Leclerc voornamelijk de laatste tijd. Bottas snelste sectoren waren beter dan die van Hamilton. Dan kun je ook gewoon zeggen dat Hamilton sneller had moeten kwalificeren om Leclerc te pakken. Op racepace was de Mercedes een hardere band sneller.quote:Op zondag 29 september 2019 15:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ferrari is retesnel over 1 rondje, in de race ligt het wat dichter op elkaar.
Best slim hoor, ik zei gisteren al dat P3 de beste plek is om te starten hier vanwege de enorme slipstream.quote:Op zondag 29 september 2019 15:20 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, een tactiek om bij de start Vettel ervoor te laten voor een slipstream voor LeClerc? En daarna weer swappen? really?
Het is een beetje een dramaqueen, die Leclerc. Ook erg weinig zelfkritiek.quote:Op zondag 29 september 2019 15:20 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, een tactiek om bij de start Vettel ervoor te laten voor een slipstream voor LeClerc? En daarna weer swappen? really?
was toch wel bekend dat P1 hier niet echt voordelig is en Vettel maakte daar goed gebruik van en er schijnt zelfs iets over afgesproken te zijn maar vervolgens rijdt Vettel verder goed maar is het niet zo reëel om de pace van een auto in de vrije lucht te vergelijken met eentje die dat niet heeftquote:Op zondag 29 september 2019 15:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat Leclerc met het voordeel van p1 rijden Vettel niet achter zich kon houden.
vettel had een snelle outlap terwijl leclerc een trage inlap had.quote:Op zondag 29 september 2019 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe werd Leclerc gepiepeld in Singapore dan? Zijn pit was sneller!
Op zich is het wel een goed idee om de starts als team aan te pakken. Maar ja, om te swappen moet de achterste wel het tempo hebben, dat was het onverwachte.quote:Op zondag 29 september 2019 15:20 schreef Breekfast het volgende:
Wtf, een tactiek om bij de start Vettel ervoor te laten voor een slipstream voor LeClerc? En daarna weer swappen? really?
Typische Gen Z.quote:Op zondag 29 september 2019 15:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is een beetje een dramaqueen, die Leclerc. Ook erg weinig zelfkritiek.
Waar op de baan zat Verstappen dan?quote:Op zondag 29 september 2019 15:21 schreef Tinos85 het volgende:
RBR wel gefaald met strategie trouwens, ze hadden Verstappen gelijk naar binnen kunnen halen met de VSC in plaats van een ronde later.
Max was net voorbij de pitstraat dus ze moesten wel een ronde doorrijden.quote:Op zondag 29 september 2019 15:21 schreef Tinos85 het volgende:
RBR wel gefaald met strategie trouwens, ze hadden Verstappen gelijk naar binnen kunnen halen met de VSC in plaats van een ronde later.
Precies. Maar zoals Vettel ook zei, die had 'ie dan toch wel.quote:Op zondag 29 september 2019 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Best slim hoor, ik zei gisteren al dat P3 de beste plek is om te starten hier vanwege de enorme slipstream.
Ruim 4 seconden is gewoon een flink gat met een teamgenoot.quote:Op zondag 29 september 2019 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
was toch wel bekend dat P1 hier niet echt voordelig is en Vettel maakte daar goed gebruik van en er schijnt zelfs iets over afgesproken te zijn maar vervolgens rijdt Vettel verder goed maar is het niet zo reëel om de pace van een auto in de vrije lucht te vergelijken met eentje die dat niet heeft
Vind ik ook dubieus. Maar goed, het maakt op de lange termijn toch niets uit.quote:Op zondag 29 september 2019 15:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Precies. Maar zoals Vettel ook zei, die had 'ie dan toch wel.Dat is geen cadeautje die je terug moet geven.
Leclerc is ook een aantal keer genaaid (in vorige races) met een hele late stop terwijl hij de snellere was.quote:Op zondag 29 september 2019 15:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is wel weer typisch hoe ziggo het tegen Vettel weet te draaien terwijl die teamorders krijgt, genaaid wordt door zijn team met de pitstop terwijl hij veruit de snellere was.
Hij is ook nonchalant, het boeit hem gewoon niet wat er vandaag is gebeurd. P5 is totaal niet interessant. Ik kan me niet voorstellen dat hij nog zo'n jaar wilt doen. Je doet gewoon niet mee, simpel.quote:
daar ben ik het wel mee eens hoor al is Leclerc qua racepace wel beter geworden gedurende het seizoen, hij was voorheen alleen sneller over 1 rondjequote:Op zondag 29 september 2019 15:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ruim 4 seconden is gewoon een flink gat met een teamgenoot.
Hoe dan ook: Vettel heeft dit seizoen meermaals laten zien dat hem afschrijven idioot is.
Ik denk wel dat hij snel klaar is met Ferrari als ze hem blijven piepelen. En terecht.
Ik dacht dat hij nog net voor pit entry zat?quote:Op zondag 29 september 2019 15:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max was net voorbij de pitstraat dus ze moesten wel een ronde doorrijden.
Werd hij ook niet. Al vindt hij zelf van wel. En Ferrari kennelijk ook, om mij onverklaarbare redenen. Leclerc gedraagt zich of hij is aangewezen als 1e rijder. En hij jankt te veel.quote:Op zondag 29 september 2019 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe werd Leclerc gepiepeld in Singapore dan? Zijn pit was sneller!
Nee. Hij heeft Spa gewonnen door Vettel op te offeren. In Singapore was hij zelf gewoon te traag terwijl Vettel supersnel rond de pitstop was. Daarna op 6 seconden gezet doordat Vettel zo soepel inhaalde.quote:Op zondag 29 september 2019 15:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Leclerc is ook een aantal keer genaaid (in vorige races) met een hele late stop terwijl hij de snellere was.
Nog zo’n jaar en hij tekent bij Mercedes.quote:Op zondag 29 september 2019 15:27 schreef Justevo het volgende:
[..]
Hij is ook nonchalant, het boeit hem gewoon niet wat er vandaag is gebeurd. P5 is totaal niet interessant. Ik kan me niet voorstellen dat hij nog zo'n jaar wilt doen. Je doet gewoon niet mee, simpel.
heel verstandigquote:Op zondag 29 september 2019 15:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nog zo’n jaar en hij tekent bij Mercedes.
Regie: jadijadija... blablabla... de mensen thuis weten 't wel.quote:
mwah, Mercedes zit aan het eind van hun tijdperkquote:Op zondag 29 september 2019 15:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nog zo’n jaar en hij tekent bij Mercedes.
Dat laat Hamilton nooit toe natuurlijk. En Mercedes ook niet, net zoals ze nu geen motoren leveren aan Red Bull.quote:Op zondag 29 september 2019 15:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nog zo’n jaar en hij tekent bij Mercedes.
Ja dat zou ook kunnen dat ze de stekker eruit trekken zodra Hamilton stopt en verder gaan als McLaren Mercedes. Ferrari naast Leclerc dan?quote:Op zondag 29 september 2019 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Mercedes zit aan het eind van hun tijdperk
Geen probleem.quote:
Hamilton stopt niet voordat hij 1 titel meer heeft dan Schumacher.quote:Op zondag 29 september 2019 15:34 schreef Breekfast het volgende:
Max gaat met Red Bull nooit kampioen worden. Wat vallen ze na de zomerstop weer tegen zeg. Hij moet hopen dat Lewis er na 2020 mee stopt en dat hij naar Mercedes kan gaan.
Vrees van niet.quote:Op zondag 29 september 2019 15:35 schreef shiznuts het volgende:
Ferrari is wel hét merk.
AMG Petronas is zo typisch Duits... zakelijk en saai.
Maar RBR is altijd het jonge hippe merk met een beetje lol geweest.Alleen de auto moet zo dominant zijn als de Vettel WK-jaren. Fingers crossed dat dat volgend jaar het geval is
Mooi, dan kan iedereen zien dat hij alles aan de suprematie van deze Mercedes te danken heeft.quote:Op zondag 29 september 2019 15:35 schreef Justevo het volgende:
[..]
Hamilton stopt niet voordat hij 1 titel meer heeft dan Schumacher.
Lando 4 2020-RBR Teammaat Max.quote:
Hebben nog steeds een top budget. Tis niet alsof ze dan ineens na P5 zouden donderen ofzoquote:Op zondag 29 september 2019 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Mercedes zit aan het eind van hun tijdperk
Ieder jaar weer hopen dat het volgend jaar beter wordt, wat weer niet gaat gebeurenquote:Op zondag 29 september 2019 15:35 schreef shiznuts het volgende:
Ferrari is wel hét merk.
AMG Petronas is zo typisch Duits... zakelijk en saai.
Maar RBR is altijd het jonge hippe merk met een beetje lol geweest.Alleen de auto moet zo dominant zijn als de Vettel WK-jaren. Fingers crossed dat dat volgend jaar het geval is, dan hoeft 'ie helemaal niet weg.
Nu is er iig de switch naar Honda... dat is een begin. Er was trouwens nog de vraag of Honda echt in de F1 zou blijven... weten we daar inmiddels al meer over?quote:Op zondag 29 september 2019 15:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ieder jaar weer hopen dat het volgend jaar beter wordt, wat weer niet gaat gebeuren
Ontwikkeling is dit jaar niet zo sterk nee. Of die van de rest sterkerquote:Op zondag 29 september 2019 15:34 schreef Breekfast het volgende:
Max gaat met Red Bull nooit kampioen worden. Wat vallen ze na de zomerstop weer tegen zeg. Hij moet hopen dat Lewis er na 2020 mee stopt en dat hij naar Mercedes kan gaan.
Nee, maar het kan zijn dat ze langzaam terug gaan vallen. Geen Lauda meer en Aldo Costa weg, gerommel in de fabriek in Brackley.quote:Op zondag 29 september 2019 15:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Hebben nog steeds een top budget. Tis niet alsof ze dan ineens na P5 zouden donderen ofzo
Bij Red Bull is het altijd "maar volgend jaar zitten we er echt bij hoor". Vooral Helmut Marko is altijd goed in verwachtingen wekken. En dan is het na de winterstop gewoon weer net niet en zijn ze het 3e team, rijdend in het niemandsland tussen Mercedes/Ferrari en het middenveld in. Volgend jaar wordt precies hetzelfde.quote:Op zondag 29 september 2019 15:35 schreef shiznuts het volgende:
Ferrari is wel hét merk.
AMG Petronas is zo typisch Duits... zakelijk en saai.
Maar RBR is altijd het jonge hippe merk met een beetje lol geweest.Alleen de auto moet zo dominant zijn als de Vettel WK-jaren. Fingers crossed dat dat volgend jaar het geval is, dan hoeft 'ie helemaal niet weg.
ik vrees meer voor Renaultquote:Op zondag 29 september 2019 15:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nu is er iig de switch naar Honda... dat is een begin. Er was trouwens nog de vraag of Honda echt in de F1 zou blijven... weten we daar inmiddels al meer over?
Mja ik heb meer vertrouwen in de ontwikkeling van de Honda dan die van Renault.quote:Op zondag 29 september 2019 15:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij Red Bull is het altijd "maar volgend jaar zitten we er echt bij hoor". Vooral Helmut Marko is altijd goed in verwachtingen wekken. En dan is het na de winterstop gewoon weer net niet en zijn ze het 3e team, rijdend in het niemandsland tussen Mercedes/Ferrari en het middenveld in. Volgend jaar wordt precies hetzelfde.
Alsof Lauda die auto sneller liet gaan. Er zitten daar 1000 man allemaal afgestudeerd op verschillende vakken. Lauda is echt niet de gene die daar verantwoordelijk voor is. Net zo min als Lewis dat is of dat Vettel dat is.quote:Op zondag 29 september 2019 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar het kan zijn dat ze langzaam terug gaan vallen. Geen Lauda meer en Aldo Costa weg, gerommel in de fabriek in Brackley.
True. But irl tho.quote:
Het is wel ironisch dat de Verstappen fanclub die altijd zo negatief is over Vettel denkt dat RBR een topteam is dankzij de prestaties van diezelfde Vettel.quote:Op zondag 29 september 2019 15:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij Red Bull is het altijd "maar volgend jaar zitten we er echt bij hoor". Vooral Helmut Marko is altijd goed in verwachtingen wekken. En dan is het na de winterstop gewoon weer net niet en zijn ze het 3e team, rijdend in het niemandsland tussen Mercedes/Ferrari en het middenveld in. Volgend jaar wordt precies hetzelfde.
Nee, maar Lauda was tegendraads en kon met de vuist op tafel slaan. Dat heb je in een team ook nodigquote:Op zondag 29 september 2019 15:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Alsof Lauda die auto sneller liet gaan. Er zitten daar 1000 man allemaal afgestudeerd op verschillende vakken. Lauda is echt niet de gene die daar verantwoordelijk voor is. Net zo min als Lewis dat is of dat Vettel dat is.
Ik ook wel. Met Renault was het helemaal een uitzichtloze situatie. In ieder geval is de betrouwbaarheid van Honda een stuk beter en is Honda zelf ook wat realistischer in het uitspreken van verwachtingen. Maar ze zullen toch nog een hele bak met geld moeten investeren wil je Mercedes en Ferrari in gaan halen wat betreft de ontwikkeling van de motor. Je ziet nu niet dat Honda dichterbij komt helaas.quote:Op zondag 29 september 2019 15:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Mja ik heb meer vertrouwen in de ontwikkeling van de Honda dan die van Renault.
Wat een gelul in de lucht dit.quote:Op zondag 29 september 2019 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar Lauda was tegendraads en kon met de vuist op tafel slaan. Dat heb je in een team ook nodig
Omdat de ommezwaai bij Ferrari in het chassis zat. Ze lagen al voor wat betreft de motor. Bij Red Bull is juist het chassis al de kracht en ligt de zwakte nog steeds bij de motor, en daar gaat de ontwikkeling natuurlijk veel minder snel dan wanneer je bijvoorbeeld een aanpassing doet aan de voorvleugel.quote:Op zondag 29 september 2019 15:50 schreef shiznuts het volgende:
Als Ferrari opeens zo'n ommezwaai kan maken... dan waarom RBR niet? Who knows. Only time.
Nog vaker is hij het schoothondje van Hamiltonquote:Op zondag 29 september 2019 15:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat een gelul in de lucht dit.
Toto slaat trouwens ook vaak met zn vuist op tafel.
Ja, als Bottas weer eens sneller is dan Hamilton. Ik weet niet precies wat Lauda's rol was, maar zodra ze beginnen te verliezen beginnen dat soort dingen te wegen op de organisatie. 'We werken hier ons uit de naad voor die auto maar moeten het met Bottas doen om Hamilton beter te laten lijken, terwijl die ook aardig labiel is wanneer hij het niet in schoot geworpen krijgt en ons de schuld geeft'.quote:Op zondag 29 september 2019 15:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat een gelul in de lucht dit.
Toto slaat trouwens ook vaak met zn vuist op tafel.
Dat is gewoon niet waar, elke keer weer komen er grootste uitspraken over spec 2,3,4 en telkens weer blijkt er gewoon geen stap vooruit gezet te worden.quote:Op zondag 29 september 2019 15:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
en is Honda zelf ook wat realistischer in het uitspreken van verwachtingen.
Ik vind het zelf wel meevallen, maar het kan ook zijn dat het bij Renault meer opviel door die irritante Abiteboulquote:Op zondag 29 september 2019 16:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar, elke keer weer komen er grootste uitspraken over spec 2,3,4 en telkens weer blijkt er gewoon geen stap vooruit gezet te worden.
Misschien is het ook gewoon zo dat er onrealistische verwachtingen zijn over Max.quote:Op zondag 29 september 2019 16:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar, elke keer weer komen er grootste uitspraken over spec 2,3,4 en telkens weer blijkt er gewoon geen stap vooruit gezet te worden.
Dat zal, en na de drama met Renault komt Honda over als een frisse wind dus zet iedereen daar hoopvol op in.quote:Op zondag 29 september 2019 16:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien is het ook gewoon zo dat er onrealistische verwachtingen zijn over Max.
Dat RB nu Mercedes het vuur aan de schenen legt , daar waar Mercedes aan het begin van het seizoen nog ver weg was en waar RB vorig jaar bijna elke race wel een motorprobleem had vergeten we maar voor het gemak?quote:Op zondag 29 september 2019 16:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar, elke keer weer komen er grootste uitspraken over spec 2,3,4 en telkens weer blijkt er gewoon geen stap vooruit gezet te worden.
Je doet net alsof Bottas zo vaak sneller is dan Hamilton, maar dat valt allemaal reuze mee.quote:Op zondag 29 september 2019 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, als Bottas weer eens sneller is dan Hamilton. Ik weet niet precies wat Lauda's rol was, maar zodra ze beginnen te verliezen beginnen dat soort dingen te wegen op de organisatie. 'We werken hier ons uit de naad voor die auto maar moeten het met Bottas doen om Hamilton beter te laten lijken, terwijl die ook aardig labiel is wanneer hij het niet in schoot geworpen krijgt en ons de schuld geeft'.
Opletten. Ferrari scoort slecht in de speedtraps en Ferrari kan met DRS niet eens voorbij een Mercedes.quote:Op zondag 29 september 2019 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Dat Ferrari uit het niets zo oppermachtig is op de rechte einden verandert daar niks aan.
Toch de vaak voor een coureur die bij goed rijdersbeleid nooit in een topauto was gekomen.quote:Op zondag 29 september 2019 16:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Je doet net alsof Bottas zo vaak sneller is dan Hamilton, maar dat valt allemaal reuze mee.
Zeker wel, Ferrari is een labiel team. Maar daar waar Ferrari nog heel veel ruimte voor verbetering heeft, extreem veel zelfs, heeft Mercedes alle ruimte voor verslechtering.quote:Je vind niet dat ze bij Ferrari labiel overkomen? Er worden geen afspraken gevolgd, geen van beide coureurs duidelijk de nummer 1.
quote:Op zondag 29 september 2019 16:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Opletten. Ferrari scoort slecht in de speedtraps en Ferrari kan met DRS niet eens voorbij een Mercedes.
De wederopstanding van Ferrari is omdat ze sinds de update meer downforce kunnen zetten en dat levert meer op dan het kost, maar het kost ze wel veel rechte lijnsnelheid. Bovendien was Mercedes hier nog steeds sneller.
Op 15 seconden achterstand na een late SC? Ok.quote:Op zondag 29 september 2019 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat RB nu Mercedes het vuur aan de schenen legt
Lijkt feyenoord wel. Helemaal dat het ieder jaar toch weer keihard zal tegenvallen.quote:Op zondag 29 september 2019 15:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ieder jaar weer hopen dat het volgend jaar beter wordt, wat weer niet gaat gebeuren
Iedereen behalve Verstappen stond op de zachte band, de snelste band die dankzij een kutbeslissing ook nog gemakkelijk de halve race mee kon. Natuurlijk rijden ze dan weg in de ruim 30 ronden die volgden.quote:Op zondag 29 september 2019 16:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op 15 seconden achterstand na een late SC? Ok.
Dat is niet wat je zei tijdens die SC. Maar leuk geprobeerd hoorquote:Op zondag 29 september 2019 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen behalve Verstappen stond op de zachte band, de snelste band die dankzij een kutbeslissing ook nog gemakkelijk de halve race mee kon. Natuurlijk rijden ze dan weg in de ruim 30 ronden die volgden.
Toen zei ik hetzelfde 3x geciteerd zelfs.quote:Op zondag 29 september 2019 16:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is niet wat je zei tijdens die SC. Maar leuk geprobeerd hoor.
Behalve Albon, die werd op 25 seconden gereden op een zachtere bandquote:Op zondag 29 september 2019 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen behalve Verstappen stond op de zachte band, de snelste band die dankzij een kutbeslissing ook nog gemakkelijk de halve race mee kon. Natuurlijk rijden ze dan weg in de ruim 30 ronden die volgden.
Albon had er nog een paar voor hemquote:Op zondag 29 september 2019 16:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Behalve Albon, die werd op 25 seconden gereden op een zachtere band![]()
Kvyat heeft trouwens toch niet het risico genomen met z’n helm.
Ik ben geen HAM fan en ben het tot op bepaalde hoogte zeker met je eens, maar eerlijk gezegd zie ik hem of VET momenteel liever winnen dan LeDiva.quote:Op zondag 29 september 2019 17:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lil'Lewis is er weer een Hollywood scenario van aan het maken met zijn "we hebben nooit opgegeven!"
Like, hoe zou dat er überhaupt uitzien? Dat je wel opgeeft? Kom je dan vanaf P3 naar binnen onder het mom van laat maar zitten?
Ik word zo moe van die man. Onbegrijpelijk dat zo'n onuitstaanbare kwal fans heeft. Dan heb ik het nog geeneens over zijn Tommy Hilfiger reclames en spuuglelijke zonnebrilletje. Hopelijk gaat Ferrari domineren.
Nee hoor, je zei dat Verstappen Leclerc nog ging aanvallen.quote:Op zondag 29 september 2019 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen zei ik hetzelfde 3x geciteerd zelfs.
Je sarcasmeradar is stuk. Mijn trollmeter niet.quote:Op zondag 29 september 2019 17:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, je zei dat Verstappen Leclerc nog ging aanvallen.
Achteraf sarcasme claimen. Leukquote:Op zondag 29 september 2019 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je sarcasmeradar is stuk. Mijn trollmeter niet.
Ik denk dat Mexico ook tegen gaat vallen omdat ze niet meer met Renault motoren rijden.quote:Op zondag 29 september 2019 17:44 schreef Tinos85 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)ekend-in-japan-.html
Verstappen realistischer dan Helmut Marko.
Eensquote:Op zondag 29 september 2019 17:16 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik ben geen HAM fan en ben het tot op bepaalde hoogte zeker met je eens, maar eerlijk gezegd zie ik hem of VET momenteel liever winnen dan LeDiva.
GrosjeanGodquote:
Ik vond van niet.quote:Op zondag 29 september 2019 17:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het interview met Daniel Ricciardo heb ik gemist. dat zou in de race-uitzending van Ziggo zitten.
was dit interview het kijken waard?
Dit dus precies. Die Leclerc heeft zich wel echt laten kennen afgelopen race met z'n gejank. Mooi dat hij vandaag z'n karma kreeg van Mercedes. Wel echt jammer voor Vettel vandaag, die was bloedsnel. Stond ondanks zo'n klote uitvalbeurt zowaar nog even lachend voor de camera bij Kai Ebel.quote:Op zondag 29 september 2019 17:16 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik ben geen HAM fan en ben het tot op bepaalde hoogte zeker met je eens, maar eerlijk gezegd zie ik hem of VET momenteel liever winnen dan LeDiva.
In Duitsland wilde hij nog opgeven, na weer een niet bepaald foutloze race.quote:Op zondag 29 september 2019 17:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lil'Lewis is er weer een Hollywood scenario van aan het maken met zijn "we hebben nooit opgegeven!"
Like, hoe zou dat er überhaupt uitzien? Dat je wel opgeeft? Kom je dan vanaf P3 naar binnen onder het mom van laat maar zitten?
Ja hij doet er ook heel zielig over dat zijn vader een tweede hypotheek moest nemen om zijn carrière te bekostigen. Net alsof banken zomaar een paar ton uitdelen. Hoe graag Lewis het ook zou willen, hij heeft zich niet vanuit een ghetto omhoog geklauterd zoals Tupac. Het is een verwend rijkeluiszoontje die geen dag in zijn leven gewerkt heeft.quote:Op zondag 29 september 2019 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In Duitsland wilde hij nog opgeven, na weer een niet bepaald foutloze race.
Het is een wandelende marketingcampagne. Hij wordt altijd netjes geinstrueerd wat hij moet zeggen waarmee de Engelstalige pers dan weer mee aan de haal kan om de suprematie van Mercedes aan Hamilton toe te schrijven. Daarbij schuwt hij spelletjes en bijzonder oncollegiaal gedrag niet. Soms gaat hij wat teveel op in zijn rol, en verzint hij bijvoorbeeld dat hij zich omhoog heeft gewerkt uit de sloppenwijken van Stevenage. Nou heeft Stevenage niet alleen geen sloppenwijken, vanaf het moment dat hij heel jong in het McLaren talentenprogramma kwam is het gewoon een verwend nest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |