is al veel.
O nee bij Been of Verbeek was het echt veel ergerquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een trainer van Feyenoord is geweest die zulke haatgevoelens oproept als Stam. Dit had ik zelfs bij pak hem beet Been of Verbeek niet.
"HET" lek.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:22 schreef WethouderHekking het volgende:
Jaap Stam dacht dat het lek boven was. Hij moet maar niet te veel meer denken.
Begrijpelijk. Er valt hier genoeg te lachen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben hier op verzoek van @:kingroland
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pak anders lekker je xG-uitslag erbij, stokertje.
Reken er maar op dat dit niet het geval isquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:25 schreef Coco. het volgende:
Dit moet toch wel het einde zijn voor Stam jongens.
GurneyIsEigenlijkBestEenKneusquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pak anders lekker je xG-uitslag erbij, stokertje.
Ja, een heel goede bankzitter.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:25 schreef Protoplanet het volgende:
Zou een andere trainer Botteghin ineens heel goed maken?
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:27 schreef PSVCL het volgende:
Nu weer alles geven tegen PSV en ajax thuis en het seizoen is geslaagd.
PSV interesseert ons niets.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:27 schreef PSVCL het volgende:
Nu weer alles geven tegen PSV en ajax thuis en het seizoen is geslaagd.
Ik heb gehoord dat het allemaal nogal gelukkig tot stand kwam voor Fortuna en dat elke kans er in vloog.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:25 schreef Coco. het volgende:
Ach, morgen ben jij weer om en vol vertrouwen voor plek 3. Lekker man. Zo'n waas voor je ogenquote:
Nee joh. Die mag nog wel even door blunderen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:25 schreef Coco. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben ik nooit geweest, volgens mij verwar je mij met iemand anders.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, morgen ben jij weer om en vol vertrouwen voor plek 3. Lekker man. Zo'n waas voor je ogen
Het lult maar wat in de ruimte, komt ingestudeerd overquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Staat daar wel als een professional, maar mag best wat harder zijn inderdaad.
Nee een waardeloze tyfusclub uit Rotterdam. Naja in Rotterdam worden ze door de echte Rotterdammers niet serieus genomen.quote:
Ik durf wel uit te spreken dat Stam minimaal tot de kerst mag blijven zittenquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:25 schreef Coco. het volgende:
Ik heb van betrouwbare bron vernomen dat men in Rotterdam eigenlijk Sparta als DE club van Rotterdam ziet, klopt dat?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee een waardeloze tyfusclub uit Rotterdam. Naja in Rotterdam worden ze door de echte Rotterdammers niet serieus genomen.
Die mag nog wel even blijven aankloten hoor. Maakt ook niks uit, alsof er ook maar een fatsoenlijke trainer binnen deze situatie hem zou willen opvolgenquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:25 schreef Coco. het volgende:
Nou ja, legde wel de vinger op de zere plek. Stonden gewoon helemaal kut bij die tegengoals. Maar zoals hij vuur in zijn tackles legt, mag er ook wat meer vuur in z’n bewoordingen. Het was gewoon schandalig vandaag.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het lult maar wat in de ruimte, komt ingestudeerd over
Ja dus...quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:01 schreef BB-King het volgende:
Ben benieuwd of het wederom een typische Feyenoord middag wordt.
Dat klopt. Sparta is van oudsher de club van Rotterdam. Alleen de echte Rotterdammers blijven trouw aan Sparta.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb van betrouwbare bron vernomen dat men in Rotterdam eigenlijk Sparta als DE club van Rotterdam ziet, klopt dat?
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat toen ze bij de Big 4 het c.v. van Roland onder ogen kregen en zagen dat 'ie op het vmbo had gezeten, hij meteen door de versnipperaar ging.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb van betrouwbare bron vernomen dat men in Rotterdam eigenlijk Sparta als DE club van Rotterdam ziet, klopt dat?
KPMG net buiten Rotterdam Centraalquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat toen ze bij de Big 4 het c.v. van Roland onder ogen kregen en zagen dat 'ie op het vmbo had gezeten, hij meteen door de versnipperaar ging.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat toen ze bij de Big 4 het c.v. van Roland onder ogen kregen en zagen dat 'ie op het vmbo had gezeten, hij meteen door de versnipperaar ging.
Hoezo, hij weigert gewoon mee te gaan in de onzin die je hier ook hoort. Je staat gewoon positioneel verkeerd en de ballen gaan er dan op heel makkelijke wijze in voor Fortuna. Verder kan hij wel lopen zeiken op gebrek aan kwaliteit, maar daar kun je ook niks mee want je moet het toch met deze selectie doen. Iedereen wil er gelijk weer een ding van maken, maar de waarheid ligt gewoon weer lekker cliché in het midden. Daarnaast loop je keer op keer tegen het feit aan dat je geen spits hebt, dat wisten we al lang en dat is nu niet ineens een verrassing ofzo.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Staat daar wel als een professional, maar mag best wat harder zijn inderdaad.
Met het laatste ben ik het mee eens, dit kan echt niet meer hoorquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, legde wel de vinger op de zere plek. Stonden gewoon helemaal kut bij die tegengoals. Maar zoals hij vuur in zijn tackles legt, mag er ook wat meer vuur in z’n bewoordingen. Het was gewoon schandalig vandaag.
Maar waarschijnlijk morgen weer over tot de orde van de dag. Stam zal wel blijven zitten. Ik snap dat wel, want wie moet het anders doen. Aan de andere kant is 14 verliespunten in 9 wedstrijden echt teveel en dan behoor je mijns inziens de bons te krijgen. Zeker als je ziet de manier waarop. Daar doet een leuk potje tegen Twente en Porto niks aan af.
Ik liep anderhalve week terug op vrijdagavond door het zakendistrict van Bratislava, en alleen bij PwC brandde de lamp nog.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
KPMG net buiten Rotterdam Centraal
wel mooi gebouw
mwoa Deloitte> PwC toch?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik liep anderhalve week terug op vrijdagavond door het zakendistrict van Bratislava, en alleen bij PwC brandde de lamp nog.
Sow zakendistrict van Bratislava.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik liep anderhalve week terug op vrijdagavond door het zakendistrict van Bratislava, en alleen bij PwC brandde de lamp nog.
Ja, ik schrok er ook van.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sow zakendistrict van Bratislava.
Poe poe, nou nou.
Het gaat meer om de soort van berusting waarmee hij daar staat. Het is toch godverdomme gewoon een schandalige prestatie of niet dan? Vier doelpunten tegen de minst scorende club, de nummer 17 die nog niet gewonnen heeft. En het was niet eens onterecht.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo, hij weigert gewoon mee te gaan in de onzin die je hier ook hoort. Je staat gewoon positioneel verkeerd en de ballen gaan er dan op heel makkelijke wijze in voor Fortuna. Verder kan hij wel lopen zeiken op gebrek aan kwaliteit, maar daar kun je ook niks mee want je moet het toch met deze selectie doen. Iedereen wil er gelijk weer een ding van maken, maar de waarheid ligt gewoon weer lekker cliché in het midden.
Verder vind ik het wel een zwaktebod van Stam om te beginnen met Fer én Tapia, maar wellicht had hij daar wat betreft de fitheid van Kokcu een reden voor?
Ondertussen heeft Sparta een prima coach op de bank zitten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat meer om de soort van berusting waarmee hij daar staat. Het is toch godverdomme gewoon een schandalige prestatie of niet dan? Vier doelpunten tegen de minst scorende club, de nummer 17 die nog niet gewonnen heeft. En het was niet eens onterecht.
Het is een botte schande. Dit kan niet. Dit mag niet. Stam verdient hiervoor ontslag, maar zal het (begrijpelijkerwijs) niet krijgen gezien er geen geschikte opvolger zal zijn.
Het is inderdaad belachelijk, zeker als je je bedenkt dat je die punten verliest thuis tegen Utrecht, AZ en Sparta, en uit bij Emmen, Fortuna en Heerenveen. Muv 10/11 zijn we in de afgelopen 20 jaar niet zo slecht van start gegaan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, legde wel de vinger op de zere plek. Stonden gewoon helemaal kut bij die tegengoals. Maar zoals hij vuur in zijn tackles legt, mag er ook wat meer vuur in z’n bewoordingen. Het was gewoon schandalig vandaag.
Maar waarschijnlijk morgen weer over tot de orde van de dag. Stam zal wel blijven zitten. Ik snap dat wel, want wie moet het anders doen. Aan de andere kant is 14 verliespunten in 9 wedstrijden echt teveel en dan behoor je mijns inziens de bons te krijgen. Zeker als je ziet de manier waarop. Daar doet een leuk potje tegen Twente en Porto niks aan af.
Ja die zal dan wel weer gehaald worden. Het volgende tactische onbenul.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ondertussen heeft Sparta een prima coach op de bank zitten.
Fräser is geen tactisch onbenul maar speelt wel met zijn ploegen vreselijk saai voetbal. Een soort mindere versie van Gio krijg je dan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die zal dan wel weer gehaald worden. Het volgende tactische onbenul.
Hij is verantwoordelijk maatquote:
Moet je Stam ontslaan omdat er een klutsbal in gaat na een corner en een spits van Fortuna uit een Beckham voorzet via de grond over Vermeer heen kopt?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat meer om de soort van berusting waarmee hij daar staat. Het is toch godverdomme gewoon een schandalige prestatie of niet dan? Vier doelpunten tegen de minst scorende club, de nummer 17 die nog niet gewonnen heeft. En het was niet eens onterecht.
Het is een botte schande. Dit kan niet. Dit mag niet. Stam verdient hiervoor ontslag, maar zal het (begrijpelijkerwijs) niet krijgen gezien er geen geschikte opvolger zal zijn.
Ja, het is puur toeval dat je voor de zoveelste keer dit jaar de goals zo weg geeft.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je Stam ontslaan omdat er een klutsbal in gaat na een corner en een spits van Fortuna uit een Beckham voorzet via de grond over Vermeer heen kopt?
Maar kerel, het staat toch al weken verkeerd? Positioneel lijkt het nergens op. Hij blijft maar spelen met Botteghin, zet Kokcu op de bank, blijft spelen met Tapia/Fer. Ga zo maar door. Zelfs met deze spelersgroep mag je echt geen punten verspelen tegen Fortuna, Emmen, Sparta en ook niet thuis tegen Utrecht.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je Stam ontslaan omdat er een klutsbal in gaat na een corner en een spits van Fortuna uit een Beckham voorzet via de grond over Vermeer heen kopt?
Had Reading gepromoveerd was 'ie topcoach geweest.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:43 schreef Scarface88 het volgende:
Hadden jullie maar Henk Fraser moeten halen eigen schuld. Nee Stam moest komen. Een trainer zonder ervaring die overal mislukt is. Tel uit je winst.
Exit Stam.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:41 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "Omzetting Fortuna leidt totale implosie Feyenoord in" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ana(...)-in/share/2dd1952d33
Tldr: Jaap Stam is een tactisch onbenul.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:41 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "Omzetting Fortuna leidt totale implosie Feyenoord in" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ana(...)-in/share/2dd1952d33
quote:Na knappe overwinningen op FC Twente en FC Porto leek Feyenoord de weg omhoog gevonden te hebben, maar Fortuna Sittard bewijst dat trainer Jaap Stam nog veel werk te doen heeft. Een simpele systeemwissel van Fortuna zorgt ervoor dat de defensie van de Rotterdammers volledig ontspoort: 4-2.
Wanneer Jaap Stam voor de aftrap gevraagd wordt naar wat hij in dit duel verwacht van Feyenoord, wijst hij er zelf op dat Fortuna dit seizoen in verschillende formaties gespeeld heeft. In Sittard moet zijn ploeg bewijzen dat daar een antwoord op gevonden kan worden. Op het veld blijkt echter dat Feyenoord nog helemaal niet op het niveau is om daarmee om te gaan.
Zoals te zien in bovenstaande situatie stuurde Fortuna-trainer Sjors Ultee zijn elftal het veld in vanuit een soort 5-2-1-2-formatie. In deze speelwijze schaduwen Amadou Ciss en Mark Diemers in veel situaties Renato Tapia en Leroy Fer, waardoor de controlerende middenvelders van Feyenoord niet van achteruit het spel kunnen vormgeven. In plaats daarvan wordt de bal naar de zijkant gedwongen, waar backs Rick Karsdorp en Ridgeciano Haps in eerste instantie vaak vrijstaan. Gezien de fysieke dominantie van Fortuna in het centrum met Clint Essers, Branislav Ninaj en Cian Harries tegenover de kleine Luis Sinisterra is het afdwingen van vleugelspel voor de Limburgers een aantrekkelijk scenario.
Opmerkelijk genoeg doet Feyenoord tussen de vijftiende en dertigste minuut precies wat tegen een dergelijke tegenstander gevraagd wordt. Steven Berghuis en Sam Larsson zorgen in die fase voor diepte en breedte op de flanken, waardoor het riskant wordt voor wingbacks Felix Passlack en George Cox om naar voren druk te geven. Fortuna kiest in deze fase achterin steeds tussen twee kwaden: de vleugelverdedigers op een lijn houden of doordekken richting Karsdorp en Haps. In dat eerste scenario krijgt Feyenoord de bal en het middenveld in handen. In het tweede scenario komt Berghuis of Larsson vrij op de vleugel, tenzij de centrale verdedigers uitwijken naar de zijkant en er ruimte in het midden ontstaat.
Bovenstaande situatie is een voorbeeld van dat tweede scenario. Op het moment dat Passlack doorstapt richting Haps, moet Essers naar de zijkant komen om Larsson te dekken. Sinisterra komt dan ineens in een grotere ruimte tegenover de weinig dynamische Ninaj te staan.
In de 27ste minuut leidt het eerste scenario de 1-1 van Haps in. Fortuna blijft bij een flankwissel van Feyenoord van rechts naar links met vijf man achterin staan, waardoor de linksback van de Rotterdammers de ruimte krijgt om uit te halen. Sinisterra zaait in die aanval precies genoeg verwarring door in de weg te lopen bij Essers en zo te voorkomen dat hij het schot van Haps op overtuigende wijze blokt. Feyenoord lijkt in die fase alsnog op weg naar een overwinning, maar na een tweede tegengoal zijn ineens alle vastigheden verdwenen.
In bovenstaande situatie vormt kortsluiting in het hoofd van Edgar Ié de inleiding voor de 2-1. Waar de centrale verdediger kan kiezen voor een simpele pass richting Haps, denkt hij dat het verstandig is om tussen twee tegenstanders Fer aan te spelen. Doordat de bal tot overmaat van ramp ook nog eens niet op maat is, onderschept Jorrit Smeets en plaatst Fortuna een counter. Daarbij verricht Ié herstelwerkzaamheden van zijn eigen fout met een sliding, maar blaast een misser van Haps de tegenaanval nieuw leven in. Passlack pakt de bal kinderlijk eenvoudig van hem af en levert de voorzet af waaruit Ciss voor de hernieuwde voorsprong zorgt.
De snelle treffers van Fortuna bij het begin van de eerste en tweede helft starten met hetzelfde tactische vraagstuk. Op welk moment geef je de wingback van de tegenstander over op het moment dat die zich organiseren met vijf man? Beide keren gokken de vleugelaanvallers van Feyenoord - voor rust Berghuis, na rust Larsson - erop dat de vleugelverdediger achter hen het oplost. Bij de openingstreffer leidt dit ertoe dat Cox vrijkomt op links. Bij de 4-1 is het de uitgeweken Diemers die ongedekt op rechts opduikt. Dat hoeft op zichzelf nog geen probleem te zijn, maar dat wordt het wel doordat Eric Botteghin achteruit loopt uit angst voor de snelheid van Sambou. Bij de start van de eerste helft geeft de Engelse Fortuna-spits na het aftroeven van Botteghin de voorassist op de goal van Ciss en tekent Passlack voor de assist. In de tweede helft kopt Sambou zelf binnen in een direct gevecht met Botteghin, die zijn zwakke voetbalmiddag compleet maakt door te snel achteruit te lopen bij de vrije trap waaruit Fortuna vlak voor rust de 3-1 maakt.
Berghuis heeft gelijk als hij na afloop bij FOX Sports het verwijt van een gebrek inzet pareert. 'Bij die tegendoelpunten doen we gewoon dingen verkeerd. Dat heeft niets met instelling te maken.'
Feyenoord kreeg in Sittard simpelweg te maken met een giftige cocktail van individuele fouten en een gebrek aan spelinzicht om een tactisch probleem op te lossen. Het vreemde is dat de ploeg van Stam in de eerste helft het juiste antwoord eigenlijk al gevonden had, maar dat totaal vergeten leek toen het wederom op achterstand kwam. Deze labiliteit is al het hele seizoen het probleem van Feyenoord en ondanks de oplevingen tegen FC Twente en FC Porto blijkt dat euvel nog niet verholpen.
Dat zou wel weer des Feyenoords zijn. Zolang supporters liever bekende cult dan de opofferingen voor succes hebben gaat het niet goedkomen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die zal dan wel weer gehaald worden. Het volgende tactische onbenul.
Zoals ik al zei begrijp ik niet waarom stam met tapia en fer begint en waarom Bottegin mag blijven staan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar kerel, het staat toch al weken verkeerd? Positioneel lijkt het nergens op. Hij blijft maar spelen met Botteghin, zet Kokcu op de bank, blijft spelen met Tapia/Fer. Ga zo maar door. Zelfs met deze spelersgroep mag je echt geen punten verspelen tegen Fortuna, Emmen, Sparta en ook niet thuis tegen Utrecht.
Saai maar wel realistisch en zeker niet raar als je Vitesse, ADO en Sparta hebt moeten trainen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fräser is geen tactisch onbenul maar speelt wel met zijn ploegen vreselijk saai voetbal. Een soort mindere versie van Gio krijg je dan.
Nou precies het niveau wat Feyenoord momenteel naleeftquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Saai maar wel realistisch en zeker niet raar als je Vitesse, ADO en Sparta hebt moeten trainen.
Of moet je de boel open houden zodat een clubje als Fortuna Sittard er 4 binnen kan schieten?
Maar nee, Stam eruit zal niet 1, 2, 3 helpen. Wel betere spelers (en sowieso een echte spits!)
Enkeltje TRquote:
Vooral spelers blijven opstellen die je keer op keer teleurstellen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je moet je houden aan de dingen die je moet doen
Je hoopt dat de uitvoering beter zal zijn dan dat het was.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vooral spelers blijven opstellen die je keer op keer teleurstellen.
Dank je wel, goede vriendquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:41 schreef Caland het volgende:
Hein Vanhazebrouck is momenteel clubloos, dat lijkt me bij een eventueel ontslag van Stam een goede en reele optie.quote:
Ik denk oprecht dat ze dan zo’n Fortuna oplossing gaan doen met Kuyt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hein Vanhazebrouck is momenteel clubloos, dat lijkt me bij een eventueel ontslag van Stam een goede en reele optie.
En die mag dan met exact hetzelfde brandhout de overwinningen aan elkaar rijgen?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zou bij ontslag Stam voor Aloysius van Gaal gaan.
Een totaal onervaren trainer de eindverantwoordelijkheid geven over dit zooitje...quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat ze dan zo’n Fortuna oplossing gaan doen met Kuyt.
Interessante vraag, Buitendam.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En die mag dan met exact hetzelfde brandhout de overwinningen aan elkaar rijgen?
Voor dat soort onzin betaald krijgenquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:00 schreef Slobeend het volgende:
Stam: "Je begint een wedstrijd om dingen te voorkomen."
Feyenoord blijft je verbazen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een totaal onervaren trainer de eindverantwoordelijkheid geven over dit zooitje...
Niemand kan zo dom zijn
toch?
En de minst scorende ploeg (waren ze in ieder geval).quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zie nu pas dat die lui gewoon bijna onderaan staan, en dan krijg je vier goals tegen.
Tegen Porto was het nog smullenquote:
Situatie is wel iets anders dan voor ten Hagquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:00 schreef Slobeend het volgende:
Stam: "Je begint een wedstrijd om dingen te voorkomen."
Senesi mOeT nOg WeNnEn AaN dE NeDERlAnDsE cUlTuUrquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:05 schreef -XOR- het volgende:
Vanwaar eigenlijk nog steeds Botteghin? Ik heb flarden van de wedstrijd gezien maar waarom staat Senesi er nog niet in?
En andere onopgeloste mysteries in het voetbal.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:05 schreef -XOR- het volgende:
Vanwaar eigenlijk nog steeds Botteghin? Ik heb flarden van de wedstrijd gezien maar waarom staat Senesi er nog niet in?
De selectie van Frank was wel iets beter.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stam heeft dezelfde ideeën over voetbal als Frank de Boer (lol)
Uiteindelijk wel inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:07 schreef Maastoren het volgende:
Inhoudelijk is Stam nog slechter dan Gio in de interviews etc.
Jaap heeft natuurlijk bij jong Ajax een tik van die molen meegekregen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Senesi mOeT nOg WeNnEn AaN dE NeDERlAnDsE cUlTuUr
Dat wordt dan een succesvolle carriere.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stam heeft dezelfde ideeën over voetbal als Frank de Boer (lol)
Betwijfel dat deze clubs van Porto kunnen winnen. Het team is gewoon niet gebalanceerd. Feyenoord's grootste probleem is dat ze het spel niet kunnen maken. Als ze zich ingraven dan kan het positief uitpakken zoals afgelopen donderdag maar zelf initiatief willen nemen is een garantie voor tegengoals. Het is echt niet zo dat Feyenoord in het kampioensjaar een zoveel betere verdediging had. Je mist een verdedigende middenvelder die een beetje kan mee voetballen als El Ahmadi. Buiten dat om is het aanvallend gewoon te pover. Je hebt nu geen Guidetti, Pelle, Kuijt of Van Persie die de wedstrijd openbreken en het spelbeeld volledig kunnen veranderen. Echt heel armoedig dat Feyenoord geen echte spits kan opstellen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nou precies het niveau wat Feyenoord momenteel naleeft
Een knuffelbeer als Bottegod kun je niet vermoorden.quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De moord is zeker op Botteghin of Tapia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |