abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189193342
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

Nou hier zou ik dus serieus om kunnen lachen.
Naja 50% zal daar niet op reageren denk ik...
2e berichtje na een dag of 4 zou nog kunnen werken maar dan moet je wel weer met een vraag komen.

Heb nu ook een meisje op whatsapp die pas na 3 berichten op Tinder vanuit mij reageerde, ging een week overheen ofzo.

Deelde over whatsapp dat ze 1200 matches had ofzo in 3 weken tijd ook, dus ook logisch dat er niet op alles gereageerd wordt door de knappe vrouwen.....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189193347
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 16:34 schreef Allures het volgende:

[..]

slachtoffers nog wel :D

Ik heb je trouwens nog nooit om hulp zien vragen. Alleen zien katten. En je bent zooo lief. Tel eens hoe vaak jij mij bitch noemt?

Dit topic is om ervaringen uit te wisselen. Niet om anderen te dwingen jou te helpen en zeker niet om ze te dwingen op dat te doen op alleen een manier die jij prettig vind. Als ik je uit zou schelden ok, Maar voor alsnog ben jij de enige die scheldwoorden gebruikt hoor :D
Hopelijk zie je zelf de belachelijkheid hier van
Wil je nu ontkennen dat je een bitch bent?

Wie kan er nu slecht tegen kritiek eigenlijk? Kun je je echt geen voorstelling maken van wat ik zeg? Je hoeft het niet in het extreme te trekken hè, ik heb zo mijn overtuiging dat het negatieve niet constructief is voor de mensen die om hulp vragen en dat die overtuiging draag ik gewoon uit. Mag jij mee doen wat je wilt verder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189193360
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja 50% zal daar niet op reageren denk ik...
2e berichtje na een dag of 4 zou nog kunnen werken maar dan moet je wel weer met een vraag komen.

Heb nu ook een meisje op whatsapp die pas na 3 berichten op Tinder vanuit mij reageerde, ging een week overheen ofzo.

Deelde over whatsapp dat ze 1200 matches had ofzo in 3 weken tijd ook, dus ook logisch dat er niet op alles gereageerd wordt door de knappe vrouwen.....
1200... tja, dan moet je er toch weer uit zien te springen als man. Dan kom je weer terug op de discussie met pakkende, gevatte vragen, openingszinnen. Cirkel is rond, gras is groen :P
pi_189193414
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wil je nu ontkennen dat je een bitch bent?

Wie kan er nu slecht tegen kritiek eigenlijk? Kun je je echt geen voorstelling maken van wat ik zeg? Je hoeft het niet in het extreme te trekken hè, ik heb zo mijn overtuiging dat het negatieve niet constructief is voor de mensen die om hulp vragen en dat die overtuiging draag ik gewoon uit. Mag jij mee doen wat je wilt verder.
volgens deze redenering mag ik jou ook allerlei namen noemen die ik jou vind :')
Echt, kijk even naar jezelf

En nu hou ik er over op. Als jij een liever topic wil, begin dan even bij jezelf.
pi_189193423
Maar waarom zou je 1200 matches willen? Waarom swipe je dan nog door? Daar heb je toch niks meer aan?
pi_189193424
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

De lading vanwege woorden vallen mij negatief op, bedenk je nu dat iemand een beetje onzeker is omdat het niet soepel loopt en hier om tips komt vragen en hij/zij leest dit.

Het enige constructieve onderdeel uit deze post is: "zeg geen chick" dat kan allemaal een stukje bemoedigender gebracht worden denk ik.

Uiteindelijk is zelf goed in je vel zitten en lol erin hebben de échte motor voor een leuk gesprek. Naar mijn idee, maar zelfs dan moet je niet al te veel verwachten van Tinder. 1/65 een date (met mogelijkheid tot 3 denk ik nu) lijkt me matig, maar als het bij 1/20 lukt dan lijkt mij niet meer of minder dan reeel.
Ik ben wel echt van mening dat je die cijfers een beetje los moet laten. Gewoon proberen, proberen, proberen en nog eens proberen.

En coole chick zou ik niet snel gebruiken. ;) Ga gewoon voor een leuke open vraag, dan heb je de meeste kans.
pi_189193433
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:38 schreef zoem het volgende:

[..]

1200... tja, dan moet je er toch weer uit zien te springen als man. Dan kom je weer terug op de discussie met pakkende, gevatte vragen, openingszinnen. Cirkel is rond, gras is groen :P
Ik ben van de graag of niet methode. Vind mijn matige openingszin dus niet "te matig" zogezegd, weet wel dat de response rate beter kan bij een betere openingszin, maar het blijft een beetje.... Hoeveel zin in moeite heeft de tegenpartij uberhaupt? Vrij veel vrij weinig op Tinder dus ja, volgens mij moet je daar gewoon losjes mee om gaan.
pi_189193441
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ben wel echt van mening dat je die cijfers een beetje los moet laten. Gewoon proberen, proberen, proberen en nog eens proberen.

En coole chick zou ik niet snel gebruiken. ;) Ga gewoon voor een leuke open vraag, dan heb je de meeste kans.
Okay maar zonder aanleiding op het profiel, heb je goede voorbeelden?
pi_189193463
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:41 schreef Allures het volgende:
volgens deze redenering mag ik jou ook allerlei namen noemen die ik jou vind
Echt, kijk even naar jezelf

Jahoor mag je wel, geef je alleen als tip als je mensen wilt helpen (het is een vrij land hoor) dat je wat minder hard op mensen reageert.
pi_189193490
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Okay maar zonder aanleiding op het profiel, heb je goede voorbeelden?
Gewoon een simpele vraag. Als iemand bijvoorbeeld in Groningen woont: Heb je aan de ... in Groningen gestudeerd?
pi_189193522
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Gewoon een simpele vraag. Als iemand bijvoorbeeld in Groningen woont: Heb je aan de ... in Groningen gestudeerd?
Joah dan vind ik Allures voorbeeld beter, beetje een grappige comment ervan maken :)

Maar je hebt niet altijd die inspiratie / creativiteit.
pi_189193526
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben van de graag of niet methode. Vind mijn matige openingszin dus niet "te matig" zogezegd, weet wel dat de response rate beter kan bij een betere openingszin, maar het blijft een beetje.... Hoeveel zin in moeite heeft de tegenpartij uberhaupt? Vrij veel vrij weinig op Tinder dus ja, volgens mij moet je daar gewoon losjes mee om gaan.
Ik probeer een gesprek meestal te openen door iets van het profiel of foto te gebruiken, dus heb geen standaard openingszin. Inmiddels zijn er genoeg sites met 1001 openingszinnen, maar ik vind ze te gekunsteld, gewaagd, gedurfd.
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Voor mn gevoel niet bijzonder opvallend als opener, maar misschien door de simpelheid gewoon degelijk genoeg om een gesprek te starten. Ik denk dat je er ook niet te overdreven veel moeite in moet steken. Het moet wel leuk blijven en niet te obsessief zeg maar.
pi_189193574
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jahoor mag je wel, geef je alleen als tip als je mensen wilt helpen (het is een vrij land hoor) dat je wat minder hard op mensen reageert.
ja maar daar is je aanname dus ook nogal verkeerd. Ik post hier omdat ik me verveel, of geen zin heb om te werken. Voor mijn eigen vermaak. Niet omdat ik hoop dat jij er zo mee geholpen mee bent

Nogmaals dit is een ervaringen uitwissel topic. Niet een 'help mij' topic
Dat jij het zo wil gebruiken moet je zelf maar weten
pi_189193606
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:52 schreef Allures het volgende:

[..]

ja maar daar is je aanname dus ook nogal verkeerd. Ik post hier omdat ik me verveel, of geen zin heb om te werken. Voor mijn eigen vermaak. Niet omdat ik hoop dat jij er zo mee geholpen mee bent

Je mag hier ook posten om lekker te bitchen ja, wees welkom, ik heb mijn mening daarover al gedeeld ;) Ieder zijn overtuigingen.
pi_189193620
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:48 schreef zoem het volgende:

[..]

Voor mn gevoel niet bijzonder opvallend als opener, maar misschien door de simpelheid gewoon degelijk genoeg om een gesprek te starten. Ik denk dat je er ook niet te overdreven veel moeite in moet steken. Het moet wel leuk blijven en niet te obsessief zeg maar.
Is ook niet opvallend maar wel een vraag waar juist door de simpelheid wel vaak op geantwoord wordt.

(Is mijn ervaring.)
pi_189193630
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:48 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik probeer een gesprek meestal te openen door iets van het profiel of foto te gebruiken, dus heb geen standaard openingszin. Inmiddels zijn er genoeg sites met 1001 openingszinnen, maar ik vind ze te gekunsteld, gewaagd, gedurfd.
Eens, je kunt het beter simpel houden.
pi_189193666
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:52 schreef Allures het volgende:

[..]

Dan nog kan het wel iets empathischer hoor. De zuurheid en negativiteit spat van je posts af.

Tuurlijk hoef je niet tegen iedereen te zeggen hoe lief en goed ze het doen, maar met wat vriendelijke woorden op z'n tijd is niets mis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 16:58:30 ]
pi_189193858
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 16:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan nog kan het wel iets empathischer hoor. De zuurheid en negativiteit spat van je posts af.

Tuurlijk hoef je niet tegen iedereen te zeggen hoe lief en goed ze het doen, maar met wat vriendelijke woorden op z'n tijd is niets mis.
zoek maar terug. Ik zeg regelmatig wat liefs of geef een compliment. Alleen bepaalde mensen zijn daar nooit de ontvanger van dus onthouden dat dan niet. Daar kan ik ook niks aan doen. Ik ga ze niet rondstrooien als pepernoten om dat je ego het nodig heeft. Daar bel je je moeder maar voor
pi_189193874
Deze discussie gaat nergens over.
  maandag 30 september 2019 @ 17:14:46 #120
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189193879
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 16:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik snap wel dat incels een ding zijn. Als je niet eens wat opbouwende kritiek kunt handelen en verwacht dat alles je maar gespoonfed word, dan kies je er ook wel een beetje voor...
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189193887
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:14 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik snap wel dat incels een ding zijn. Als je niet eens wat opbouwende kritiek kunt handelen en verwacht dat alles je maar gespoonfed word, dan kies je er ook wel een beetje voor...
Wat is gespoonfed?
pi_189193902
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vind mezelf niet ik reageer niet in de verdediging ik deel nu gewoon op een nuchtere manier mijn kijk op zaken.
Persoonlijk komt het op mij niet zo over, maar goed.

Ik denk dat het vooral helpt als je het daten allemaal niet te serieus neemt. Probeer gewoon verschillende dingen uit en zie wat er van komt.

En probeer gewoon niet meer in statistieken en wat te denken. Want zo werkt het gewoon niet.
pi_189193955
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:13 schreef Allures het volgende:

[..]

zoek maar terug. Ik zeg regelmatig wat liefs of geef een compliment. Alleen bepaalde mensen zijn daar nooit de ontvanger van dus onthouden dat dan niet. Daar kan ik ook niks aan doen. Ik ga ze niet rondstrooien als pepernoten om dat je ego het nodig heeft. Daar bel je je moeder maar voor
Dat hoeft ook allemaal niet maar je ziet aan de posts dat die jongen zich kut voelt.
pi_189193964
Ik had net wel een leuke match. Maar goed hij zocht alleen een scharrel. Dus we hebben elkaar succes gewenst :P
pi_189193985
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat is gespoonfed?
Dat je alles maar aangereikt krijgt, zonder er zelf enige moeite voor te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')