Mogelijk dus eigenlijk 6-1 voor broekloos!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 00:51 schreef Meke het volgende:
Kut verkeerd gestemd, waar ja staat bedoelde ik nee, stop de tijd!
Pics van je slipjequote:Op woensdag 2 oktober 2019 00:51 schreef Meke het volgende:
Kut verkeerd gestemd, waar ja staat bedoelde ik nee, stop de tijd!
Ik zou het niet als zodanig tellenquote:
Dat moment dat je wakker wordt, je telefoon scherm als laatst op dit topic stond en je dit als eerst ziet zodra je ontgrendeld en automatisch vernieuwdquote:
Was een kort nachtje danquote:Op woensdag 2 oktober 2019 06:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat moment dat je wakker wordt, je telefoon scherm als laatst op dit topic stond en je dit als eerst ziet zodra je ontgrendeld en automatisch vernieuwd
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 06:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat moment dat je wakker wordt, je telefoon scherm als laatst op dit topic stond en je dit als eerst ziet zodra je ontgrendeld en automatisch vernieuwd
Misschien hebben er ook vrouwen gestemd!quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 07:30 schreef Nismo91 het volgende:
Die hangt op mijn enkels want ik zit op de toilet te frituren, is dat een ja of nee ?
Denken dat er vrouwen op fok zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien hebben er ook vrouwen gestemd!
Niet weten dat alle vrouwen op FOK! kloontjes van @yvonne zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:33 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Denken dat er vrouwen op fok zijn
Niet weten dat @yvonne eigenlijk @Danny isquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Niet weten dat alle vrouwen op FOK! kloontjes van @:yvonne zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |