Binnen 2 seconden van voorligger en de mediums zullen nu ook wel sterker zijn dan de softs.quote:Op zondag 29 september 2019 13:41 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe de fuck is RB 1.5 seconde langzamer.. Middenmoot auto
Gewoon een middenmoot auto.quote:Op zondag 29 september 2019 13:42 schreef Breekfast het volgende:
Waarom is Max zo traag? Zou hij schade aan de auto hebben? Is het de vuile lucht? Of valt de Red Bull gewoon tegen qua racepace?
Ik hoop nog steeds op een Leclerc die als eerste stopt en als ie weer op de baan is dan een SC. Heerlijk.quote:Op zondag 29 september 2019 13:43 schreef TAV74 het volgende:
Verstappen verder kansloos als er geen safety cars meer komen. Maar dat was wel te voorspellen.
P5 is het maximaal haalbare ja, tenzij er nog iets raars gebeurt. Een SC zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 29 september 2019 13:43 schreef TAV74 het volgende:
Verstappen verder kansloos als er geen safety cars meer komen. Maar dat was wel te voorspellen.
Rot op met die nutteloze opmerkingen tijdens de racequote:Op zondag 29 september 2019 13:42 schreef Zorro het volgende:
Rot op met die nutteloze interviews tijdens de race
Olav heeft dat heel niet gezien.quote:Op zondag 29 september 2019 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Auto van de krik gepleurd bij Renault
Dat zou ik tegen Jack ook kunnen zeggen ja.quote:Op zondag 29 september 2019 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rot op met die nutteloze opmerkingen tijdens de race
Ga je weer olie op het vuur gooien?quote:Op zondag 29 september 2019 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rot op met die nutteloze opmerkingen tijdens de race
Het is gewoon enorm moeilijk inhalen door de huidige vleugels.quote:Op zondag 29 september 2019 13:41 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe de fuck is RB 1.5 seconde langzamer.. Middenmoot auto
Djek is een walgelijke likker, fanboy met een microfoonquote:Op zondag 29 september 2019 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zou ik tegen Jack ook kunnen zeggen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |