Als hij er langs is is hij zo weg. Maar je zult er eerst langs moeten.quote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
Max is op dit moment nauwelijks sneller dan de McLaren
Max zal niet gaan janken dat ie vindt dat Albon hem ff voorbij moet laten gaan als Albon hem op 2.5 seconden rijdt....quote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beetje zelfde winnaarsmentaliteit als Max
Mja, Vettel rijdt hem helemaal zoek, dus leclerc moet niet zo huillie huillie doen en gewoon beter rijdenquote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef Airbus89 het volgende:
Dat gehaat op Leclerc hier, wat triest zeg
#5 & #26 forever gewoon.quote:Op zondag 29 september 2019 13:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vettel baas
Geeft het beste antwoord, hoop dat hij de race wint.
Ik heb eigenlijk vanaf het begin zoiets gehad van wow wat een super symphatieke correcte jongen. Maar dat is ie nu eigenhandig sinds vorige race aan het kapot maken met zijn gejank.quote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef Airbus89 het volgende:
Want? Omdat het populair is om op Ferrari te haten?quote:Op zondag 29 september 2019 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik gun Vettel de race, alleen Ferrari niet.
quote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef xzaz het volgende:
Wat Ferrari hier laat zien kan ook gewoon technisch niet. Ze rijden gewoon merc zoek opeens.
Nee vanwege die kansloze teamorders.quote:Op zondag 29 september 2019 13:36 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Want? Omdat het populair is om op Ferrari te haten?
Ja dat snap ik.. Maar dan mag ik nog steeds zeggen dat ik dat bullshit vind zonder dat JE DAARVOOR MET HOOFDLETTERS HOEFT TE GAAN TYPEN.quote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Goedmakertje vanwege Singapore, zoals iedereen al zegt
Is onzin, maar zo ziet ferrari het
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 29 september 2019 13:36 schreef pmponer het volgende:
Ik zeg het niet graag maar ik gun Lewis de race
Hoezo? Webber kent dit gedrag van Vettel al te goed.quote:Op zondag 29 september 2019 13:37 schreef Gruj0 het volgende:
Stel Vettel wint deze race. Wat een bazenstatus, faam zal hij dan krijgen.
Terecht. Als je om je oren wordt gereden moet je stil zittenquote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef Airbus89 het volgende:
Ze hadden gewoon veel tijd nodig sinds de tests in Spanje om hun voorsprong te laten gelden.quote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef xzaz het volgende:
Wat Ferrari hier laat zien kan ook gewoon technisch niet. Ze rijden gewoon merc zoek opeens.
Net zoals jij altijd haat op Verstappen.quote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef Airbus89 het volgende:
Zolang dat niet verboden is is daar niks mis mee, gebeurt vaak zat bij andere teams, alleen daar hoor je niet zoveel van.quote:Op zondag 29 september 2019 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vanwege die kansloze teamorders.
Dat zeiden ze 3 jaar geleden ook bij Merc.quote:Op zondag 29 september 2019 13:37 schreef potjecreme het volgende:
Met beide Ferrari mannen kan je geen afspraken maken.
Ja nou en. Er rijden er nog 18.quote:Op zondag 29 september 2019 13:37 schreef Justevo het volgende:
Als Verstappen Sainz voorbij is gaat hij een hele eenzame race rijden..
Je moet ze ook gewoon laten racen.quote:Op zondag 29 september 2019 13:37 schreef potjecreme het volgende:
Met beide Ferrari mannen kan je geen afspraken maken.
Ik haat niet op Verstappen.quote:Op zondag 29 september 2019 13:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Net zoals jij altijd haat op Verstappen.
Snap niet waarom het zo vroeg moet. Doe het dan gewoon na de pitstops aan het eind van de race en hou nu je gaten zo groot mogelijk.quote:Op zondag 29 september 2019 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vanwege die kansloze teamorders.
Omdat hij al meer dan 2 jaar slecht in zijn vel zit. Dit zou een echt comeback verhaal worden. Niet dat ie dan echt terug zal zijn, maar die lading krijgt het wel mee.quote:Op zondag 29 september 2019 13:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoezo? Webber kent dit gedrag van Vettel al te goed.
Je hebt de eerste 10 ronden niet gezien?quote:Op zondag 29 september 2019 13:39 schreef Mothzor het volgende:
Wat een saai kut circuit! Er gebeurd weer eens niets
Kan me nog een pitstop van Mercedes herinnerenquote:Op zondag 29 september 2019 13:39 schreef Zorro het volgende:
Seb bouwt een marge op zodat een verklooide pitstop niet kan met slechte een secondje vertraging. Ze moeten echt een fuckup gaan acteren. Al kunnen ze dat zonder acteren ook wel
Die 3 inhaalacties?quote:Op zondag 29 september 2019 13:39 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Je hebt de eerste 10 ronden niet gezien?
Dit dus. Ferrari laat dit gebeuren door de bizarre manier waarop ze het willen regelen. Geef Leclerc de beste pit strategie en laat ze het uitvechten verder.quote:Op zondag 29 september 2019 13:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Snap niet waarom het zo vroeg moet. Doe het dan gewoon na de pitstops aan het eind van de race en hou nu je gaten zo groot mogelijk.
Maarja Ferrari en strategie gaan niet samen.
Gasly 0.5quote:Op zondag 29 september 2019 13:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Inderdaad, die zou toch gewoon richting de top 6 moeten kunnen rijden.
Hij begon vanuit de pit en de heren dit op dit moment voor hem rijden gunnen hem niets en verdedigen waarschijnlijk hard.quote:Op zondag 29 september 2019 13:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Inderdaad, die zou toch gewoon richting de top 6 moeten kunnen rijden.
Binnen 2 seconden van voorligger en de mediums zullen nu ook wel sterker zijn dan de softs.quote:Op zondag 29 september 2019 13:41 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe de fuck is RB 1.5 seconde langzamer.. Middenmoot auto
Gewoon een middenmoot auto.quote:Op zondag 29 september 2019 13:42 schreef Breekfast het volgende:
Waarom is Max zo traag? Zou hij schade aan de auto hebben? Is het de vuile lucht? Of valt de Red Bull gewoon tegen qua racepace?
Ik hoop nog steeds op een Leclerc die als eerste stopt en als ie weer op de baan is dan een SC. Heerlijk.quote:Op zondag 29 september 2019 13:43 schreef TAV74 het volgende:
Verstappen verder kansloos als er geen safety cars meer komen. Maar dat was wel te voorspellen.
P5 is het maximaal haalbare ja, tenzij er nog iets raars gebeurt. Een SC zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 29 september 2019 13:43 schreef TAV74 het volgende:
Verstappen verder kansloos als er geen safety cars meer komen. Maar dat was wel te voorspellen.
Rot op met die nutteloze opmerkingen tijdens de racequote:Op zondag 29 september 2019 13:42 schreef Zorro het volgende:
Rot op met die nutteloze interviews tijdens de race
Olav heeft dat heel niet gezien.quote:Op zondag 29 september 2019 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Auto van de krik gepleurd bij Renault
Dat zou ik tegen Jack ook kunnen zeggen ja.quote:Op zondag 29 september 2019 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rot op met die nutteloze opmerkingen tijdens de race
Ga je weer olie op het vuur gooien?quote:Op zondag 29 september 2019 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rot op met die nutteloze opmerkingen tijdens de race
Het is gewoon enorm moeilijk inhalen door de huidige vleugels.quote:Op zondag 29 september 2019 13:41 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe de fuck is RB 1.5 seconde langzamer.. Middenmoot auto
Djek is een walgelijke likker, fanboy met een microfoonquote:Op zondag 29 september 2019 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zou ik tegen Jack ook kunnen zeggen ja.
Is het bij jou al klaar?quote:Op zondag 29 september 2019 13:45 schreef HiDiHo het volgende:
Nou knap hoor Ver 5e
Zei ik dat niet een week geleden al?
Hij heeft wel de Sainz inhaalactie van Max gezien terwijl we dat geklungel in beeld hadden.quote:Op zondag 29 september 2019 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Olav heeft dat heel niet gezien.
hij vraagt zich nu af waarom de pitstop zo lang heeft geduurd
Ja dit is de eindstandquote:
Eerst Sjarrel pittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |