Het is ook wel heel erg treurig vandaagquote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef Airbus89 het volgende:
Dat gehaat op Leclerc hier, wat triest zeg
Als hij er langs is is hij zo weg. Maar je zult er eerst langs moeten.quote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
Max is op dit moment nauwelijks sneller dan de McLaren
Max zal niet gaan janken dat ie vindt dat Albon hem ff voorbij moet laten gaan als Albon hem op 2.5 seconden rijdt....quote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beetje zelfde winnaarsmentaliteit als Max
Mja, Vettel rijdt hem helemaal zoek, dus leclerc moet niet zo huillie huillie doen en gewoon beter rijdenquote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef Airbus89 het volgende:
#5 & #26 forever gewoon.quote:Op zondag 29 september 2019 13:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vettel baas
Geeft het beste antwoord, hoop dat hij de race wint.
Ik heb eigenlijk vanaf het begin zoiets gehad van wow wat een super symphatieke correcte jongen. Maar dat is ie nu eigenhandig sinds vorige race aan het kapot maken met zijn gejank.quote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef Airbus89 het volgende:
Want? Omdat het populair is om op Ferrari te haten?quote:Op zondag 29 september 2019 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik gun Vettel de race, alleen Ferrari niet.
quote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef xzaz het volgende:
Wat Ferrari hier laat zien kan ook gewoon technisch niet. Ze rijden gewoon merc zoek opeens.
Nee vanwege die kansloze teamorders.quote:Op zondag 29 september 2019 13:36 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Want? Omdat het populair is om op Ferrari te haten?
Ja dat snap ik.. Maar dan mag ik nog steeds zeggen dat ik dat bullshit vind zonder dat JE DAARVOOR MET HOOFDLETTERS HOEFT TE GAAN TYPEN.quote:Op zondag 29 september 2019 13:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Goedmakertje vanwege Singapore, zoals iedereen al zegt
Is onzin, maar zo ziet ferrari het
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 29 september 2019 13:36 schreef pmponer het volgende:
Ik zeg het niet graag maar ik gun Lewis de race
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |