abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:48:37 #276
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_189280975
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:31 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat moet een grap zijn geweest.
Het is Boussaadia, die hier letterlijk alleen zit om te trollen. Iedereen weet dat inmiddels wel toch :P. Heb hem al vaak genoeg geTR’d dus ik snap niet dat de mods hem er niet gewoon afgooien
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_189281287
Hopelijk morgen weer Kokcu voor Tapia.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:36:10 #278
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189281588
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopelijk morgen weer Kokcu voor Tapia.
Qua fitheid denk ik eerder dat Fer weer rust krijgt. Al is het hierna wel interlandbreak natuurlijk.
pi_189282764
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Qua fitheid denk ik eerder dat Fer weer rust krijgt. Al is het hierna wel interlandbreak natuurlijk.
Denk dat Stam het laat staan. Zou dom zijn, omdat Fortuna nogal een andere tegenstander is en denk dat je daardoor de creativiteit van Kokcu wel kan gebruiken.
pi_189282958
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 15:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Denk dat Stam het laat staan. Zou dom zijn, omdat Fortuna nogal een andere tegenstander is en denk dat je daardoor de creativiteit van Kokcu wel kan gebruiken.
Kokcu speelt als een natte krant. Die moet gewoon ff banken en zich laten zien bij invalbeurten.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 16:04:23 #281
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189283192
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 15:41 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Kokcu speelt als een natte krant. Die moet gewoon ff banken en zich laten zien bij invalbeurten.
Hij had gewoon rust nodig. Ik zou 'm weer terug in de basis zetten
pi_189284263
Fer-Toornstra-Kokcu en verder geen gezeik
pi_189284677
Openhartig interview met Luis van de zender Gol Caracol over de guerrillastrijd gedurende zijn jeugd in Colombia en de rol van Stam in zijn doorbraak dit jaar.
quote:
(vertaald uit het Spaans)

Luis Sinisterra: "When I was 8 years old, the guerrillas took the town, there were shots all night"

Luis Sinisterra. Photo: GettyImages / Erwin Spek

BY: JUAN CAMILO ROMERO GÓMEZ / TWITTER: @JUANKROMEROG

The current player of Feyenoord, from Holland, and called on the Colombian National Team to face Chile and Algeria, on October 12 and 15, told GolCaracol.com his life story to achieve success in football.

On May 25, 2018, before a completely full El Campín stadium , Luis Sinisterra hallucinated with the ovation received by Radamel Falcao García. The 'Tiger' left the field, amid applause during the farewell of the Colombian National Team before traveling to Russia to play the World Cup, with words of encouragement for his replacement; a youth, 18, who until now was showing his first flashes in Once Caldas.

Sinisterra, who ten years ago was one of the many victims of the armed conflict that our country lived for more than half a century, was called by the then coach José Pékerman to be 'sparring' of the national team that was going to play his sixth orbital event .

“It was a learning experience. Being with great soccer players from our country. At that time I was a player who wanted to get ahead and was fighting for my dreams. Really, training with them at the same time, motivates you and makes you think that you can one day be there, ”he said from Holland, the now Feyenoord player to GolCaracol.com.

And it is that after being one of the revelations in the list of summoned by Carlos Queiroz for the preparatory duels of this next 12 and 15 October against Chile and Algeria, respectively; The 20-year-old is starting to live his dream, after a life full of miracles and struggles.

What has been the most difficult moment of your career so far?

“I was a year without being able to play (2015). Boca Juniors of Cali (team where it started) did not facilitate the exit to Once Caldas because the owner (Hernando Ángel) had my training rights. I felt that I had already completed my cycle there and was looking for something bigger. I had to go to legal instances to let me go because I could never agree with him. ”

Did you think about leaving football at some point?

"Never. In my life everything has been football. I was only thinking of being able to get here where I am. I finished my studies because my mother was driving me there; but I just wanted to play ”

Who is your biggest advisor?

"Martha Leticia Lucumí Mina. My mother. She is everything in my life. She has always supported me. She has been a fundamental part of my growth. Many times she punished me for not going to train and I wanted and wanted, but I knew I had done something. bad and it hurt a lot. But all these things I've been through have helped me to be what I am. ”

What else happened in your life?

“When I was little, I was 8 years old, we were in my father's business and the guerrillas were taking that area from the center of my town (Santander de Quilichao). They failed to enter the business because we managed to close everything; but there were shots all night, we had to sleep there, we couldn't go out. It was something that really affected me. It was a very difficult time. ”

Never had temptations to go another way?

“If I had friendships that went astray, but I always kept focused on getting away in football, I had to follow the right path. Even, now I am not of many friendships. My family, a few who have always been and already. ”

Do you live alone in Holland?

“For now, my mother comes every three months and right now the club is helping me so she can come to live with me. It's not easy, but that's what we are in. Like this country is very quiet, I have been adapting little by little. I have no problems with that because I am a person who likes to be at home resting and I enjoy that a lot. ”

Let's talk now about your experience at Feyenoord ...

“Right now I am being a starter. I hope to continue demonstrating my conditions. Things are going well, I have the confidence of the technician (Jaap Stam). He talks to me a lot, he is very aware of me, he corrects my shortcomings. Since he arrived he did not allow me to go to another club and I took that as a motivation to demonstrate my talent. ”

Did you have offers to leave Feyenoord?

“There were rumors of loans from other teams, but they were never concrete things. I was waiting to define here if they were going to take me into account or not, to see other options. But thank God, the technician trusted me and that mentally helped me. ”

How was sharing costumes with a legend like Van Persie?

“ It was great. Apart from being a great footballer, he is an excellent person. I tried to learn a lot from him and it really is something that I will have for a lifetime. I looked at his technique, the way he moved within the field; and beyond that I was surprised by his humility and tranquillity. In spite of all that he has achieved, he does not notice much and is admirable. We played in a similar position and tried to take the best of it for my career. All that has helped me to start this season with new airs ”.

A season that had a good U20 World Cup for you and this call from Queiroz ...

"Yeah right. I'm happy about that. The World Cup was very beautiful. An unforgettable experience. It helped me to be confident to be what I am now in my club and to open the doors to the Senior National Team. I am very grateful to the people who made it possible for me to live this moment. ”

https://gol.caracoltv.com(...)oda-la-noche-ie22789
Van alles is weer waardeloos.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:15:34 #284
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_189285145
Prima speler, wordt steeds beter ook. Achteraf gezien toch wel een goede aankoop gebleken.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_189285261
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:15 schreef PIETR het volgende:
Prima speler, wordt steeds beter ook. Achteraf gezien toch wel een goede aankoop gebleken.
Hij ontwikkelt zich als spits. Ik zag hem tegen Porto een paar keer de bal vasthouden dat had hij niet in de eerste wedstrijden als spits laten zien. Ben wel benieuwd wie hem dit heeft aangeleerd. Misschien ook eens met Bannis aan de slag gaan om hem klaar te stomen als echte nummer 9.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:32:24 #286
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189285392
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 15:41 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Kokcu is nog niet geweldig, maar Tapia laat veel minder zien. Fer, Toornstra, Kokcu lijkt me - zeker tegen Fortuna - het beste middenveld.
pi_189285925
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:32 schreef fetX het volgende:

[..]

Kokcu is nog niet geweldig, maar Tapia laat veel minder zien. Fer, Toornstra, Kokcu lijkt me - zeker tegen Fortuna - het beste middenveld.
Tapia leidt minder balverlies, pakt meer ballen af en is zelfs aanvallend dreigender.
Ik denk dat Stam zijn ploeg gevonden heeft. Het is alleen wachten tot Botteghin een schorsing of blessure krijgt om Senesi in te brengen en de band zal dan denk ik naar Toornstra gaan.
pi_189286020
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:05 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Tapia leidt minder balverlies, pakt meer ballen af en is zelfs aanvallend dreigender.
Ik denk dat Stam zijn ploeg gevonden heeft. Het is alleen wachten tot Botteghin een schorsing of blessure krijgt om Senesi in te brengen en de band zal dan denk ik naar Toornstra gaan.
Minder drinken of minder posten.
pi_189286044
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Minder drinken of minder posten.
Voor jou geldt beiden.
pi_189286102
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:13 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Voor jou geldt beiden.
Stevige diss.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:38:24 #291
268491 fetX
pi_189286446
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:05 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Gelachen.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:44:40 #292
474254 GurneyIsBestOke
pi_189286564
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:38 schreef fetX het volgende:

[..]

Gelachen.
Ugh drukte op de post-knop voor iets te zeggen, ik post zo wel mijn daadwerkelijke reactie...
pi_189286607
Kokcu is misschien niet het talent dat iedereen denkt dat hij is. Voorlopig zie ik hem meer als een type Achabbar, technisch heel prima maar voor de rest gewoon allemaal net niet.
Met Burger heb ik dat ook, ik zie die jongens straks gewoon bij Groningen en Heracles ballen.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:56:27 #294
474254 GurneyIsBestOke
pi_189286817
quote:

[..]

Gelachen.
Statistisch gezien (bron: whoscored.com) leidt Kökcu een stuk meer balverlies dan Tapia per wedstrijd (2.1 keer tov 1.4 keer), heeft Tapia een hogere passing accuracy (84 om 80%), heeft de Taap betere aannames, en heeft de Taap meer intercepties (1.3 om 0) en verder zijn al zijn defensieve statistieken véél beter. Kökcü voegt aanvallend meer toe maar het verschil is best klein. Wat dat betreft heeft Duveldrinker best gelijk eifenlijk.
pi_189286894
quote:

[..]

Gelachen.
Altijd lachen in dit topic
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:00:03 #296
268491 fetX
pi_189286919
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:46 schreef Duveldrinker het volgende:
Kokcu is misschien niet het talent dat iedereen denkt dat hij is. Voorlopig zie ik hem meer als een type Achabbar, technisch heel prima maar voor de rest gewoon allemaal net niet.
Met Burger heb ik dat ook, ik zie die jongens straks gewoon bij Groningen en Heracles ballen.
Kökcü heeft in ieder geval genoeg talent om voor flink wat centen uiteindelijk te vertrekken. Dat het geen wereldtopper wordt lijkt me inderdaad wel duidelijk. Ik heb hem intensief gevolgd in de jeugd en daar liet hij het vaak genoeg zien. Ook vorig jaar in al zijn invalbeurten was hij heel sterk met een gigantisch hoog rendement wat natuurlijk vertekent.

Maar zeggen dat Tapia het op dit moment beter doet is wel wat overdreven. Tapia speelt echt als een draak. Lijdt juist wél veel balverlies en verliest veel duels. Daarnaast legt hij veel te veel risico in zijn spel voor de positie waarop hij speelt wat tot veel gevaarlijke situaties leidt. En daarnaast werkt de combinatie Fer/Tapia niet.

De vergelijking tussen Tapia en Kokcu gaat sowieso mank. Vandaar dat ik moest lachen. Kokcu is niet de speler om ballen af te pakken. Dat is nou juist een echte 10 die we jaren niet hebben gehad. Qua rendement mag het absoluut een stuk beter, maar voetballend in aanvallende zin is hij juist wel belangrijk voor het team met zijn passing.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:00:47 #297
268491 fetX
pi_189286954
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Statistisch gezien (bron: whoscored.com) leidt Kökcu een stuk meer balverlies dan Tapia per wedstrijd (2.1 keer tov 1.4 keer), heeft Tapia een hogere passing accuracy (84 om 80%), heeft de Taap betere aannames, en heeft de Taap meer intercepties (1.3 om 0) en verder zijn al zijn defensieve statistieken véél beter. Kökcü voegt aanvallend meer toe maar het verschil is best klein. Wat dat betreft heeft Duveldrinker best gelijk eifenlijk.
Ik lachte om de vergelijking tussen Tapia en Kökcü op die punten. Hij staat daar ook helemaal niet om de ballen af te pakken. En dat een 10 wat meer balverlies lijdt dan een verdedigende middenvelder lijkt me ook niet heel vreemd.

Je moet een voetballer wel beoordelen voor de positie waarop hij staat en uit de voeten kan.
pi_189287058
En je moet ook kijken wat je team nodig heeft. Je hebt in principe 2 spelmakers op de vleugels met Larsson en Berghuis. Zij komen in de bal, hebben een steekpass en een goed schot. Daarom hebben ze ook ruimte nodig die Toornstra biedt door hun positie op de vleugels over te nemen. Dat loopt beter dan een Kokcu die eigenlijk ook een spelmaker is en in de ruimtes speelt waar Larsson en Berghuis willen komen.
Ik denk serieus wanneer Botteghin door Senesi wordt vervangen je een heel sterk collectief hebt met snelheid en voetballend vermogen. Dan wordt het grootste probleem de breedte van je selectie.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:09:47 #299
268491 fetX
pi_189287168
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:04 schreef Duveldrinker het volgende:
En je moet ook kijken wat je team nodig heeft. Je hebt in principe 2 spelmakers op de vleugels met Larsson en Berghuis. Zij komen in de bal, hebben een steekpass en een goed schot. Daarom hebben ze ook ruimte nodig die Toornstra biedt door hun positie op de vleugels over te nemen. Dat loopt beter dan een Kokcu die eigenlijk ook een spelmaker is en in de ruimtes speelt waar Larsson en Berghuis willen komen.
Ik denk serieus wanneer Botteghin door Senesi wordt vervangen je een heel sterk collectief hebt met snelheid en voetballend vermogen. Dan wordt het grootste probleem de breedte van je selectie.
Maar met 2 verdedigende middenvelders zijn we aanvallend bijna altijd onmachtig. Ik zie liever Toornstra voor Fer of Tapia. Kan de schakel zijn tussen het verdedigende blok en het aanvallende blok. Voegt aanvallend daarnaast ook veel meer toe dan Tapia en kan verdedigend ook zijn mannetje staan. Als ik dan moet kiezen heb ik op dit moment veel liever Fer dan Tapia.
pi_189287175
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:00 schreef fetX het volgende:

[..]

Kökcü heeft in ieder geval genoeg talent om voor flink wat centen uiteindelijk te vertrekken. Dat het geen wereldtopper wordt lijkt me inderdaad wel duidelijk. Ik heb hem intensief gevolgd in de jeugd en daar liet hij het vaak genoeg zien. Ook vorig jaar in al zijn invalbeurten was hij heel sterk met een gigantisch hoog rendement wat natuurlijk vertekent.

Maar zeggen dat Tapia het op dit moment beter doet is wel wat overdreven. Tapia speelt echt als een draak. Lijdt juist wél veel balverlies en verliest veel duels. Daarnaast legt hij veel te veel risico in zijn spel voor de positie waarop hij speelt wat tot veel gevaarlijke situaties leidt. En daarnaast werkt de combinatie Fer/Tapia niet.

De vergelijking tussen Tapia en Kokcu gaat sowieso mank. Vandaar dat ik moest lachen. Kokcu is niet de speler om ballen af te pakken. Dat is nou juist een echte 10 die we jaren niet hebben gehad. Qua rendement mag het absoluut een stuk beter, maar voetballend in aanvallende zin is hij juist wel belangrijk voor het team met zijn passing.
Uiteindelijk kiest Stam tussen hun 2. Toornstra en Fer zijn vaste keuze bij hem. Dus dan mag je best de vergelijking maken.

Je doet nu al in ieder geval je best normaal een discussie te voeren, dat siert je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')