Hoe laad je jezelf op voor een potje tegen Fortuna na een mooie Europese avond? In het kampioensjaar ging dat goed na United thuis.quote:
kuyt inhuren als motivational speakerquote:Op zondag 6 oktober 2019 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe laad je jezelf op voor een potje tegen Fortuna na een mooie Europese avond? In het kampioensjaar ging dat goed na United thuis.
Kuyt is werknemer van Feyenoord dus die doet dat gewoon even. Moet aan zijn boekje denken van vorig jaar. Dat was echt topamusement.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kuyt inhuren als motivational speaker
Neemt ‘ie zn kinderen dan ook mee?quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Na die docu was ik wel een beetje klaar met de persoon Kuyt. Lees sowieso geen voetbalboekjes zoals dat, zit weinig in voor mij.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kuyt is werknemer van Feyenoord dus die doet dat gewoon even. Moet aan zijn boekje denken van vorig jaar. Dat was echt topamusement.
Het leest lekker weg en is best wel cringe omdat hij zichzelf zo ontzettend serieus neemt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Na die docu was ik wel een beetje klaar met de persoon Kuyt. Lees sowieso geen voetbalboekjes zoals dat, zit weinig in voor mij.
Heeft Vente al gescoord bij RKC?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 23:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ze worden altijd beter gemaakt. Clasie, Van Haaren, Nieuwkoop, Vente noem maar op. En dan was Tonny nog best bruikbaar hoor maar totaal het talent niet dat iedereen op varkenoord vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anderhalve wedstrijd en echt niet zo heel bijzonder. Gewoon een matige balletje breed-voetballer.quote:
Ja, ik snap de kracht van die boeken maar dat is niks voor mij. Die inhoudsloze cringe shit kijk ik liever in videovorm, als ik lees wil ik wat anders.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het leest lekker weg en is best wel cringe omdat hij zichzelf zo ontzettend serieus neemt.
Okequote:Op zondag 6 oktober 2019 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei aan het begin van de oefencampagne.
Eens hoor, maar ik heb ook het idee dat de verwachtingen door De Jong en De Ligt wat hoger liggen. Zo’n speler als Kokcu wordt afgebrand (moet op de bank etc.) door een paar mindere potten. Zijn we de Vrij vergeten? Wijnaldum? Karsdorp? Allemaal spelers die ook bij Feyenoord best wat kutwedstrijden hebben gespeeld. Zeker in het begin. Hebben ons toch mooi geld opgeleverd en zeker de Vrij en Wijnaldum toch een aardige tot prima carriere. Jeugdspelers moet je juist mindere wedstrijden laten spelen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 23:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja en Koeman was best fan van Tonny. Maar het is gewoon een simpele speler die veel te groot is gemaakt bij Feyenoord.
Ben bang dat Jaap Stam inmiddels dat ene passje heeft gezien van Kökcü waardoor hij geen topvoetballer kan wordenquote:
Ik ben echt klaar met Jaap als Kökcü vanaf nu blijft banken. Lekker je enige echt potentieel waardevolle jeugdspeler verpesten. Maar goed, afwachten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben bang dat Jaap Stam inmiddels dat ene passje heeft gezien van Kökcü waardoor hij geen topvoetballer kan worden
of hij heeft gezien dat Kokcu de afgelopen potjes (te) weinig brachtquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben bang dat Jaap Stam inmiddels dat ene passje heeft gezien van Kökcü waardoor hij geen topvoetballer kan worden
Sowieso mooi om te zien hoe Feyenoord nu op eigen jeugd in zet!quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben echt klaar met Jaap als Kökcü vanaf nu blijft banken. Lekker je enige echt potentieel waardevolle jeugdspeler verpesten. Maar goed, afwachten.
Ik ook wel, maar het is wel de potentiële waarde van één van je jeugdspelers verpesten. Ik hoop dat Stam blijft rouleren tussen Taap, Fer en Kökcü, zodat laatstgenoemde niet overbelast raakt maar wel zijn kansen blijft krijgen. Ontzettend jammer dat Gio vorig seizoen niet Kökcü al heeft laten wennen aan het hogere niveau door steeds Clasie op te stellen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of hij heeft gezien dat Kokcu de afgelopen potjes (te) weinig bracht
en daar ben ik het mee eens
Oh, Kokcu zal toch wel de eerste middenvelder zijn die meedoet wanneer een van de huidige 3 niet kan? Die krijgt genoeg minutenquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar het is wel de potentiële waarde van één van je jeugdspelers verpesten. Ik hoop dat Stam blijft rouleren tussen Taap, Fer en Kökcü, zodat laatstgenoemde niet overbelast raakt maar wel zijn kansen blijft krijgen. Ontzettend jammer dat Gio vorig seizoen niet Kökcü al heeft laten wennen aan het hogere niveau door steeds Clasie op te stellen.
Zeker gezien het tempo aan gele kaarten die Fer en Tapia pakken. Hij gaat echt wel zijn wedstrijden spelen die seizoen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Oh, Kokcu zal toch wel de eerste middenvelder zijn die meedoet wanneer een van de huidige 3 niet kan? Die krijgt genoeg minuten
Maar ja, Kökcü heeft de afgelopen week griep gehad. Niet zo vreemd dat die nu niet speelt.quote:
Daarom...quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zeker gezien het tempo aan gele kaarten die Fer en Tapia pakken. Hij gaat echt wel zijn wedstrijden spelen die seizoen.
Tapia ook. En die vertegenwoordigt 0 waarde.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of hij heeft gezien dat Kokcu de afgelopen potjes (te) weinig bracht
en daar ben ik het mee eens
Laten we hopen dat dat het is inderdaad. Niet te snel conclusies trekken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar ja, Kökcü heeft de afgelopen week griep gehad. Niet zo vreemd dat die nu niet speelt.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jaap: "Uiteindelijk gaat het erom dat je vandaag een keuze moet maken waarbij je rekening moet houden met het feit dat je te maken hebt met jongens die veel wedstrijden spelen, veel minuten maken en niet helemaal fit zijn. Daar kijk je dan met z'n allen naar om uiteindelijk tot een keuze te komen, en vandaag denken we dat we met deze jongens met z'n allen het beste resultaat denken neer te kunnen zetten."
Tijd voor een parodie twitteraccountquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jaap: "Uiteindelijk gaat het erom dat je vandaag een keuze moet maken waarbij je rekening moet houden met het feit dat je te maken hebt met jongens die veel wedstrijden spelen, veel minuten maken en niet helemaal fit zijn. Daar kijk je dan met z'n allen naar om uiteindelijk tot een keuze te komen, en vandaag denken we dat we met deze jongens met z'n allen het beste resultaat denken neer te kunnen zetten."
@JR-Style-93quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dit.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tijd voor een parodie twitteraccount
quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je bedoelt iemand die 9 wedstrijden op rij, na elk tegendoelpunt bij de aftrap met z’n vuist in de hand slaat en “komaan” roept zonder dat het resultaat heeft?quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
We missen een type als Kuyt wel enorm trouwens.
ScrummieGodquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zo veel woorden voor zo weinig inhoud.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat is het beeld dat wij er van hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bedoelt iemand die 9 wedstrijden op rij, na elk tegendoelpunt bij de aftrap met z’n vuist in de hand slaat en “komaan” roept zonder dat het resultaat heeft?
klopt in het interview van Berghuis zijn 100ste wedstrijd.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het beeld dat wij er van hebben.
Volgens iemand als Berghuis was hij in het kampioensjaar de belangrijkste speler in dat opzicht, zowel binnen als buiten het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |