abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:12:49 #1
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189287227




  zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:14:46 #2
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189287265
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:10 schreef Duveldrinker het volgende:

Uiteindelijk kiest Stam tussen hun 2. Toornstra en Fer zijn vaste keuze bij hem. Dus dan mag je best de vergelijking maken.

Je doet nu al in ieder geval je best normaal een discussie te voeren, dat siert je.
Je kunt die vergelijking op de manier zoals jij doet natuurlijk niet maken. Je zal daar dan inderdaad het hele team in mee moeten nemen. Gelukkig zag je dat zelf ook.

Wat jij deed is hetzelfde als Botteghin afrekenen op zijn goals in vergelijking met een spits. Beetje vreemd.

En over het laatste. Ach, dat laat ik vaak genoeg zien in dit topic hoor. Maar bedankt voor je compliment.

edit: die ene wedstrijd tegen Porto zegt mij niet zoveel. Heb ik overigens ook niet gezien. Het zegt me meer dat we in alle andere wedstrijden met een middenveld Fer/Tapia dramatisch presteerden en op het middenveld vrijwel altijd werden afgetroefd.
pi_189287331
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:14 schreef fetX het volgende:

[..]

Je kunt die vergelijking op de manier zoals jij doet natuurlijk niet maken. Je zal daar dan inderdaad het hele team in mee moeten nemen. Gelukkig zag je dat zelf ook.

Wat jij deed is hetzelfde als Botteghin afrekenen op zijn goals in vergelijking met een spits. Beetje vreemd.

En over het laatste. Ach, dat laat ik vaak genoeg zien in dit topic hoor. Maar bedankt voor je compliment.
Botteghin in vergelijking met een spits? Kokcu en Tapia zijn gewoon keihard concurrenten op dit moment.

En wat jij in het verleden allemaal inhoudelijk hebt bijgedragen dat weet ik niet. Maar met een oneliner zoals keihard gelachen aankomen zal dat wel meevallen. Want als het echt zo achterlijk was wat ik vertelde dan hadden we deze discussie niet.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:20:33 #4
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189287385
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:17 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Botteghin in vergelijking met een spits? Kokcu en Tapia zijn gewoon keihard concurrenten op dit moment.

En wat jij in het verleden allemaal inhoudelijk hebt bijgedragen dat weet ik niet. Maar met een oneliner zoals keihard gelachen aankomen zal dat wel meevallen. Want als het echt zo achterlijk was wat ik vertelde dan hadden we deze discussie niet.
Huh? Kökcü en Tapia zijn alleen concurrenten als het gaat om een plek in het team, maar niet op dezelfde positie. Je kunt dus ook niet zeggen ‘de een pakt meer ballen af, dus hij presteert beter’ als ze allebei op een hele andere positie spelen. Voor een 10 is dat ook niet zo relevant. Die moet zich juist in aanvallend opzicht laten zien.

En als je verder allemaal niet weet wat ik inhoudelijk bijdraag, moet je maar wat vaker langskomen ipv direct conclusies trekken op basis van 1 reactie. :')
pi_189287476
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:20 schreef fetX het volgende:

[..]

Huh? Kökcü en Tapia zijn alleen concurrenten als het gaat om een plek in het team, maar niet op dezelfde positie. Je kunt dus ook niet zeggen ‘de een pakt meer ballen af, dus hij presteert beter’ als ze allebei op een hele andere positie spelen. Voor een 10 is dat ook helemaal niet relevant. Die moet zich juist in aanvallend opzicht laten zien.

En als je verder allemaal niet weet wat ik inhoudelijk bijdraag, moet je maar wat vaker langskomen ipv direct conclusies trekken op basis van 1 reactie. :')
Als je met Larsson en Berghuis op de vleugels speelt dan heb je echt 3 middenvelders nodig die zeer dynamisch zijn zowel aanvallend, controlerend als verdedigend. Tel daarbij op de defensief kwetsbare Haps en Karsdorp die aanvallend ingesteld zijn.

En misschien moet je je arrogante houding betreffende dit topic even bijstellen. Misschien maak jij de OP of niet? Nou dan hulde daarvoor. Maar inhoudelijk over voetbal ben jij niet opgevallen.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:25:41 #6
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189287496
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:24 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

En misschien moet je je arrogante houding betreffende dit topic even bijstellen. Misschien maak jij de OP of niet? Nou dan hulde daarvoor. Maar inhoudelijk over voetbal ben jij je niet opgevallen.
Kerel, je begint er zelf over.

Als je op zo’n manier gaat reageren, hou ik er mee op. Ontzettende kleuter.

[ Bericht 11% gewijzigd door fetX op 05-10-2019 20:32:54 ]
pi_189287511
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:25 schreef fetX het volgende:

[..]

Kerel, je begint er zelf over. Ontzettende kleuter _O-
Daar gaan we weer....
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:30:54 #8
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189287603
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:26 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Daar gaan we weer....
Ja. Blijf maar weer gewoon weg. :)
pi_189287922
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:30 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja. Blijf maar weer gewoon weg. :)
Waarom moet ik wegblijven? Omdat ik een andere mening dan jou heb? Jij begint dat je inhoudelijk zo veel hebt toegevoegd aan deze topic reeks. Ik betwijfel dat aangezien je met dit soort oneliners aan komt zetten keer op keer.

Ik post al ruim 20 jaar op Fok en ook in het Feyenoord topic dus nee ik blijf niet weg sorry.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:52:26 #10
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189287997
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:48 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Waarom moet ik wegblijven? Omdat ik een andere mening dan jou heb? Jij begint dat je inhoudelijk zo veel hebt toegevoegd aan deze topic reeks. Ik betwijfel dat aangezien je met dit soort oneliners aan komt zetten keer op keer.

Ik post al ruim 20 jaar op Fok en ook in het Feyenoord topic dus nee ik blijf niet weg sorry.
Niet omdraaien. Jij begint zelf nogal cynisch over dat het me siert dat ik er inhoudelijk op in ga. Daar reageer ik enkel op met dat ik dat vaak genoeg doe in dit topic. Jij gaat dan meteen met termen als ‘arrogant’ smijten. Moet jij weten, maar dan heb ik geen zin meer om met je in discussie te gaan en heb ik inderdaad liever dat je weer weggaat.
pi_189288087
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:52 schreef fetX het volgende:

[..]

Niet omdraaien. Jij begint zelf nogal cynisch over dat het me siert dat ik er inhoudelijk op in ga. Daar reageer ik op dat ik dat vaak genoeg doe in dit topic. Jij gaat dan meteen met termen als ‘arrogant’ smijten. Moet jij weten, maar dan heb ik geen zin meer om met je in discussie te gaan en heb ik inderdaad liever dat je weer weggaat.
Nou de stap van hardop gelachen tot een inhoudelijke reactie is vrij groot. De rest is je eigen interpretatie.
Hopelijk dat mensen hier wat vaker inhoudelijk op dingen in gaan, dat zou op zich wel wenselijk zijn toch ? Het is internet maar toch, in het echte leven reageer je toch ook niet zo als jij deed?
pi_189288095
Mensen het is maar een forumpje op internet..niet te serieus nemen. IRL zou het vast heel gezellig zijn allemaal, met een jointje en een biertje 🍺
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:59:19 #13
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189288108
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Mensen het is maar een forumpje op internet..niet te serieus nemen. IRL zou het vast heel gezellig zijn allemaal, met een jointje en een biertje 🍺
^O^
pi_189288178
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:59 schreef fetX het volgende:

[..]

^O^
Dus ik mag blijven posten hier van jou? 👍
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:04:16 #15
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189288206
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:03 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dus ik mag blijven posten hier van jou? 👍
Alleen als het inhoudelijk is :+
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:08:03 #16
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189288281
quote:
Fortuna Sittard werkt met veel blessures in de verdediging toe naar de thuiswedstrijd van morgen tegen Feyenoord. Mica Pinto, Grégoire Amiot, Martin Angha en oud-Feyenoorder Wessel Dammers zijn alle vier niet fit. Fortuna trainer Sjors Ultee: "Het wordt puzzelen ja."

"We hebben ook bewust niet tactisch getraind vandaag, we wilden vooral weten welke puzzelstukjes we precies hadden, dat is nu duidelijk", aldus Ultee tegeover De Limburger. "Ik denk dat Feyenoord niet zo slecht was als de ploeg de laatste tijd werd gemaakt, maar ook niet zo goed als na deze week wordt gedacht. PSV, Ajax en AZ zijn toch een stuk verder. Feyenoord is toch heel erg afhankelijk van of Berghuis of Larsson zijn dag heeft."
Berghuis is al weken niet in geweldige vorm en Larsson speelt maar 5 leuke wedstrijden per jaar. Nou, dat wordt dan wat morgen :D
pi_189288578
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:04 schreef fetX het volgende:

[..]

Alleen als het inhoudelijk is :+
Altijd
pi_189288711
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:08 schreef fetX het volgende:

[..]

Berghuis is al weken niet in geweldige vorm en Larsson speelt maar 5 leuke wedstrijden per jaar. Nou, dat wordt dan wat morgen :D
Wessel Dammers, de man die Vincent Janssen op de bank hield en later door Fred Rutten centraal achterin werd gezet, ook zo'n verhaal.

Larsson speelt trouwens best goed onder Stam. Hij is een stuk dreigender en toont meer lef. Wat mij wel opvalt bij hem dat het lijkt alsof hij een klein buikje heeft, volgens mij kan hij fysiek nog flinke stappen maken.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:28:22 #19
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189288773
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:25 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Wessel Dammers, de man die Vincent Janssen op de bank hield en later door Fred Rutten centraal achterin werd gezet, ook zo'n verhaal.

Larsson speelt trouwens best goed onder Stam. Hij is een stuk dreigender en toont meer lef. Wat mij wel opvalt bij hem dat het lijkt alsof hij een klein buikje heeft, volgens mij kan hij fysiek nog flinke stappen maken.
Eigenlijk voornamelijk de laatste 2 wedstrijden toch? Verder was het niet veel soeps.

Edit: Oh ja, nog zo’n andere thuiswedstrijd. Even vergeten welke dat was.
pi_189288809
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Eigenlijk voornamelijk de laatste 2 wedstrijden toch? Verder was het niet veel soeps.

Edit: Oh ja, nog zo’n andere thuiswedstrijd. Even vergeten welke dat was.

De laatste heb je niet gezien dus je bedoeld 3? 😃
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:35:49 #21
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189288920
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:30 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

De laatste heb je niet gezien dus je bedoeld 3? 😃
Nee ik bedoel tegen Porto en Twente. Heb inderdaad niet de wedstrijd tegen Porto gezien, maar wel e.e.a. gelezen en de samenvatting gezien. Daarin kwam naar voren dat hij het best aardig deed volgens mij.

En die andere wedstrijd, even vergeten welke. Nadat hij flink wat kritiek had gekregen. Was dat geen Europese wedstrijd? Beer Sheva thuis of zo?
pi_189288978
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:35 schreef fetX het volgende:

[..]

Nee ik bedoel tegen Porto en Twente. Heb inderdaad niet de wedstrijd tegen Porto gezien, maar wel e.e.a. gelezen en de samenvatting gezien. Daarin kwam naar voren dat hij het best aardig deed volgens mij.

En die andere wedstrijd, even vergeten welke. Nadat hij flink wat kritiek had gekregen. Was dat geen Europese wedstrijd? Beer Sheva thuis of zo?
Klopt was een wedstrijd in de Kuip, weet niet of het Sheeva was. Maar ik moet zeggen dat hij progressie laat zien ten opzichte van de jaren onder Gio. Daar speelde hij 1 op de 10 goed en nu eigenlijk wel 1 op de 3 wedstrijden.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:49:06 #23
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189289160
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:35 schreef fetX het volgende:

[..]

Nee ik bedoel tegen Porto en Twente. Heb inderdaad niet de wedstrijd tegen Porto gezien, maar wel e.e.a. gelezen en de samenvatting gezien. Daarin kwam naar voren dat hij het best aardig deed volgens mij.

En die andere wedstrijd, even vergeten welke. Nadat hij flink wat kritiek had gekregen. Was dat geen Europese wedstrijd? Beer Sheva thuis of zo?
Tegen Porto was ie misschien wel de beste aan onze kant. Die ander was tegen Hapoel inderdaad.
Makkelijk tweede.
pi_189289244
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Tegen Porto was ie misschien wel de beste aan onze kant. Die ander was tegen Hapoel inderdaad.
En ik denk dat Larsson en Berghuis met Sinesterra als 9 meer opties hebben, die jongen is echt goed bezig. Hij houdt een bal vast zodat iedereen bij sluit maar in de diepte is hij ook aanspeelbaar.
pi_189289597
Als je bedenkt dat een jong ventje als Sini hier het grootste deel van zijn tijd zonder familie zit en ook nog eens ver van huis in een andere cultuur..dan heb ik iets meer begrip voor zijn matige optredens van vorig seizoen.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:14:47 #26
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189289630
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je bedenkt dat een jong ventje als Sini hier het grootste deel van zijn tijd zonder familie zit en ook nog eens ver van huis in een andere cultuur..dan heb ik iets meer begrip voor zijn matige optredens van vorig seizoen.
Zo’n verhuizing op jonge leeftijd van de ene kant naar de andere kant van de wereld wordt ook best wel onderschat. Sommigen kunnen daar goed mee omgaan, maar hij misschien wat minder. Denk dat we dit jaar de echte Sinisterra (gaan) zien. Tot nu toe bewijst hij een waardevolle speler te zijn.
pi_189289823
Het klopt ook gewoon nu met Larsson en Berghuis als stylisten en Sinni als werkpaard.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:29:53 #28
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189289841
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:14 schreef fetX het volgende:

[..]

Zo’n verhuizing op jonge leeftijd van de ene kant naar de andere kant van de wereld wordt ook best wel onderschat. Sommigen kunnen daar goed mee omgaan, maar hij misschien wat minder. Denk dat we dit jaar de echte Sinisterra (gaan) zien. Tot nu toe bewijst hij een waardevolle speler te zijn.
Scheelt ook dat hij nu veel meer het vertrouwen krijgt van de trainer ten opzichte van vorig seizoen.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189289873
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:29 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Scheelt ook dat hij nu veel meer het vertrouwen krijgt van de trainer ten opzichte van vorig seizoen.
Maar dat zie ik ook bij Tapia en Larsson. Ik vind Stam het daarom niet zo slecht doen, zeker omdat de koek met Gio gewoon op was.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:33:53 #30
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189289902
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:32 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Maar dat zie ik ook bij Tapia en Larsson. Ik vind Stam het daarom niet zo slecht doen, zeker omdat de koek met Gio gewoon op was.
Eens, maar het moet er wel echt uit gaan komen in de volgende wedstrijden anders kunnen we gaan concluderen dat Gio het allemaal goed heeft gezien :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189289937
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:33 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Eens, maar het moet er wel echt uit gaan komen in de volgende wedstrijden anders kunnen we gaan concluderen dat Gio het allemaal goed heeft gezien :)
Klopt maar Gio liet Clasie ook staan die nu bankt bij AZ. En Vilhena blijkt ook gewoon een drama bij Krasnodar. Stam zal altijd be en veroordeeld worden op resultaten.
pi_189290028
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:36 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

En Vilhena blijkt ook gewoon een drama bij Krasnodar.
Huh?
pi_189290290
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Huh?
Die speelt als een draak daar. Koeman roept hem ook niet meer op. Die jongen verdwijnt in de vergetelheid daar.
pi_189290406
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:55 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Die speelt als een draak daar. Koeman roept hem ook niet meer op. Die jongen verdwijnt in de vergetelheid daar.
Ik moet zeggen dat ik geen wedstrijd zie, maar hij is gewoon altijd basisspeler daar.
pi_189290432
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik geen wedstrijd zie, maar hij is gewoon altijd basisspeler daar.
Ja klopt maar ze krijgen flink op de kloten Europees.
pi_189290750
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:02 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja klopt maar ze krijgen flink op de kloten Europees.
In de competitie toch ook?
pi_189290812
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:55 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Die speelt als een draak daar. Koeman roept hem ook niet meer op. Die jongen verdwijnt in de vergetelheid daar.
Misschien heeft hij nog geen goede kapper gevonden. Maar goed.. Tonny in wodka-land past ergens ook niet. Zou hij al heimwee hebben?
pi_189290884
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien heeft hij nog geen goede kapper gevonden. Maar goed.. Tonny in wodka-land past ergens ook niet. Zou hij al heimwee hebben?
Ja en Koeman was best fan van Tonny. Maar het is gewoon een simpele speler die veel te groot is gemaakt bij Feyenoord.
pi_189290965
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:21 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja en Koeman was best fan van Tonny. Maar het is gewoon een simpele speler die veel te groot is gemaakt bij Feyenoord.
Klopt.. jarenlang heb ik hier gelezen dat Tonny op 10 moest, terwijl hij niet meer is dan een technisch beperkte waterdrager. Vind dat overigens een opvallend iets bij spelers uit onze opleiding..de basistechniek is vaak erg matigjes.
pi_189291244
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Klopt.. jarenlang heb ik hier gelezen dat Tonny op 10 moest, terwijl hij niet meer is dan een technisch beperkte waterdrager. Vind dat overigens een opvallend iets bij spelers uit onze opleiding..de basistechniek is vaak erg matigjes.
Ze worden altijd beter gemaakt. Clasie, Van Haaren, Nieuwkoop, Vente noem maar op. En dan was Tonny nog best bruikbaar hoor maar totaal het talent niet dat iedereen op varkenoord vond.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:51:30 #41
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_189291431
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:21 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja en Koeman was best fan van Tonny. Maar het is gewoon een simpele speler die veel te groot is gemaakt bij Feyenoord.
Vilhena was een goede voetballer met het IQ van een pepernoot. 0,0 inzicht. Daar red je het niet mee.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:40 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ze worden altijd beter gemaakt. Clasie, Van Haaren, Nieuwkoop, Vente noem maar op. En dan was Tonny nog best bruikbaar hoor maar totaal het talent niet dat iedereen op varkenoord vond.
Clasie was tot zijn transfer zeer goed en speelde een uitstekend WK. Wat er daarna is gebeurd weet ik niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_189291457
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vilhena was een goede voetballer met het IQ van een pepernoot. 0,0 inzicht. Daar red je het niet mee.
[..]

Clasie was tot zijn transfer zeer goed en speelde een uitstekend WK. Wat er daarna is gebeurd weet ik niet.
Speelde Clasie op het WK?
  zondag 6 oktober 2019 @ 00:01:35 #43
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_189291586
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:53 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Speelde Clasie op het WK?
Anderhalve wedstrijd of zo.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 6 oktober 2019 @ 00:52:17 #44
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_189292328
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:55 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Die speelt als een draak daar. Koeman roept hem ook niet meer op. Die jongen verdwijnt in de vergetelheid daar.
Crying his way to the bank
  zondag 6 oktober 2019 @ 01:37:37 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189292750


Ach, er zijn ook wel eens jeugdspelers geweest die niet bepalend waren in een kampioensjaar.

Tonygod
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 6 oktober 2019 @ 01:59:03 #47
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189292971
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je bedenkt dat een jong ventje als Sini hier het grootste deel van zijn tijd zonder familie zit en ook nog eens ver van huis in een andere cultuur..dan heb ik iets meer begrip voor zijn matige optredens van vorig seizoen.
Ja, mee eens, heb hem wat dat betreft veel te snel afgeschreven na die wedstrijd bij Gemert. Ik denk dat ik hem toen te veel heb vergeleken met Hankouri, die toen wel goed speelde en die ik sowieso helemaal niks vond. Daarnaast had ik eigenlijk geen enkel vertrouwen dat onze scouting random een fatsoenlijke Zuid-Amerikaan voor een lage prijs bij ons zou brengen.

Gelukkig laat hij het nu wel zien. Zeker een versterking gebleken eigenlijk.
Makkelijk tweede.
pi_189293009
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 01:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ja, mee eens, heb hem wat dat betreft veel te snel afgeschreven na die wedstrijd bij Gemert. Ik denk dat ik hem toen te veel heb vergeleken met Hankouri, die toen wel goed speelde en die ik sowieso helemaal niks vond. Daarnaast had ik eigenlijk geen enkel vertrouwen dat onze scouting random een fatsoenlijke Zuid-Amerikaan voor een lage prijs bij ons zou brengen.

Gelukkig laat hij het nu wel zien. Zeker een versterking gebleken eigenlijk.
Zoals ik al zei aan het begin van de oefencampagne. :)
pi_189294653
Matchday
tijd voor een lekker reeksje :)
blablablabla
pi_189294688
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien heeft hij nog geen goede kapper gevonden. Maar goed.. Tonny in wodka-land past ergens ook niet. Zou hij al heimwee hebben?
Tonny gaat gewoon Clasie,Kongolo en Boetius achterna qua carrière. Alleen schaalt bijna iedereen hem hier te hoog in
pi_189294734
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 10:12 schreef Elan het volgende:
Matchday
tijd voor een lekker reeksje :)
Hoe laad je jezelf op voor een potje tegen Fortuna na een mooie Europese avond? In het kampioensjaar ging dat goed na United thuis.
pi_189294880
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 10:12 schreef Elan het volgende:
Matchday
tijd voor een lekker reeksje :)
Tijd voor topic #2352 ja. :T
pi_189294904
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hoe laad je jezelf op voor een potje tegen Fortuna na een mooie Europese avond? In het kampioensjaar ging dat goed na United thuis.
kuyt inhuren als motivational speaker
pi_189294938
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 10:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]

kuyt inhuren als motivational speaker
Kuyt is werknemer van Feyenoord dus die doet dat gewoon even. Moet aan zijn boekje denken van vorig jaar. Dat was echt topamusement.
  zondag 6 oktober 2019 @ 10:39:46 #55
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189294945
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 10:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]

kuyt inhuren als motivational speaker
Neemt ‘ie zn kinderen dan ook mee?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189294949
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 10:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kuyt is werknemer van Feyenoord dus die doet dat gewoon even. Moet aan zijn boekje denken van vorig jaar. Dat was echt topamusement.
Na die docu was ik wel een beetje klaar met de persoon Kuyt. Lees sowieso geen voetbalboekjes zoals dat, zit weinig in voor mij.
pi_189294956
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 10:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Neemt ‘ie zn kinderen dan ook mee?
jup, de speech is in de skybox met zijn wijf erbij
pi_189294983
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2019 10:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Na die docu was ik wel een beetje klaar met de persoon Kuyt. Lees sowieso geen voetbalboekjes zoals dat, zit weinig in voor mij.
Het leest lekker weg en is best wel cringe omdat hij zichzelf zo ontzettend serieus neemt.
pi_189294984
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:40 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ze worden altijd beter gemaakt. Clasie, Van Haaren, Nieuwkoop, Vente noem maar op. En dan was Tonny nog best bruikbaar hoor maar totaal het talent niet dat iedereen op varkenoord vond.
Heeft Vente al gescoord bij RKC? :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189295011
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:53 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Speelde Clasie op het WK?
Anderhalve wedstrijd en echt niet zo heel bijzonder. Gewoon een matige balletje breed-voetballer.
pi_189295012
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 10:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het leest lekker weg en is best wel cringe omdat hij zichzelf zo ontzettend serieus neemt.
Ja, ik snap de kracht van die boeken maar dat is niks voor mij. Die inhoudsloze cringe shit kijk ik liever in videovorm, als ik lees wil ik wat anders. :+
pi_189296388
Belangrijke wedstrijd jongens!
  zondag 6 oktober 2019 @ 12:47:24 #63
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189296510
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 02:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zoals ik al zei aan het begin van de oefencampagne. :)
Oke
Makkelijk tweede.
  zondag 6 oktober 2019 @ 12:54:21 #64
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189296599
Benieuwd of we de lijn door kunnen zetten. Ik ga nergens vanuit in ieder geval :D
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:00:21 #65
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189296685
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:21 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja en Koeman was best fan van Tonny. Maar het is gewoon een simpele speler die veel te groot is gemaakt bij Feyenoord.
Eens hoor, maar ik heb ook het idee dat de verwachtingen door De Jong en De Ligt wat hoger liggen. Zo’n speler als Kokcu wordt afgebrand (moet op de bank etc.) door een paar mindere potten. Zijn we de Vrij vergeten? Wijnaldum? Karsdorp? Allemaal spelers die ook bij Feyenoord best wat kutwedstrijden hebben gespeeld. Zeker in het begin. Hebben ons toch mooi geld opgeleverd en zeker de Vrij en Wijnaldum toch een aardige tot prima carriere. Jeugdspelers moet je juist mindere wedstrijden laten spelen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:06:09 #66
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189296761
Ik ben altijd optimistisch.

Maar Feyenoord in een uitpot tegen een laagvlieger na een fantastische thuispot is gewoon een beetje eng.
Makkelijk tweede.
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:09:17 #67
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189296805
Geen Senesi, geen Kokcu, geen Jorgensen

Wel allen op de bank
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189296807
Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Ié, Haps; Tapia, Toornstra, Fer; Berghuis, Sinisterra, Larsson.
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:12:30 #69
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189296851
Tapia én Fer. Geen Kökcü.

Meh.
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:14:23 #70
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189296882
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:12 schreef fetX het volgende:
Tapia én Fer. Geen Kökcü.

Meh.
Ben bang dat Jaap Stam inmiddels dat ene passje heeft gezien van Kökcü waardoor hij geen topvoetballer kan worden ;(
Makkelijk tweede.
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:15:35 #71
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189296902
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ben bang dat Jaap Stam inmiddels dat ene passje heeft gezien van Kökcü waardoor hij geen topvoetballer kan worden ;(
Ik ben echt klaar met Jaap als Kökcü vanaf nu blijft banken. Lekker je enige echt potentieel waardevolle jeugdspeler verpesten. Maar goed, afwachten.
pi_189296906
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ben bang dat Jaap Stam inmiddels dat ene passje heeft gezien van Kökcü waardoor hij geen topvoetballer kan worden ;(
of hij heeft gezien dat Kokcu de afgelopen potjes (te) weinig bracht

en daar ben ik het mee eens :)
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:17:56 #73
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189296934
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:15 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik ben echt klaar met Jaap als Kökcü vanaf nu blijft banken. Lekker je enige echt potentieel waardevolle jeugdspeler verpesten. Maar goed, afwachten.
Sowieso mooi om te zien hoe Feyenoord nu op eigen jeugd in zet!

Niet dat Stam buiten Burger, Malacia en Kökcü echt opties heeft.
Makkelijk tweede.
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:20:20 #74
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189296972
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:15 schreef aTypisch het volgende:

[..]

of hij heeft gezien dat Kokcu de afgelopen potjes (te) weinig bracht

en daar ben ik het mee eens :)
Ik ook wel, maar het is wel de potentiële waarde van één van je jeugdspelers verpesten. Ik hoop dat Stam blijft rouleren tussen Taap, Fer en Kökcü, zodat laatstgenoemde niet overbelast raakt maar wel zijn kansen blijft krijgen. Ontzettend jammer dat Gio vorig seizoen niet Kökcü al heeft laten wennen aan het hogere niveau door steeds Clasie op te stellen.
Makkelijk tweede.
pi_189296985
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik ook wel, maar het is wel de potentiële waarde van één van je jeugdspelers verpesten. Ik hoop dat Stam blijft rouleren tussen Taap, Fer en Kökcü, zodat laatstgenoemde niet overbelast raakt maar wel zijn kansen blijft krijgen. Ontzettend jammer dat Gio vorig seizoen niet Kökcü al heeft laten wennen aan het hogere niveau door steeds Clasie op te stellen.
Oh, Kokcu zal toch wel de eerste middenvelder zijn die meedoet wanneer een van de huidige 3 niet kan? Die krijgt genoeg minuten
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:22:53 #76
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_189297002
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_189297010
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Oh, Kokcu zal toch wel de eerste middenvelder zijn die meedoet wanneer een van de huidige 3 niet kan? Die krijgt genoeg minuten
Zeker gezien het tempo aan gele kaarten die Fer en Tapia pakken. Hij gaat echt wel zijn wedstrijden spelen die seizoen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:25:45 #78
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_189297031
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:12 schreef fetX het volgende:
Tapia én Fer. Geen Kökcü.

Meh.
Maar ja, Kökcü heeft de afgelopen week griep gehad. Niet zo vreemd dat die nu niet speelt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_189297033
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:24 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Zeker gezien het tempo aan gele kaarten die Fer en Tapia pakken. Hij gaat echt wel zijn wedstrijden spelen die seizoen.
Daarom...

Want laten we wel wezen: wat Toornstra tegen Porto bracht kan Kokcu gewoon (nog) niet.

We zien allemaal dat Kokcu meer talent heeft lijkt mij, dat is het probleem niet.
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:25:51 #80
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189297034
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:15 schreef aTypisch het volgende:

[..]

of hij heeft gezien dat Kokcu de afgelopen potjes (te) weinig bracht

en daar ben ik het mee eens :)
Tapia ook. En die vertegenwoordigt 0 waarde.
pi_189297035
Kokcu gepasseerd. Belachelijk. Zet vol in op de jeugd of niet. Zeker in dit soort wedstrijden waar Feyenoord het meest aan de bal is en creativiteit gevraagd is, moet hij spelen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:26:22 #82
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189297040
Haal die Botteghin er nou eens uit :')

Bovendien is in dezelfde opstelling spelen als donderdag heel riskant denk ik.
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:26:25 #83
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189297041
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:25 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Maar ja, Kökcü heeft de afgelopen week griep gehad. Niet zo vreemd dat die nu niet speelt.
Laten we hopen dat dat het is inderdaad. Niet te snel conclusies trekken. :)
pi_189297101
Jaap: "Uiteindelijk gaat het erom dat je vandaag een keuze moet maken waarbij je rekening moet houden met het feit dat je te maken hebt met jongens die veel wedstrijden spelen, veel minuten maken en niet helemaal fit zijn. Daar kijk je dan met z'n allen naar om uiteindelijk tot een keuze te komen, en vandaag denken we dat we met deze jongens met z'n allen het beste resultaat denken neer te kunnen zetten."
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:33:03 #85
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189297117
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jaap: "Uiteindelijk gaat het erom dat je vandaag een keuze moet maken waarbij je rekening moet houden met het feit dat je te maken hebt met jongens die veel wedstrijden spelen, veel minuten maken en niet helemaal fit zijn. Daar kijk je dan met z'n allen naar om uiteindelijk tot een keuze te komen, en vandaag denken we dat we met deze jongens met z'n allen het beste resultaat denken neer te kunnen zetten."
:D
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:33:54 #86
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_189297130
Jaap “uiteindelijk” Stam.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_189297136
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jaap: "Uiteindelijk gaat het erom dat je vandaag een keuze moet maken waarbij je rekening moet houden met het feit dat je te maken hebt met jongens die veel wedstrijden spelen, veel minuten maken en niet helemaal fit zijn. Daar kijk je dan met z'n allen naar om uiteindelijk tot een keuze te komen, en vandaag denken we dat we met deze jongens met z'n allen het beste resultaat denken neer te kunnen zetten."
Tijd voor een parodie twitteraccount :)
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 13:35:42 #88
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189297152
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jaap: "Uiteindelijk gaat het erom dat je vandaag een keuze moet maken waarbij je rekening moet houden met het feit dat je te maken hebt met jongens die veel wedstrijden spelen, veel minuten maken en niet helemaal fit zijn. Daar kijk je dan met z'n allen naar om uiteindelijk tot een keuze te komen, en vandaag denken we dat we met deze jongens met z'n allen het beste resultaat denken neer te kunnen zetten."
@JR-Style-93
What can change the nature of a man?
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:41:27 #89
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_189297234
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Tijd voor een parodie twitteraccount :)
Dit.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_189297420
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 10:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]

kuyt inhuren als motivational speaker
:')
We missen een type als Kuyt wel enorm trouwens.
blablablabla
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:58:59 #91
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_189297496
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:53 schreef Elan het volgende:

[..]

:')
We missen een type als Kuyt wel enorm trouwens.
Je bedoelt iemand die 9 wedstrijden op rij, na elk tegendoelpunt bij de aftrap met z’n vuist in de hand slaat en “komaan” roept zonder dat het resultaat heeft?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:01:40 #92
15600 BB-King
Long live the King!
pi_189297544
Ben benieuwd of het wederom een typische Feyenoord middag wordt.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:08:16 #93
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189297662
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jaap: "Uiteindelijk gaat het erom dat je vandaag een keuze moet maken waarbij je rekening moet houden met het feit dat je te maken hebt met jongens die veel wedstrijden spelen, veel minuten maken en niet helemaal fit zijn. Daar kijk je dan met z'n allen naar om uiteindelijk tot een keuze te komen, en vandaag denken we dat we met deze jongens met z'n allen het beste resultaat denken neer te kunnen zetten."
ScrummieGod
Oh.
pi_189297791
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jaap: "Uiteindelijk gaat het erom dat je vandaag een keuze moet maken waarbij je rekening moet houden met het feit dat je te maken hebt met jongens die veel wedstrijden spelen, veel minuten maken en niet helemaal fit zijn. Daar kijk je dan met z'n allen naar om uiteindelijk tot een keuze te komen, en vandaag denken we dat we met deze jongens met z'n allen het beste resultaat denken neer te kunnen zetten."
Zo veel woorden voor zo weinig inhoud. :D
Van alles is weer waardeloos.
pi_189297822
Summerville speelde een hele goeie pot. Die moet er volgend jaar staan.
pi_189297929
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:58 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Je bedoelt iemand die 9 wedstrijden op rij, na elk tegendoelpunt bij de aftrap met z’n vuist in de hand slaat en “komaan” roept zonder dat het resultaat heeft?
Dat is het beeld dat wij er van hebben.

Volgens iemand als Berghuis was hij in het kampioensjaar de belangrijkste speler in dat opzicht, zowel binnen als buiten het veld.
blablablabla
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:25:09 #97
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189297983
Nou. Benieuwd of we vandaag eens een keer een relatief makkelijke uitwedstrijd tegemoet gaan.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 14:26:00 #98
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189298008
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is het beeld dat wij er van hebben.

Volgens iemand als Berghuis was hij in het kampioensjaar de belangrijkste speler in dat opzicht, zowel binnen als buiten het veld.
klopt in het interview van Berghuis zijn 100ste wedstrijd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:30:34 #99
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298090
Wat denkt @Scrummie2.0 ? Die zit vaak goed dit seizoen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:33:24 #100
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298147
Daar gaan we weer _O-
pi_189298168
Deze club _O- _O-
pi_189298169
IE IE IE IE
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:34:10 #103
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_189298170
_O- _O-
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 14:34:15 #104
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189298174
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:33 schreef fetX het volgende:
Daar gaan we weer _O-
Dit wou ik net typen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:34:24 #105
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189298179
Het publiek in Sittard heeft er zin in
Makkelijk tweede.
  User die overal opduikt 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 14:34:26 #106
186611 Haags
pi_189298181
:D
Zonder wrijving geen glans
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:34:29 #107
357045 Grifte
Feijenoord
pi_189298182
:')
pi_189298185
Kan gebeuren jongens.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:34:40 #109
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189298186
Jezus...
Makkelijk tweede.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:34:59 #110
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298195
Onbegrijpelijke club.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:35:06 #111
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_189298200
Feyenoord in een notendop
pi_189298206
:D
pi_189298209
Fortuna staat 17e, heeft nog nog niet gewonnen dit seizoen en hun halve verdediging is geblesseerd.

Uiteraard gaat Feyenoord daar dus gewoon weer punten tegen verspelen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:36:14 #114
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189298225
Wtf doen ze
Makkelijk tweede.
pi_189298237
Feyenoord kon beter thuisblijven.

@onlogisch
pi_189298250
Ah we hebben onze jaarlijkse wereldprestatie weer geleverd tegen Porto, terug naar de realiteit.
blablablabla
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:37:36 #117
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298254
Dit middenveld met Tapia én Fer kan echt niet. Al helemaal niet als je het spel moet maken.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:39:08 #118
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298281
Fortuna krijgt gigantisch veel ruimte.
pi_189298283
Echt, dit is zo overduidelijk weer een probleem. Spelers kunnen zich na Porto niet fatsoenlijk opladen en zijn scherp genoeg. Zo gruwelijk voorspelbaar ook weer, het is al jaren hetzelfde gezeik.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:39:19 #120
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189298287
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:39 schreef fetX het volgende:
Fortuna krijgt gigantisch veel ruimte.
Feyenoord op zich ook
Makkelijk tweede.
pi_189298307
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:37 schreef Elan het volgende:
Ah we hebben onze jaarlijkse wereldprestatie weer geleverd tegen Porto, terug naar de realiteit.
Dit hebben al zeker 4 users voorspeld deze week. Feyenoord dat na een grote overwinning punten verspeelt in een uitwedstrijd tegen een degradatiekandidaat is inmiddels gewoon een wet in het voetbal geworden.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:40:14 #122
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298312
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Feyenoord op zich ook
Fortuna mag je niet zoveel ruimte geven.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 14:40:17 #123
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189298315
zo typisch weer dit zie je donderdag al aankomen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 14:40:38 #124
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189298317
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189298320
Subtop clubje hahaha
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 14:43:40 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189298381
ik begrijp de frustraties van Berghuis wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189298389
Fortuna houdt dit nooit vol :)
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 14:44:14 #128
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189298395
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik begrijp de frustraties van Berghuis wel.
Die begrijpt iedereen wel, maar hij hoort zich wel gewoon professioneel te gedragen natuurlijk :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189298409
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik begrijp de frustraties van Berghuis wel.
Is er iemand die ze niet begrijpt dan? Verder mag hij idd wel normaal doen.
pi_189298416
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
Fortuna houdt dit nooit vol :)
Won Fortuna vorig jaar niet in de Kuip?
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:45:49 #131
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298420
Vermoeiend wel. Wie je er ook neerzet, in uitwedstrijden is het al jaaaaren ruk. Al trek je alle Barca spelers een Feyenoordshirt aan, dan kunnen ze er in uitwedstrijden geen reet meer van.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:46:05 #132
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298425
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:45 schreef exile79 het volgende:

[..]

Won Fortuna vorig jaar niet in de Kuip?
Ja. Vrij gemakkelijk ook.
pi_189298427
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:34 schreef tompsv18 het volgende:
IE IE IE IE
Topaankoop dit dat
pi_189298440
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:46 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Topaankoop dit dat
is een huur
pi_189298450
larsson heeft er wel zin in afgelopen potjes :)
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 14:47:42 #136
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189298465
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:47 schreef aTypisch het volgende:
larsson heeft er wel zin in afgelopen potjes :)
Straalt weer wat plezier in het spelletje uit, leuk om naar te kijken :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189298471
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
Fortuna houdt dit nooit vol :)
Precies.
Voor de rust staat het nog 1-2
blablablabla
pi_189298493
Is Kokcu nog geblesseerd?
#12 is not for sale!
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:49:13 #139
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298495
Larsson speelt goed.
pi_189298504
Ligt het aan mij of is het spelbeeld enorm rommelig
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:50:48 #141
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189298522
Hopelijk valt niet uit een defensieve blunder nu de 2-0, Feyenoord is echt een stuk sterker nu.
Makkelijk tweede.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:51:15 #142
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298532
Jezus Haps, waarom zo’n bal willen geven?
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 14:51:52 #143
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189298541
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopelijk valt niet uit een defensieve blunder nu de 2-0, Feyenoord is echt een stuk sterker nu.
Ik hou overal rekening mee
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 14:55:58 #144
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189298597
Porto had een complete off-day
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:58:10 #145
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298618
Gelukje.
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 14:58:32 #146
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189298630
lol :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 14:58:33 #147
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189298631
KAMPIOENUH
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189298636
Feyenoord heeft over geluk niks te klagen de afgelopen 2 wedstrijden :D

Wel verdiend verder.
pi_189298638
HAPSGOD _O_

Ronaldozwabberbal
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 14:59:19 #150
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189298645
EROP EN EROVER
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:59:24 #151
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_189298647
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:51 schreef fetX het volgende:
Jezus Haps, waarom zo’n bal willen geven?
Lekkere poeier
Feyenoord!!! * Barça
pi_189298652
Komt goed
blablablabla
pi_189298659
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:59 schreef onlogisch het volgende:
EROP EN EROVER
Bij je moeder ook vannacht HAHAHA
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:00:30 #154
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298672
Wat een enorme aansteller die speler.
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:00:58 #155
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189298685
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:00 schreef fetX het volgende:
Wat een enorme aansteller die speler.
Ik had hem geel gegeven met zijn grote bek
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189298686
Wat een irritant ventje bij Fortuna, schopte net ook al een microfoon kapot na de goal
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:01:51 #157
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189298695
Bizar dat die cokesnuiver van Fortuna nog geen geel heeft.
Makkelijk tweede.
pi_189298699
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bizar dat die cokesnuiver van Fortuna nog geen geel heeft.
:)
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:02:20 #159
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298703
Jezus die Fortuna spelers. Wat een frustratie :')
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:02:28 #160
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189298706
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bizar dat die cokesnuiver van Fortuna nog geen geel heeft.
:D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:03:40 #161
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189298729
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:02 schreef Pistolero het volgende:

[..]

:)
:D
Makkelijk tweede.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:05:23 #162
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_189298771
lol :{
2000 light years from home
pi_189298778
:') ik zou als ik Senesi was zo hard aan het lollen zijn hé.
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:05:36 #164
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189298780
#EXITJAAP
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:05:46 #165
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_189298784
_O- _O- _O- _O-
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:05:58 #166
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:06:00 #167
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189298790
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:05 schreef onlogisch het volgende:
#EXITJAAP
quote:
6s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:40 schreef R-woud93 het volgende:
[ afbeelding ]
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189298794
Kevin > Jaap
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:06:15 #169
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189298797
When Senesi
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:06:20 #171
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298800
Wat een enorme KUTPASS weer van Ié. Die speelt echt als een enorme clown.

En natuurlijk maakt onze tegenstander weer elke kans af :')
pi_189298803
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:06 schreef Max23 het volgende:
Kevin > Jaap
wel dezelfde kapper
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:07:04 #173
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189298810
Godverdomme
Makkelijk tweede.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:07:12 #174
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_189298815
Gelukkig hebben we de beste verdediging van de Eredivisie.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:07:24 #175
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298818
Onbegrijpelijk. Veel beter en dan alsnog 2-1 achter :')
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:07:35 #176
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189298820
Waarom speelt onze recordaankoop niet?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:08:38 #177
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189298835
Drie schoten, twee goals. Als Porto zo effectief was...
Makkelijk tweede.
pi_189298843
quote:
6s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:07 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom speelt onze recordaankoop niet?
Omdat die heel langzaam gebracht moet worden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:09:23 #179
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298848
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Drie schoten, twee goals. Als Porto zo effectief was...
Ongeveer elke tegenstander legt dit jaar vrijwel elke kans erin. Maar dat komt ook, omdat oprecht 80% van onze tegengoals persoonlijke blunders zijn. Frustrerend.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:09:27 #180
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189298849
quote:
6s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:07 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom speelt onze recordaankoop niet?
Mag zometeen weer bij rust op kunstgras invallen.
Makkelijk tweede.
pi_189298858
Sparta, ADO, Emmen, Fortuna scoren gewoon allemaal twee keer of meer tegen ons.
#12 is not for sale!
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:10:15 #182
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189298865
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Mag zometeen weer bij rust op kunstgras invallen.
Ze maken het die jongen ook niet echt makkelijk nee
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:10:30 #183
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298868
Heeft iemand ons middenveld gezien?
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:11:09 #184
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189298880
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:09 schreef Haringkop het volgende:
Sparta, ADO, Emmen, Fortuna scoren gewoon allemaal twee keer of meer tegen ons.
ADO niet

Feyenoord zelf wel
Makkelijk tweede.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:12:40 #185
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298900
5 goals tegen.

Groetjes, de nummer 15 en 17.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:13:27 #186
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189298905
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:09 schreef fetX het volgende:

[..]

Ongeveer elke tegenstander legt dit jaar vrijwel elke kans erin. Maar dat komt ook, omdat oprecht 80% van onze tegengoals persoonlijke blunders zijn. Frustrerend.
Inderdaad, het is echt janken. Iedere wedstrijd een verdedigende blunder, en iedere kans die daaruit komt is een goal. Jammer want het is vandaag verder niet eens zo slecht.
Makkelijk tweede.
pi_189298921
De trainer zoekt een excuus om iemand voor Senesi te kunnen wisselen zonder dat ze boos worden. :')
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:14:20 #188
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298926
Wat een tyfuselftal is dit zeg.
pi_189298931
HAHAHAHA
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:14:32 #190
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189298932
:{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:14:38 #191
357045 Grifte
Feijenoord
pi_189298935
Hahahaha wat slecht dit
pi_189298938
:') :') :')
pi_189298941
Dit is wel echt geflatteerd
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:15:06 #194
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189298954
Drie kansen, drie goals.
Makkelijk tweede.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:15:18 #195
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_189298962
#exitjaap
2000 light years from home
pi_189298963
Tyfus wat een geluk die gasten
blablablabla
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:15:26 #197
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189298965
We waren heer en meester, maar echt elke godvergeten kans gaat erin. De tering zeg.
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:15:34 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189298969
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is wel echt geflatteerd
Bottgeod kan-echt-niet-meer

Deruit met die vent :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189298971
Twee keer wisselen in de rust en het komt helemaal goed
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189298972
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. -O-
pi_189298975
Komt ervan als je uit bij Fortuna met Tapia en Fer gaat spelen.
pi_189298977
ik ga zo lekker naar de film

sterkte de tweede helft _O_
pi_189298979
GODVERDOMME.
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:16:00 #204
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189298980
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:15 schreef Merkie het volgende:
#exitjaap
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189298982
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:15 schreef aTypisch het volgende:
ik ga zo lekker naar de film

sterkte de tweede helft _O_
Joker?
pi_189298984
Tsja. Feyenoord. Het waren twee geweldige dagen
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 15:16:12 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189298985
:(
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:16:24 #208
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_189298993
Fortuna is wel heel andere koek dan Porto.
pi_189298994
Koop eens iemand die godverdomme ook corners en vrije trappen kan nemen. Dat zijn OOK kansen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:16:44 #210
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189299002
Slaat echt helemaal nergens op, Porto mist álles en bij Fortuna gaat letterlijk alles er in.
Makkelijk tweede.
pi_189299006
Hahaha wat een schande. Scheelt dat je toch niet mee gaan spelen om het kampioenschap en dus per saldo sws een seizoen in de eredivisie voor zijn katze kut zal zijn. :')
pi_189299007
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:15 schreef aTypisch het volgende:
ik ga zo lekker naar de film

sterkte de tweede helft _O_
Zon wedstrijd vind ik het niet, als ze gewoon blijven voetballen is er niks aan de hand
pi_189299015
Fortuna is Porto op alle fronten voorbij.
pi_189299020
Iedereen die zegt: Elke kans gaat erin. :')

Je geeft 3 grote kansen weg tegen fucking Fortuna in 1 helft. :')
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:17:20 #215
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189299021
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:16 schreef spapaars het volgende:
Fortuna is wel heel andere koek dan Porto.
Fortuna is nét iets effectiever.
Makkelijk tweede.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:17:20 #216
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189299022
Echt iemand die nog gaat beweren dat wij geluk hebben dit seizoen :')

Werkelijk alles zit tegen.
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:17:24 #217
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189299024
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slaat echt helemaal nergens op, Porto mist álles en bij Fortuna gaat letterlijk alles er in.
Dat is voetbal hé
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189299033
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:17 schreef Generationalpha het volgende:
Iedereen die zegt: Elke kans gaat erin. :')

Je geeft 3 grote kansen weg tegen fucking Fortuna in 1 helft. :')
Kan altijd gebeuren uit standaard situatie dus die tel ik voor gemak even niet mee.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:18:16 #219
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189299037
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:17 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Dat is voetbal hé
voetbal blijft voetbal en dat is het leuke van voetbal
Makkelijk tweede.
pi_189299039
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Joker?
siii
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:18:25 #221
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_189299040
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slaat echt helemaal nergens op, Porto mist álles en bij Fortuna gaat letterlijk alles er in.
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:17 schreef fetX het volgende:
Echt iemand die nog gaat beweren dat wij geluk hebben dit seizoen :')

Werkelijk alles zit tegen.
Pech dwing je af
Wie dit leest is gek
pi_189299044
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:17 schreef fetX het volgende:
Echt iemand die nog gaat beweren dat wij geluk hebben dit seizoen :')

Werkelijk alles zit tegen.
Zoals tegen sparta of porto?
pi_189299049
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

siii
:)
pi_189299057
:')
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:19:27 #225
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189299058
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slaat echt helemaal nergens op, Porto mist álles en bij Fortuna gaat letterlijk alles er in.
Porto had een off-day
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189299060
Feyenoord heeft werkelijk geen 1 serieuze kans gecreeerd en Fortuna heeft 3 100% kansen gekregen en die ook allemaal gescoord.

Hoe is dit nou weer geflatteerd?
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:19:31 #227
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189299061
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:18 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zoals tegen sparta of porto?
Tegen Sparta??

Porto is inderdaad de volledige uitzondering op de regel.
Makkelijk tweede.
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:19:50 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189299068
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:19 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord heeft werkelijk geen 1 serieuze kans gecreeerd en Fortuna heeft 3 100% kansen gekregen en die ook allemaal gescoord.

Hoe is dit nou weer geflatteerd?
@kapiteintje begrijpt het niet zo.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:20:00 #229
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189299071
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:19 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord heeft werkelijk geen 1 serieuze kans gecreeerd en Fortuna heeft 3 100% kansen gekregen en die ook allemaal gescoord.

Hoe is dit nou weer geflatteerd?
Feyenoord had wel een paar grote kansen, met name de vrije kans van Botteghin.
Makkelijk tweede.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:20:33 #230
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_189299077
2 wedstrijden binnen een week, het is weer even wennen.
pi_189299079
Ligt aan het slechte veld dat is duidelijk.
pi_189299081
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:19 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord heeft werkelijk geen 1 serieuze kans gecreeerd en Fortuna heeft 3 100% kansen gekregen en die ook allemaal gescoord.

Hoe is dit nou weer geflatteerd?
Je ziet toch dat Fortuna totaal niet domineert. Ze maken gewoon drie doelpuntjes, terwijl Feyenoord een balbezit percentage van 80% heeft ofzo.
pi_189299084
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Feyenoord had wel een paar grote kansen, met name de vrije kans van Botteghin.
Mwah, er stonden daar nog een heleboel spelers in het doel.
pi_189299086
Lekkere verdediging hebben we. Fortuna maakt ze wel iets wat Porto naliet.
pi_189299087
Maakt niet uit jongens, Feyenoord heeft wel van Porto gewonnen!
pi_189299091
_O- _O- _O- _O-
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 15:21:29 #237
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189299093
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:21 schreef Bolasie het volgende:
Maakt niet uit jongens, Feyenoord heeft wel van Porto gewonnen!
!!!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189299098
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je ziet toch dat Fortuna totaal niet domineert. Ze maken gewoon drie doelpuntjes, terwijl Feyenoord een balbezit percentage van 80% heeft ofzo.
Lekker relevant ook allemaal
pi_189299101
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je ziet toch dat Fortuna totaal niet domineert. Ze maken gewoon drie doelpuntjes, terwijl Feyenoord een balbezit percentage van 80% heeft ofzo.
Porto had ook het balbezit. Zegt allemaal niet zoveel.
blablablabla
pi_189299103
Al 16 tegengoals in de eredivisie. Maar vooral de defensie zo laten staan.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:21:50 #241
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189299104
Na donderdag ook ongeveer elke journalist (en ook hier) waarschuwen voor dat het weer typisch Feyenoord zou zijn om vandaag punten te verspelen. En ja hoor, het gebeurt :')
pi_189299109
Dit middenveld kan niet tegen tegenstanders van dit niveau.
pi_189299112
Sjaak begon net wat relaxter met zijn bips in het pluche weg te zakken, krijg je dit
pi_189299118
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:21 schreef Bolasie het volgende:
Maakt niet uit jongens, Feyenoord heeft wel van Porto gewonnen!
We gaan voor het winnen van de Europa League dit seizoen.
pi_189299121
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je ziet toch dat Fortuna totaal niet domineert. Ze maken gewoon drie doelpuntjes, terwijl Feyenoord een balbezit percentage van 80% heeft ofzo.
Ja leuk z'n hoog percentage balbezit, maar je hebt er geen reet aan.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:22:39 #246
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189299124
Die Ié speelt wel echt verschrikkelijk, schuldig aan alledrie de tegengoals.
Makkelijk tweede.
pi_189299127
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:21 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Lekker relevant ook allemaal
Wel als je het geflatteerd of niet moet vinden. Jullie bedrijven scorebord journalistiek en gaan dan zeggen dat alles kut is. Onzin.

Opportunistische proleetjes allemaal

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2019 15:23:06 ]
pi_189299133
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je ziet toch dat Fortuna totaal niet domineert. Ze maken gewoon drie doelpuntjes, terwijl Feyenoord een balbezit percentage van 80% heeft ofzo.
Fortuna meer schoten op doel. Daar gaat het toch om.
En het is 40/60
pi_189299139
Stam zal wel zijn conclusies trekken na afloop mocht het mis gaan?
blablablabla
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:23:29 #250
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_189299145
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:21 schreef Bolasie het volgende:
Maakt niet uit jongens, Feyenoord heeft wel van Porto gewonnen!
De tattoo shops hebben weer overuren gedraaid.
pi_189299147
Dan nog nummer 17.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:24:11 #252
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_189299160
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:24:17 #253
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189299164
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:23 schreef Elan het volgende:
Stam zal wel zijn conclusies trekken na afloop mocht het mis gaan?
Stam is het niet, nee. Maar goed, wie dan?
pi_189299168
Announce Kelly.
pi_189299173
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:22 schreef Adames het volgende:

[..]

Fortuna meer schoten op doel. Daar gaat het toch om.
En het is 40/60
Nee daar gaat het niet om. Dat is scorebordjournalistiek. Je moet kijken hoe het tot stand komt.


Ik zeg niet dat het niet goed is, maar deze stand is geflatteerd.
pi_189299179
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wel als je het geflatteerd of niet moet vinden. Jullie bedrijven scorebord journalistiek en gaan dan zeggen dat alles kut is. Onzin.

Opportunistische proleetjes allemaal
Huh wat :D
Jij bedrijft zelf scorebordjournalistiek door te doen alsof 80% balbezit = Feyenoord domineert en is beter.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:25:03 #257
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189299182
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dit middenveld kan niet tegen tegenstanders van dit niveau.
Vandaag is Ié het grote probleem.
Makkelijk tweede.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:25:24 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189299186
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:24 schreef Zipportal het volgende:
Announce Kelly.
Is hij wel mee?
Oh.
pi_189299188
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:24 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Huh wat :D
Jij bedrijft zelf scorebordjournalistiek door te doen alsof 80% balbezit = Feyenoord is beter.
Nee, want ik onderbouw mijn stelling dat Fortuna niet domineert en dat het dus geflateerd is qua score. Jullie kijken naar de stand en gaan daar argumenten bij zoeken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2019 15:25:56 ]
pi_189299195
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is hij wel mee?
Ja.
pi_189299210
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:24 schreef fetX het volgende:

[..]

Stam is het niet, nee. Maar goed, wie dan?
Kuyt proberen?
blablablabla
pi_189299218
Minder zwartjoekels.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:27:14 #263
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189299220
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Kuyt proberen?
Nee.
Makkelijk tweede.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 15:27:36 #264
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189299227
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

siii
vrijdag gezien top film.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189299228
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee daar gaat het niet om. Dat is scorebordjournalistiek. Je moet kijken hoe het tot stand komt.


Ik zeg niet dat het niet goed is, maar deze stand is geflatteerd.
Nou. Ga zo door zou ik zeggen :)
pi_189299231
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:27 schreef Adames het volgende:

[..]

Nou. Ga zo door zou ik zeggen :)
Dat zeg ik ook niet, maar leuk geprobeerd.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:28:27 #267
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189299236
Ik ben wel echt volledig klaar met Tapia. Volledig eens met de analyse. Die staat weer te slapen bij de goals en alleen maar ballen op te halen waardoor je een man tekort komt op het middenveld.

In de Eredivisie, behalve tegen Ajax misschien als je achterover gaat hangen, kun je niet met Fer én Tapia spelen. Hoe vaak moet ik dit nog zeggen ;(
pi_189299252
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wel als je het geflatteerd of niet moet vinden. Jullie bedrijven scorebord journalistiek en gaan dan zeggen dat alles kut is. Onzin.

Opportunistische proleetjes allemaal
Nee hoor. Ik zie dat Feyenoord dominant wil spelen terwijl ze dat helemaal niet kunnen met dit spelersmateriaal. Vooral de verdedigers kunnen niet met ruimte in de rug spelen. Enorm slechte positionering en weinig snelheid hebben ze centraal achterin.

Fortuna heeft gewoon 2 honderd procent kansen gecreëerd. Feyenoord geen enkele. Dit is een realistische weerspiegeling van het spelbeeld.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:29:40 #269
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189299255
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Kuyt proberen?
Kunnen we niet elke 5 weken een andere trainer proberen en dan achteraf kiezen?
pi_189299258
Feyenoord is voor Fortuna wat Porto voor Feyenoord is. Dus Fortuna is niet beter dan Porto.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:29:54 #271
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189299259
3-1 is natuurlijk geflatteerd, normaal valt niet letterlijk iedere kans tegen erin. Zeker niet tegen Fortuna.

Neemt niet weg dat het al naar is dat Feyenoord die kansen weggeeft. Maggewoonniegebeurenklaar
Makkelijk tweede.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 15:30:01 #272
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189299260
Kees fucking Kwakman had wel gelijk over het verschil tussen Haps en Karsdorp.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189299267
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:28 schreef fetX het volgende:
Ik ben wel echt volledig klaar met Tapia. Volledig eens met de analyse. Die staat weer te slapen bij de goals en alleen maar ballen op te halen waardoor je een man tekort komt op het middenveld.

In de Eredivisie, behalve tegen Ajax misschien als je achterover gaat hangen, kun je niet met Fer én Tapia spelen. Hoe vaak moet ik dit nog zeggen ;(
Beginnen met Fer en Tapia bij een wedstrijd tegen Fortuna is echt belachelijk en vragen om problemen. Je moet zon team gewoon kapot tikken.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:32:17 #274
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189299282
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Beginnen met Fer en Tapia bij een wedstrijd tegen Fortuna is echt belachelijk en vragen om problemen. Je moet zon team gewoon kapot tikken.
Echt belachelijk, je vraagt om problemen, je mot ze gewoon kapot tikken, gif erin, winnaarsmentaliteit, dood of de gladiolen.
Makkelijk tweede.
pi_189299284
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:29 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik zie dat Feyenoord dominant wil spelen terwijl ze dat helemaal niet kunnen met dit spelersmateriaal. Vooral de verdedigers kunnen niet met ruimte in de rug spelen. Enorm slechte positionering en weinig snelheid hebben ze centraal achterin.

Fortuna heeft gewoon 2 honderd procent kansen gecreëerd. Feyenoord geen enkele. Dit is een realistische weerspiegeling van het spelbeeld.
Ié is snel genoeg om met ruimte te kunnen spelen en daarnaast speel je met de twee snelste backs van de Eredivisie. Het gaat dus meer om positionering dan gebrek aan snelheid.

Daarbij moet je nooit met Tapia tegen Fortuna gaan spelen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:32:38 #276
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189299287
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Beginnen met Fer en Tapia bij een wedstrijd tegen Fortuna is echt belachelijk en vragen om problemen. Je moet zon team gewoon kapot tikken.
Stam is echt een tactisch onbenul. Kan er echt helemaal geen reet van.
pi_189299293
En ook niet wisselen _O-
pi_189299294
Je zou bijna blij worden dat we volgende week interlandvoetbal hebben.
pi_189299298
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:32 schreef fetX het volgende:

[..]

Stam is echt een tactisch onbenul. Kan er echt helemaal geen reet van.
Kale hufter.
pi_189299303
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Echt belachelijk, je vraagt om problemen, je mot ze gewoon kapot tikken, gif erin, winnaarsmentaliteit, dood of de gladiolen.
Je moet gewoon beheerst proberen spelen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:34:05 #281
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189299316
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:33 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Kale hufter.
Opbokken met die gast.
pi_189299317
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
3-1 is natuurlijk geflatteerd, normaal valt niet letterlijk iedere kans tegen erin. Zeker niet tegen Fortuna.

Neemt niet weg dat het al naar is dat Feyenoord die kansen weggeeft. Maggewoonniegebeurenklaar
Je zegt eindelijk wat verstandigs, makker
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:35:00 #283
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189299327
Wat een kutteam.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:35:01 #284
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_189299329
bam
pi_189299332
Lol
Moeten zij weten
pi_189299341
Mensen die zeggen dat Feyenoord niet dominant kan of moet willen spelen met dit spelersmateriaal tegen Fortuna moeten zich echt laten nakijken. _O-
pi_189299342
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_189299344
Lekker jongens
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:35:15 #289
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_189299345
Dit slaat echt totaal nergens op.
2000 light years from home
pi_189299350
Hahahhahahahhahhaaaa
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:35:21 #291
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189299351
_O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189299357
Mensonterend
pi_189299360
Hahaha dit gaat nergens over, mensen die dit niet geflatteerd noemen moeten zich ook laten nakijken
pi_189299367
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
Hahaha dit gaat nergens over, mensen die dit niet geflatteerd noemen moeten zich ook laten nakijken
_O- _O-
pi_189299372
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:34 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je zegt eindelijk wat verstandigs, makker
Nee hoor. Als het geflatteerd is, waarom overkomt het Feyenoord dan structureel? Is gewoon gebrek aan kwaliteit
pi_189299373
IEDEREEN MOET ZICH LATEN NAKIJKEN
pi_189299375
Fluit maar af
Moeten zij weten
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:36:18 #298
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189299379
Elke kans erin :')
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:36:19 #299
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_189299380
Botteghin zit niet lekker in de wedstrijd.
2000 light years from home
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:36:29 #300
357045 Grifte
Feijenoord
pi_189299386
Lachwekkend
pi_189299397
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ié is snel genoeg om met ruimte te kunnen spelen en daarnaast speel je met de twee snelste backs van de Eredivisie. Het gaat dus meer om positionering dan gebrek aan snelheid.

Daarbij moet je nooit met Tapia tegen Fortuna gaan spelen.
Inderdaad meer positionering, met uitzondering van Bot dan. En vergeet niet dat Fer en Tapia ook niet enorm snel zijn. Bij counters kan Feyenoord dan in ondertal komen te staan indien de middenvelders van de tegenstander meelopen. Dus slechter positionering achterin en geen snelheid op het middenveld. Geen goed recept voor een dominante speelstijl.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')