Bij Red Bull is het altijd "maar volgend jaar zitten we er echt bij hoor". Vooral Helmut Marko is altijd goed in verwachtingen wekken. En dan is het na de winterstop gewoon weer net niet en zijn ze het 3e team, rijdend in het niemandsland tussen Mercedes/Ferrari en het middenveld in. Volgend jaar wordt precies hetzelfde.quote:Op zondag 29 september 2019 15:35 schreef shiznuts het volgende:
Ferrari is wel hét merk.
AMG Petronas is zo typisch Duits... zakelijk en saai.
Maar RBR is altijd het jonge hippe merk met een beetje lol geweest. Alleen de auto moet zo dominant zijn als de Vettel WK-jaren. Fingers crossed dat dat volgend jaar het geval is, dan hoeft 'ie helemaal niet weg.
ik vrees meer voor Renaultquote:Op zondag 29 september 2019 15:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nu is er iig de switch naar Honda... dat is een begin. Er was trouwens nog de vraag of Honda echt in de F1 zou blijven... weten we daar inmiddels al meer over?
Mja ik heb meer vertrouwen in de ontwikkeling van de Honda dan die van Renault.quote:Op zondag 29 september 2019 15:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij Red Bull is het altijd "maar volgend jaar zitten we er echt bij hoor". Vooral Helmut Marko is altijd goed in verwachtingen wekken. En dan is het na de winterstop gewoon weer net niet en zijn ze het 3e team, rijdend in het niemandsland tussen Mercedes/Ferrari en het middenveld in. Volgend jaar wordt precies hetzelfde.
Alsof Lauda die auto sneller liet gaan. Er zitten daar 1000 man allemaal afgestudeerd op verschillende vakken. Lauda is echt niet de gene die daar verantwoordelijk voor is. Net zo min als Lewis dat is of dat Vettel dat is.quote:Op zondag 29 september 2019 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar het kan zijn dat ze langzaam terug gaan vallen. Geen Lauda meer en Aldo Costa weg, gerommel in de fabriek in Brackley.
True. But irl tho.quote:
Het is wel ironisch dat de Verstappen fanclub die altijd zo negatief is over Vettel denkt dat RBR een topteam is dankzij de prestaties van diezelfde Vettel.quote:Op zondag 29 september 2019 15:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij Red Bull is het altijd "maar volgend jaar zitten we er echt bij hoor". Vooral Helmut Marko is altijd goed in verwachtingen wekken. En dan is het na de winterstop gewoon weer net niet en zijn ze het 3e team, rijdend in het niemandsland tussen Mercedes/Ferrari en het middenveld in. Volgend jaar wordt precies hetzelfde.
Nee, maar Lauda was tegendraads en kon met de vuist op tafel slaan. Dat heb je in een team ook nodigquote:Op zondag 29 september 2019 15:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Alsof Lauda die auto sneller liet gaan. Er zitten daar 1000 man allemaal afgestudeerd op verschillende vakken. Lauda is echt niet de gene die daar verantwoordelijk voor is. Net zo min als Lewis dat is of dat Vettel dat is.
Ik ook wel. Met Renault was het helemaal een uitzichtloze situatie. In ieder geval is de betrouwbaarheid van Honda een stuk beter en is Honda zelf ook wat realistischer in het uitspreken van verwachtingen. Maar ze zullen toch nog een hele bak met geld moeten investeren wil je Mercedes en Ferrari in gaan halen wat betreft de ontwikkeling van de motor. Je ziet nu niet dat Honda dichterbij komt helaas.quote:Op zondag 29 september 2019 15:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Mja ik heb meer vertrouwen in de ontwikkeling van de Honda dan die van Renault.
Wat een gelul in de lucht dit.quote:Op zondag 29 september 2019 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar Lauda was tegendraads en kon met de vuist op tafel slaan. Dat heb je in een team ook nodig
Omdat de ommezwaai bij Ferrari in het chassis zat. Ze lagen al voor wat betreft de motor. Bij Red Bull is juist het chassis al de kracht en ligt de zwakte nog steeds bij de motor, en daar gaat de ontwikkeling natuurlijk veel minder snel dan wanneer je bijvoorbeeld een aanpassing doet aan de voorvleugel.quote:Op zondag 29 september 2019 15:50 schreef shiznuts het volgende:
Als Ferrari opeens zo'n ommezwaai kan maken... dan waarom RBR niet? Who knows. Only time.
Nog vaker is hij het schoothondje van Hamiltonquote:Op zondag 29 september 2019 15:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat een gelul in de lucht dit.
Toto slaat trouwens ook vaak met zn vuist op tafel.
Ja, als Bottas weer eens sneller is dan Hamilton. Ik weet niet precies wat Lauda's rol was, maar zodra ze beginnen te verliezen beginnen dat soort dingen te wegen op de organisatie. 'We werken hier ons uit de naad voor die auto maar moeten het met Bottas doen om Hamilton beter te laten lijken, terwijl die ook aardig labiel is wanneer hij het niet in schoot geworpen krijgt en ons de schuld geeft'.quote:Op zondag 29 september 2019 15:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat een gelul in de lucht dit.
Toto slaat trouwens ook vaak met zn vuist op tafel.
Dat is gewoon niet waar, elke keer weer komen er grootste uitspraken over spec 2,3,4 en telkens weer blijkt er gewoon geen stap vooruit gezet te worden.quote:Op zondag 29 september 2019 15:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
en is Honda zelf ook wat realistischer in het uitspreken van verwachtingen.
Ik vind het zelf wel meevallen, maar het kan ook zijn dat het bij Renault meer opviel door die irritante Abiteboulquote:Op zondag 29 september 2019 16:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar, elke keer weer komen er grootste uitspraken over spec 2,3,4 en telkens weer blijkt er gewoon geen stap vooruit gezet te worden.
Misschien is het ook gewoon zo dat er onrealistische verwachtingen zijn over Max.quote:Op zondag 29 september 2019 16:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar, elke keer weer komen er grootste uitspraken over spec 2,3,4 en telkens weer blijkt er gewoon geen stap vooruit gezet te worden.
Dat zal, en na de drama met Renault komt Honda over als een frisse wind dus zet iedereen daar hoopvol op in.quote:Op zondag 29 september 2019 16:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien is het ook gewoon zo dat er onrealistische verwachtingen zijn over Max.
Dat RB nu Mercedes het vuur aan de schenen legt , daar waar Mercedes aan het begin van het seizoen nog ver weg was en waar RB vorig jaar bijna elke race wel een motorprobleem had vergeten we maar voor het gemak?quote:Op zondag 29 september 2019 16:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar, elke keer weer komen er grootste uitspraken over spec 2,3,4 en telkens weer blijkt er gewoon geen stap vooruit gezet te worden.
Je doet net alsof Bottas zo vaak sneller is dan Hamilton, maar dat valt allemaal reuze mee.quote:Op zondag 29 september 2019 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, als Bottas weer eens sneller is dan Hamilton. Ik weet niet precies wat Lauda's rol was, maar zodra ze beginnen te verliezen beginnen dat soort dingen te wegen op de organisatie. 'We werken hier ons uit de naad voor die auto maar moeten het met Bottas doen om Hamilton beter te laten lijken, terwijl die ook aardig labiel is wanneer hij het niet in schoot geworpen krijgt en ons de schuld geeft'.
Opletten. Ferrari scoort slecht in de speedtraps en Ferrari kan met DRS niet eens voorbij een Mercedes.quote:Op zondag 29 september 2019 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Dat Ferrari uit het niets zo oppermachtig is op de rechte einden verandert daar niks aan.
Toch de vaak voor een coureur die bij goed rijdersbeleid nooit in een topauto was gekomen.quote:Op zondag 29 september 2019 16:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Je doet net alsof Bottas zo vaak sneller is dan Hamilton, maar dat valt allemaal reuze mee.
Zeker wel, Ferrari is een labiel team. Maar daar waar Ferrari nog heel veel ruimte voor verbetering heeft, extreem veel zelfs, heeft Mercedes alle ruimte voor verslechtering.quote:Je vind niet dat ze bij Ferrari labiel overkomen? Er worden geen afspraken gevolgd, geen van beide coureurs duidelijk de nummer 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |