Dit ja.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad. Dit hele topic
Pech en geflatteerd
Tegen de ploeg met de minst gemaakte goals![]()
Die kopbal kwam wel voort uit een enorme blunder.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een rommelcorner, een verdwaalde voorzet met een gelukkige kopbal. Je geeft twee kansen weg, waar je wat van kunt zeggen. Idd dat mag niet gebeuren.
gast we staan 4-1 achter tegen een kutclub.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een rommelcorner, een verdwaalde voorzet met een gelukkige kopbal. Je geeft twee kansen weg, waar je wat van kunt zeggen. Idd dat mag niet gebeuren.
Ik snap je niet goed. Normaal gesproken ben je altijd realistisch en kritisch en nu ineens bagatelliseer je een gigantische wanprestatie alsof een paar ballen er met geluk invliegen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Normaal maakt Fortuna de helft van de kansen, nu vliegt alles er in.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kopbal kwam wel voort uit een enorme blunder.
Ik snap er echt helemaal niks van hoe dit mogelijk is ook.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gast we staan 4-1 achter tegen een kutclub.
Gast, ben je blind? Kijk hoe wij staan te verdedigen. Is toch logisch dat ze al die kansen maken. Lekker alles goedpraten en bagetalliseren.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Normaal maakt Fortuna de helft van de kansen, nu vliegt alles er in.
Klopt, dat is ook best bizar. Maar dat we zoveel kansen weggeven is ook schandalig. Wat mij betreft is zo’n uitslag gezien de recente prestaties reden tot ontslag. Maar dan alsnog, wie dan?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu heb jij hier wel vaker last van heb ik het ideequote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap er echt helemaal niks van
Ja leuk, ga ergens anders mensen uitdagen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu heb jij hier wel vaker last van heb ik het idee
Hou op hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je allerlei enorme problemen die deze club teisteren structureel negeert.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap er echt helemaal niks van hoe dit mogelijk is ook.
DIRKIE KUYT WERKE VOOR JE GELD STRIJD INZET PASSIE BEZIELING FEYENOORD MENTALITEITquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook best bizar. Maar dat we zoveel kansen weggeven is ook schandalig. Wat mij betreft is zo’n uitslag gezien de recente prestaties reden tot ontslag. Maar dan alsnog, wie dan?
Zoals?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je allerlei enorme problemen die deze club teisteren structureel negeert.
Je overschat Feyenoord dan ook wel vaak.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Soms.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je overschat Feyenoord dan ook wel vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |