Leclerc voornamelijk de laatste tijd. Bottas snelste sectoren waren beter dan die van Hamilton. Dan kun je ook gewoon zeggen dat Hamilton sneller had moeten kwalificeren om Leclerc te pakken. Op racepace was de Mercedes een hardere band sneller.quote:Op zondag 29 september 2019 15:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ferrari is retesnel over 1 rondje, in de race ligt het wat dichter op elkaar.
Dat Leclerc met het voordeel van p1 rijden Vettel niet achter zich kon houden.quote:Op zondag 29 september 2019 15:17 schreef Tarado het volgende: [..] ja en?
Best slim hoor, ik zei gisteren al dat P3 de beste plek is om te starten hier vanwege de enorme slipstream.quote:Op zondag 29 september 2019 15:20 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, een tactiek om bij de start Vettel ervoor te laten voor een slipstream voor LeClerc? En daarna weer swappen? really?
Het is een beetje een dramaqueen, die Leclerc. Ook erg weinig zelfkritiek.quote:Op zondag 29 september 2019 15:20 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, een tactiek om bij de start Vettel ervoor te laten voor een slipstream voor LeClerc? En daarna weer swappen? really?
was toch wel bekend dat P1 hier niet echt voordelig is en Vettel maakte daar goed gebruik van en er schijnt zelfs iets over afgesproken te zijn maar vervolgens rijdt Vettel verder goed maar is het niet zo reëel om de pace van een auto in de vrije lucht te vergelijken met eentje die dat niet heeftquote:Op zondag 29 september 2019 15:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat Leclerc met het voordeel van p1 rijden Vettel niet achter zich kon houden.
vettel had een snelle outlap terwijl leclerc een trage inlap had.quote:Op zondag 29 september 2019 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe werd Leclerc gepiepeld in Singapore dan? Zijn pit was sneller!
Op zich is het wel een goed idee om de starts als team aan te pakken. Maar ja, om te swappen moet de achterste wel het tempo hebben, dat was het onverwachte.quote:Op zondag 29 september 2019 15:20 schreef Breekfast het volgende:
Wtf, een tactiek om bij de start Vettel ervoor te laten voor een slipstream voor LeClerc? En daarna weer swappen? really?
Typische Gen Z.quote:Op zondag 29 september 2019 15:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is een beetje een dramaqueen, die Leclerc. Ook erg weinig zelfkritiek.
Waar op de baan zat Verstappen dan?quote:Op zondag 29 september 2019 15:21 schreef Tinos85 het volgende:
RBR wel gefaald met strategie trouwens, ze hadden Verstappen gelijk naar binnen kunnen halen met de VSC in plaats van een ronde later.
Max was net voorbij de pitstraat dus ze moesten wel een ronde doorrijden.quote:Op zondag 29 september 2019 15:21 schreef Tinos85 het volgende:
RBR wel gefaald met strategie trouwens, ze hadden Verstappen gelijk naar binnen kunnen halen met de VSC in plaats van een ronde later.
Precies. Maar zoals Vettel ook zei, die had 'ie dan toch wel. Dat is geen cadeautje die je terug moet geven.quote:Op zondag 29 september 2019 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Best slim hoor, ik zei gisteren al dat P3 de beste plek is om te starten hier vanwege de enorme slipstream.
Ruim 4 seconden is gewoon een flink gat met een teamgenoot.quote:Op zondag 29 september 2019 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
was toch wel bekend dat P1 hier niet echt voordelig is en Vettel maakte daar goed gebruik van en er schijnt zelfs iets over afgesproken te zijn maar vervolgens rijdt Vettel verder goed maar is het niet zo reëel om de pace van een auto in de vrije lucht te vergelijken met eentje die dat niet heeft
Vind ik ook dubieus. Maar goed, het maakt op de lange termijn toch niets uit.quote:Op zondag 29 september 2019 15:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Precies. Maar zoals Vettel ook zei, die had 'ie dan toch wel. Dat is geen cadeautje die je terug moet geven.
Leclerc is ook een aantal keer genaaid (in vorige races) met een hele late stop terwijl hij de snellere was.quote:Op zondag 29 september 2019 15:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is wel weer typisch hoe ziggo het tegen Vettel weet te draaien terwijl die teamorders krijgt, genaaid wordt door zijn team met de pitstop terwijl hij veruit de snellere was.
Hij is ook nonchalant, het boeit hem gewoon niet wat er vandaag is gebeurd. P5 is totaal niet interessant. Ik kan me niet voorstellen dat hij nog zo'n jaar wilt doen. Je doet gewoon niet mee, simpel.quote:
daar ben ik het wel mee eens hoor al is Leclerc qua racepace wel beter geworden gedurende het seizoen, hij was voorheen alleen sneller over 1 rondjequote:Op zondag 29 september 2019 15:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ruim 4 seconden is gewoon een flink gat met een teamgenoot.
Hoe dan ook: Vettel heeft dit seizoen meermaals laten zien dat hem afschrijven idioot is.
Ik denk wel dat hij snel klaar is met Ferrari als ze hem blijven piepelen. En terecht.
Ik dacht dat hij nog net voor pit entry zat?quote:Op zondag 29 september 2019 15:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max was net voorbij de pitstraat dus ze moesten wel een ronde doorrijden.
Werd hij ook niet. Al vindt hij zelf van wel. En Ferrari kennelijk ook, om mij onverklaarbare redenen. Leclerc gedraagt zich of hij is aangewezen als 1e rijder. En hij jankt te veel.quote:Op zondag 29 september 2019 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe werd Leclerc gepiepeld in Singapore dan? Zijn pit was sneller!
Nee. Hij heeft Spa gewonnen door Vettel op te offeren. In Singapore was hij zelf gewoon te traag terwijl Vettel supersnel rond de pitstop was. Daarna op 6 seconden gezet doordat Vettel zo soepel inhaalde.quote:Op zondag 29 september 2019 15:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Leclerc is ook een aantal keer genaaid (in vorige races) met een hele late stop terwijl hij de snellere was.
Nog zo’n jaar en hij tekent bij Mercedes.quote:Op zondag 29 september 2019 15:27 schreef Justevo het volgende:
[..]
Hij is ook nonchalant, het boeit hem gewoon niet wat er vandaag is gebeurd. P5 is totaal niet interessant. Ik kan me niet voorstellen dat hij nog zo'n jaar wilt doen. Je doet gewoon niet mee, simpel.
heel verstandigquote:Op zondag 29 september 2019 15:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nog zo’n jaar en hij tekent bij Mercedes.
Regie: jadijadija... blablabla... de mensen thuis weten 't wel.quote:
mwah, Mercedes zit aan het eind van hun tijdperkquote:Op zondag 29 september 2019 15:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nog zo’n jaar en hij tekent bij Mercedes.
Dat laat Hamilton nooit toe natuurlijk. En Mercedes ook niet, net zoals ze nu geen motoren leveren aan Red Bull.quote:Op zondag 29 september 2019 15:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nog zo’n jaar en hij tekent bij Mercedes.
Ja dat zou ook kunnen dat ze de stekker eruit trekken zodra Hamilton stopt en verder gaan als McLaren Mercedes. Ferrari naast Leclerc dan?quote:Op zondag 29 september 2019 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Mercedes zit aan het eind van hun tijdperk
Geen probleem.quote:
Hamilton stopt niet voordat hij 1 titel meer heeft dan Schumacher.quote:Op zondag 29 september 2019 15:34 schreef Breekfast het volgende:
Max gaat met Red Bull nooit kampioen worden. Wat vallen ze na de zomerstop weer tegen zeg. Hij moet hopen dat Lewis er na 2020 mee stopt en dat hij naar Mercedes kan gaan.
Vrees van niet.quote:Op zondag 29 september 2019 15:35 schreef shiznuts het volgende:
Ferrari is wel hét merk.
AMG Petronas is zo typisch Duits... zakelijk en saai.
Maar RBR is altijd het jonge hippe merk met een beetje lol geweest. Alleen de auto moet zo dominant zijn als de Vettel WK-jaren. Fingers crossed dat dat volgend jaar het geval is
Mooi, dan kan iedereen zien dat hij alles aan de suprematie van deze Mercedes te danken heeft.quote:Op zondag 29 september 2019 15:35 schreef Justevo het volgende:
[..]
Hamilton stopt niet voordat hij 1 titel meer heeft dan Schumacher.
Lando 4 2020-RBR Teammaat Max.quote:
Hebben nog steeds een top budget. Tis niet alsof ze dan ineens na P5 zouden donderen ofzoquote:Op zondag 29 september 2019 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Mercedes zit aan het eind van hun tijdperk
Ieder jaar weer hopen dat het volgend jaar beter wordt, wat weer niet gaat gebeurenquote:Op zondag 29 september 2019 15:35 schreef shiznuts het volgende:
Ferrari is wel hét merk.
AMG Petronas is zo typisch Duits... zakelijk en saai.
Maar RBR is altijd het jonge hippe merk met een beetje lol geweest. Alleen de auto moet zo dominant zijn als de Vettel WK-jaren. Fingers crossed dat dat volgend jaar het geval is, dan hoeft 'ie helemaal niet weg.
Nu is er iig de switch naar Honda... dat is een begin. Er was trouwens nog de vraag of Honda echt in de F1 zou blijven... weten we daar inmiddels al meer over?quote:Op zondag 29 september 2019 15:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ieder jaar weer hopen dat het volgend jaar beter wordt, wat weer niet gaat gebeuren
Ontwikkeling is dit jaar niet zo sterk nee. Of die van de rest sterkerquote:Op zondag 29 september 2019 15:34 schreef Breekfast het volgende:
Max gaat met Red Bull nooit kampioen worden. Wat vallen ze na de zomerstop weer tegen zeg. Hij moet hopen dat Lewis er na 2020 mee stopt en dat hij naar Mercedes kan gaan.
Nee, maar het kan zijn dat ze langzaam terug gaan vallen. Geen Lauda meer en Aldo Costa weg, gerommel in de fabriek in Brackley.quote:Op zondag 29 september 2019 15:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Hebben nog steeds een top budget. Tis niet alsof ze dan ineens na P5 zouden donderen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |