Stam is het niet, nee. Maar goed, wie dan?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:23 schreef Elan het volgende:
Stam zal wel zijn conclusies trekken na afloop mocht het mis gaan?
Nee daar gaat het niet om. Dat is scorebordjournalistiek. Je moet kijken hoe het tot stand komt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Fortuna meer schoten op doel. Daar gaat het toch om.
En het is 40/60
Huh watquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel als je het geflatteerd of niet moet vinden. Jullie bedrijven scorebord journalistiek en gaan dan zeggen dat alles kut is. Onzin.
Opportunistische proleetjes allemaal
Vandaag is Ié het grote probleem.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dit middenveld kan niet tegen tegenstanders van dit niveau.
Nee, want ik onderbouw mijn stelling dat Fortuna niet domineert en dat het dus geflateerd is qua score. Jullie kijken naar de stand en gaan daar argumenten bij zoeken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Huh wat
Jij bedrijft zelf scorebordjournalistiek door te doen alsof 80% balbezit = Feyenoord is beter.
Kuyt proberen?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Stam is het niet, nee. Maar goed, wie dan?
vrijdag gezien top film.quote:
Nou. Ga zo door zou ik zeggenquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om. Dat is scorebordjournalistiek. Je moet kijken hoe het tot stand komt.
Ik zeg niet dat het niet goed is, maar deze stand is geflatteerd.
Nee hoor. Ik zie dat Feyenoord dominant wil spelen terwijl ze dat helemaal niet kunnen met dit spelersmateriaal. Vooral de verdedigers kunnen niet met ruimte in de rug spelen. Enorm slechte positionering en weinig snelheid hebben ze centraal achterin.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel als je het geflatteerd of niet moet vinden. Jullie bedrijven scorebord journalistiek en gaan dan zeggen dat alles kut is. Onzin.
Opportunistische proleetjes allemaal
Beginnen met Fer en Tapia bij een wedstrijd tegen Fortuna is echt belachelijk en vragen om problemen. Je moet zon team gewoon kapot tikken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:28 schreef fetX het volgende:
Ik ben wel echt volledig klaar met Tapia. Volledig eens met de analyse. Die staat weer te slapen bij de goals en alleen maar ballen op te halen waardoor je een man tekort komt op het middenveld.
In de Eredivisie, behalve tegen Ajax misschien als je achterover gaat hangen, kun je niet met Fer én Tapia spelen. Hoe vaak moet ik dit nog zeggen![]()
Echt belachelijk, je vraagt om problemen, je mot ze gewoon kapot tikken, gif erin, winnaarsmentaliteit, dood of de gladiolen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beginnen met Fer en Tapia bij een wedstrijd tegen Fortuna is echt belachelijk en vragen om problemen. Je moet zon team gewoon kapot tikken.
Ié is snel genoeg om met ruimte te kunnen spelen en daarnaast speel je met de twee snelste backs van de Eredivisie. Het gaat dus meer om positionering dan gebrek aan snelheid.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:29 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zie dat Feyenoord dominant wil spelen terwijl ze dat helemaal niet kunnen met dit spelersmateriaal. Vooral de verdedigers kunnen niet met ruimte in de rug spelen. Enorm slechte positionering en weinig snelheid hebben ze centraal achterin.
Fortuna heeft gewoon 2 honderd procent kansen gecreëerd. Feyenoord geen enkele. Dit is een realistische weerspiegeling van het spelbeeld.
Stam is echt een tactisch onbenul. Kan er echt helemaal geen reet van.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beginnen met Fer en Tapia bij een wedstrijd tegen Fortuna is echt belachelijk en vragen om problemen. Je moet zon team gewoon kapot tikken.
Kale hufter.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Stam is echt een tactisch onbenul. Kan er echt helemaal geen reet van.
Je moet gewoon beheerst proberen spelen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt belachelijk, je vraagt om problemen, je mot ze gewoon kapot tikken, gif erin, winnaarsmentaliteit, dood of de gladiolen.
Je zegt eindelijk wat verstandigs, makkerquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
3-1 is natuurlijk geflatteerd, normaal valt niet letterlijk iedere kans tegen erin. Zeker niet tegen Fortuna.
Neemt niet weg dat het al naar is dat Feyenoord die kansen weggeeft. Maggewoonniegebeurenklaar
quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
Hahaha dit gaat nergens over, mensen die dit niet geflatteerd noemen moeten zich ook laten nakijken
Nee hoor. Als het geflatteerd is, waarom overkomt het Feyenoord dan structureel? Is gewoon gebrek aan kwaliteitquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt eindelijk wat verstandigs, makker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |