Wil waarschijnlijk ook even wat makkelijke corpsballetjes scoren.quote:Op maandag 30 september 2019 15:51 schreef Gruj0 het volgende:
Iemand zei dat Abbey Hoes te vinden is op Bumble. Hoezo heeft zij Bumble nodig?
maar daarom zou ik het dus niet doen. Het kan nogal snel mis gaan. En je kunt het echt heel makkelijk weg laten in zo'n zin.quote:Op maandag 30 september 2019 16:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja of je iemand met chick moet aanspreken heeft ook wel erg persoonlijk met voorkeur te maken toch?
Waarom denk je dat ik enorm slecht met kritiek ben? Ik heb niet zoveel met onconstructieve kritiek, dat laat ik ook blijken, denk dat onconstructieve kritiek een averechts effect heeft voor mensen die reageren in dit topic en dat vind ik slecht. Alle overige vormen van kritiek vind ik juist prettig.quote:Op maandag 30 september 2019 16:03 schreef Allures het volgende:
Het gekunstelde en de kritiek zit ook niet in dat je refereert aan het surfen maar aan het coole chick deel.
Waarom ben jij zo ontiegelijk slecht met kritiek? Je kiest niet voor niks een woord als 'chick'. Als je niet bezig bent met tof doen en mode woorden kies je dat woord niet. Ik vraag me echt af hoeveel vrouwen niet je met 10-0 achter zetten als je ze chick noemt.
Je houdt vooral jezelf iets voor met dit soort lappen tekst hoor
Je kunt het weinig constructief en zo noemen maar als JIJ wil dat het beter wordt, wat je volgend mij vrij duidelijk wil, kun je ook gewoon kritiek lezen en echt in overweging nemen ipv steeds als een bang katje in een hoekje gaan zitten krabben
Mja ik knap niet zo snel af op openingszinnen op tinder tenzij het ordinair of onbeschoft is. Maar ik zou op chick zeker niet afhaken. Noem genoeg vrouwen zelf ook chick. Altijd positief bedoeldquote:Op maandag 30 september 2019 16:10 schreef Allures het volgende:
[..]
maar daarom zou ik het dus niet doen. Het kan nogal snel mis gaan. En je kunt het echt heel makkelijk weg laten in zo'n zin.
Gewoon 'hey! Wat tof dat je surft! Dat zie je niet zo vaak' (en als je de vraag tip nog toe wil passen een vraag er bij) of als je grappig wil doen iets van 'maar misschien komt dat omdat ik in Enschede woon en we dus een gebrek aan zee hebben hier' of weet ik wat
Hoef je niemand chick te noemen, een woord dat bij veel vrouwen toch wel eenlos kan maken
Misschien dat een deel je dat woord vergeeft, een deel denkt 'Christus chick? Maar ok even kijken wat ie nog meer heeft' maar dan begin je wel op achterstand en ik garandeer je dat een deel echt denkt 'chick?! Next'
wat staat er in mijn eerste post dat geen constructieve feedback is? Het is je eigen reactie die ook de dynamiek bepaaldquote:Op maandag 30 september 2019 16:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik enorm slecht met kritiek ben? Ik heb niet zoveel met onconstructieve kritiek, dat laat ik ook blijken, denk dat onconstructieve kritiek een averechts effect heeft voor mensen die reageren in dit topic en dat vind ik slecht. Alle overige vormen van kritiek vind ik juist prettig.
Ehh, jij weet beter hoe ik denk dan ik zie ik, naja goed, als jij dat beter weet moet je niet vragen naar mijn beweegredenen toch?
Kan best dat je jezelf achter zet met het woord chick, denk dat je daar ook best gelijk in hebt dus ik zal dat woord vermijdenWaarschijnlijk komt het woord "chick" bij mij bovendrijven vanwege het woord "cool" maarehh, jij zult wel beter weten waarom ik denk dus dat hoef ik aan jou niet uit te leggen toch.
Hou je bange katjes gedoe toch voor je, wat heeft iemand daar aan als die om hulp/advies vraagt? Dat maakt ze toch alleen maar meer onzeker en heeft toch juist gewoon een negatief effect op wat ze willen bereiken?
Ik lees 1 constructieve tip: vermijd "chick" en geef je daar gelijk in, de rest van je post is gewoon een beetje bitchy en het destructief, als je het mij vraagt.
Ik ben gewoon open en eerlijk in mijn gedachtes, mag je mee doen wat je wilt.
Volgens mij kiezen jullie te snel de aanval? Of ben ik te gevoelig? Of zijn mensen die an sich reageren voor tips / advies an sich misschien gevoeliger en is het misschien beter als er vanuit de adviserende kant wat gevoeliger gereageerd wordt ook?quote:Op maandag 30 september 2019 16:04 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je schiet altijd erg snel in de verdediging wanneer mensen proberen feedback te geven.
Eerste impuls is denk ik gewoon erg goed meestal... Als een profiel dat niet opwekt is er al een mindere match in principe.... Maar als jullie tips hebben hoe je daar een tof enthousiast gesprek uit kunt halen be my guest, deel die leuke openingszinnenquote:Op maandag 30 september 2019 16:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Een openingszin verwachten en zelf niet verder komen dan "Hey".
Gewoon sturen wat je wil sturen zonder er al te veel over na te denken. De ene persoon vind het geweldig, voor een ander is het nooit goed genoeg.
Blijf gewoon je zelf. Serieus. Als je niet onbeschoft bent of ze gelijk bij wijze van grap beledigt ligt het toch niet aan jou als ze niet reageren?quote:Op maandag 30 september 2019 16:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eerste impuls is denk ik gewoon erg goed meestal... Als een profiel dat niet opwekt is er al een mindere match in principe.... Maar als jullie tips hebben hoe je daar een tof enthousiast gesprek uit kunt halen be my guest, deel die leuke openingszinnen
"coole dude" is ook zo een combinatie, het woord "cool" wekt gewoon die chick / dude op, verder zou ik die termen dus ook nooit gebruiken.quote:Op maandag 30 september 2019 16:10 schreef Allures het volgende:
[..]
maar daarom zou ik het dus niet doen. Het kan nogal snel mis gaan. En je kunt het echt heel makkelijk weg laten in zo'n zin.
Gewoon 'hey! Wat tof dat je surft! Dat zie je niet zo vaak' (en als je de vraag tip nog toe wil passen een vraag er bij) of als je grappig wil doen iets van 'maar misschien komt dat omdat ik in Enschede woon en we dus een gebrek aan zee hebben hier' of weet ik wat
Hoef je niemand chick te noemen, een woord dat bij veel vrouwen toch wel eenlos kan maken
Misschien dat een deel je dat woord vergeeft, een deel denkt 'Christus chick? Maar ok even kijken wat ie nog meer heeft' maar dan begin je wel op achterstand en ik garandeer je dat een deel echt denkt 'chick?! Next'
Jij gaat mannen toch ook geen dude noemen of zo...
Ik val je niet aan. Ik maak alleen een observatie.quote:Op maandag 30 september 2019 16:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens mij kiezen jullie te snel de aanval? Of ben ik te gevoelig? Of zijn mensen die an sich reageren voor tips / advies an sich misschien gevoeliger en is het misschien beter als er vanuit de adviserende kant wat gevoeliger gereageerd wordt ook?
Het is een grijs gebied, maar ik heb wel mijn mening ja over veel "feedback"
quote:Op maandag 30 september 2019 16:14 schreef Allures het volgende:
[..]
wat staat er in mijn eerste post dat geen constructieve feedback is? Het is je eigen reactie die ook de dynamiek bepaald
De lading vanwege woorden vallen mij negatief op, bedenk je nu dat iemand een beetje onzeker is omdat het niet soepel loopt en hier om tips komt vragen en hij/zij leest dit.quote:Ik zal wel weer een bitch zijn maar ik vind echt heel veel mis met die openingszinsowieso komt coole chick echt recht uit 2010 en is het super gekunselt
en ik heb persoonlijk echt een hekel aan van die vage invullingen over hoe je zou zijn op basis van een foto. Op 1 dag ben je zo veel tegenstrijdige karaktertrekken dat het belachelijk wordt. Laatst was ik echt iemand uit een dorp
Dus het is ook nog eens verre van origineel. Nou hoef je van mij echt niet origineel te zijn hoor. Beter niet als het anders zo'n hit en mis wordt.
Als je gaat proberen er uit te springen moet je ook zeker weten dat je dat doet, anders word het suf
Vind mezelf niet ik reageer niet in de verdediging ik deel nu gewoon op een nuchtere manier mijn kijk op zaken.quote:Op maandag 30 september 2019 16:22 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik val je niet aan. Ik maak alleen een observatie.
sorry er staat ook een keer of 100 dat dat mijn mening is. Als je dan gaat vallen over dat de woorden te hard zijn (verre van origineel daar val je zelfs over?quote:Op maandag 30 september 2019 16:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
De lading vanwege woorden vallen mij negatief op, bedenk je nu dat iemand een beetje onzeker is omdat het niet soepel loopt en hier om tips komt vragen en hij/zij leest dit.
Het enige constructieve onderdeel uit deze post is: "zeg geen chick" dat kan allemaal een stukje bemoedigender gebracht worden denk ik.
Uiteindelijk is zelf goed in je vel zitten en lol erin hebben de échte motor voor een leuk gesprek. Naar mijn idee.
Mooie oorlellen heb jij!quote:Op maandag 30 september 2019 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Blijf gewoon je zelf. Serieus. Als je niet onbeschoft bent of ze gelijk bij wijze van grap beledigt ligt het toch niet aan jou als ze niet reageren?
Ja dat is dan jouw mening dat het internet dan niet jouw plekje is.quote:Op maandag 30 september 2019 16:29 schreef Allures het volgende:
[..]
sorry er staat ook een keer of 100 dat dat mijn mening is. Als je dan gaat vallen over dat de woorden te hard zijn is het internet misschien sowieso niet de plek voor je en ja dan ben je misschien echt gewoon wat te soft
Er staan daar wat mij betreft echt geen heel erge dingen en wel meer constructieve dingen als je niet zo blijft hangen in het jammeren. Zoals: als je dit niet kunt probeer het dan ook niet. Super constructieve tip
slachtoffers nog welquote:Op maandag 30 september 2019 16:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja dat is dan jouw mening dat het internet dan niet jouw plekje is.
Ik vind het een beetje asociaal eigenlijk dat mensen die om hulp vragen zo gedemotiveerd worden in een topic als dit. Zit ook een male bias in want bij vrouwen reageren we altijd een stuk liever. Ja zo rolt de wereld, dat ga je niet veranderen, ik ben mij daar alleen wél bewust van en kies ervoor om dat op een positieve / empowering manier te benaderen. Jij vindt het echter gewoon lekker om een beetje hard te reageren maar denk dat je daar meer slachtoffers mee maakt dan dat je ze helpt.
Je moet niet vergeten dat het hier online ook wel erg makkelijk is om 'advies' te gevenquote:Op maandag 30 september 2019 16:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja dat is dan jouw mening dat het internet dan niet jouw plekje is.
Ik vind het een beetje asociaal eigenlijk dat mensen die om hulp vragen zo gedemotiveerd worden in een topic als dit. Zit ook een male bias in want bij vrouwen reageren we altijd een stuk liever. Ja zo rolt de wereld, dat ga je niet veranderen, ik ben mij daar alleen wél bewust van en kies ervoor om dat op een positieve / empowering manier te benaderen. Jij vindt het echter gewoon lekker om een beetje hard te reageren maar denk dat je daar meer slachtoffers mee maakt dan dat je ze helpt.
Naja 50% zal daar niet op reageren denk ik...quote:Op maandag 30 september 2019 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Nou hier zou ik dus serieus om kunnen lachen.
Wil je nu ontkennen dat je een bitch bent?quote:Op maandag 30 september 2019 16:34 schreef Allures het volgende:
[..]
slachtoffers nog wel
Ik heb je trouwens nog nooit om hulp zien vragen. Alleen zien katten. En je bent zooo lief. Tel eens hoe vaak jij mij bitch noemt?
Dit topic is om ervaringen uit te wisselen. Niet om anderen te dwingen jou te helpen en zeker niet om ze te dwingen op dat te doen op alleen een manier die jij prettig vind. Als ik je uit zou schelden ok, Maar voor alsnog ben jij de enige die scheldwoorden gebruikt hoor
Hopelijk zie je zelf de belachelijkheid hier van
1200... tja, dan moet je er toch weer uit zien te springen als man. Dan kom je weer terug op de discussie met pakkende, gevatte vragen, openingszinnen. Cirkel is rond, gras is groenquote:Op maandag 30 september 2019 16:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naja 50% zal daar niet op reageren denk ik...
2e berichtje na een dag of 4 zou nog kunnen werken maar dan moet je wel weer met een vraag komen.
Heb nu ook een meisje op whatsapp die pas na 3 berichten op Tinder vanuit mij reageerde, ging een week overheen ofzo.
Deelde over whatsapp dat ze 1200 matches had ofzo in 3 weken tijd ook, dus ook logisch dat er niet op alles gereageerd wordt door de knappe vrouwen.....
volgens deze redenering mag ik jou ook allerlei namen noemen die ik jou vindquote:Op maandag 30 september 2019 16:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wil je nu ontkennen dat je een bitch bent?
Wie kan er nu slecht tegen kritiek eigenlijk? Kun je je echt geen voorstelling maken van wat ik zeg? Je hoeft het niet in het extreme te trekken hè, ik heb zo mijn overtuiging dat het negatieve niet constructief is voor de mensen die om hulp vragen en dat die overtuiging draag ik gewoon uit. Mag jij mee doen wat je wilt verder.
Ik ben wel echt van mening dat je die cijfers een beetje los moet laten. Gewoon proberen, proberen, proberen en nog eens proberen.quote:Op maandag 30 september 2019 16:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
De lading vanwege woorden vallen mij negatief op, bedenk je nu dat iemand een beetje onzeker is omdat het niet soepel loopt en hier om tips komt vragen en hij/zij leest dit.
Het enige constructieve onderdeel uit deze post is: "zeg geen chick" dat kan allemaal een stukje bemoedigender gebracht worden denk ik.
Uiteindelijk is zelf goed in je vel zitten en lol erin hebben de échte motor voor een leuk gesprek. Naar mijn idee, maar zelfs dan moet je niet al te veel verwachten van Tinder. 1/65 een date (met mogelijkheid tot 3 denk ik nu) lijkt me matig, maar als het bij 1/20 lukt dan lijkt mij niet meer of minder dan reeel.
Ik ben van de graag of niet methode. Vind mijn matige openingszin dus niet "te matig" zogezegd, weet wel dat de response rate beter kan bij een betere openingszin, maar het blijft een beetje.... Hoeveel zin in moeite heeft de tegenpartij uberhaupt? Vrij veel vrij weinig op Tinder dus ja, volgens mij moet je daar gewoon losjes mee om gaan.quote:Op maandag 30 september 2019 16:38 schreef zoem het volgende:
[..]
1200... tja, dan moet je er toch weer uit zien te springen als man. Dan kom je weer terug op de discussie met pakkende, gevatte vragen, openingszinnen. Cirkel is rond, gras is groen
Okay maar zonder aanleiding op het profiel, heb je goede voorbeelden?quote:Op maandag 30 september 2019 16:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ben wel echt van mening dat je die cijfers een beetje los moet laten. Gewoon proberen, proberen, proberen en nog eens proberen.
En coole chick zou ik niet snel gebruiken.Ga gewoon voor een leuke open vraag, dan heb je de meeste kans.
Jahoor mag je wel, geef je alleen als tip als je mensen wilt helpen (het is een vrij land hoor) dat je wat minder hard op mensen reageert.quote:Op maandag 30 september 2019 16:41 schreef Allures het volgende:
volgens deze redenering mag ik jou ook allerlei namen noemen die ik jou vind
Echt, kijk even naar jezelf
Gewoon een simpele vraag. Als iemand bijvoorbeeld in Groningen woont: Heb je aan de ... in Groningen gestudeerd?quote:Op maandag 30 september 2019 16:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Okay maar zonder aanleiding op het profiel, heb je goede voorbeelden?
Joah dan vind ik Allures voorbeeld beter, beetje een grappige comment ervan makenquote:Op maandag 30 september 2019 16:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Gewoon een simpele vraag. Als iemand bijvoorbeeld in Groningen woont: Heb je aan de ... in Groningen gestudeerd?
Ik probeer een gesprek meestal te openen door iets van het profiel of foto te gebruiken, dus heb geen standaard openingszin. Inmiddels zijn er genoeg sites met 1001 openingszinnen, maar ik vind ze te gekunsteld, gewaagd, gedurfd.quote:Op maandag 30 september 2019 16:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben van de graag of niet methode. Vind mijn matige openingszin dus niet "te matig" zogezegd, weet wel dat de response rate beter kan bij een betere openingszin, maar het blijft een beetje.... Hoeveel zin in moeite heeft de tegenpartij uberhaupt? Vrij veel vrij weinig op Tinder dus ja, volgens mij moet je daar gewoon losjes mee om gaan.
Voor mn gevoel niet bijzonder opvallend als opener, maar misschien door de simpelheid gewoon degelijk genoeg om een gesprek te starten. Ik denk dat je er ook niet te overdreven veel moeite in moet steken. Het moet wel leuk blijven en niet te obsessief zeg maar.quote:Op maandag 30 september 2019 16:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Gewoon een simpele vraag. Als iemand bijvoorbeeld in Groningen woont: Heb je aan de ... in Groningen gestudeerd?
ja maar daar is je aanname dus ook nogal verkeerd. Ik post hier omdat ik me verveel, of geen zin heb om te werken. Voor mijn eigen vermaak. Niet omdat ik hoop dat jij er zo mee geholpen mee bentquote:Op maandag 30 september 2019 16:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jahoor mag je wel, geef je alleen als tip als je mensen wilt helpen (het is een vrij land hoor) dat je wat minder hard op mensen reageert.
Je mag hier ook posten om lekker te bitchen ja, wees welkom, ik heb mijn mening daarover al gedeeldquote:Op maandag 30 september 2019 16:52 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar daar is je aanname dus ook nogal verkeerd. Ik post hier omdat ik me verveel, of geen zin heb om te werken. Voor mijn eigen vermaak. Niet omdat ik hoop dat jij er zo mee geholpen mee bent
Nogmaals dit is een ervaringen uitwissel topic. Niet een 'help mij' topic
Dat jij het zo wil gebruiken moet je zelf maar weten
Is ook niet opvallend maar wel een vraag waar juist door de simpelheid wel vaak op geantwoord wordt.quote:Op maandag 30 september 2019 16:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Voor mn gevoel niet bijzonder opvallend als opener, maar misschien door de simpelheid gewoon degelijk genoeg om een gesprek te starten. Ik denk dat je er ook niet te overdreven veel moeite in moet steken. Het moet wel leuk blijven en niet te obsessief zeg maar.
Eens, je kunt het beter simpel houden.quote:Op maandag 30 september 2019 16:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik probeer een gesprek meestal te openen door iets van het profiel of foto te gebruiken, dus heb geen standaard openingszin. Inmiddels zijn er genoeg sites met 1001 openingszinnen, maar ik vind ze te gekunsteld, gewaagd, gedurfd.
Dan nog kan het wel iets empathischer hoor. De zuurheid en negativiteit spat van je posts af.quote:Op maandag 30 september 2019 16:52 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar daar is je aanname dus ook nogal verkeerd. Ik post hier omdat ik me verveel, of geen zin heb om te werken. Voor mijn eigen vermaak. Niet omdat ik hoop dat jij er zo mee geholpen mee bent
Nogmaals dit is een ervaringen uitwissel topic. Niet een 'help mij' topic
Dat jij het zo wil gebruiken moet je zelf maar weten
zoek maar terug. Ik zeg regelmatig wat liefs of geef een compliment. Alleen bepaalde mensen zijn daar nooit de ontvanger van dus onthouden dat dan niet. Daar kan ik ook niks aan doen. Ik ga ze niet rondstrooien als pepernoten om dat je ego het nodig heeft. Daar bel je je moeder maar voorquote:Op maandag 30 september 2019 16:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dan nog kan het wel iets empathischer hoor. De zuurheid en negativiteit spat van je posts af.
Tuurlijk hoef je niet tegen iedereen te zeggen hoe lief en goed ze het doen, maar met wat vriendelijke woorden op z'n tijd is niets mis.
Ik snap wel dat incels een ding zijn. Als je niet eens wat opbouwende kritiek kunt handelen en verwacht dat alles je maar gespoonfed word, dan kies je er ook wel een beetje voor...quote:Op maandag 30 september 2019 16:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dan nog kan het wel iets empathischer hoor. De zuurheid en negativiteit spat van je posts af.
Tuurlijk hoef je niet tegen iedereen te zeggen hoe lief en goed ze het doen, maar met wat vriendelijke woorden op z'n tijd is niets mis.
Wat is gespoonfed?quote:Op maandag 30 september 2019 17:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik snap wel dat incels een ding zijn. Als je niet eens wat opbouwende kritiek kunt handelen en verwacht dat alles je maar gespoonfed word, dan kies je er ook wel een beetje voor...
Persoonlijk komt het op mij niet zo over, maar goed.quote:Op maandag 30 september 2019 16:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vind mezelf niet ik reageer niet in de verdediging ik deel nu gewoon op een nuchtere manier mijn kijk op zaken.
Dat hoeft ook allemaal niet maar je ziet aan de posts dat die jongen zich kut voelt.quote:Op maandag 30 september 2019 17:13 schreef Allures het volgende:
[..]
zoek maar terug. Ik zeg regelmatig wat liefs of geef een compliment. Alleen bepaalde mensen zijn daar nooit de ontvanger van dus onthouden dat dan niet. Daar kan ik ook niks aan doen. Ik ga ze niet rondstrooien als pepernoten om dat je ego het nodig heeft. Daar bel je je moeder maar voor
Tuurlijk kan hij sommige dingen beter aanpakken en hij is hij teveel met statistieken etc. bezig maar de toon van Allures vind ik ook echt consequent zuur.quote:Op maandag 30 september 2019 17:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik snap wel dat incels een ding zijn. Als je niet eens wat opbouwende kritiek kunt handelen en verwacht dat alles je maar gespoonfed word, dan kies je er ook wel een beetje voor...
Probeer het gewoon eens. Je staat al weer veel te lang droog.quote:Op maandag 30 september 2019 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik had net wel een leuke match. Maar goed hij zocht alleen een scharrel. Dus we hebben elkaar succes gewenst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oneens, prima om in statistieken te redeneren want de statistieken zijn gewoon een beetje matig, dusseh... Kwantiteit is alles.quote:Op maandag 30 september 2019 17:16 schreef Solid-Snake het volgende:
En probeer gewoon niet meer in statistieken en wat te denken. Want zo werkt het gewoon niet.
quote:Op maandag 30 september 2019 17:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Probeer het gewoon eens. Je staat al weer veel te lang droog.HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel een leuke jongen ja maar nopes
![]()
Hoezo niet? Toch handig om te weten of je het zelfde zoekt?quote:Op maandag 30 september 2019 17:28 schreef ludovico het volgende:
Ik zou nooit zeggen dat ik op zoek ben naar een scharrel.
Er zijn best vrouwen die het wat vinden om er niet gelijk een relatie van te maken of evt geen relatie van te maken. Maar er alsnog op afknappen als het "alleen voor de seks" is.quote:Op maandag 30 september 2019 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Toch handig om te weten of je het zelfde zoekt?
Kan ik me zeker in vinden.quote:Op maandag 30 september 2019 17:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er zijn best vrouwen die het wat vinden om er niet gelijk een relatie van te maken of evt geen relatie van te maken. Maar er alsnog op afknappen als het "alleen voor de seks" is.
Dusseh... Vandaar.
Of die vanuit de potentie tot meer eerst daten en als de seks en omgang leuk is dat persoon wel aanhouden voor regelmatige seks.
Volgens mij verhoog je je kansen niet echt als je als man zegt alleen te willen scharrelen...
Eens. Eerlijkheid mag dan wel het langst duren, maar als man dat zeggen verkleint je kans op een date behoorlijk.quote:Op maandag 30 september 2019 17:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er zijn best vrouwen die het wat vinden om er niet gelijk een relatie van te maken of evt geen relatie van te maken. Maar er alsnog op afknappen als het "alleen voor de seks" is.
Dusseh... Vandaar.
Of die vanuit de potentie tot meer eerst daten en als de seks en omgang leuk is dat persoon wel aanhouden voor regelmatige seks.
Volgens mij verhoog je je kansen niet echt als je als man zegt alleen te willen scharrelen...
Jij valt dan ook niet in de tussencategorie vrouwen die vaak al wel 10+ bedpartners heeft gehad maar nu weleens iets serieus wil.quote:Op maandag 30 september 2019 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het wel fijn als ik weet dat dat zijn enige intentie is en zich niet anders voordoet....
Hoezo schrikken? Hij vraagt of ik zin heb in fun? Een scharrel of trio. En ik zeg nee :pquote:Op maandag 30 september 2019 17:52 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij valt dan ook niet in de tussencategorie vrouwen die vaak al wel 10+ bedpartners heeft gehad maar nu weleens iets serieus wil.Die zijn vaak wel iets gewend en schrikken er niet zo snel van als het onverhoopt toch op seks uitdraait.
Die categorie is vrij groot op Tinder.
Je kan toch gewoon zien hoe het looptquote:Op maandag 30 september 2019 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo schrikken? Hij vraagt of ik zin heb in fun? Een scharrel of trio. En ik zeg nee :p
Dan zijn we er toch gelijk uit ipv elkaars tijd te verdoen?
Ja voor jou is dat heel duidelijk, voor andere vrouwen niet zo.quote:Op maandag 30 september 2019 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo schrikken? Hij vraagt of ik zin heb in fun? Een scharrel of trio. En ik zeg nee :p
Dan zijn we er toch gelijk uit ipv elkaars tijd te verdoen?
Waarom?quote:Op maandag 30 september 2019 17:56 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zien hoe het loopt
Het is toch leuk om nieuwe dingen te proberen. Waarom jezelf limiteren.quote:
quote:Op maandag 30 september 2019 17:59 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het is toch leuk om nieuwe dingen te proberen. Waarom jezelf limiteren.
Of ben je bang dat je een slechte reputatie krijgt?
Nee klopt. Ieder zijn ding toch.quote:Op maandag 30 september 2019 18:02 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje leven en los komen.
Ik zal jou echt nooit kunnen begrijpenquote:Op maandag 30 september 2019 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee klopt. Ieder zijn ding toch.
Omdat ik niet op een uitnodiging voor een trio inga van een gast van tinder?quote:Op maandag 30 september 2019 18:04 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik zal jou echt nooit kunnen begrijpen
De morele normen en waarden rondom seks zijn hier toch al heel vaak voorbij gekomen? De ene vrouw springt op elke piemel waar ze zin in heeft, de ander heeft er op z'n tijd niet zo'n bezwaar tegen en de volgende doet het liever alleen binnen de relatie.quote:Op maandag 30 september 2019 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik niet op een uitnodiging voor een trio inga van een gast van tinder?
Waarom zeg je dat tegen mij? Ik ben wel de gene die dat begrijpt hoorquote:Op maandag 30 september 2019 18:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
De morele normen en waarden rondom seks zijn hier toch al heel vaak voorbij gekomen? De ene vrouw springt op elke piemel waar ze zin in heeft, de ander heeft er op z'n tijd niet zo'n bezwaar tegen en de volgende doet het liever alleen binnen de relatie.
Allemaal prima maar juist voor die tussencategorie snap ik wel dat mannen zoiets niet snel zo concreet zullen aangeven.
Ik had ook vriendelijk bedankt en diegene succes gewenst.quote:Op maandag 30 september 2019 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het gaat over het algemene. Niet alleen deze trio.quote:Op maandag 30 september 2019 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De discussie draaide er om wat je als man zegt. (Waar je naar op zoek bent.)quote:Op maandag 30 september 2019 18:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat tegen mij? Ik ben wel de gene die dat begrijpt hoor
Ja wat s er nu discussiewaardig dan?quote:Op maandag 30 september 2019 18:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
De discussie draaide er om wat je als man zegt. (Waar je naar op zoek bent.)
quote:Op maandag 30 september 2019 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het wel fijn als ik weet dat dat zijn enige intentie is en zich niet anders voordoet....
Dit was de discussie. Jij vindt het fijn als een man gewoon direct zegt: Hoi, ik wil graag een neukmaatje.quote:Op maandag 30 september 2019 18:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wat s er nu discussiewaardig dan?
Met andere woorden; om je eigen kans op succes te verhogen net doen alsof dat niet je enige doel is?quote:Op maandag 30 september 2019 18:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
Dit was de discussie. Jij vindt het fijn als een man gewoon direct zegt: Hoi, ik wil graag een neukmaatje.
Dan heb jij duidelijkheid. Veel mannen zullen dat alleen nooit zo verwoorden omdat de meeste vrouwen afknappen op een directe seksvraag. (Terwijl vrouwen na een of meerdere dates vaak, zoals ik je nu ruimschoots heb uitgelegd, echt wel openstaan voor seks.)
Dat dit bij jou niet zo is, is helemaal prima.Maar dat was de discussie waar het over ging.
Dat is het vaak ook niet.quote:Op maandag 30 september 2019 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Met andere woorden; om je eigen kans op succes te verhogen net doen alsof dat niet je enige doel is?
Ja.quote:Op maandag 30 september 2019 18:35 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is het vaak ook niet.Maar een man zal sneller denken: Een lekker potje seks is altijd mooi meegenomen.
Wil jij het zelf eigenlijk pas binnen de relatie zelf?
Dat is nog geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 30 september 2019 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja.
Ik denk dat dat het vaak wel is. En dat kan ik nooit zo waarderen in mensen.
Staat toch een jaquote:Op maandag 30 september 2019 18:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is nog geen antwoord op mijn vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |