SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen Italiaantje
Karma na vrijdag
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik weet eigenlijk niet zoveel van die gozer
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
hahahahahahahahahaOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Terpstra!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Welke sport nu?quote:Op zondag 29 september 2019 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is het definitieve einde van het tijdperk wielrennen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Een WK gediskwalificeerd en een 20ste plek bij de elite. Wat een kutwk voor de NLse mannenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit was geen wielrennen maar het WK Waterfietsenquote:Op zondag 29 september 2019 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is het definitieve einde van het tijdperk wielrennen.pindazakje![]()
Meest bizarre winnaar sinds Brochard ofzo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die zijn wel iets meer van deze omstandigheden gewoon ?quote:Op zondag 29 september 2019 17:02 schreef Aguero het volgende:
Valgren en Fuglsang ook top-15, wat hebben die Deentjes gegeten?Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
Ja, zo krachtig was die sprint niet.quote:Op zondag 29 september 2019 17:03 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Gewoon leeg, net als Mathieu.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Lol.quote:
Eerder vandaag dacht ik nog aan hem. Heb nog even zijn biootje gelezen.
Maar Pedersen is nog erg jong. Vlaanderen 2018 was al erg indrukwekkend. Misschien geeft dit hem moed.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Pedersen zou waarschijnlijk sowieso wel gewonnen hebben ja, maar op ruim 200 meter gaan in een sprint licht bergop vind ik wel ver.quote:Op zondag 29 september 2019 17:03 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Gewoon leeg, net als Mathieu.![]()
Gewoon een supergetalenteerde renner voor dit soort koersen ook natuurlijk.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Scorebordjournalistiekquote:Op zondag 29 september 2019 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een WK gediskwalificeerd en een 20ste plek bij de elite. Wat een kutwk voor de NLse mannen![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Nou, tot zover het WK, op naar volgend jaar
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Voor de Belgen niet zo gek veel beterquote:Op zondag 29 september 2019 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een WK gediskwalificeerd en een 20ste plek bij de elite. Wat een kutwk voor de NLse mannenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Volgend jaar weer een kans voor MvdP?quote:Op zondag 29 september 2019 17:05 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tot zover het WK, op naar volgend jaarpindazakje![]()
Volgend jaar bouwen we onze selectie om Raymond van Barneveld.quote:Op zondag 29 september 2019 17:04 schreef Aguero het volgende:
In dit weer kwamen die extra kilo's natuurlijk wel van pas.![]()
Julli hebben nog goud bij de vrouwenquote:Op zondag 29 september 2019 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een WK gediskwalificeerd en een 20ste plek bij de elite. Wat een kutwk voor de NLse mannenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Als het niet had geregend zeker wel.quote:Op zondag 29 september 2019 17:05 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd of VdP überhaupt zou hebben gewonnen van Pedersen.pindazakje![]()
Is dan met 'pensioen' (lol).quote:Op zondag 29 september 2019 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgend jaar bouwen we onze selectie om Raymond van Barneveld.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dat WK is veel te zwaar voor Mathieu.quote:Op zondag 29 september 2019 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een kans voor MvdP?![]()
R.Ev 2e contre la montrequote:Op zondag 29 september 2019 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Julli hebben nog goud bij de vrouwenIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Krek terwijl de wereldkampioen wordt geïnterviewd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Als je zo'n zwaar WK wint, dan ben je gewoon goed. Ik gun hem een mooi jaar in de regenboogtrui. Van een oude heer (Valverde) naar een jong gassie.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Respectloosquote:Op zondag 29 september 2019 17:07 schreef Szura het volgende:
Krek terwijl de wereldkampioen wordt geïnterviewd![]()
Hopelijk is Tom dan weer in vormquote:Op zondag 29 september 2019 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat WK is veel te zwaar voor Mathieu.![]()
2de in de tijdrit ?quote:Op zondag 29 september 2019 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor de Belgen niet zo gek veel beterFrank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
Geen idee, Zwitserland lees ik nu, zal wel voor de klimmers worden danquote:Op zondag 29 september 2019 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat WK is veel te zwaar voor Mathieu.pindazakje![]()
quote:Op zondag 29 september 2019 17:07 schreef Aguero het volgende:
Olympisch kampioen > wereldkampioen natuurlijk.![]()
![]()
NL heeft goud bij de vrouwen. In mijn ogen heeft NL beter gedaanquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die zijn na de Tour ook aan de ketonen gegaan lijkt me. John kan opeens ook weer fietsen, Stuyven vloog recentelijk.quote:Op zondag 29 september 2019 17:05 schreef Mykonos het volgende:
Een renner van Trek die het WK wint, schiet mij maar lek.![]()
Ze konden eerst passief rijden natuurlijk, daarna uitvallen van Gilbert en Evenepoel, vanaf dat moment geen moment een rol gespeeld.quote:Op zondag 29 september 2019 17:08 schreef Evertjan het volgende:
Team Belgie had ik ook wel meer van verwacht![]()
https://www.facebook.com/374416842673016/videos/413716429193559/
Nog een kilometer of 17 in Frankijk, ja!![]()
quote:quote:Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!![]()
Is die al aangekomen ?quote:Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
Morgen gaat de zon weer op.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Eden Hazard en Leroy Fer staan scherper dan Meds
Theo Jansen trouwens ookIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Theuns niet te vergeten.quote:Op zondag 29 september 2019 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zijn na de Tour ook aan de ketonen gegaan lijkt me. John kan opeens ook weer fietsen, Stuyven vloog recentelijk.![]()
nr 2 van RvV vorig jaarquote:Op zondag 29 september 2019 17:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie is dit Mads? Serieus nog nooit van gehoord![]()
Hoop dat zijn vader hem opvangtquote:Op zondag 29 september 2019 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zin heeft in Han Pijpekrul.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: