abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189194039
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:14 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik snap wel dat incels een ding zijn. Als je niet eens wat opbouwende kritiek kunt handelen en verwacht dat alles je maar gespoonfed word, dan kies je er ook wel een beetje voor...
Tuurlijk kan hij sommige dingen beter aanpakken en hij is hij teveel met statistieken etc. bezig maar de toon van Allures vind ik ook echt consequent zuur.
pi_189194062
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik had net wel een leuke match. Maar goed hij zocht alleen een scharrel. Dus we hebben elkaar succes gewenst :P
Probeer het gewoon eens. Je staat al weer veel te lang droog. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189194067
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:16 schreef Solid-Snake het volgende:
En probeer gewoon niet meer in statistieken en wat te denken. Want zo werkt het gewoon niet.
Oneens, prima om in statistieken te redeneren want de statistieken zijn gewoon een beetje matig, dusseh... Kwantiteit is alles. _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189194079
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Probeer het gewoon eens. Je staat al weer veel te lang droog. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha :P Was wel een leuke jongen ja maar nopes :P
pi_189194110
Ik zou nooit zeggen dat ik op zoek ben naar een scharrel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189194134
quote:
11s.gif Op maandag 30 september 2019 17:28 schreef ludovico het volgende:
Ik zou nooit zeggen dat ik op zoek ben naar een scharrel.
Hoezo niet? Toch handig om te weten of je het zelfde zoekt?
pi_189194158
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Toch handig om te weten of je het zelfde zoekt?
Er zijn best vrouwen die het wat vinden om er niet gelijk een relatie van te maken of evt geen relatie van te maken. Maar er alsnog op afknappen als het "alleen voor de seks" is.

Dusseh... Vandaar.

Of die vanuit de potentie tot meer eerst daten en als de seks en omgang leuk is dat persoon wel aanhouden voor regelmatige seks.

Volgens mij verhoog je je kansen niet echt als je als man zegt alleen te willen scharrelen...
pi_189194306
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er zijn best vrouwen die het wat vinden om er niet gelijk een relatie van te maken of evt geen relatie van te maken. Maar er alsnog op afknappen als het "alleen voor de seks" is.

Dusseh... Vandaar.

Of die vanuit de potentie tot meer eerst daten en als de seks en omgang leuk is dat persoon wel aanhouden voor regelmatige seks.

Volgens mij verhoog je je kansen niet echt als je als man zegt alleen te willen scharrelen...
Kan ik me zeker in vinden.
pi_189194349
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dusseh... Vandaar.

Eens. Eerlijkheid mag dan wel het langst duren, maar als man dat zeggen verkleint je kans op een date behoorlijk.
pi_189194464
Ik vind het wel fijn als ik weet dat dat zijn enige intentie is en zich niet anders voordoet....
pi_189194530
quote:
14s.gif Op maandag 30 september 2019 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het wel fijn als ik weet dat dat zijn enige intentie is en zich niet anders voordoet....
Jij valt dan ook niet in de tussencategorie vrouwen die vaak al wel 10+ bedpartners heeft gehad maar nu weleens iets serieus wil. ;) Die zijn vaak wel iets gewend en schrikken er niet zo snel van als het onverhoopt toch op seks uitdraait.

Die categorie is vrij groot op Tinder.
pi_189194561
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jij valt dan ook niet in de tussencategorie vrouwen die vaak al wel 10+ bedpartners heeft gehad maar nu weleens iets serieus wil. ;) Die zijn vaak wel iets gewend en schrikken er niet zo snel van als het onverhoopt toch op seks uitdraait.

Die categorie is vrij groot op Tinder.
Hoezo schrikken? Hij vraagt of ik zin heb in fun? Een scharrel of trio. En ik zeg nee :p

Dan zijn we er toch gelijk uit ipv elkaars tijd te verdoen?
pi_189194597
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo schrikken? Hij vraagt of ik zin heb in fun? Een scharrel of trio. En ik zeg nee :p

Je kan toch gewoon zien hoe het loopt :P
pi_189194600
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja voor jou is dat heel duidelijk, voor andere vrouwen niet zo. ;) Maar seks schrikt gewoon af.
pi_189194607
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:56 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon zien hoe het loopt :P
Waarom?
pi_189194656
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom?
Het is toch leuk om nieuwe dingen te proberen. Waarom jezelf limiteren.

Of ben je bang dat je een slechte reputatie krijgt? :+
pi_189194661
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 18:05:29 ]
pi_189194669
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is toch leuk om nieuwe dingen te proberen. Waarom jezelf limiteren.

Of ben je bang dat je een slechte reputatie krijgt? :+
:')
pi_189194698
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')
Niks mis met een beetje leven en los komen.
pi_189194709
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Niks mis met een beetje leven en los komen.
Nee klopt. Ieder zijn ding toch.
pi_189194725
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee klopt. Ieder zijn ding toch.
Ik zal jou echt nooit kunnen begrijpen :P
pi_189194740
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:04 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik zal jou echt nooit kunnen begrijpen :P
Omdat ik niet op een uitnodiging voor een trio inga van een gast van tinder?
pi_189194752
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De morele normen en waarden rondom seks zijn hier toch al heel vaak voorbij gekomen? De ene vrouw springt op elke piemel waar ze zin in heeft, de ander heeft er op z'n tijd niet zo'n bezwaar tegen en de volgende doet het liever alleen binnen de relatie.

Allemaal prima maar juist voor die tussencategorie snap ik wel dat mannen zoiets niet snel zo concreet zullen aangeven.
pi_189194775
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

De morele normen en waarden rondom seks zijn hier toch al heel vaak voorbij gekomen? De ene vrouw springt op elke piemel waar ze zin in heeft, de ander heeft er op z'n tijd niet zo'n bezwaar tegen en de volgende doet het liever alleen binnen de relatie.

Allemaal prima maar juist voor die tussencategorie snap ik wel dat mannen zoiets niet snel zo concreet zullen aangeven.
Waarom zeg je dat tegen mij? Ik ben wel de gene die dat begrijpt hoor
pi_189194808
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik had ook vriendelijk bedankt en diegene succes gewenst.
Striving to be more than average.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')