abonnement Unibet Coolblue
pi_189188551
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_189188581
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 10:59 schreef Generationalpha het volgende: [..] Dit lijkt mij ook ja. Ik kom er ook gewoon alles tegen. En heel veel intelligente, hoogopgeleide dames. Echt niet alleen maar sletten. (Niks tegen sletten. :) )
Waarom zouden hoogopgeleidde vrouwen geen sletten zijn. Ze verhullen het alleen beter achter pretenties van netheid. Die kennen vast wel wel adresjes van BBC's en laten zich elke week door een ander langdurig opentrekken. Ik heb die roze bril al lang niet meer.
pi_189188617
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 10:59 schreef Generationalpha het volgende: [..] Dit lijkt mij ook ja. Ik kom er ook gewoon alles tegen. En heel veel intelligente, hoogopgeleide dames. Echt niet alleen maar sletten. (Niks tegen sletten. :) )
Jawel.. want je wilde iets serieus.. en ik gok dat je wel wil dat ze trouw en monogaam is enzo :p
pi_189188651
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ha de hoogvlieger :P

Ja die zei dat die de app ging verwijderen en dat heeft die ook gedaan. Dus geen date :P
Lekker frustrerend is dat altijd ja. :') "Ik ben weer even klaar met Tinder man, ik ga de app weer verwijderen. Leuk gesprek gehad, doei!"
pi_189188685
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 11:06 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Waarom zouden hoogopgeleidde vrouwen geen sletten zijn. Ze verhullen het alleen beter achter pretenties van netheid. Die kennen vast wel wel adresjes van BBC's en laten zich elke week door een ander langdurig opentrekken. Ik heb die roze bril al lang niet meer.
Die tegenstelling is er inderdaad totaal niet, dat moet ik toegeven. Juist heel veel hoogopgeleide dames hebben (in mijn ervaring) FWB’s, regelmatig one night stands etc. Ze doen het alleen wat netter dan de Britt Dekkers van deze wereld.

En ik mag niets zeggen, want ben zelf ook hoogopgeleid en ook wel aardig wat rondgescharreld.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 11:13:52 ]
pi_189188707
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Lekker frustrerend is dat altijd ja. :') "Ik ben weer even klaar met Tinder man, ik ga de app weer verwijderen. Leuk gesprek gehad, doei!"
Mja moet bekennen dat ik al blij was dat het een match was :P En verder was het gesprek vrij saai dus ben er niet heel erg verdrietig van :P
pi_189188709
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jawel.. want je wilde iets serieus.. en ik gok dat je wel wil dat ze trouw en monogaam is enzo :p
Ik bedoel meer in de zin van waardeoordeel. Niets mis mee als iemand die voorkeur heeft, op die manier.
  maandag 30 september 2019 @ 11:17:26 #8
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189188745
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Lekker frustrerend is dat altijd ja. :') "Ik ben weer even klaar met Tinder man, ik ga de app weer verwijderen. Leuk gesprek gehad, doei!"
Dat is alleen frustrerend als je verwachtingen hebt. Die zou je sowieso niet moeten hebben en al helemaal niet voordat je elkaar überhaupt eens gezien hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189188750
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:17 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat is alleen frustrerend als je verwachtingen hebt. Die zou je sowieso niet moeten hebben en al helemaal niet voordat je elkaar überhaupt eens gezien hebt.
Dat is ook weer zo. ;)
  maandag 30 september 2019 @ 11:19:14 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189188781
De seksuele normen en waarden van iemand komen voort uit het karakter. Daarin speelt opleidingsniveau geen rol.
pi_189188790
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 11:06 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Waarom zouden hoogopgeleidde vrouwen geen sletten zijn. Ze verhullen het alleen beter achter pretenties van netheid. Die kennen vast wel wel adresjes van BBC's en laten zich elke week door een ander langdurig opentrekken. Ik heb die roze bril al lang niet meer.
Hoogopgeleide mensen hebben ook behoeftes... je verwacht het niet he :)
pi_189188871
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:19 schreef Hexagon het volgende:
De seksuele normen en waarden van iemand komen voort uit het karakter. Daarin speelt opleidingsniveau geen rol.
Nee, niet uit het karakter. Vooral uit cultuur. Als jij bij het Corps zit als man of vrouw dan is de kans dat je heel veel mannen of vrouwen uit elkaar trekt vrij groot. Groei je op het platteland op in een dorp waar iedereen braaf naar de kerk gaat dan is de kans groot dat je 1 van de beschikbare 30 meisjes uitkiest en dat is het dan.

Ben je heel lang single dan is de kans aanwezig dat je eerst flink geëxperimenteerd hebt (zoals ik) denk ik ook een stuk groter.

Of juist helemaal niet, omdat het gewoon moeilijk lukt contact te maken met mannen of vrouwen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 11:38:21 ]
pi_189189053
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoogopgeleide mensen hebben ook behoeftes... je verwacht het niet he :)
Er wordt wat mij betreft ook wel te snel gedaan alsof "geen relatie maar wel seks" alleen maar betekent dat je af en toe voor een snelle wip gaat. Daar bestaan allerlei soorten variaties in intimiteit in.
pi_189189144
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Er wordt wat mij betreft ook wel te snel gedaan alsof "geen relatie maar wel seks" alleen maar betekent dat je af en toe voor een snelle wip gaat. Daar bestaan allerlei soorten variaties in intimiteit in.
Check :)
  maandag 30 september 2019 @ 11:44:11 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189189166
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee, niet uit het karakter. Vooral uit cultuur. Als jij bij het Corps zit als man of vrouw dan is de kans dat je heel veel mannen of vrouwen uit elkaar trekt vrij groot. Groei je op het platteland op in een dorp waar iedereen braaf naar de kerk gaat dan is de kans groot dat je 1 van de beschikbare 30 meisjes uitkiest en dat is het dan.

Maar waarom komt iemand bij het corps uit en voelt die zich daar thuis of niet? Dat is ook iets dat komt uit je karakter (dat deels erfelijk is en deels je ontwikkeling).

Bij Biblebelt-dorpen heb je ook meerdere types. Sommigen breken ermee en gaan meer een liberaal ingesteld leven leiden, anderen blijven braaf en volgzaam doen wat er van ze wordt verwacht. Dat heeft ook te maken met het karakter van zo iemand.

Ik ben geregeld oerdegelijke en wat saaiige atheistische vrouwen tegengekomen bij dates. Sommigen daarvan waren al begin 30 en hadden nauwelijks seksuele ervaringen. Niet omdat ze christelijk waren of omdat ze het wanhopig probeerde maar niet lukte. Maar gewoon omdat ze een levensinstelling hebben die niet heel avontuurlijk is, niet heel seksbelust en waarbij het idee hoort dat seks bij een relatie hoort. En lange tijd vaak maar een beetje voortkabbelen zonder bezig te zijn met het vinden van ene partner.
pi_189189317
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar waarom komt iemand bij het corps uit en voelt die zich daar thuis of niet? Dat is ook iets dat komt uit je karakter (dat deels erfelijk is en deels je ontwikkeling).

Bij Biblebelt-dorpen heb je ook meerdere types. Sommigen breken ermee en gaan meer een liberaal ingesteld leven leiden, anderen blijven braaf en volgzaam doen wat er van ze wordt verwacht. Dat heeft ook te maken met het karakter van zo iemand.
Het is wel een leuke discussie hoor. ;) Dit is een beetje nature/nurture lijkt me. Tja, ik weet het gewoon niet zo. Ik heb vrienden die werkelijk schijt aan alles hebben en hem in elke poes stoppen die ze maar kunnen krijgen en ik heb vrij veel vrienden die helemaal niet gelovig zijn maar toch ontzettend conservatief in hun manier van denken over seks, daten en relaties. Puur inderdaad omdat ze volgzaam zijn, hun omgeving weinig seks heeft, etc. Als ik zeg dat ik na 2 of 3 dates seks heb dan kunnen ze dat bijna niet geloven.

Omdat ik zelf daarin ook erg vrij ben geworden erger ik me meer aan die laatste categorie, (puur ook omdat ik het relateer aan saai) terwijl de eerste categorie misschien wel slechter bezig is. _O-

quote:
Ik ben geregeld oerdegelijke en wat saaiige vrouwen tegengekomen bij dates. Sommigen daarvan waren al begin 30 en hadden nauwelijks seksuele ervaringen. Niet omdat ze christelijk waren of omdat ze het wanhopig probeerde maar niet lukte. Maar gewoon omdat ze een levensinstelling hebben die niet heel avontuurlijk is, niet heel seksbelust en waarbij het idee hoort dat seks bij een relatie hoort. En lange tijd vaak maar een beetje voortkabbelen zonder bezig te zijn met het vinden van ene partner.
Die ben ik ook genoeg tegengekomen ja. Ik moet zeggen dat ik daar toch een beetje op afknap.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 11:55:34 ]
pi_189189369
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja moet bekennen dat ik al blij was dat het een match was :P En verder was het gesprek vrij saai dus ben er niet heel erg verdrietig van :P
Zo zie je maar weer :+
pi_189189381
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:17 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat is alleen frustrerend als je verwachtingen hebt. Die zou je sowieso niet moeten hebben en al helemaal niet voordat je elkaar überhaupt eens gezien hebt.
Die instelling is wel echt heerlijk om te hebben.

Hoe lang duurde het ongeveer voordat je echt er zo naar ging kijken?
pi_189189440
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Die instelling is wel echt heerlijk om te hebben.

Hoe lang duurde het ongeveer voordat je echt er zo naar ging kijken?
Al die insta-filters en makeup verteken de werkelijkheid.
  maandag 30 september 2019 @ 12:31:45 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189189710
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is wel een leuke discussie hoor. ;) Dit is een beetje nature/nurture lijkt me. Tja, ik weet het gewoon niet zo. Ik heb vrienden die werkelijk schijt aan alles hebben en hem in elke poes stoppen die ze maar kunnen krijgen en ik heb vrij veel vrienden die helemaal niet gelovig zijn maar toch ontzettend conservatief in hun manier van denken over seks, daten en relaties. Puur inderdaad omdat ze volgzaam zijn, hun omgeving weinig seks heeft, etc. Als ik zeg dat ik na 2 of 3 dates seks heb dan kunnen ze dat bijna niet geloven.

Omdat ik zelf daarin ook erg vrij ben geworden erger ik me meer aan die laatste categorie, (puur ook omdat ik het relateer aan saai) terwijl de eerste categorie misschien wel slechter bezig is. _O-
Ik zie niet zo wat er slechter is aan gemakkelijk met seks omgaan. Ik ben er ook erg vrij in. Al heb ik wel weer dat ik geen seks ga hebben met vrouwen die op zoek zijn naar een relatie en in de veronderstelling zijn dat ik dat ga geven. Het past niet bij mijn normen en waarden ze slechts voor de seks te verleiden en daarna de bons te geven terwijl ik bij voorbaat weet dat ik geen relatie met ze zou willen.

quote:
Die ben ik ook genoeg tegengekomen ja. Ik moet zeggen dat ik daar toch een beetje op afknap.
Ja ik had er ook nooit een klik mee. Maar daar is seks maar een klein onderdeel van. Dingen staan bijna nooit op zichzelf. Het is een integraal karakter dat niet matcht.

Zelf heb ik een vrij eigenzinnig karakter en heb ik helemaal niks met groepsnormen. Dat trekt een bepaalt soort vrouwen aan en er zijn er ook veel die niks van me moeten hebben omdat ik niet aan kun referentiekader voldoe.
pi_189189853
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 12:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik zie niet zo wat er slechter is aan gemakkelijk met seks omgaan.
Niet zoveel maar ik betwijfel of die vrienden net zo goed met dames omgaan als jij en ik en niet zoals jij hierna beschrijft:

quote:
Ik ben er ook erg vrij in. Al heb ik wel weer dat ik geen seks ga hebben met vrouwen die op zoek zijn naar een relatie en in de veronderstelling zijn dat ik dat ga geven. Het past niet bij mijn normen en waarden ze slechts voor de seks te verleiden en daarna de bons te geven terwijl ik bij voorbaat weet dat ik geen relatie met ze zou willen.
[..]
Nee exact, ik heb het idee dat niet elke man daar dus even goed rekening mee houdt.

quote:
Ja ik had er ook nooit een klik mee. Maar daar is seks maar een klein onderdeel van. Dingen staan bijna nooit op zichzelf. Het is een integraal karakter dat niet matcht.
Klopt, maar heel vaak is het wel een beetje gelinkt aan elkaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 12:49:21 ]
pi_189189938
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 12:05 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Al die insta-filters en makeup verteken de werkelijkheid.
Huh?
  maandag 30 september 2019 @ 12:56:25 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189189968
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 12:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Niet zoveel maar ik betwijfel of die vrienden net zo goed met dames omgaan als jij en ik en niet zoals jij hierna beschrijft:

Nee exact, ik heb het idee dat niet elke man daar dus even goed rekening mee houdt.
Nee eikels zijn er gewoon. Ook een karaktersoort. Hun voordeel is dat ze zich niet tegen laten houden door normen, waarden of schaamte.

quote:
Klopt, maar heel vaak is het wel een beetje gelinkt.
Het klopt maar meestal komt het niet eens van seks dan.

Ik heb met de jaren wel ontdekt met wat voor vrouwen ik wel en niet een vonk kan maken. De vrouwen waar ik succes mee past meestal een de labeltjes alternatief, creatief, nerdy en eigenzinnig. Die hebben ongeveer mijn referentiekader.
pi_189190013
Ik swipete net nog eens door een stuk of 30 profielen en verbaasde me toch ook wel over het aantal oppervlakkige profielen dat er te vinden is op Tinder:

Anoniempje met pauperprofiel, Engelse goedkope naam en enorm filter eroverheen:

quote:
Een lekker biertje gaat er zeker wel in. (Eigenlijk alles met alcohol wel haha) B:)B B:)B

Verder vind ik het nice om lekker mn koppie vol te smeren met make up zoals je ziet *)

En al het andere mag je me vragen ;)
Dit is ook voor mij een grens hoor. :{w

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 13:01:36 ]
  maandag 30 september 2019 @ 13:12:39 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189190155
Vrouw met de grootste lippen ter wereld tegengekomen tijdens het swipen _O_ Stond laatst zelfs in het AD _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189190167
Waar ik dus een schurft hekel aan heb zijn dan vrouwen van in de 30 die met een Snapchat filter hun foto's nog lelijker maken en hun profiel volplempen met die zooi :')
pi_189190171
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:12 schreef Dven het volgende:
Vrouw met de grootste lippen ter wereld tegengekomen tijdens het swipen _O_ Stond laatst zelfs in het AD _O-
Oh god dat was toch zon geen gezicht.
pi_189190229
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh god dat was toch zon geen gezicht.
En dan te bedenken dat er waarschijnlijk nog mannen zijn die hier opduiken ook. :')
pi_189190240
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat er waarschijnlijk nog mannen zijn die hier opduiken ook. :')
Lippen zo groot dat ze haar mond niet eens meer kon sluiten.
pi_189190263
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Lippen zo groot dat ze haar mond niet eens meer kon sluiten.
;(

Maar tikkeltje off-topic: Heeft iedereen in dit topic niets te doen ofzo? Vaste users hier altijd. _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 13:21:14 ]
pi_189190281
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar ik dus een schurft hekel aan heb zijn dan vrouwen van in de 30 die met een Snapchat filter hun foto's nog lelijker maken en hun profiel volplempen met die zooi :')
Ik zet ze niet op mijn profiel maar serieus ik ben zooo cute met oortjes :@
Ik wou dat het sociaal geaccepteerd was om ze overal te zetten. Ik wil het nog wel op mijn paspoort
Je bent gewoon een nurks :{w
  maandag 30 september 2019 @ 13:22:18 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189190287
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh god dat was toch zon geen gezicht.
Mja. Vond het zo'n frappant gezicht dat ik er een screenshot van maakte. Zie ik diezelfde kop een week later in het AD staan _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 30 september 2019 @ 13:22:41 #33
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189190296
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat er waarschijnlijk nog mannen zijn die hier opduiken ook. :')
Natuurlijk. Smaken verschillen nu eenmaal he?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189190325
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Natuurlijk. Smaken verschillen nu eenmaal he?
Vooruit maar weer.
pi_189190326
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:22 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik zet ze niet op mijn profiel maar serieus ik ben zooo cute met oortjes :@
Ik wou dat het sociaal geaccepteerd was om ze overal te zetten. Ik wil het nog wel op mijn paspoort
Je bent gewoon een nurks :{w
:* kusje kroel poelewoepsje

:')
pi_189190340
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

:* kusje kroel poelewoepsje

:')
Dit is wel een instant unmatch :P
  maandag 30 september 2019 @ 13:27:17 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189190362
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:22 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik zet ze niet op mijn profiel maar serieus ik ben zooo cute met oortjes :@
Ik wou dat het sociaal geaccepteerd was om ze overal te zetten. Ik wil het nog wel op mijn paspoort
Je bent gewoon een nurks :{w
Ik blijf het ook een raadsel vinden waarom volwassen vrouwen zich gaan uitdossen met hondenoren en denken dat dat op een datingapp charmant wordt gevonden.
pi_189190377
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik blijf het ook een raadsel vinden waarom volwassen vrouwen zich gaan uitdossen met hondenoren en denken dat dat op een datingapp charmant wordt gevonden.
Er zijn dus zelfs mannen die dit ook doen. :o
pi_189190394
Overal nurksen :{w
  maandag 30 september 2019 @ 13:30:50 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189190431
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er zijn dus zelfs mannen die dit ook doen. :o
Al even onbegrijpelijk. Het is echt zo kinderachtig.

Bovendien je wil zien hoe iemand eruit ziet. Zelfs in het hypothetische geval dat je hondenoren aantrekkelijk vind is het nog eens nep ook. :')
pi_189190457
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er zijn dus zelfs mannen die dit ook doen. :o
Dat zijn dragqueens :')

Ik ga Allures quoten in mijn Bio.

Nurks in hart en nieren :7
pi_189190464
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik blijf het ook een raadsel vinden waarom volwassen vrouwen zich gaan uitdossen met hondenoren en denken dat dat op een datingapp charmant wordt gevonden.
Misschien vanwege de grotere ogen, mooiere gladde huid en gezondere kleurtje dat die filters met zich meebrengen?
  maandag 30 september 2019 @ 13:42:08 #43
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189190590
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Die instelling is wel echt heerlijk om te hebben.

Hoe lang duurde het ongeveer voordat je echt er zo naar ging kijken?
Eerlijk? Ik heb acht jaar een relatie gehad die op de klippen liep. In beginsel ben je dan gewoon van slag en hunker je naar aandacht. Maar zodra ik dat een plekje gegeven had... Ben toen ook meer gaan daten om weer wat onder de mensen te komen en gewoon een leuke tijd te hebben, met de mogelijkheid tot meer. Ofwel, sta wel open voor iets serieus, maar niet zoekende.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189190669
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

;(

Maar tikkeltje off-topic: Heeft iedereen in dit topic niets te doen ofzo? Vaste users hier altijd. _O-
2 schermen genot :P
pi_189190684
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:22 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik zet ze niet op mijn profiel maar serieus ik ben zooo cute met oortjes :@
Ik wou dat het sociaal geaccepteerd was om ze overal te zetten. Ik wil het nog wel op mijn paspoort
Je bent gewoon een nurks :{w
Ook met Mickey- of Minnie- oortjes? :P
pi_189190712
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:49 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ook met Mickey- of Minnie- oortjes? :P
Serieus dan ook. En met een capuchon en zo. Gewoon met iets op mijn hoofd blijkbaar. Geen idee waarom

Ik wou dat je de hele dag met een of andere cosplay cape met capuchon kon lopen maar dat kan niet op mijn werk

Ok ik ga offtopic :@ sorry. Zal stoppen. Maar oortjes zijn een passie
pi_189190713
Wat is een nurks?
pi_189190730
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat is een nurks?
die groene van sesamstraat in de prullenbak
pi_189190732
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 13:50 schreef Allures het volgende:

[..]

Serieus dan ook. En met een capuchon en zo. Gewoon met iets op mijn hoofd blijkbaar. Geen idee waarom

Ik wou dat je de hele dag met een of andere cosplay cape met capuchon kon lopen maar dat kan niet op mijn werk

Ok ik ga offtopic :@ sorry. Zal stoppen. Maar oortjes zijn een passie
Dan moet je ergens gaan werken waar dat wél mag ;)

Ik vind bordspelletjes leuk, dus werk ik bij een uitgever :9
Dat is ook altijd wel leuk in die datingapps (om maar een poging te doen voor on-topic). Zodra ik over mijn werk begin willen ze er alles over weten :P
  maandag 30 september 2019 @ 13:52:53 #50
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189190765
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:22 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik zet ze niet op mijn profiel maar serieus ik ben zooo cute met oortjes :@
Dit kan ik beamen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189190798
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat is een nurks?
NURKS

1) Bars 2) Brombeer 3) Brommerig 4) Brommerig mens 5) Brompot 6) Chagrijnig 7) Een nors man 8) Figuur uit de camera obscura 9) Gemelijk 10) Grompot 11) Hatelijk 12) Humeurig 13) Iezegrim 14) IJsbeen 15) IJsbeer 16) Izegrim 17) Knorrepot 18) Knorrig 19) Korzelig 20) Kribbebijter 21) Lomp 22) Neetoor 23) Nijdas 24) Nors 25) Nors man 26) Nukkig 27)
pi_189190840
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:51 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dan moet je ergens gaan werken waar dat wél mag ;)

Ik vind bordspelletjes leuk, dus werk ik bij een uitgever :9
Dat is ook altijd wel leuk in die datingapps (om maar een poging te doen voor on-topic). Zodra ik over mijn werk begin willen ze er alles over weten :P
kan ik een spel waar je bij betrokken was in de kast hebben? Is dit nog offtopic? Ik ben er bang voor maar ik ben nu wel nieuwsgierig
pi_189190864
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:54 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

NURKS

1) Bars 2) Brombeer 3) Brommerig 4) Brommerig mens 5) Brompot 6) Chagrijnig 7) Een nors man 8) Figuur uit de camera obscura 9) Gemelijk 10) Grompot 11) Hatelijk 12) Humeurig 13) Iezegrim 14) IJsbeen 15) IJsbeer 16) Izegrim 17) Knorrepot 18) Knorrig 19) Korzelig 20) Kribbebijter 21) Lomp 22) Neetoor 23) Nijdas 24) Nors 25) Nors man 26) Nukkig 27)
Oh dus Allures is ook vaak een nurks?
  maandag 30 september 2019 @ 13:58:47 #54
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189190888
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:56 schreef Allures het volgende:

[..]

kan ik een spel waar je bij betrokken was in de kast hebben? Is dit nog offtopic? Ik ben er bang voor maar ik ben nu wel nieuwsgierig
Mens Erger Je Niet
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189190894
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:56 schreef Allures het volgende:

[..]

kan ik een spel waar je bij betrokken was in de kast hebben? Is dit nog offtopic? Ik ben er bang voor maar ik ben nu wel nieuwsgierig
Zie je, zelfs hier :D
Alles waar 999 Games op staat heb ik aan gewerkt ;) Tot zo ver off-topic :{w
pi_189190916
Ik vind dat ze net als bij bummble bij tinder ook de mogelijkheid moeten bieden om wat info te vullen zoals lengte.
pi_189191125
Toch even een vraag voor de mensen hier: Wat zien jullie eigenlijk als daten? Je hoort vaak “ik ben al een paar maandjes aan het daten (lees: neuken) met die en die” maar is dat niet gewoon een eufemisme voor scharrelen?

Ik heb daten altijd echt gezien in de klassieke zin van het woord. Drankje doen, misschien een keer een activiteit, maar meer niet. Een keer in de week/2 weken met elkaar het bed in duiken is toch geen daten meer?

Niet dat het me verder veel boeit, maar daten klinkt gewoon een stuk vriendelijker.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 14:10:18 ]
pi_189191179
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:09 schreef Generationalpha het volgende:
Toch even een vraag voor de mensen hier: Wat zien jullie eigenlijk als daten? Je hoort vaak “ik ben al een paar maandjes aan het daten (lees: neuken) met die en die” maar is dat niet gewoon een eufemisme voor scharrelen?

Ik heb daten altijd echt gezien in de klassieke zin van het woord. Drankje doen, misschien een keer een activiteit, maar meer niet. Een keer in de week/2 weken met elkaar het bed in duiken is toch geen daten meer?

Niet dat het me verder veel boeit, maar daten klinkt gewoon een stuk vriendelijker.
Ik zie daten als een activiteit waarbij je kijkt of het andere geslacht wat voor je is :P

Als je puur voor de sex afspreekt zie ik dat zelf niet als daten.
pi_189191194
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:09 schreef Generationalpha het volgende:
Toch even een vraag voor de mensen hier: Wat zien jullie eigenlijk als daten? Je hoort vaak “ik ben al een paar maandjes aan het daten (lees: neuken) met die en die” maar is dat niet gewoon een eufemisme voor scharrelen?

Ik heb daten altijd echt gezien in de klassieke zin van het woord. Drankje doen, misschien een keer een activiteit, maar meer niet. Een keer in de week/2 weken met elkaar het bed in duiken is toch geen daten meer?

Niet dat het me verder veel boeit, maar daten klinkt gewoon een stuk vriendelijker.
Het is inderdaad een definitiekwestie. Je hoort zelfs nog steeds van stellen die al jaren bij elkaar zijn als ze een 'date' hebben. Terwijl ik zou zeggen in dat geval dat ik gewoon 'uit eten ga' of 'naar de film ga' met mijn vriendin.

Ik persoonlijk denk er ook een beetje over zoals jij. Daten is afspreken tot je een bepaalde 'vorm van een relatie' hebt met elkaar, of dat nou scharrelen is of een echte vaste relatie in de traditionele zin van het woord hebt.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189191301
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:13 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Het is inderdaad een definitiekwestie. Je hoort zelfs nog steeds van stellen die al jaren bij elkaar zijn als ze een 'date' hebben. Terwijl ik zou zeggen in dat geval dat ik gewoon 'uit eten ga' of 'naar de film ga' met mijn vriendin.

Ik persoonlijk denk er ook een beetje over zoals jij. Daten is afspreken tot je een bepaalde 'vorm van een relatie' hebt met elkaar, of dat nou scharrelen is of een echte vaste relatie in de traditionele zin van het woord hebt.
Lijkt me ook, maar altijd als ik de term scharrel of fwb laat vallen bij mijn vrienden kijkt iedereen me een beetje lacherig aan. Zo van: Haha, kansloos.

Maar je zegt "Ik ben al maanden aan het daten" dan neemt men je ineens veel serieuzer terwijl het op precies hetzelfde kan neerkomen. :')
pi_189191332
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Lijkt me ook, maar altijd als ik de term scharrel of fwb laat vallen bij mijn vrienden kijkt iedereen me een beetje lacherig aan. Zo van: Haha, kansloos.

Maar je zegt "Ik ben al maanden aan het daten" dan neemt men je ineens veel serieuzer terwijl het op precies hetzelfde kan neerkomen. :')
Als je dat zou zeggen zou ik ook denken dat het niet alleen een scharrel is :P
pi_189191359
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Lijkt me ook, maar altijd als ik de term scharrel of fwb laat vallen bij mijn vrienden kijkt iedereen me een beetje lacherig aan. Zo van: Haha, kansloos.

Maar je zegt "Ik ben al maanden aan het daten" dan neemt men je ineens veel serieuzer terwijl het op precies hetzelfde kan neerkomen. :')
Het is overigens ook nog cultuurafhankelijk; in de VS kan het ook al betekenen dat je verkering hebt als je 'aan het daten bent'.

Sterker nog, correct me if I'm wrong stamgasten, er was hier ooit nog een user die een Amerikaanse (?) op date wilde vragen, dat letterlijk ook als date bestempelde en dat zij dat wat te snel vond gaan en hem eerst beter wilde leren kennen (dan krijg je dus een grappige spraakverwarring).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189191448
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je dat zou zeggen zou ik ook denken dat het niet alleen een scharrel is :P
Mijn vrienden zijn een beetje zoals jij dus jou neem ik hierin wel serieus. :P
pi_189191488
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mijn vrienden zijn een beetje zoals jij dus jou neem ik hierin wel serieus. :P
Maar het is wat verwarrend soms. Soms staat er op een profiel dat iemand op zoek is naar een fun date, dan ga ik er wel van uit dat het met een eenmalige intentie is.
pi_189191521
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:23 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Het is overigens ook nog cultuurafhankelijk; in de VS kan het ook al betekenen dat je verkering hebt als je 'aan het daten bent'.

Sterker nog, correct me if I'm wrong stamgasten, er was hier ooit nog een user die een Amerikaanse (?) op date wilde vragen, dat letterlijk ook als date bestempelde en dat zij dat wat te snel vond gaan en hem eerst beter wilde leren kennen (dan krijg je dus een grappige spraakverwarring).
_O- Ja ik zie een date echt in de klassieke zin van het woord maar misschien moet ik het ook maar wat ruimer gaan gebruiken.

Bepaalde termen klinken (ondanks dat de helft van de mensen het doet) namelijk nog steeds een beetje goedkoop.
pi_189191759
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:13 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Het is inderdaad een definitiekwestie. Je hoort zelfs nog steeds van stellen die al jaren bij elkaar zijn als ze een 'date' hebben. Terwijl ik zou zeggen in dat geval dat ik gewoon 'uit eten ga' of 'naar de film ga' met mijn vriendin.

Ik persoonlijk denk er ook een beetje over zoals jij. Daten is afspreken tot je een bepaalde 'vorm van een relatie' hebt met elkaar, of dat nou scharrelen is of een echte vaste relatie in de traditionele zin van het woord hebt.
Als ze al jaren bij elkaar zijn en het dan een "date" noemen, dan proberen ze vaak hun relatie nieuw leven in te blazen :P.

Mij maakt het niet zoveel uit hoe je het noemt. Probleem komt als je een tijd onderweg bent en de ene het wel een relatie wil noemen en de ander niet.
pi_189191763
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:23 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Het is overigens ook nog cultuurafhankelijk; in de VS kan het ook al betekenen dat je verkering hebt als je 'aan het daten bent'.

Sterker nog, correct me if I'm wrong stamgasten, er was hier ooit nog een user die een Amerikaanse (?) op date wilde vragen, dat letterlijk ook als date bestempelde en dat zij dat wat te snel vond gaan en hem eerst beter wilde leren kennen (dan krijg je dus een grappige spraakverwarring).
Beetje grijs gebied. Als je aan het "daten" bent, dan heb je sociale afspraken met een ander om die persoon te leren kennen met de intentie om te zien of er iets uit kan vloeien, zijnde een relatie.
Als het enkel voor de sexs is of scharrelen, dan is het meer "hooking up". Zeg je "dating somebody" dan ben je meer exclusief met één persoon en ga je meer richting relatie. Op school zeiden we ook wel "going steady". Hetzelfde als ze hier verkering zeggen.

Een date met iemand is de VS een normaal manier om af te spreken dus ik denk niet dat jouw anecdote een Amerikaanse was ;) . Kan me dat verhaal wel vaag herinneren...ik dacht iemand uit Zuid Amerika ergens?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189191838
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:45 schreef Prisha het volgende:

[..]

Beetje grijs gebied. Als je aan het "daten" bent, dan heb je sociale afspraken met een ander om die persoon te leren kennen met de intentie om te zien of er iets uit kan vloeien, zijnde een relatie.
Als het enkel voor de sexs is of scharrelen, dan is het meer "hooking up". Zeg je "dating somebody" dan ben je meer exclusief met één persoon en ga je meer richting relatie. Op school zeiden we ook wel "going steady". Hetzelfde als ze hier verkering zeggen.

Een date met iemand is de VS een normaal manier om af te spreken dus ik denk niet dat jouw anecdote een Amerikaanse was ;) . Kan me dat verhaal wel vaag herinneren...ik dacht iemand uit Zuid Amerika ergens?
U is Amerikaans?
pi_189191875
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:45 schreef Prisha het volgende:

[..]

Beetje grijs gebied. Als je aan het "daten" bent, dan heb je sociale afspraken met een ander om die persoon te leren kennen met de intentie om te zien of er iets uit kan vloeien, zijnde een relatie.
Als het enkel voor de sexs is of scharrelen, dan is het meer "hooking up". Zeg je "dating somebody" dan ben je meer exclusief met één persoon en ga je meer richting relatie. Op school zeiden we ook wel "going steady". Hetzelfde als ze hier verkering zeggen.

Een date met iemand is de VS een normaal manier om af te spreken dus ik denk niet dat jouw anecdote een Amerikaanse was ;) . Kan me dat verhaal wel vaag herinneren...ik dacht iemand uit Zuid Amerika ergens?
Kan ook nog heel goed hoor!

Hier staat het overigens ook zo ongeveer: https://nl.wikipedia.org/wiki/Daten

"In de Angelsaksische cultuur (de Engelstalige wereld) kan het woord dating ook duiden op 'verkering hebben'."

[ Bericht 11% gewijzigd door LuNaTiC op 30-09-2019 15:02:09 ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189191877
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

U is Amerikaans?
:Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189192006
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:09 schreef Generationalpha het volgende:
Toch even een vraag voor de mensen hier: Wat zien jullie eigenlijk als daten? Je hoort vaak “ik ben al een paar maandjes aan het daten (lees: neuken) met die en die” maar is dat niet gewoon een eufemisme voor scharrelen?

Ik heb daten altijd echt gezien in de klassieke zin van het woord. Drankje doen, misschien een keer een activiteit, maar meer niet. Een keer in de week/2 weken met elkaar het bed in duiken is toch geen daten meer?

Niet dat het me verder veel boeit, maar daten klinkt gewoon een stuk vriendelijker.
Daten vind ik inderdaad ook het drankje doen, elkaar leren kennen enzo.
Striving to be more than average.
pi_189192152
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:51 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Kan ook nog heel goed hoor!

Hier staat het overigens ook zo ongeveer: https://nl.wikipedia.org/wiki/Daten

"In de Angelsaksische cultuur (de Engelstalige wereld) kan het woord dating ook duiden op 'verkering hebben'."
De Engelse Wikipedia voegt wel de seksuele aanvulling toe:

quote:
While the term has several meanings, the most frequent usage refers to two people exploring whether they are romantically or sexually compatible by participating in dates with the other.
pi_189192188
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

De Engelse Wikipedia voegt wel de seksuele aanvulling toe:
[..]

Ja je kan nog steeds romantisch of seksueel zijn bij dates, lijkt me ook niet onredelijk om uit te vinden of je 'romantisch of seksueel compatible' bent :P

https://en.wikipedia.org/wiki/Going_steady

ook wel weer grappig om hier te lezen dat:

"The label "going steady" fell into disuse in the 1970s.[2]"
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189192248
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:17 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ja je kan nog steeds romantisch of seksueel zijn bij dates, lijkt me ook niet onredelijk om uit te vinden of je 'romantisch of seksueel compatible' bent :P

https://en.wikipedia.org/wiki/Going_steady

ook wel weer grappig om hier te lezen dat:

"The label "going steady" fell into disuse in the 1970s.[2]"
Supergroot land dus waarschijnlijk zit er nog steeds veel verschil tussen plekken waar ze deze termen meer of minder gebruiken. ;)

En nee, op zich niet logisch. Maar sommige mensen nemen daar flink de tijd voor. :P
pi_189192645
Iemand zei dat Abbey Hoes te vinden is op Bumble. Hoezo heeft zij Bumble nodig?
pi_189192738
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 07:04 schreef Allures het volgende:
Ik zal wel weer een bitch zijn maar ik vind echt heel veel mis met die openingszin :@ sowieso komt coole chick echt recht uit 2010 en is het super gekunselt
en ik heb persoonlijk echt een hekel aan van die vage invullingen over hoe je zou zijn op basis van een foto. Op 1 dag ben je zo veel tegenstrijdige karaktertrekken dat het belachelijk wordt. Laatst was ik echt iemand uit een dorp :')
Dus het is ook nog eens verre van origineel. Nou hoef je van mij echt niet origineel te zijn hoor. Beter niet als het anders zo'n hit en mis wordt.
Als je gaat proberen er uit te springen moet je ook zeker weten dat je dat doet, anders word het suf
Naja goed, dat je een bitch bent weten we wel, maar dat heeft verder in deze niks met deze reactie te maken:

Super geknutseld? Ik zie een profiel en het enige wat mij opmerkt is dat: Ze surft en ik dat wel cool vind.

Verder zie ik niks aan haar profiel dusseh, keuze: Iets over haar profiel zeggen...
Of een willekeurige vraag stellen.

Of wat langer nadenken en met een soort van saaie vraag komen hoe vaak ze surft ofzo.. Weetje, ik heb er misschien niet zoveel gevoel bij bij zo een profiel dus het is ook logisch dat de openingszin een beetje matig is, of niet?

Willekeurige vraag stellen kan natuurlijk nog, dan ga je wel naar een soort van "algemene grappige openingszin" ofzo, dus als je goeie weet mag je die sowieso altijd wel delen hier.

Recht uit 2010, tjah, ehh boeieh, ik geef echt geen neuk om de stand van de maatschappij en wat er danwel in de mode zou zijn.

Het is naar mijn mening dan ook wel vooral heel makkelijk om de matige zin een beetje matig te noemen, accuraat misschien, daar niet van, maar weinig constructief als je wilt dat het beter wordt.

Lage mate van emotionele aanspraak in een profiel leidt bij mij gewoon snel tot een matige openingszin, je hebt gelijk dat daar meer uit te halen valt als ik er rationeler mee om ga en een goede "algemene" openingszin opzoek / ga gebruiken voor die profielen, geef wat dat betreft vooral tips als je wilt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189192831
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja goed, dat je een bitch bent weten we wel, maar dat heeft verder in deze niks met deze reactie te maken:

Super geknutseld? Ik zie een profiel en het enige wat mij opmerkt is dat: Ze surft en ik dat wel cool vind.

Verder zie ik niks aan haar profiel dusseh, keuze: Iets over haar profiel zeggen...
Of een willekeurige vraag stellen.

Of wat langer nadenken en met een soort van saaie vraag komen hoe vaak ze surft ofzo.. Weetje, ik heb er misschien niet zoveel gevoel bij bij zo een profiel dus het is ook logisch dat de openingszin een beetje matig is, of niet?

Willekeurige vraag stellen kan natuurlijk nog, dan ga je wel naar een soort van "algemene grappige openingszin" ofzo, dus als je goeie weet mag je die sowieso altijd wel delen hier.

Recht uit 2010, tjah, ehh boeieh, ik geef echt geen neuk om de stand van de maatschappij en wat er danwel in de mode zou zijn.

Het is naar mijn mening dan ook wel vooral heel makkelijk om de matige zin een beetje matig te noemen, accuraat misschien, daar niet van, maar weinig constructief als je wilt dat het beter wordt.

Lage mate van emotionele aanspraak in een profiel leidt bij mij gewoon snel tot een matige openingszin, je hebt gelijk dat daar meer uit te halen valt als ik er rationeler mee om ga en een goede "algemene" openingszin opzoek / ga gebruiken voor die profielen, geef wat dat betreft vooral tips als je wilt.
Het gekunstelde en de kritiek zit ook niet in dat je refereert aan het surfen maar aan het coole chick deel.
Waarom ben jij zo ontiegelijk slecht met kritiek? Je kiest niet voor niks een woord als 'chick'. Als je niet bezig bent met tof doen en mode woorden kies je dat woord niet. Ik vraag me echt af hoeveel vrouwen niet je met 10-0 achter zetten als je ze chick noemt.
Je houdt vooral jezelf iets voor met dit soort lappen tekst hoor
Je kunt het weinig constructief en zo noemen maar als JIJ wil dat het beter wordt, wat je volgend mij vrij duidelijk wil, kun je ook gewoon kritiek lezen en echt in overweging nemen ipv steeds als een bang katje in een hoekje gaan zitten krabben
pi_189192832
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja goed, dat je een bitch bent weten we wel, maar dat heeft verder in deze niks met deze reactie te maken:

Super geknutseld? Ik zie een profiel en het enige wat mij opmerkt is dat: Ze surft en ik dat wel cool vind.

Verder zie ik niks aan haar profiel dusseh, keuze: Iets over haar profiel zeggen...
Of een willekeurige vraag stellen.

Of wat langer nadenken en met een soort van saaie vraag komen hoe vaak ze surft ofzo.. Weetje, ik heb er misschien niet zoveel gevoel bij bij zo een profiel dus het is ook logisch dat de openingszin een beetje matig is, of niet?

Willekeurige vraag stellen kan natuurlijk nog, dan ga je wel naar een soort van "algemene grappige openingszin" ofzo, dus als je goeie weet mag je die sowieso altijd wel delen hier.

Recht uit 2010, tjah, ehh boeieh, ik geef echt geen neuk om de stand van de maatschappij en wat er danwel in de mode zou zijn.

Het is naar mijn mening dan ook wel vooral heel makkelijk om de matige zin een beetje matig te noemen, accuraat misschien, daar niet van, maar weinig constructief als je wilt dat het beter wordt.

Lage mate van emotionele aanspraak in een profiel leidt bij mij gewoon snel tot een matige openingszin, je hebt gelijk dat daar meer uit te halen valt als ik er rationeler mee om ga en een goede "algemene" openingszin opzoek / ga gebruiken voor die profielen, geef wat dat betreft vooral tips als je wilt.
Laat je niet zo op de kast jagen :P

Iedereen is anders. Ik zou er op wel reageren, een ander niet.
pi_189192834
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja goed, dat je een bitch bent weten we wel, maar dat heeft verder in deze niks met deze reactie te maken:

Super geknutseld? Ik zie een profiel en het enige wat mij opmerkt is dat: Ze surft en ik dat wel cool vind.

Verder zie ik niks aan haar profiel dusseh, keuze: Iets over haar profiel zeggen...
Of een willekeurige vraag stellen.

Of wat langer nadenken en met een soort van saaie vraag komen hoe vaak ze surft ofzo.. Weetje, ik heb er misschien niet zoveel gevoel bij bij zo een profiel dus het is ook logisch dat de openingszin een beetje matig is, of niet?

Willekeurige vraag stellen kan natuurlijk nog, dan ga je wel naar een soort van "algemene grappige openingszin" ofzo, dus als je goeie weet mag je die sowieso altijd wel delen hier.

Recht uit 2010, tjah, ehh boeieh, ik geef echt geen neuk om de stand van de maatschappij en wat er danwel in de mode zou zijn.

Het is naar mijn mening dan ook wel vooral heel makkelijk om de matige zin een beetje matig te noemen, accuraat misschien, daar niet van, maar weinig constructief als je wilt dat het beter wordt.

Lage mate van emotionele aanspraak in een profiel leidt bij mij gewoon snel tot een matige openingszin, je hebt gelijk dat daar meer uit te halen valt als ik er rationeler mee om ga en een goede "algemene" openingszin opzoek / ga gebruiken voor die profielen, geef wat dat betreft vooral tips als je wilt.
Je schiet altijd erg snel in de verdediging wanneer mensen proberen feedback te geven.
pi_189192853
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:01 schreef zoem het volgende:

[..]

Het is gewoon lastig. Enerzijds wil je origineel zijn om op te vallen tussen al die andere mannen en anderzijds wil je geen flater slaan. Het is soms een ware kunst. Maar ben het wel met je eens dat je beter een normale reactie kunt doen dan geforceerd grappig/gekunsteld.
Zegt het niet meer over jullie dat het een geforceerd / geknutseld berichtje is? Naja ik zou meer toe te point kunnen zijn, niet dat zij mij een coole chick lijkt maar dat ik het cool vind dat ze surft.

Kan kan kan,

Anyhow, het blijft een profiel dat geen vragen oproept, ik stuur dan dus een opmerking, want ik heb immers geen vraag. Mag ze zelf weten hoe ze daarmee om gaat toch?

Ik ben ook niet zo traditioneel dat ik vind dat de man een heel gesprek moet vormgeven, vrouw mag ook best wat zeggen als ze een mening heeft of iets wilt.

Nog mooier:
Als een vrouw "hey" zegt is dat voor mij i.i.g. voldoende om wat terug te zeggen, zie zo een "hey" ook meer als indicatie "ik zou wel een gesprekje met jou voeren" en dus ook als indicatie dat ze wel een beetje moeite zou doen om het interessant te houden.

Dus bij een vrouw is "hey" prima als openingszin, maar goed, ik "knutsel" wat in elkaar en het is de slechtste openingszin ooit verzonnen ofzo iets en heel normaal dat er geen reactie op komt? :P

Kijk ik vind die dynamiek misschien ook een beetje vaag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189192860
Ja of je iemand met chick moet aanspreken heeft ook wel met een erg persoonlijke voorkeur te maken toch?
pi_189192906
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:51 schreef Gruj0 het volgende:
Iemand zei dat Abbey Hoes te vinden is op Bumble. Hoezo heeft zij Bumble nodig?
Wil waarschijnlijk ook even wat makkelijke corpsballetjes scoren. ;)
pi_189192916
Een openingszin verwachten en zelf niet verder komen dan "Hey" :').

Gewoon sturen wat je wil sturen zonder er al te veel over na te denken. De ene persoon vind het geweldig, voor een ander is het nooit goed genoeg ;).
pi_189192940
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja of je iemand met chick moet aanspreken heeft ook wel erg persoonlijk met voorkeur te maken toch?
maar daarom zou ik het dus niet doen. Het kan nogal snel mis gaan. En je kunt het echt heel makkelijk weg laten in zo'n zin.
Gewoon 'hey! Wat tof dat je surft! Dat zie je niet zo vaak' (en als je de vraag tip nog toe wil passen een vraag er bij) of als je grappig wil doen iets van 'maar misschien komt dat omdat ik in Enschede woon en we dus een gebrek aan zee hebben hier' of weet ik wat
Hoef je niemand chick te noemen, een woord dat bij veel vrouwen toch wel een :') los kan maken
Misschien dat een deel je dat woord vergeeft, een deel denkt 'Christus chick? Maar ok even kijken wat ie nog meer heeft' maar dan begin je wel op achterstand en ik garandeer je dat een deel echt denkt 'chick?! Next'

Jij gaat mannen toch ook geen dude noemen of zo...
pi_189192991
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 16:03 schreef Allures het volgende:
Het gekunstelde en de kritiek zit ook niet in dat je refereert aan het surfen maar aan het coole chick deel.
Waarom ben jij zo ontiegelijk slecht met kritiek? Je kiest niet voor niks een woord als 'chick'. Als je niet bezig bent met tof doen en mode woorden kies je dat woord niet. Ik vraag me echt af hoeveel vrouwen niet je met 10-0 achter zetten als je ze chick noemt.
Je houdt vooral jezelf iets voor met dit soort lappen tekst hoor
Je kunt het weinig constructief en zo noemen maar als JIJ wil dat het beter wordt, wat je volgend mij vrij duidelijk wil, kun je ook gewoon kritiek lezen en echt in overweging nemen ipv steeds als een bang katje in een hoekje gaan zitten krabben
Waarom denk je dat ik enorm slecht met kritiek ben? Ik heb niet zoveel met onconstructieve kritiek, dat laat ik ook blijken, denk dat onconstructieve kritiek een averechts effect heeft voor mensen die reageren in dit topic en dat vind ik slecht. Alle overige vormen van kritiek vind ik juist prettig.

Ehh, jij weet beter hoe ik denk dan ik zie ik, naja goed, als jij dat beter weet moet je niet vragen naar mijn beweegredenen toch?

Kan best dat je jezelf achter zet met het woord chick, denk dat je daar ook best gelijk in hebt dus ik zal dat woord vermijden ;) Waarschijnlijk komt het woord "chick" bij mij bovendrijven vanwege het woord "cool" maarehh, jij zult wel beter weten waarom ik denk dus dat hoef ik aan jou niet uit te leggen toch.

Hou je bange katjes gedoe toch voor je, wat heeft iemand daar aan als die om hulp/advies vraagt? Dat maakt ze toch alleen maar meer onzeker en heeft toch juist gewoon een negatief effect op wat ze willen bereiken?

Ik lees 1 constructieve tip: vermijd "chick" en geef je daar gelijk in, de rest van je post is gewoon een beetje bitchy en het destructief, als je het mij vraagt.

Ik ben gewoon open en eerlijk in mijn gedachtes, mag je mee doen wat je wilt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189192997
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:10 schreef Allures het volgende:

[..]

maar daarom zou ik het dus niet doen. Het kan nogal snel mis gaan. En je kunt het echt heel makkelijk weg laten in zo'n zin.
Gewoon 'hey! Wat tof dat je surft! Dat zie je niet zo vaak' (en als je de vraag tip nog toe wil passen een vraag er bij) of als je grappig wil doen iets van 'maar misschien komt dat omdat ik in Enschede woon en we dus een gebrek aan zee hebben hier' of weet ik wat
Hoef je niemand chick te noemen, een woord dat bij veel vrouwen toch wel een :') los kan maken
Misschien dat een deel je dat woord vergeeft, een deel denkt 'Christus chick? Maar ok even kijken wat ie nog meer heeft' maar dan begin je wel op achterstand en ik garandeer je dat een deel echt denkt 'chick?! Next'
Mja ik knap niet zo snel af op openingszinnen op tinder tenzij het ordinair of onbeschoft is. Maar ik zou op chick zeker niet afhaken. Noem genoeg vrouwen zelf ook chick. Altijd positief bedoeld :P
Denk dat het beste is dat je gewoon jezelf blijft in chats en jezelf niet bochten gaat wringen in de hoop de ander te pleasen. Je kent ze niet en het is ook niet oprecht.
pi_189193042
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik enorm slecht met kritiek ben? Ik heb niet zoveel met onconstructieve kritiek, dat laat ik ook blijken, denk dat onconstructieve kritiek een averechts effect heeft voor mensen die reageren in dit topic en dat vind ik slecht. Alle overige vormen van kritiek vind ik juist prettig.

Ehh, jij weet beter hoe ik denk dan ik zie ik, naja goed, als jij dat beter weet moet je niet vragen naar mijn beweegredenen toch?

Kan best dat je jezelf achter zet met het woord chick, denk dat je daar ook best gelijk in hebt dus ik zal dat woord vermijden ;) Waarschijnlijk komt het woord "chick" bij mij bovendrijven vanwege het woord "cool" maarehh, jij zult wel beter weten waarom ik denk dus dat hoef ik aan jou niet uit te leggen toch.

Hou je bange katjes gedoe toch voor je, wat heeft iemand daar aan als die om hulp/advies vraagt? Dat maakt ze toch alleen maar meer onzeker en heeft toch juist gewoon een negatief effect op wat ze willen bereiken?

Ik lees 1 constructieve tip: vermijd "chick" en geef je daar gelijk in, de rest van je post is gewoon een beetje bitchy en het destructief, als je het mij vraagt.

Ik ben gewoon open en eerlijk in mijn gedachtes, mag je mee doen wat je wilt.
wat staat er in mijn eerste post dat geen constructieve feedback is? Het is je eigen reactie die ook de dynamiek bepaald
pi_189193050
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:04 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je schiet altijd erg snel in de verdediging wanneer mensen proberen feedback te geven.
Volgens mij kiezen jullie te snel de aanval? Of ben ik te gevoelig? Of zijn mensen die an sich reageren voor tips / advies an sich misschien gevoeliger en is het misschien beter als er vanuit de adviserende kant wat gevoeliger gereageerd wordt ook?

Het is een grijs gebied, maar ik heb wel mijn mening ja over veel "feedback"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189193074
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Een openingszin verwachten en zelf niet verder komen dan "Hey" :').

Gewoon sturen wat je wil sturen zonder er al te veel over na te denken. De ene persoon vind het geweldig, voor een ander is het nooit goed genoeg ;).
Eerste impuls is denk ik gewoon erg goed meestal... Als een profiel dat niet opwekt is er al een mindere match in principe.... Maar als jullie tips hebben hoe je daar een tof enthousiast gesprek uit kunt halen be my guest, deel die leuke openingszinnen ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189193093
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Eerste impuls is denk ik gewoon erg goed meestal... Als een profiel dat niet opwekt is er al een mindere match in principe.... Maar als jullie tips hebben hoe je daar een tof enthousiast gesprek uit kunt halen be my guest, deel die leuke openingszinnen ;)
Blijf gewoon je zelf. Serieus. Als je niet onbeschoft bent of ze gelijk bij wijze van grap beledigt ligt het toch niet aan jou als ze niet reageren?
pi_189193110
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 16:10 schreef Allures het volgende:

[..]

maar daarom zou ik het dus niet doen. Het kan nogal snel mis gaan. En je kunt het echt heel makkelijk weg laten in zo'n zin.
Gewoon 'hey! Wat tof dat je surft! Dat zie je niet zo vaak' (en als je de vraag tip nog toe wil passen een vraag er bij) of als je grappig wil doen iets van 'maar misschien komt dat omdat ik in Enschede woon en we dus een gebrek aan zee hebben hier' of weet ik wat
Hoef je niemand chick te noemen, een woord dat bij veel vrouwen toch wel een :') los kan maken
Misschien dat een deel je dat woord vergeeft, een deel denkt 'Christus chick? Maar ok even kijken wat ie nog meer heeft' maar dan begin je wel op achterstand en ik garandeer je dat een deel echt denkt 'chick?! Next'

Jij gaat mannen toch ook geen dude noemen of zo...
"coole dude" is ook zo een combinatie, het woord "cool" wekt gewoon die chick / dude op, verder zou ik die termen dus ook nooit gebruiken.

Ik vind je openingszin wel grappig, zit ook geen vraag in maar hij is wel leuk. (Enschede deel)
Verwacht met die openingszin echter ook niet meer dan 50% response rate.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189193148
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij kiezen jullie te snel de aanval? Of ben ik te gevoelig? Of zijn mensen die an sich reageren voor tips / advies an sich misschien gevoeliger en is het misschien beter als er vanuit de adviserende kant wat gevoeliger gereageerd wordt ook?

Het is een grijs gebied, maar ik heb wel mijn mening ja over veel "feedback"
Ik val je niet aan. Ik maak alleen een observatie.
pi_189193210
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:14 schreef Allures het volgende:

[..]

wat staat er in mijn eerste post dat geen constructieve feedback is? Het is je eigen reactie die ook de dynamiek bepaald
quote:
Ik zal wel weer een bitch zijn maar ik vind echt heel veel mis met die openingszin :@ sowieso komt coole chick echt recht uit 2010 en is het super gekunselt
en ik heb persoonlijk echt een hekel aan van die vage invullingen over hoe je zou zijn op basis van een foto. Op 1 dag ben je zo veel tegenstrijdige karaktertrekken dat het belachelijk wordt. Laatst was ik echt iemand uit een dorp :')
Dus het is ook nog eens verre van origineel. Nou hoef je van mij echt niet origineel te zijn hoor. Beter niet als het anders zo'n hit en mis wordt.
Als je gaat proberen er uit te springen moet je ook zeker weten dat je dat doet, anders word het suf
De lading vanwege woorden vallen mij negatief op, bedenk je nu dat iemand een beetje onzeker is omdat het niet soepel loopt en hier om tips komt vragen en hij/zij leest dit.

Het enige constructieve onderdeel uit deze post is: "zeg geen chick" dat kan allemaal een stukje bemoedigender gebracht worden denk ik.

Uiteindelijk is zelf goed in je vel zitten en lol erin hebben de échte motor voor een leuk gesprek. Naar mijn idee, maar zelfs dan moet je niet al te veel verwachten van Tinder. 1/65 een date (met mogelijkheid tot 3 denk ik nu) lijkt me matig, maar als het bij 1/20 lukt dan lijkt mij niet meer of minder dan reeel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189193220
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:22 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik val je niet aan. Ik maak alleen een observatie.
Vind mezelf niet ik reageer niet in de verdediging ik deel nu gewoon op een nuchtere manier mijn kijk op zaken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189193252
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:26 schreef ludovico het volgende:

[..]


[..]

De lading vanwege woorden vallen mij negatief op, bedenk je nu dat iemand een beetje onzeker is omdat het niet soepel loopt en hier om tips komt vragen en hij/zij leest dit.

Het enige constructieve onderdeel uit deze post is: "zeg geen chick" dat kan allemaal een stukje bemoedigender gebracht worden denk ik.

Uiteindelijk is zelf goed in je vel zitten en lol erin hebben de échte motor voor een leuk gesprek. Naar mijn idee.
sorry er staat ook een keer of 100 dat dat mijn mening is. Als je dan gaat vallen over dat de woorden te hard zijn (verre van origineel daar val je zelfs over? :') kom op zeg) is het internet misschien sowieso niet de plek voor je en ja dan ben je misschien echt gewoon wat te soft
Er staan daar wat mij betreft echt geen heel erge dingen en wel meer constructieve dingen als je niet zo blijft hangen in het jammeren. Zoals: als je dit niet kunt probeer het dan ook niet. Super constructieve tip
pi_189193254
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Blijf gewoon je zelf. Serieus. Als je niet onbeschoft bent of ze gelijk bij wijze van grap beledigt ligt het toch niet aan jou als ze niet reageren?
Mooie oorlellen heb jij! :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189193269
quote:
12s.gif Op maandag 30 september 2019 16:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mooie oorlellen heb jij! :)
:D

Nou hier zou ik dus serieus om kunnen lachen.
pi_189193286
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:29 schreef Allures het volgende:

[..]

sorry er staat ook een keer of 100 dat dat mijn mening is. Als je dan gaat vallen over dat de woorden te hard zijn is het internet misschien sowieso niet de plek voor je en ja dan ben je misschien echt gewoon wat te soft
Er staan daar wat mij betreft echt geen heel erge dingen en wel meer constructieve dingen als je niet zo blijft hangen in het jammeren. Zoals: als je dit niet kunt probeer het dan ook niet. Super constructieve tip
Ja dat is dan jouw mening dat het internet dan niet jouw plekje is.

Ik vind het een beetje asociaal eigenlijk dat mensen die om hulp vragen zo gedemotiveerd worden in een topic als dit. Zit ook een male bias in want bij vrouwen reageren we altijd een stuk liever. Ja zo rolt de wereld, dat ga je niet veranderen, ik ben mij daar alleen wél bewust van en kies ervoor om dat op een positieve / empowering manier te benaderen. Jij vindt het echter gewoon lekker om een beetje hard te reageren maar denk dat je daar meer slachtoffers mee maakt dan dat je ze helpt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189193308
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dat is dan jouw mening dat het internet dan niet jouw plekje is.

Ik vind het een beetje asociaal eigenlijk dat mensen die om hulp vragen zo gedemotiveerd worden in een topic als dit. Zit ook een male bias in want bij vrouwen reageren we altijd een stuk liever. Ja zo rolt de wereld, dat ga je niet veranderen, ik ben mij daar alleen wél bewust van en kies ervoor om dat op een positieve / empowering manier te benaderen. Jij vindt het echter gewoon lekker om een beetje hard te reageren maar denk dat je daar meer slachtoffers mee maakt dan dat je ze helpt.
slachtoffers nog wel :D

Ik heb je trouwens nog nooit om hulp zien vragen. Alleen zien katten. En je bent zooo lief. Tel eens hoe vaak jij mij bitch noemt?

Dit topic is om ervaringen uit te wisselen. Niet om anderen te dwingen jou te helpen en zeker niet om ze te dwingen op dat te doen op alleen een manier die jij prettig vind. Als ik je uit zou schelden ok, Maar voor alsnog ben jij de enige die scheldwoorden gebruikt hoor :D
Hopelijk zie je zelf de belachelijkheid hier van
pi_189193322
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dat is dan jouw mening dat het internet dan niet jouw plekje is.

Ik vind het een beetje asociaal eigenlijk dat mensen die om hulp vragen zo gedemotiveerd worden in een topic als dit. Zit ook een male bias in want bij vrouwen reageren we altijd een stuk liever. Ja zo rolt de wereld, dat ga je niet veranderen, ik ben mij daar alleen wél bewust van en kies ervoor om dat op een positieve / empowering manier te benaderen. Jij vindt het echter gewoon lekker om een beetje hard te reageren maar denk dat je daar meer slachtoffers mee maakt dan dat je ze helpt.
Je moet niet vergeten dat het hier online ook wel erg makkelijk is om 'advies' te geven :P Vergeet niet dat we allemaal hier in hetzelfde schuitje zitten :') :P
pi_189193342
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

Nou hier zou ik dus serieus om kunnen lachen.
Naja 50% zal daar niet op reageren denk ik...
2e berichtje na een dag of 4 zou nog kunnen werken maar dan moet je wel weer met een vraag komen.

Heb nu ook een meisje op whatsapp die pas na 3 berichten op Tinder vanuit mij reageerde, ging een week overheen ofzo.

Deelde over whatsapp dat ze 1200 matches had ofzo in 3 weken tijd ook, dus ook logisch dat er niet op alles gereageerd wordt door de knappe vrouwen.....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189193347
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 16:34 schreef Allures het volgende:

[..]

slachtoffers nog wel :D

Ik heb je trouwens nog nooit om hulp zien vragen. Alleen zien katten. En je bent zooo lief. Tel eens hoe vaak jij mij bitch noemt?

Dit topic is om ervaringen uit te wisselen. Niet om anderen te dwingen jou te helpen en zeker niet om ze te dwingen op dat te doen op alleen een manier die jij prettig vind. Als ik je uit zou schelden ok, Maar voor alsnog ben jij de enige die scheldwoorden gebruikt hoor :D
Hopelijk zie je zelf de belachelijkheid hier van
Wil je nu ontkennen dat je een bitch bent?

Wie kan er nu slecht tegen kritiek eigenlijk? Kun je je echt geen voorstelling maken van wat ik zeg? Je hoeft het niet in het extreme te trekken hè, ik heb zo mijn overtuiging dat het negatieve niet constructief is voor de mensen die om hulp vragen en dat die overtuiging draag ik gewoon uit. Mag jij mee doen wat je wilt verder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 30 september 2019 @ 16:38:04 #103
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189193360
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja 50% zal daar niet op reageren denk ik...
2e berichtje na een dag of 4 zou nog kunnen werken maar dan moet je wel weer met een vraag komen.

Heb nu ook een meisje op whatsapp die pas na 3 berichten op Tinder vanuit mij reageerde, ging een week overheen ofzo.

Deelde over whatsapp dat ze 1200 matches had ofzo in 3 weken tijd ook, dus ook logisch dat er niet op alles gereageerd wordt door de knappe vrouwen.....
1200... tja, dan moet je er toch weer uit zien te springen als man. Dan kom je weer terug op de discussie met pakkende, gevatte vragen, openingszinnen. Cirkel is rond, gras is groen :P
pi_189193414
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wil je nu ontkennen dat je een bitch bent?

Wie kan er nu slecht tegen kritiek eigenlijk? Kun je je echt geen voorstelling maken van wat ik zeg? Je hoeft het niet in het extreme te trekken hè, ik heb zo mijn overtuiging dat het negatieve niet constructief is voor de mensen die om hulp vragen en dat die overtuiging draag ik gewoon uit. Mag jij mee doen wat je wilt verder.
volgens deze redenering mag ik jou ook allerlei namen noemen die ik jou vind :')
Echt, kijk even naar jezelf

En nu hou ik er over op. Als jij een liever topic wil, begin dan even bij jezelf.
pi_189193423
Maar waarom zou je 1200 matches willen? Waarom swipe je dan nog door? Daar heb je toch niks meer aan?
pi_189193424
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:26 schreef ludovico het volgende:

[..]


[..]

De lading vanwege woorden vallen mij negatief op, bedenk je nu dat iemand een beetje onzeker is omdat het niet soepel loopt en hier om tips komt vragen en hij/zij leest dit.

Het enige constructieve onderdeel uit deze post is: "zeg geen chick" dat kan allemaal een stukje bemoedigender gebracht worden denk ik.

Uiteindelijk is zelf goed in je vel zitten en lol erin hebben de échte motor voor een leuk gesprek. Naar mijn idee, maar zelfs dan moet je niet al te veel verwachten van Tinder. 1/65 een date (met mogelijkheid tot 3 denk ik nu) lijkt me matig, maar als het bij 1/20 lukt dan lijkt mij niet meer of minder dan reeel.
Ik ben wel echt van mening dat je die cijfers een beetje los moet laten. Gewoon proberen, proberen, proberen en nog eens proberen.

En coole chick zou ik niet snel gebruiken. ;) Ga gewoon voor een leuke open vraag, dan heb je de meeste kans.
pi_189193433
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:38 schreef zoem het volgende:

[..]

1200... tja, dan moet je er toch weer uit zien te springen als man. Dan kom je weer terug op de discussie met pakkende, gevatte vragen, openingszinnen. Cirkel is rond, gras is groen :P
Ik ben van de graag of niet methode. Vind mijn matige openingszin dus niet "te matig" zogezegd, weet wel dat de response rate beter kan bij een betere openingszin, maar het blijft een beetje.... Hoeveel zin in moeite heeft de tegenpartij uberhaupt? Vrij veel vrij weinig op Tinder dus ja, volgens mij moet je daar gewoon losjes mee om gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189193441
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ben wel echt van mening dat je die cijfers een beetje los moet laten. Gewoon proberen, proberen, proberen en nog eens proberen.

En coole chick zou ik niet snel gebruiken. ;) Ga gewoon voor een leuke open vraag, dan heb je de meeste kans.
Okay maar zonder aanleiding op het profiel, heb je goede voorbeelden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189193463
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:41 schreef Allures het volgende:
volgens deze redenering mag ik jou ook allerlei namen noemen die ik jou vind
Echt, kijk even naar jezelf

Jahoor mag je wel, geef je alleen als tip als je mensen wilt helpen (het is een vrij land hoor) dat je wat minder hard op mensen reageert.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189193490
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Okay maar zonder aanleiding op het profiel, heb je goede voorbeelden?
Gewoon een simpele vraag. Als iemand bijvoorbeeld in Groningen woont: Heb je aan de ... in Groningen gestudeerd?
pi_189193522
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Gewoon een simpele vraag. Als iemand bijvoorbeeld in Groningen woont: Heb je aan de ... in Groningen gestudeerd?
Joah dan vind ik Allures voorbeeld beter, beetje een grappige comment ervan maken :)

Maar je hebt niet altijd die inspiratie / creativiteit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 30 september 2019 @ 16:48:27 #112
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189193526
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben van de graag of niet methode. Vind mijn matige openingszin dus niet "te matig" zogezegd, weet wel dat de response rate beter kan bij een betere openingszin, maar het blijft een beetje.... Hoeveel zin in moeite heeft de tegenpartij uberhaupt? Vrij veel vrij weinig op Tinder dus ja, volgens mij moet je daar gewoon losjes mee om gaan.
Ik probeer een gesprek meestal te openen door iets van het profiel of foto te gebruiken, dus heb geen standaard openingszin. Inmiddels zijn er genoeg sites met 1001 openingszinnen, maar ik vind ze te gekunsteld, gewaagd, gedurfd.
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Gewoon een simpele vraag. Als iemand bijvoorbeeld in Groningen woont: Heb je aan de ... in Groningen gestudeerd?
Voor mn gevoel niet bijzonder opvallend als opener, maar misschien door de simpelheid gewoon degelijk genoeg om een gesprek te starten. Ik denk dat je er ook niet te overdreven veel moeite in moet steken. Het moet wel leuk blijven en niet te obsessief zeg maar.
pi_189193574
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jahoor mag je wel, geef je alleen als tip als je mensen wilt helpen (het is een vrij land hoor) dat je wat minder hard op mensen reageert.
ja maar daar is je aanname dus ook nogal verkeerd. Ik post hier omdat ik me verveel, of geen zin heb om te werken. Voor mijn eigen vermaak. Niet omdat ik hoop dat jij er zo mee geholpen mee bent

Nogmaals dit is een ervaringen uitwissel topic. Niet een 'help mij' topic
Dat jij het zo wil gebruiken moet je zelf maar weten
pi_189193606
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:52 schreef Allures het volgende:

[..]

ja maar daar is je aanname dus ook nogal verkeerd. Ik post hier omdat ik me verveel, of geen zin heb om te werken. Voor mijn eigen vermaak. Niet omdat ik hoop dat jij er zo mee geholpen mee bent

Nogmaals dit is een ervaringen uitwissel topic. Niet een 'help mij' topic
Dat jij het zo wil gebruiken moet je zelf maar weten
Je mag hier ook posten om lekker te bitchen ja, wees welkom, ik heb mijn mening daarover al gedeeld ;) Ieder zijn overtuigingen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189193620
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:48 schreef zoem het volgende:

[..]

Voor mn gevoel niet bijzonder opvallend als opener, maar misschien door de simpelheid gewoon degelijk genoeg om een gesprek te starten. Ik denk dat je er ook niet te overdreven veel moeite in moet steken. Het moet wel leuk blijven en niet te obsessief zeg maar.
Is ook niet opvallend maar wel een vraag waar juist door de simpelheid wel vaak op geantwoord wordt.

(Is mijn ervaring.)
pi_189193630
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:48 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik probeer een gesprek meestal te openen door iets van het profiel of foto te gebruiken, dus heb geen standaard openingszin. Inmiddels zijn er genoeg sites met 1001 openingszinnen, maar ik vind ze te gekunsteld, gewaagd, gedurfd.
Eens, je kunt het beter simpel houden.
pi_189193666
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:52 schreef Allures het volgende:

[..]

ja maar daar is je aanname dus ook nogal verkeerd. Ik post hier omdat ik me verveel, of geen zin heb om te werken. Voor mijn eigen vermaak. Niet omdat ik hoop dat jij er zo mee geholpen mee bent

Nogmaals dit is een ervaringen uitwissel topic. Niet een 'help mij' topic
Dat jij het zo wil gebruiken moet je zelf maar weten
Dan nog kan het wel iets empathischer hoor. De zuurheid en negativiteit spat van je posts af.

Tuurlijk hoef je niet tegen iedereen te zeggen hoe lief en goed ze het doen, maar met wat vriendelijke woorden op z'n tijd is niets mis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 16:58:30 ]
pi_189193858
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 16:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan nog kan het wel iets empathischer hoor. De zuurheid en negativiteit spat van je posts af.

Tuurlijk hoef je niet tegen iedereen te zeggen hoe lief en goed ze het doen, maar met wat vriendelijke woorden op z'n tijd is niets mis.
zoek maar terug. Ik zeg regelmatig wat liefs of geef een compliment. Alleen bepaalde mensen zijn daar nooit de ontvanger van dus onthouden dat dan niet. Daar kan ik ook niks aan doen. Ik ga ze niet rondstrooien als pepernoten om dat je ego het nodig heeft. Daar bel je je moeder maar voor
pi_189193874
Deze discussie gaat nergens over.
  maandag 30 september 2019 @ 17:14:46 #120
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189193879
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 16:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan nog kan het wel iets empathischer hoor. De zuurheid en negativiteit spat van je posts af.

Tuurlijk hoef je niet tegen iedereen te zeggen hoe lief en goed ze het doen, maar met wat vriendelijke woorden op z'n tijd is niets mis.
Ik snap wel dat incels een ding zijn. Als je niet eens wat opbouwende kritiek kunt handelen en verwacht dat alles je maar gespoonfed word, dan kies je er ook wel een beetje voor...
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189193887
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:14 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik snap wel dat incels een ding zijn. Als je niet eens wat opbouwende kritiek kunt handelen en verwacht dat alles je maar gespoonfed word, dan kies je er ook wel een beetje voor...
Wat is gespoonfed?
pi_189193902
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vind mezelf niet ik reageer niet in de verdediging ik deel nu gewoon op een nuchtere manier mijn kijk op zaken.
Persoonlijk komt het op mij niet zo over, maar goed.

Ik denk dat het vooral helpt als je het daten allemaal niet te serieus neemt. Probeer gewoon verschillende dingen uit en zie wat er van komt.

En probeer gewoon niet meer in statistieken en wat te denken. Want zo werkt het gewoon niet.
pi_189193955
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:13 schreef Allures het volgende:

[..]

zoek maar terug. Ik zeg regelmatig wat liefs of geef een compliment. Alleen bepaalde mensen zijn daar nooit de ontvanger van dus onthouden dat dan niet. Daar kan ik ook niks aan doen. Ik ga ze niet rondstrooien als pepernoten om dat je ego het nodig heeft. Daar bel je je moeder maar voor
Dat hoeft ook allemaal niet maar je ziet aan de posts dat die jongen zich kut voelt.
pi_189193964
Ik had net wel een leuke match. Maar goed hij zocht alleen een scharrel. Dus we hebben elkaar succes gewenst :P
pi_189193985
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat is gespoonfed?
Dat je alles maar aangereikt krijgt, zonder er zelf enige moeite voor te doen.
pi_189194039
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:14 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik snap wel dat incels een ding zijn. Als je niet eens wat opbouwende kritiek kunt handelen en verwacht dat alles je maar gespoonfed word, dan kies je er ook wel een beetje voor...
Tuurlijk kan hij sommige dingen beter aanpakken en hij is hij teveel met statistieken etc. bezig maar de toon van Allures vind ik ook echt consequent zuur.
pi_189194062
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik had net wel een leuke match. Maar goed hij zocht alleen een scharrel. Dus we hebben elkaar succes gewenst :P
Probeer het gewoon eens. Je staat al weer veel te lang droog. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189194067
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:16 schreef Solid-Snake het volgende:
En probeer gewoon niet meer in statistieken en wat te denken. Want zo werkt het gewoon niet.
Oneens, prima om in statistieken te redeneren want de statistieken zijn gewoon een beetje matig, dusseh... Kwantiteit is alles. _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189194079
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Probeer het gewoon eens. Je staat al weer veel te lang droog. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha :P Was wel een leuke jongen ja maar nopes :P
pi_189194110
Ik zou nooit zeggen dat ik op zoek ben naar een scharrel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189194134
quote:
11s.gif Op maandag 30 september 2019 17:28 schreef ludovico het volgende:
Ik zou nooit zeggen dat ik op zoek ben naar een scharrel.
Hoezo niet? Toch handig om te weten of je het zelfde zoekt?
pi_189194158
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Toch handig om te weten of je het zelfde zoekt?
Er zijn best vrouwen die het wat vinden om er niet gelijk een relatie van te maken of evt geen relatie van te maken. Maar er alsnog op afknappen als het "alleen voor de seks" is.

Dusseh... Vandaar.

Of die vanuit de potentie tot meer eerst daten en als de seks en omgang leuk is dat persoon wel aanhouden voor regelmatige seks.

Volgens mij verhoog je je kansen niet echt als je als man zegt alleen te willen scharrelen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189194306
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er zijn best vrouwen die het wat vinden om er niet gelijk een relatie van te maken of evt geen relatie van te maken. Maar er alsnog op afknappen als het "alleen voor de seks" is.

Dusseh... Vandaar.

Of die vanuit de potentie tot meer eerst daten en als de seks en omgang leuk is dat persoon wel aanhouden voor regelmatige seks.

Volgens mij verhoog je je kansen niet echt als je als man zegt alleen te willen scharrelen...
Kan ik me zeker in vinden.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 30 september 2019 @ 17:42:06 #134
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189194349
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er zijn best vrouwen die het wat vinden om er niet gelijk een relatie van te maken of evt geen relatie van te maken. Maar er alsnog op afknappen als het "alleen voor de seks" is.

Dusseh... Vandaar.

Of die vanuit de potentie tot meer eerst daten en als de seks en omgang leuk is dat persoon wel aanhouden voor regelmatige seks.

Volgens mij verhoog je je kansen niet echt als je als man zegt alleen te willen scharrelen...
Eens. Eerlijkheid mag dan wel het langst duren, maar als man dat zeggen verkleint je kans op een date behoorlijk.
pi_189194464
Ik vind het wel fijn als ik weet dat dat zijn enige intentie is en zich niet anders voordoet....
pi_189194530
quote:
14s.gif Op maandag 30 september 2019 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het wel fijn als ik weet dat dat zijn enige intentie is en zich niet anders voordoet....
Jij valt dan ook niet in de tussencategorie vrouwen die vaak al wel 10+ bedpartners heeft gehad maar nu weleens iets serieus wil. ;) Die zijn vaak wel iets gewend en schrikken er niet zo snel van als het onverhoopt toch op seks uitdraait.

Die categorie is vrij groot op Tinder.
pi_189194561
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jij valt dan ook niet in de tussencategorie vrouwen die vaak al wel 10+ bedpartners heeft gehad maar nu weleens iets serieus wil. ;) Die zijn vaak wel iets gewend en schrikken er niet zo snel van als het onverhoopt toch op seks uitdraait.

Die categorie is vrij groot op Tinder.
Hoezo schrikken? Hij vraagt of ik zin heb in fun? Een scharrel of trio. En ik zeg nee :p

Dan zijn we er toch gelijk uit ipv elkaars tijd te verdoen?
pi_189194597
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo schrikken? Hij vraagt of ik zin heb in fun? Een scharrel of trio. En ik zeg nee :p

Dan zijn we er toch gelijk uit ipv elkaars tijd te verdoen?
Je kan toch gewoon zien hoe het loopt :P
pi_189194600
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo schrikken? Hij vraagt of ik zin heb in fun? Een scharrel of trio. En ik zeg nee :p

Dan zijn we er toch gelijk uit ipv elkaars tijd te verdoen?
Ja voor jou is dat heel duidelijk, voor andere vrouwen niet zo. ;) Maar seks schrikt gewoon af.
pi_189194607
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:56 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon zien hoe het loopt :P
Waarom?
pi_189194656
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom?
Het is toch leuk om nieuwe dingen te proberen. Waarom jezelf limiteren.

Of ben je bang dat je een slechte reputatie krijgt? :+
pi_189194661
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 18:05:29 ]
pi_189194669
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is toch leuk om nieuwe dingen te proberen. Waarom jezelf limiteren.

Of ben je bang dat je een slechte reputatie krijgt? :+
:')
pi_189194698
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')
Niks mis met een beetje leven en los komen.
pi_189194709
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Niks mis met een beetje leven en los komen.
Nee klopt. Ieder zijn ding toch.
pi_189194725
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee klopt. Ieder zijn ding toch.
Ik zal jou echt nooit kunnen begrijpen :P
pi_189194740
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:04 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik zal jou echt nooit kunnen begrijpen :P
Omdat ik niet op een uitnodiging voor een trio inga van een gast van tinder?
pi_189194752
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat ik niet op een uitnodiging voor een trio inga van een gast van tinder?
De morele normen en waarden rondom seks zijn hier toch al heel vaak voorbij gekomen? De ene vrouw springt op elke piemel waar ze zin in heeft, de ander heeft er op z'n tijd niet zo'n bezwaar tegen en de volgende doet het liever alleen binnen de relatie.

Allemaal prima maar juist voor die tussencategorie snap ik wel dat mannen zoiets niet snel zo concreet zullen aangeven.
pi_189194775
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

De morele normen en waarden rondom seks zijn hier toch al heel vaak voorbij gekomen? De ene vrouw springt op elke piemel waar ze zin in heeft, de ander heeft er op z'n tijd niet zo'n bezwaar tegen en de volgende doet het liever alleen binnen de relatie.

Allemaal prima maar juist voor die tussencategorie snap ik wel dat mannen zoiets niet snel zo concreet zullen aangeven.
Waarom zeg je dat tegen mij? Ik ben wel de gene die dat begrijpt hoor
pi_189194808
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat ik niet op een uitnodiging voor een trio inga van een gast van tinder?
Ik had ook vriendelijk bedankt en diegene succes gewenst.
Striving to be more than average.
pi_189194828
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat ik niet op een uitnodiging voor een trio inga van een gast van tinder?
Het gaat over het algemene. Niet alleen deze trio.
pi_189194832
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat tegen mij? Ik ben wel de gene die dat begrijpt hoor
De discussie draaide er om wat je als man zegt. (Waar je naar op zoek bent.)
pi_189194842
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

De discussie draaide er om wat je als man zegt. (Waar je naar op zoek bent.)
Ja wat s er nu discussiewaardig dan? :P
pi_189194926
Schijnt dus zo te zijn dat als je jezelf in je profiel schetst als ongeschikt voor een relatie - maar het niet expliciet benoemd - dat dat niet vrouwen afknapt die evt open staan voor FwB...

Gisteren gelezen bij versiercoach.nl oid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189195087
quote:
14s.gif Op maandag 30 september 2019 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het wel fijn als ik weet dat dat zijn enige intentie is en zich niet anders voordoet....
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja wat s er nu discussiewaardig dan? :P
Dit was de discussie. Jij vindt het fijn als een man gewoon direct zegt: Hoi, ik wil graag een neukmaatje.

Dan heb jij duidelijkheid. Veel mannen zullen dat alleen nooit zo verwoorden omdat de meeste vrouwen afknappen op een directe seksvraag. (Terwijl vrouwen na een of meerdere dates vaak, zoals ik je nu ruimschoots heb uitgelegd, echt wel openstaan voor seks.)

Dat dit bij jou niet zo is, is helemaal prima. :) Maar dat was de discussie waar het over ging.
pi_189195132
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

[..]

Dit was de discussie. Jij vindt het fijn als een man gewoon direct zegt: Hoi, ik wil graag een neukmaatje.

Dan heb jij duidelijkheid. Veel mannen zullen dat alleen nooit zo verwoorden omdat de meeste vrouwen afknappen op een directe seksvraag. (Terwijl vrouwen na een of meerdere dates vaak, zoals ik je nu ruimschoots heb uitgelegd, echt wel openstaan voor seks.)

Dat dit bij jou niet zo is, is helemaal prima. :) Maar dat was de discussie waar het over ging.
Met andere woorden; om je eigen kans op succes te verhogen net doen alsof dat niet je enige doel is? :P
pi_189195161
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Met andere woorden; om je eigen kans op succes te verhogen net doen alsof dat niet je enige doel is? :P
Dat is het vaak ook niet. :) Maar een man zal sneller denken: Een lekker potje seks is altijd mooi meegenomen. :P

Wil jij het zelf eigenlijk pas binnen de relatie zelf?
pi_189195183
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is het vaak ook niet. :) Maar een man zal sneller denken: Een lekker potje seks is altijd mooi meegenomen. :P

Wil jij het zelf eigenlijk pas binnen de relatie zelf?
Ja.

Ik denk dat dat het vaak wel is. En dat kan ik nooit zo waarderen in mensen.
pi_189195198
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja.

Ik denk dat dat het vaak wel is. En dat kan ik nooit zo waarderen in mensen.
Dat is nog geen antwoord op mijn vraag. ;)

Edit: Oh wacht, toch wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 18:37:42 ]
pi_189195206
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is nog geen antwoord op mijn vraag. ;)
Staat toch een ja :P
pi_189195274
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Staat toch een ja :P
Hoe lang ben je nu ook alweer bezig met Tinder?
pi_189195276
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Staat toch een ja :P
Ja, had mijn post al aangepast. Maar prima hoor, iedereen moet daar toch zijn of haar eigen keuzes in maken.
pi_189195297
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:41 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoe lang ben je nu ook alweer bezig met Tinder?
Sinds vorig jaar april.
pi_189195370
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Sinds vorig jaar april.
Ah oke.
pi_189195789
Ben aan het kletsen met een vent op tinder. Hij heet Dick. En is kok.... pfffrrrrhihihi _O-
Sarcasme. Herken het.
pi_189195838
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ben aan het kletsen met een vent op tinder. Hij heet Dick. En is kok.... pfffrrrrhihihi _O-
Ik swipe Dicks altijd weg :P

Stel je voor dat het wat wordt en je gaat met Dick op vakantie naar het buitenland.

net zoals Boy...
pi_189195866
Paar voorbeelden trouwens van openingszinnen op tinder, wat meteen een leuk gesprek op gang brengt.

Ik heb in mijn profiel staan dat ik niet de handstand kan:
Die handstand moeten we echt iets aan doen hoor.. Snel maak het goed: wat voor stunts kun je wel? Rennen op hakken, Pannenkoek gooien, been in je nek

Van een Canadees: you havent been warned about Canadians?

Waar ik op dit moment niet op reageer: hey hoe is het?
Ik heb er gewoon even geen zin in :{

En als iemand begint met "volgens mij ben jij zus en zo", dan haak ik ook af. Je kent me niet, doe even normaal. Maar wat iemand al zei, beetje grappig en een vraag erin knallen, werkt heel positief :)
Sarcasme. Herken het.
pi_189195914
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik swipe Dicks altijd weg :P

Stel je voor dat het wat wordt en je gaat met Dick op vakantie naar het buitenland.

net zoals Boy...
Serieus?
pi_189195921
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:26 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Serieus?
:D edit: excuses!!
Sarcasme. Herken het.
pi_189195939
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:26 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Serieus?
Ja.

Dick? echt niet.

Boy zijn ook altijd dezelfde types.
pi_189196032
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja.

Dick? echt niet.

Boy zijn ook altijd dezelfde types.
Lekker generaliserend.

Schaam je dan zo? Als je moet vragen in het engels waar Dick is?
pi_189196078
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:D edit: excuses!!
Wat was de edit? :+
pi_189196128
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:31 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Lekker generaliserend.

Schaam je dan zo? Als je moet vragen in het engels waar Dick is?
Ja. Ik het echt een verschrikkelijke naam.

'Hi this is Dick'

Kan niet. Serieus.
  maandag 30 september 2019 @ 19:43:16 #174
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189196247
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja. Ik het echt een verschrikkelijke naam.

'Hi this is Dick'

Kan niet. Serieus.
Yasmin: “Where is my Dick?”
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189196304
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 19:43 schreef M1stral het volgende:

[..]

Yasmin: “Where is my Dick?”
Of dat.

Ja lullig voor de mannen die Dick heten. vraag mij ook echt af wat die ouders hebben gedacht.
pi_189196425
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of dat.

Ja lullig voor de mannen die Dick heten. vraag mij ook echt af wat die ouders hebben gedacht.
Het is een normale engelse naam. Komt vaak van Richard.
  maandag 30 september 2019 @ 19:54:34 #177
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189196451
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of dat.

Ja lullig voor de mannen die Dick heten. vraag mij ook echt af wat die ouders hebben gedacht.
Klasse pun ook _O-
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189196478
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 19:52 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is een normale engelse naam. Komt vaak van Richard.
Ja dat zal misschien wel zo zijn maar ik kan het gewoon niet los zien als naam zonder de associatie met lul.

Sorry voor alle Dicks die hier meelezen.
pi_189197398
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat zal misschien wel zo zijn maar ik kan het gewoon niet los zien als naam zonder de associatie met lul.

Sorry voor alle Dicks die hier meelezen.
Stomme vraag, hoeft niet te antwoorden. Maar vind je seks wel leuk? Of interesseert het je eigenlijk niet zoveel?
pi_189197415
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Stomme vraag, hoeft niet te antwoorden. Maar vind je seks wel leuk? Of interesseert het je eigenlijk niet zoveel?
Dit is echt een hele stomme vraag en begrijp ook niet waarom je hem stelt?

:')
pi_189197464
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit is echt een hele stomme vraag en begrijp ook niet waarom je hem stelt?

:')
Hahaha. _O- Ja, was gewoon benieuwd. Sommige vrouwen vinden seks gewoon niet zo boeiend of interessant en dat is voor hen de reden dat ze het gelul over seks al snel zat zijn. (Dit gaf een andere user ook al aan.)

Ben benieuwd of dit bij jou ook zo is.
pi_189197509
Ik swipe ook alle Yasmin's weg hier... Straks verwachten ze allemaal dat ik een vliegend tapijt heb..
pi_189197524
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hahaha. _O- Ja, was gewoon benieuwd. Sommige vrouwen vinden seks gewoon niet zo boeiend of interessant en dat is voor hen de reden dat ze het gelul over seks al snel zat zijn. (Dit gaf een andere user ook al aan.)

Ben benieuwd of dit bij jou ook zo is.
Nee maar heb hier inmiddels wel duizend keer al gezegd dat ik het belangrijker vind om iemand te vinden waarbij we matchen qua persoonlijkheid.

En jongens die constant hun lul ergens in willen stekken willen idd graag over sex praten. :)
En dat na een opmerking over de naam Dick....

:Z
  maandag 30 september 2019 @ 20:45:48 #184
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189197526
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hahaha. _O- Ja, was gewoon benieuwd. Sommige vrouwen vinden seks gewoon niet zo boeiend of interessant en dat is voor hen de reden dat ze het gelul over seks al snel zat zijn. (Dit gaf een andere user ook al aan.)

Ben benieuwd of dit bij jou ook zo is.
Dat zie je toch aan haar huidje. Die moet je wel goed hydrateren/moisturizen ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189197550
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar heb hier inmiddels wel duizend keer al gezegd dat ik het belangrijker vind om iemand te vinden waarbij we matchen met persoonlijkheid.
Daar heeft deze vraag niet zoveel mee te maken, je draait er een beetje om heen. ;)

quote:
En jongens die constant hun lul ergens in willen stekken willen idd graag over sex praten. :)
Dit slaat echt nergens op. :)
pi_189197613
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Daar heeft deze vraag niet zoveel mee te maken, je draait er een beetje om heen. ;)
[..]

Dit slaat echt nergens op. :)
Het slaat daar alles op. Het is alleszeggend dat mannen die graag hun lul ergens in willen steken constant deze richting op gaan.. Het is ook irritant dat ik nu weer moet aangeven dat ik iemand zoek waarbij we matchen op het gebied van onze persoonlijkheid en dat jij dan geen genoegen neemt met dat antwoord.

Serieus grow up.
pi_189197660
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het slaat daar alles op. Het is alleszeggend dat mannen die graag hun lul ergens in willen steken constant deze richting op gaan.. Het is ook irritant dat ik nu weer moet aangeven dat ik iemand zoek waarbij we matchen op het gebied van onze persoonlijkheid en dat jij dan geen genoegen neemt met dat antwoord.

Serieus grow up.
en op naam, dat dan weer ook...

Oh en ik vind het leuk om over seks te praten, maar heb echt niet de behoefte op alleen maar te neuken hoor.. Miss Vooroordeel :)
pi_189197688
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het slaat daar alles op. Het is alleszeggend dat mannen die graag hun lul ergens in willen steken constant deze richting op gaan.. Het is ook irritant dat ik nu weer moet aangeven dat ik iemand zoek waarbij we matchen op het gebied van onze persoonlijkheid en dat jij dan geen genoegen neemt met dat antwoord.

Serieus grow up.


Dit is een wel heel geïrriteerde reactie op een vrij normale vraag. Ik ben altijd benieuwd waar het vandaan komt als vrouwen het onderwerp zo ontwijken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 20:53:36 ]
pi_189197707
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:51 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

en op naam, dat dan weer ook...

Oh en ik vind het leuk om over seks te praten, maar heb echt niet de behoefte op alleen maar te neuken hoor.. Miss Vooroordeel :)
Hoe bedoel je op naam?
pi_189197729
quote:
Serieus. Als jij hier je eigen posts terug leest zie je dat het meerendeel over sex gaat en ook aan mij vraag je dit soort dingen die echt totaal relevant zijn voor jou om te weten. Wat moet je ook met die info?

Het is niet relevant voor jou de info? Begrijp je zelf toch ook wel.
pi_189197741
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je op naam?
Je matches mogen geen Dick of Boy zijn...
Zonder enige andere voorwaarden schrijf je iemand af op z'n naam, die hij niet eens zelf bedacht heeft.
pi_189197762
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Serieus. Als jij hier je eigen posts terug leest zie je dat het meerendeel over sex gaat en ook aan mij vraag je dit soort dingen die echt totaal relevant zijn voor jou om te weten. Wat moet je ook met die info?

Het is niet relevant voor jou de info? Begrijp je zelf toch ook wel.
Nee, je reageert echt heel overspannen nu. :)
pi_189197772
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:54 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Je matches mogen geen Dick of Boy zijn...
Zonder enige andere voorwaarden schrijf je iemand af op z'n naam, die hij niet eens zelf bedacht heeft.
Ja maar dat staat daar toch geheel los van. Begrijp jij toch ook wel?

Boy is zon simpele naam...Jongens die Boy heten zijn vaak ook simpele zielen. En sorry Dick kan ik niet los zien van lul en je bent echt ver heen als je dat wil linken aan mijn mening over sex.

Serieus jongens.
pi_189197799
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee, je reageert echt heel overspannen nu. :)
Ja omdat het je niets aan gaat. Het is niet relevant en zelfs suggestief. Als je wilt weten of vrouwen genieten van sex moet je dan aan je matches vragen.
pi_189197811
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar dat staat daar toch geheel los van. Begrijp jij toch ook wel?

Boy is zon simpele naam...Jongens die Boy heten zijn vaak ook simpele zielen. En sorry Dick kan ik niet los zien van lul en je bent echt ver heen als je dat wil linken aan mijn mening over sex.

Serieus jongens.
Dat doe ik niet, voor de duidelijkheid. Dat doe je zelf, want jij associeert allemaal andere dingen dan zijn naam, bij zijn naam...
pi_189197813
Mohammed swipe ik trouwens ook weg...
pi_189197838
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:56 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dat doe ik niet, voor de duidelijkheid. Dat doe je zelf, want jij associeert allemaal andere dingen dan zijn naam, bij zijn naam...
Je zegt zelf; En op naam dat dan weer ook.

Dus je begint er zelf over.

Ik vind Dick gewoon echt een lelijke naam. Mag ik toch vinden? Ook al kunnen ze er niks aan doen?
pi_189197856
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]
Boy is zon simpele naam...Jongens die Boy heten zijn vaak ook simpele zielen.
Wow, trouwens... :')
pi_189197889
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:58 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Wow, trouwens... :')
Ja ik ben nog serieus ook :P

Je kan namelijk vrij vaak aan iemands naam opmaken waar iemand vandaan komt..

En nogmaals ik zeg vrij vaak.

Er zullen vast hele slimme Boy's rondlopen maar ik heb ze nog niet ontmoet :p
pi_189197891
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je zegt zelf; En op naam dat dan weer ook.

Dus je begint er zelf over.

Ik vind Dick gewoon echt een lelijke naam. Mag ik toch vinden? Ook al kunnen ze er niks aan doen?
Ik begin alleen over het feit dat je al een mening/oordeel hebt over iemand zodra je zijn naam ziet, bij mij had het niets over seks te maken.
pi_189197904
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben van de graag of niet methode. Vind mijn matige openingszin dus niet "te matig" zogezegd, weet wel dat de response rate beter kan bij een betere openingszin, maar het blijft een beetje.... Hoeveel zin in moeite heeft de tegenpartij uberhaupt? Vrij veel vrij weinig op Tinder dus ja, volgens mij moet je daar gewoon losjes mee om gaan.
Dit dus, de andere kant is vaak zo dood als het maar zijn kan.. Dus wat je dan ook schrijft, kan een reactie opleveren of helemaal niets.

Feit is dat de andere kant niet eens moeite neemt om te reageren..

En 1200 matches, wat moet je ermee.. :?
pi_189197908
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:00 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik begin alleen over het feit dat je al een mening/oordeel hebt over iemand zodra je zijn naam ziet, bij mij had het niets over seks te maken.
Ja heb wel over meer dingen een oordeel :P
pi_189197923
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja heb wel over meer dingen een oordeel :P
Daar zijn we allemaal van op de hoogte! :)

Terug on-topic dan maar... Heb Paiq weer eens opgestart :')
pi_189197971
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het slaat daar alles op. Het is alleszeggend dat mannen die graag hun lul ergens in willen steken constant deze richting op gaan.. Het is ook irritant dat ik nu weer moet aangeven dat ik iemand zoek waarbij we matchen op het gebied van onze persoonlijkheid en dat jij dan geen genoegen neemt met dat antwoord.

Serieus grow up.
Vrouwen doen dat net zo goed hoor, genoeg berichten gehad waarin ze alleen voor de lekkertjes gaan en puur voor seks.

Snap niet zo goed waar je nu heen wilt. Niets mis met seks hoor.
pi_189198033
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Vrouwen doen dat net zo goed hoor, genoeg berichten gehad waarin ze alleen voor de lekkertjes gaan en puur voor seks.
Als je dit soort dingen moet geloven dan zit die knapste 5% echt wel zijn vingers af te likken iedere dag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189198074
Jeetje jongens, Yasmin praat gewoon niet graag over intieme dingen met vreemden op het internet. Give it a rest. :X
pi_189198112
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vrouwen doen dat net zo goed hoor, genoeg berichten gehad waarin ze alleen voor de lekkertjes gaan en puur voor seks.

Snap niet zo goed waar je nu heen wilt. Niets mis met seks hoor.
Daar gaat het ook niet om. Er is ook niks mis met sex. Maar het is niet relevant wat ik er van vind als ik aangeef te daten met de intentie om een bijzonder leuk persoon te vinden.

En dan krijg je de vraag :

Stomme vraag, hoeft niet te antwoorden. Maar vind je seks wel leuk? Of interesseert het je eigenlijk niet zoveel?

:')
pi_189198113
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het slaat daar alles op. Het is alleszeggend dat mannen die graag hun lul ergens in willen steken constant deze richting op gaan.. Het is ook irritant dat ik nu weer moet aangeven dat ik iemand zoek waarbij we matchen op het gebied van onze persoonlijkheid en dat jij dan geen genoegen neemt met dat antwoord.

Serieus grow up.
Stel je niet zo gruwelijk aan zeg. :') Als je zo'n vraag al niet kunt hebben dan vraag ik me oprecht af hoe jij die anderhalf jaar op Tinder hebt overleefd.
pi_189198123
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Stel je niet zo gruwelijk aan zeg. :') Als je zo'n vraag al niet kunt hebben dan vraag ik me oprecht af hoe jij die anderhalf jaar op Tinder hebt overleefd.
Door met mannen te praten die niet zo met hun lul denken?
pi_189198131
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:09 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Jeetje jongens, Yasmin praat gewoon niet graag over intieme dingen met vreemden op het internet. Give it a rest. :X
Pubers hier.
pi_189198156
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Daar gaat het ook niet om. Er is ook niks mis met sex. Maar het is niet relevant wat ik er van vind als ik aangeef te daten met de intentie om een bijzonder leuk persoon te vinden.

En dan krijg je de vraag :

Stomme vraag, hoeft niet te antwoorden. Maar vind je seks wel leuk? Of interesseert het je eigenlijk niet zoveel?

:')
Ik vroeg het me vooral omdat ik je elke keer zo panisch over het onderwerp vind doen. Nu ook weer.

Interesseert me oprecht niets of jij het liever in de missionaris of op z'n hondjes doet.
pi_189198167
Je kunt toch wel gewoon open over seks praten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189198171
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vroeg het me vooral omdat ik je elke keer zo panisch over het onderwerp vind doen. Nu ook weer.

Interesseert me oprecht niets of jij het liever in de missionaris of op z'n hondjes doet.
Hoe is die informatie voor jou relevant? Serieus?
pi_189198202
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:09 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Jeetje jongens, Yasmin praat gewoon niet graag over intieme dingen met vreemden op het internet. Give it a rest. :X
Ja sorry hoor, maar ze is in de 30. Dan kun je best even normaal reageren. Zeker als ik uitleg waarom ik het wil weten.

Je kunt ook antwoorden met: "Seks is iets wat voor mij binnen de slaapkamer blijft" ofzo.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 21:14:10 ]
pi_189198205
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2019 21:12 schreef ludovico het volgende:
Je kunt toch wel gewoon open over seks praten?
Waarom zou je met een wildvreemde?
pi_189198209
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar ze is in de 30. Dan kun je best even normaal reageren. Zeker als ik uitleg waarom ik het wil weten.
Het gaat je geen flikker aan. :D
pi_189198220
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar ze is in de 30. Dan kun je best even normaal reageren. Zeker als ik uitleg waarom ik het wil weten.

Je kunt ook antwoorden met: "Seks is iets wat voor mij binnen de slaapkamer blijft" ofzo.

Dat bepaalt ze zelf wel.
pi_189198222
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:09 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Jeetje jongens, Yasmin praat gewoon niet graag over intieme dingen met vreemden op het internet. Give it a rest. :X
Ik stem op lemmethinkaboutit
pi_189198229
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar ze is in de 30. Dan kun je best even normaal reageren. Zeker als ik uitleg waarom ik het wil weten.

Je kunt ook antwoorden met: "Seks is iets wat voor mij binnen de slaapkamer blijft" ofzo.

Dat heb ik toch al eerder gezegd. In een relatie. Weet niet meer wie het heeft gevraagd. Meer informatie is voor jou als persoon toch niet relevant? Je bent een user op fok?
pi_189198239
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:13 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarom zou je met een wildvreemde?
Wat was ook alweer de aanleiding?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189198262
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:14 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dat bepaalt ze zelf wel.
Als iemand zo overdreven reageert kan ze hem terugverwachten hoor. Wat een panisch gedoe allemaal.
pi_189198290
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als iemand zo overdreven reageert kan ze hem terugverwachten hoor. Wat een panisch gedoe allemaal.
Ga toch fietsen vent, ze heeft dat antwoord al lang en breed gegeven maar het is niet goed genoeg voor jou.
pi_189198293
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als iemand zo overdreven reageert kan ze hem terugverwachten hoor. Wat een panisch gedoe allemaal.
Je vraag was suggestief en totaal niet relevant aangezien het een reactie was op de naam dick.

Accepteer gewoon dat sommige dingen voor jou helemaal niet relevant zijn om te weten. Vraag het aan je matches en je dates. Maar niet aan wildvreemde op een forum.
pi_189198301
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:16 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ga toch fietsen vent, ze heeft dat antwoord al lang en breed gegeven maar het is niet goed genoeg voor jou.
Dankje.
pi_189198304
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat was ook alweer de aanleiding?
Het topic waarin ik Yasmin elke keer vrij preuts vond reageren en waarbij ik ook elke keer heb aangegeven dat dit geen probleem is.

Toen dacht ik: Waar komt het eigenlijk vandaan dat sommige vrouwen hier zo moeizaam over praten? Vind ze het niet leuk ofzo?

(Dat laatste bleek wel.)
pi_189198315
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het topic waarin ik Yasmin elke keer vrij preuts vond reageren en waarbij ik ook elke keer heb aangegeven dat dit geen probleem is.

Toen dacht ik: Waar komt het eigenlijk vandaan dat sommige vrouwen hier zo moeizaam over praten? Vind ze het niet leuk ofzo?

(Dat laatste bleek wel.)
In dit geval moet je het op jezelf betrekken.
Nogmaals

Het gaat JOU geen flikker aan. Begrijp dat nou eens.
  maandag 30 september 2019 @ 21:18:07 #227
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189198319
We zijn hier elkaar allemaal verantwoording schuldig... Not!

Allemaal wel lopen bitchen als er dingen gezegd worden die men niet wil horen van bepaalde users, maar andersom blijven zuigen als iemand bepaalde informatie liever niet deelt.

Leef en laat leven mensen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189198321
Zullen we nu maar gewoon weer ophouden met/over Yasmin?
Iets met bal en man?
pi_189198329
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het topic waarin ik Yasmin elke keer vrij preuts vond reageren en waarbij ik ook elke keer heb aangegeven dat dit geen probleem is.

Toen dacht ik: Waar komt het eigenlijk vandaan dat sommige vrouwen hier zo moeizaam over praten? Vind ze het niet leuk ofzo?

(Dat laatste bleek wel.)
Wellicht omdat ze geen zin hebben in een hitsige vent die een beetje hijgerig gaat lopen doen.
pi_189198330
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

In dit geval moet je het op jezelf betrekken.
Nogmaals

Het gaat JOU geen flikker aan. Begrijp dat nou eens.
Dat kun je ook normaal verwoorden in plaats van meteen "alleen mannen die hun lul overal in willen steken praten over seks" te gaan roepen. Dat slaat namelijk helemaal nergens op.
pi_189198339
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wellicht omdat ze geen zin hebben in een hitsige vent die een beetje hijgerig gaat lopen doen.
:)
pi_189198352
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat kun je ook normaal verwoorden in plaats van meteen "alleen mannen die hun lul overal in willen steken praten over seks" te gaan roepen. Dat slaat namelijk helemaal nergens op.
Mijn eerste antwoord was normaal. Maar jjj nam daar geen genoegen mee.
pi_189198354
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wellicht omdat ze geen zin hebben in een hitsige vent die een beetje hijgerig gaat lopen doen.
_O- Waar gaat dit over, serieus. Nogmaals, het boeit me geen reet wat ze in de slaapkamer doet.

Ik vroeg me gewoon af of ze het wel leuk vond als ze elke keer zo raar reageert.
pi_189198355
Ik had laatst een match met een vrouw die me bijna gelijk sletje noemde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189198361
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

_O- Waar gaat dit over, serieus. Nogmaals, het boeit me geen reet wat ze in de slaapkamer doet.

Ik vroeg me gewoon af of ze het wel leuk vond als ze elke keer zo raar reageert.
Ga door.
  maandag 30 september 2019 @ 21:20:52 #236
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189198378
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat kun je ook normaal verwoorden in plaats van meteen "alleen mannen die hun lul overal in willen steken praten over seks" te gaan roepen. Dat slaat namelijk helemaal nergens op.
Misschien maak je een kansje als je mime speelt in plaats van er telkens over te praten :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189198388
man man man...'t gaat weer nergens over maar we zijn wel bijna weer een topic verder...
pi_189198392
quote:
11s.gif Op maandag 30 september 2019 21:19 schreef ludovico het volgende:
Ik had laatst een match met een vrouw die me bijna gelijk sletje noemde.
Als ze het met een kwinkslag deed is daar niets mis mee. ;)
pi_189198454
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als ze het met een kwinkslag deed is daar niets mis mee. ;)
Nee die is wel serieus hoor, braaf luisteren naar madam.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189198456
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:18 schreef M1stral het volgende:
We zijn hier elkaar allemaal verantwoording schuldig... Not!

Allemaal wel lopen bitchen als er dingen gezegd worden die men niet wil horen van bepaalde users, maar andersom blijven zuigen als iemand bepaalde informatie liever niet deelt.

Leef en laat leven mensen.
Misschien had ik inderdaad beter niet over Dick kunnen vragen.

Wie hier checkt trouwens wel eens de Tinder pagina van Reddit? Staan best komische gesprekken tussen en grappige openingszinnen.
pi_189198474
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Misschien had ik inderdaad beter niet over Dick kunnen vragen.

Wie hier checkt trouwens wel eens de Tinder pagina van Reddit? Staan best komische gesprekken tussen en misschien wel een paar leuke openingszinnen.
Heb je een link? Ik vind dat reddit een gruwel van een site :P
pi_189198485
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je een link? Ik vind dat reddit een gruwel van een site :P
https://www.reddit.com/r/Tinder/
pi_189198514
quote:
Kan van dit soort dingen altijd wel genieten :P
pi_189198562
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar ze is in de 30. Dan kun je best even normaal reageren. Zeker als ik uitleg waarom ik het wil weten.

Je kunt ook antwoorden met: "Seks is iets wat voor mij binnen de slaapkamer blijft" ofzo.

Dat deed ze al indirect (niet eens indirect want ze geeft duidelijk een grens aan die jij niet accepteert omdat je er wat van vind), en jij doet zelf panisch over haar reactie. Laat haar gewoon in haar waarde als ze er niet over wil hebben hoe moeilijk is dat? Jij vind het miss overdreven, iedereen is anders.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_189198654
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Dat deed ze al indirect, en jij doet zelf panisch over haar reactie. Laat haar gewoon in haar waarde als ze er niet over wil hebben hoe moeilijk is dat? Jij vind het miss overdreven, iedereen is anders.
Flikker op. Lees haar eerste reactie nog eens terug. Gaat echt nergens over. Lijkt me logisch dat ik na zo'n vraag even doorvraag.

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En jongens die constant hun lul ergens in willen stekken willen idd graag over sex praten. :)
En dat na een opmerking over de naam Dick....

:Z


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 21:33:39 ]
pi_189198687
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Flikker op. Lees haar eerste reactie nog eens terug. Gaat echt nergens over. Lijkt me logisch dat ik na zo'n vraag even doorvraag.
[..]

:P had wat toegevoegd nog. En nee ik flikker niet op, en waarom gelijk zo reageren? Dat slaat nergens op.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_189198696
Nieuwe techniek voor Tinder! :+

  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 30 september 2019 @ 21:35:25 #248
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189198762
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

:P had wat toegevoegd nog. En nee ik flikker niet op, en waarom gelijk zo reageren? Dat slaat nergens op.
Ben gewoon een beetje pissed om de reacties van een paar mensen hier op (misschien een beetje random) maar met een beetje uitleg echt niet zo'n gekke vraag.

Ik vind haar reactie erg vreemd, daarom ging ik even verhaal halen. En nogmaals, wat ze in bed doet boeit me niets.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 21:38:08 ]
pi_189198779
:')
  maandag 30 september 2019 @ 21:38:16 #251
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189198790
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:34 schreef Solid-Snake het volgende:
Nieuwe techniek voor Tinder! :+

[ afbeelding ]
_O-
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189198800
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben gewoon een beetje pissed om de reacties van een paar mensen hier op (misschien een beetje random) maar met een beetje uitleg echt niet zo'n gekke vraag.

Ik vind haar reactie erg vreemd, daarom ging ik even verhaal halen. En nogmaals, wat ze in bed doet boeit me niets.
Alsof ik jou wat verplicht ben.
pi_189198835
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben gewoon een beetje pissed om de reacties van een paar mensen hier op (misschien een beetje random) maar met een beetje uitleg echt niet zo'n gekke vraag.
Denk aan je hart. Nee maar ff serieus ze kan toch gewoon vinden dat je te ver gaat als je er over door gaat? Ik vind de vraag persoonlijk raar overkomen beetje denigrerend als ik eerlijk ben, en je reacties daarna maken het niet beter.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_189198848
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Denk aan je hart. Nee maar ff serieus ze kan toch gewoon vinden dat je te ver gaat als je er over door gaat? Ik vind de vraag persoonlijk raar overkomen beetje denigrerend als ik eerlijk ben, en je reacties daarna maken het niet beter.
Haar reacties ook niet maar daar hoor ik je niet over.
pi_189198851
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben gewoon een beetje pissed om de reacties van een paar mensen hier op (misschien een beetje random) maar met een beetje uitleg echt niet zo'n gekke vraag.

Ik vind haar reactie erg vreemd, daarom ging ik even verhaal halen. En nogmaals, wat ze in bed doet boeit me niets.
Ik zou toch wel willen weten of ze ook soms aan mij denkt bij het masturberen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189198861
quote:
9s.gif Op maandag 30 september 2019 21:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zou toch wel willen weten of ze ook soms aan mij denkt bij het masturberen.
Nee.
pi_189198863
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben gewoon een beetje pissed om de reacties van een paar mensen hier op (misschien een beetje random) maar met een beetje uitleg echt niet zo'n gekke vraag.

Ik vind haar reactie erg vreemd, daarom ging ik even verhaal halen. En nogmaals, wat ze in bed doet boeit me niets.
Goed verhaal, nuttig ook voor het topic.
pi_189198884
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haar reacties ook niet maar daar hoor ik je niet over.
Context lag anders daarin. Is maar hoe je het opvat, ik vond de toon heel anders qua reacties.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_189198892
quote:
9s.gif Op maandag 30 september 2019 21:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zou toch wel willen weten of ze ook soms aan mij denkt bij het masturberen.
Dit is het dan weer net niet.
pi_189198900
quote:
14s.gif Op maandag 30 september 2019 21:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee.
:'( :'(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189198911
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:42 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit is het dan weer net niet.
Nee, dacht ze wel bijna aan me tijdens het masturberen?

Als ik het vaak genoeg blijf herhalen misschien gebeurt het dan in de toekomst wel. })
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189198918
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haar reacties ook niet maar daar hoor ik je niet over.
Nogmaals. Het gaat je niet om oprechte interesse. Je noemt het nu verhaal halen.

Sommige dingen zijn gewoon niet relevant voor jou of andere hier om te weten en vind dat ik toch wel erg open ben over mezelf. Ik heb je vraag zelfs beantwoord maar dat vond je niet genoeg.

Het komt serieus gefrustreerd over.
pi_189198925
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, dacht ze wel bijna aan me tijdens het masturberen?

Als ik het vaak genoeg blijf herhalen misschien gebeurt het dan in de toekomst wel. })
:{
pi_189198940
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, dacht ze wel bijna aan me tijdens het masturberen?

Als ik het vaak genoeg blijf herhalen misschien gebeurt het dan in de toekomst wel. })
:')

Je slaat als het ware net steeds een vakje te veel over.
pi_189198952
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

:')
:*

Badger badger badger Badger badger badger, mushroommmm
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189199015
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nogmaals. Het gaat je niet om oprechte interesse. Je noemt het nu verhaal halen.

Sommige dingen zijn gewoon niet relevant voor jou of andere hier om te weten en vind dat ik toch wel erg open ben over mezelf. Ik heb je vraag zelfs beantwoord maar dat vond je niet genoeg.

Het komt serieus gefrustreerd over.
Lieve Yasmin. Ik heb geen zin in ruzie. Je bent een empathisch persoon, dat weet ik.

Alleen mijn vraag was helemaal niet gefrusteerd bedoeld. Als je er echt geen antwoord op wilt geven, prima, maar ik begrijp gewoon niet zo goed waarom je meteen in de stress schiet als het woordje "seks" om de hoek komt kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 21:48:42 ]
pi_189199028
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Lieve Yasmin. Ik heb geen zin in ruzie. Je bent een empathisch persoon, dat weet ik.

Alleen mijn vraag was helemaal niet gefrusteerd bedoeld. Als je er echt geen antwoord op wilt geven, prima, maar ik begrijp gewoon niet zo goed waarom je meteen in de stress schiet als het woordje "seks" om de hoek komt kijken.
En nu ga je er weer mee door.
pi_189199049
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En nu ga je er weer mee door.
:') Laat maar dan. Niet goed voor m'n hart dit.

Wat een dom misverstand.
pi_189199062
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Lieve Yasmin. Ik heb geen zin in ruzie. Je bent een empathisch persoon, dat weet ik.

Alleen mijn vraag was helemaal niet gefrusteerd bedoeld. Als je er echt geen antwoord op wilt geven, prima, maar ik begrijp gewoon niet zo goed waarom je meteen in de stress schiet als het woordje "seks" om de hoek komt kijken.
Meneer plaat voor je kop, misschien kan je er gewoon over ophouden.
pi_189199074
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

:') Laat maar dan. Niet goed voor m'n hart dit.

Wat een dom misverstand.
Jij en ik gaan nooit sex hebben. Daarom gaan wij het niet over sex hebben.

Subtiliteit begrijp je blijkbaar niet
pi_189199085
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:50 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Meneer plaat voor je kop, misschien kan je er gewoon over ophouden.
Sneaky ook deze tactiek.

Alsof die met zijn broek op de enkels op het antwoord wacht,
pi_189199104
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Sneaky ook deze tactiek.

Alsof die met zijn broek op de enkels op het antwoord wacht,
Ja Jezus man wat vermoeiend dit.
pi_189199113
en klaar!
pi_189199201
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Sneaky ook deze tactiek.

Alsof die met zijn broek op de enkels op het antwoord wacht,
Ja nu moet je ook wel echt ophouden jongedame. Wat je me hier allemaal in de schoenen schuift gaat echt nergens over.
pi_189199246
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 21:50 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Meneer plaat voor je kop, misschien kan je er gewoon over ophouden.
Of jij je er niet mee bemoeien? Doe even normaal zeg.
  maandag 30 september 2019 @ 22:00:15 #276
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189199278
Om maar ontopic te gaan, de TT word wel eer aan gedaan, volop laagvliegers hier.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189199299
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:00 schreef M1stral het volgende:
Om maar ontopic te gaan, de TT word wel eer aan gedaan, volop laagvliegers hier.
Ja gooi jij er ook nog even wat beledigingen in. :')
pi_189199304
_O-
pi_189199339
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:00 schreef M1stral het volgende:
Om maar ontopic te gaan, de TT word wel eer aan gedaan, volop laagvliegers hier.
Ik geniet ondertussen flink van r/Tinder.

Wat blijft amerikaans Tinder toch prachtig.
pi_189199360
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:03 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik geniet ondertussen flink van r/Tinder.

Wat blijft amerikaans Tinder toch prachtig.
Het lijkt soms wel alsof daar meer humor is met originele of hele foute openingszinnen en gesprekken.
pi_189199366
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:03 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik geniet ondertussen flink van r/Tinder.

Wat blijft amerikaans Tinder toch prachtig.
Kvond het niet heel boeiend maar als je interessante ziet kun je wel doorlinken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189199373
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het lijkt soms wel alsof daar meer humor is met originele of hele foute openingszinnen en gesprekken.
Meid je ziet een pagina...

Naja goed, hopelijk begrijp je dat het niet representatief is voor gemiddeld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189199389
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het lijkt soms wel alsof daar meer humor is met originele of hele foute openingszinnen en gesprekken.
Het is een land met veel meer inwoners, dus ik denk dat de gemiddelde kerel daar ook veel meer matches heeft dan hier.

Dus dan voel je je veel meer zeker om dit soort shit te proberen. En het werkt vaak ook nog :P
pi_189199401
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Meid je ziet een pagina...

Naja goed, hopelijk begrijp je dat het niet representatief is voor gemiddeld.
Oh ja zeker. Dit zijn natuurlijk de grappigste :P Maar heb ook een paar van die insta accounts gezien met dit soort gesprekken van datingapps en zie ze vrijwel nooit in het nederlands.
pi_189199403
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kvond het niet heel boeiend maar als je interessante ziet kun je wel doorlinken.
Niet boeiend? Het is super komisch.
pi_189199469
Sorry mensen, ik zal nooit meer over gekke namen beginnen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_189199489
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:09 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry mensen, ik zal nooit meer over gekke namen beginnen :@
Alles is jouw schuld! :9
pi_189199491
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:09 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry mensen, ik zal nooit meer over gekke namen beginnen :@
Spreek je Dick nog? :P
pi_189199492
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is een land met veel meer inwoners, dus ik denk dat de gemiddelde kerel daar ook veel meer matches heeft dan hier.
Wat is de logica hierachter?
pi_189199510
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:05 schreef Solid-Snake het volgende:
dus ik denk dat de gemiddelde kerel daar ook veel meer matches heeft dan hier.
Waarom denk je dat? Tis hier veel meer dichtbevolkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 30 september 2019 @ 22:12:07 #291
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189199530
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:10 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat is de logica hierachter?
Dit is alleen relevant wanneer er meer inwoners per vierkante kilometer zijn, want de app schoteld kandidaten voor op basis van leeftijd en straal.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189199550
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:10 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat is de logica hierachter?
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Tis hier veel meer dichtbevolkt.
Als jij in een stad zoals Los Angeles woont of bijvoorbeeld New York.

Dan heb je gewoon een veel grotere populatie. Dus meer vrouwen die jou kunnen swipen.
pi_189199577
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Spreek je Dick nog? :P
Nee, afgezien van zijn naam bleek hij maar saai. Verder dan 5 zinnen wisselen zijn we niet gekomen.
Sarcasme. Herken het.
pi_189199601
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, afgezien van zijn naam bleek hij maar saai. Verder dan 5 zinnen wisselen zijn we niet gekomen.
Denk dat je veel leed bespaard is gebleven :P
pi_189199607
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:13 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

[..]

Als jij in een stad zoals Los Angeles woont of bijvoorbeeld New York.

Dan heb je gewoon een veel grotere populatie. Dus meer vrouwen die jou kunnen swipen.
True, maar dan is de werking van het algoritme juist heel erg bepalend... Geen idee of je die kunt beïnvloeden.

Keb nu ook 99+ likes staan ofzo met 15 matches.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 30 september 2019 @ 22:15:34 #296
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189199615
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, afgezien van zijn naam bleek hij maar saai. Verder dan 5 zinnen wisselen zijn we niet gekomen.
Praatjes vullen dan ook geen gaatjes.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189199626
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, afgezien van zijn naam bleek hij maar saai. Verder dan 5 zinnen wisselen zijn we niet gekomen.
Geen Dick jokes van zijn kant?

Zo'n naam en dan zulke kansen niet zien :+
pi_189199644
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:15 schreef M1stral het volgende:

[..]

Praatjes vullen dan ook geen gaatjes.
Zijn naam waarschijnlijk wel. :+
pi_189199659
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Geen Dick jokes van zijn kant?

Zo'n naam en dan zulke kansen niet zien :+
Ik denk dat die arme jongen zo’n overdosis aan grappen over zich heen heeft gekregen, dat hij er immuun voor is geworden.
Sarcasme. Herken het.
pi_189199672
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

True, maar dan is de werking van het algoritme juist heel erg bepalend... Geen idee of je die kunt beïnvloeden.

Keb nu ook 99+ likes staan ofzo met 15 matches.
Doe je best zou ik zeggen ^O^
  maandag 30 september 2019 @ 22:18:21 #301
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189199686
Dicht.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')