SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:38 schreef Momo... het volgende:
Ik ben gequote door de NOS al staat mijn naam er niet onder
Geen idee. Denk het niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:40 schreef GeorgeM het volgende:
Is er geen poppetje met een Ajax shirt @:ijsbeer?
Leuk leuk.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi IJsbeer, ja als Ajax speelt of AZ ben ik wel hier te vinden hoor.
Oh wacht, dit is SFVquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi IJsbeer, ja als Ajax speelt of AZ ben ik wel hier te vinden hoor.
Hahahaha.quote:
Intens tempo wel. Pff.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:16 schreef Strani het volgende:
Wordt een heftige wedstrijd, dit
En vandaag ben ik toch wel voor Ajax.
Zie je, hoe handig die TTquote:
Goed zo poppiequote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:16 schreef Strani het volgende:
Wordt een heftige wedstrijd, dit
En vandaag ben ik toch wel voor Ajax.
Kan er een leuk poppetje achter de TT?quote:
Lukt niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kan er een leuk poppetje achter de TT?
Deze ofzo?of deze
Aaw jammerquote:
KOEKOEKquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:35 schreef MaLo het volgende:
Lekker bezig Ajax
[..]NEEEEEE ECHT??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:
Lekker bezig Ajax
[..]Ik vind ‘m toch een potje lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Lekker bezig Ajax
[..]Dan krijg je zeker wel een gratis bakje supermarktkoffie van 'm toch? Met een knipoog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echtquote:
er staat gewoon een koffieautomaatquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan krijg je zeker wel een gratis bakje supermarktkoffie van 'm toch? Met een knipoog?
Ja maar hij komt het dan toch wel even speciaal voor je inschenken?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja echtLeuke vent!
[..]
er staat gewoon een koffieautomaat
Wat was het? Ik heb m'n browser alle varianten van koekoek laten blokkerenquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat was het? Ik heb m'n browser alle varianten van koeken laten blokkeren
Ja, ik zag het net op tijdquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word ook een dagje ouder hèquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:02 schreef ijs_beer het volgende:
Daar ging je niet zo ninja edit, Strani.
Casi! Hay que poner 'el' entre 'en' y 'fin' y listoquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:04 schreef Cee het volgende:
Los jugadores de fútbol están muy cansados en fin del partido @:Strani.
Absurd jaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:06 schreef Cee het volgende:
Wat voor onzichtbare muur zit voor dat doel van Ajax.
Ah, gracias! Es difícil de aprender cuándo you el have to gebruiken.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Casi! Hay que poner 'el' entre 'en' y 'fin' y listo
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, gracias! Es difícil de aprender cuándo you el have to gebruiken.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:02 schreef ijs_beer het volgende:
Daar ging je niet zo ninja edit, Strani.
Ik zag het net, wtfquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:18 schreef Strani het volgende:
Waar is Liverpool in vredesnaam mee bezig joh..
Ja maar een 3-0 voorsprong weggeven, thuis, is toch wel bijzonder.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:20 schreef ijs_beer het volgende:
Kunnen beter zeggen waar Salzburg mee bezig is, die scoorden de vorige wedstrijd ook als gekken.
Natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie het naar je zin liefjes.
Da's waar.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar een 3-0 voorsprong weggeven, thuis, is toch wel bijzonder.
Ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie het naar je zin liefjes.
Bij 7-0 misschien eens.quote:
Ze werden nu wel beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |