quote:Op zondag 29 september 2019 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een vrouw kan zwanger worden, dus beter een man
Ik zie jou nog wel in een relatie eindigen met @Fascinationquote:Op zondag 29 september 2019 11:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]Met een vrouw is je mannenhaat wel makkelijker te bespreken.
Is wel een lekker wijf maar Fas heeft het niet zo op biwijfjes of bischierigen.quote:Op zondag 29 september 2019 11:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie jou nog wel in een relatie eindigen met @:Fascination
pics in dm graagquote:Op zondag 29 september 2019 11:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is wel een lekker wijf maar Fas heeft het niet zo op biwijfjes of bischierigen.
Arme jijquote:
Jij bent niet zo'n stalker neequote:Op zondag 29 september 2019 11:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wel gezien hoorMaar niet opgeslagen
Het mapje waar ik haar foto's heb opgeslagen heb ik Fapscination genoemdquote:
Terechtquote:Op zondag 29 september 2019 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het mapje waar ik haar foto's heb opgeslagen heb ik Fapscination genoemd
@MissMSXquote:Op zondag 29 september 2019 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het mapje waar ik haar foto's heb opgeslagen heb ik Fapscination genoemd
elke vrouw die het zolang uithoudt met air moet wel een droomvrouw zijnquote:Op zondag 29 september 2019 11:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is evengoed een lekker wijf en ik denk mbt instelling de droomvrouw van menig man.
Die vindt Fas ook een mooie vrouw en juicht dit soort initiatieven van harte toequote:
Ik heb haar dit nog nooit horen zeggen hierquote:Op zondag 29 september 2019 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die vindt Fas ook een mooie vrouw en juicht dit soort initiatieven van harte toe
Onderschat jouw vriendin nietquote:Op zondag 29 september 2019 11:49 schreef MCH het volgende:
[..]
elke vrouw die het zolang uithoudt met air moet wel een droomvrouw zijn
Goed bezig, wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zondag 29 september 2019 12:12 schreef Allures het volgende:
Booooh ik ging dood in de sportschool. Ik dacht op een gegeven moment serieus dat mijn benen het niet meer gingen houden
gewoon een lesje maar een die ik al lang niet had gedaanquote:Op zondag 29 september 2019 12:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Goed bezig, wat heb je allemaal gedaan?
Lunges jaquote:Op zondag 29 september 2019 12:16 schreef Allures het volgende:
[..]
gewoon een lesje maar een die ik al lang niet had gedaan
En er zit een beetje veel quatten en lungen (schrijf je dat zo?) Met gewicht in en toen dacht ik dus dat ik door mijn hoefjes ging zakkenBenen gingen ook helemaal trillen
ja en dan moesten we onder in vast houden. Ga weg manquote:Op zondag 29 september 2019 12:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Lunges jadie zijn wel zwaar idd, zeker in combinatie met squats.
quote:Op zondag 29 september 2019 12:29 schreef Allures het volgende:
[..]
ja en dan moesten we onder in vast houden. Ga weg manen zo wisselen tussen squads en lunges zonder omhoog te komen (dus zeg maar soort van door je knieën gezakt blijven). Marteling
Nu durf ik de trap niet meer op. Nou op zal nog wel gaan, af is dan altijd de hel
Zo maar wat kwark weg werken
Was er gister een van een meter of 7 naar beneden komen zetten in de klimhal, traumaheli alles.quote:
Goede beurt door de wasstraat gehad dusquote:Op zondag 29 september 2019 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Zo. Dooie fret uit het doucheputje gehaald.
Zeker een dikkiequote:Op zondag 29 september 2019 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was er gister een van een meter of 7 naar beneden komen zetten in de klimhal, traumaheli alles.
Oei.quote:Op zondag 29 september 2019 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was er gister een van een meter of 7 naar beneden komen zetten in de klimhal, traumaheli alles.
Wat sneu, geen ambulance aan te pas gekomen?quote:Op zondag 29 september 2019 19:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was een ventje van twaalf, dus met een beetje geluk niet.
Hij zei traumaheli dus dat spaart weer een ambulanceritje he.quote:Op zondag 29 september 2019 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat sneu, geen ambulance aan te pas gekomen?
quote:Op zondag 29 september 2019 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat sneu, geen ambulance aan te pas gekomen?
quote:Op zondag 29 september 2019 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2019 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij zei traumaheli dus dat spaart weer een ambulanceritje he.
Og hemel, ja je moet natuurlijk exact onthouden wat er op fok besproken wordt. Nou kut voor het kind.quote:
Het was een directe vraag op een post 1 min daarvoor.quote:Op zondag 29 september 2019 19:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Og hemel, ja je moet natuurlijk exact onthouden wat er op fok besproken wordt. Nou kut voor het kind.
Die stuiteren nog een beetje.quote:Op zondag 29 september 2019 19:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was een ventje van twaalf, dus met een beetje geluk niet.
jezus, dat je zelf een incel bent hoef je niet op anderen af te reageren hoorquote:Op zondag 29 september 2019 19:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Og hemel, ja je moet natuurlijk exact onthouden wat er op fok besproken wordt. Nou kut voor het kind.
Wel betere structuur hoop ik.quote:Op zondag 29 september 2019 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kon paar dagen niet naar de wc. Pilletje genomen vanmorgen. Net een hoop weggelegd waar een koe jaloers op is
Alleen het eerste stuk.quote:
O ja dat heb ik als ik op vakantie ben geweest.quote:Op zondag 29 september 2019 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen het eerste stuk.
Verstoppingsdiarree noemt de dokter het. Er zit een hard stuk voor, en als dat eruit gaat, komt de diarree.
Volgende week laatste seizoen op Netflix.quote:Op zondag 29 september 2019 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Ondertitelaar van TBBT heeft er moeite mee vandaag.
Laatste seizoen ooit hoop ik.quote:Op zondag 29 september 2019 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende week laatste seizoen op Netflix.
Poepkurkquote:Op zondag 29 september 2019 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen het eerste stuk.
Verstoppingsdiarree noemt de dokter het. Er zit een hard stuk voor, en als dat eruit gaat, komt de diarree.
Dat is 't ja.quote:
Heb je vieze spellen gespeeld met @Lokasenna?quote:Op zondag 29 september 2019 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen het eerste stuk.
Minecraft.quote:Op zondag 29 september 2019 20:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je vieze spellen gespeeld met @:Lokasenna?
Ben je sweekends weer gewoon thuis Dino? Noem eens 2 dingen die beter zijn in Luxemburg?quote:
Nee dat ben ik niet.quote:Op zondag 29 september 2019 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je sweekends weer gewoon thuis Dino? Noem eens 2 dingen die beter zijn in Luxemburg?
Nee net mijn dochters ingestopt en avondje netflixen.quote:Op zondag 29 september 2019 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet jij je gezinsleven niet ontvluchten vanavond?
jijquote:Op zondag 29 september 2019 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
jezus, dat je zelf een incel bent hoef je niet op anderen af te reageren hoor
Jij was toch dikke matties met MCH?quote:
Ik denk dat MCH een heel leuk leven heeft en een fantastische relatie met veel seks.quote:
quote:Op zondag 29 september 2019 20:59 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat MCH een heel leuk leven heeft en een fantastische relatie met veel seks.
Ik denk vooral gloryholes.quote:Op zondag 29 september 2019 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat MCH een heel leuk leven heeft en een fantastische relatie met veel seks.
Dik wel maar matties niet hoorquote:Op zondag 29 september 2019 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij was toch dikke matties met MCH?
Hij vindt onbekende piemels spannend denk je?quote:
En ze leven nog lang en gelukkigquote:Op zondag 29 september 2019 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zondag 29 september 2019 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij vindt onbekende piemels spannend denk je?
Zal ik 'm een dick pic sturen?quote:Op zondag 29 september 2019 21:24 schreef Fascination het volgende:
Hij vindt onbekende piemels spannend denk je?
Jawel, alles gaat met ups en downs maar we doen genoeg leuke dingen.quote:Op zondag 29 september 2019 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij met je ontwijkende antwoorden, het valt zeker tegen in Luxemburgquote:Op zondag 29 september 2019 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet jij je gezinsleven niet ontvluchten vanavond?
Ieuwquote:Op zondag 29 september 2019 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgende keer moet ik mijn klysma skills maar op jou oefenen.
Doe maar nietquote:Op zondag 29 september 2019 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgende keer moet ik mijn klysma skills maar op jou oefenen.
Nee, ik zie alleen geen reden om iets met jullie twee te delen.quote:Op zondag 29 september 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij met je ontwijkende antwoorden, het valt zeker tegen in Luxemburg
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 30 september 2019 06:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, ik zie alleen geen reden om iets met jullie twee te delen.
Lucht je hart. We zullen even lachen ja. Maar niet te lang.quote:Op maandag 30 september 2019 06:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, ik zie alleen geen reden om iets met jullie twee te delen.
Beetje apart mannetje ben jij soms. Altijd vooraan staan hier als er te smullen valt van een relletje maar over jezelf speel je een beetje mooi weer.quote:Op maandag 30 september 2019 07:16 schreef ElDinosaur het volgende:
RamptoeristenHet bevalt prima, binnenkort op zoek naar een eigen apartement in één van de buitenwijken en een eigen auto. Vriendin gaat ook binnenkort op zoek naar een baan hier.
Jammer he.
Dan geloof je het nietquote:Op maandag 30 september 2019 07:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje apart mannetje ben jij soms. Altijd vooraan staan hier als er te smullen valt van een relletje maar over jezelf speel je een beetje mooi weer.
OUWE PIK OUWE PIJPquote:Op maandag 30 september 2019 07:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik je niet geloof.
Snap ik. Plant wel nog te redden?quote:Op maandag 30 september 2019 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Stoot net een plant van de vensterbank.
Ik wil geen maandag.
ik kan vanavond niet gaan sportenquote:Op maandag 30 september 2019 08:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik. Plant wel nog te redden?
Hier werd ik vanochtend "gemotiveerd" met: werkse schatje, gaan we vanavond lekker sporten.
Kill me now please.
Je moet toch niet overwerken hè?quote:Op maandag 30 september 2019 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan vanavond niet gaan sporten
Ja plant komt er wel weer bovenop, paar afgeknapte blaadjes. Alleen zonde van de toffe pot.quote:Op maandag 30 september 2019 08:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik. Plant wel nog te redden?
Hier werd ik vanochtend "gemotiveerd" met: werkse schatje, gaan we vanavond lekker sporten.
Kill me now please.
quote:Op maandag 30 september 2019 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja plant komt er wel weer bovenop, paar afgeknapte blaadjes. Alleen zonde van de toffe pot.
Lekker sporten
Ik heb al een maand het idee om te leren hardlopen maar heb nog geen stap gezet.
Ja dat is altijd balen, maar nu mag je shoppen voor een nieuwe potquote:Op maandag 30 september 2019 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja plant komt er wel weer bovenop, paar afgeknapte blaadjes. Alleen zonde van de toffe pot.
Lekker sporten
Ik heb al een maand het idee om te leren hardlopen maar heb nog geen stap gezet.
En dat is erg omdat?quote:Op maandag 30 september 2019 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik ga mijn newborn neefje ontmoetenquote:Op maandag 30 september 2019 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 september 2019 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik ga mijn newborn neefje ontmoeten
Ik heb nog een halve Intratuin aan potten in de berging staan, gelukkigquote:Op maandag 30 september 2019 09:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat is altijd balen, maar nu mag je shoppen voor een nieuwe pot.
Inschrijven voor zo'n training ergens, dat je naar de 5 kilometer traint? Dan heb je iets meer stok achter de deur wellicht.
Haha ja snap ik. Maar winkels als Runnersworld enzo, hebben vaak van die beginnerstrainingen, dat je onder begeleiding van 0 tot 5 traint.quote:Op maandag 30 september 2019 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve Intratuin aan potten in de berging staan, gelukkigHopelijk ook de goede maat.
En je hebt wel van die clubjes, dan ga je twee keer in de week anderhalf uur hardlopen. Vind ik iets te enthousiast nog
Die clubjes hebben ook weleens beginnerscursussen.quote:Op maandag 30 september 2019 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve Intratuin aan potten in de berging staan, gelukkigHopelijk ook de goede maat.
En je hebt wel van die clubjes, dan ga je twee keer in de week anderhalf uur hardlopen. Vind ik iets te enthousiast nog
jawel.quote:Op maandag 30 september 2019 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet toch niet overwerken hè?
sporten leuk en gezellig is.quote:
quote:Op maandag 30 september 2019 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben Guncle geworden gisterquote:Op maandag 30 september 2019 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Guncle? Gefeliciteerd denk ik?quote:
Ik dacht dat alles in Luxemburg een buitenwijk wasquote:Op maandag 30 september 2019 07:16 schreef ElDinosaur het volgende:
RamptoeristenHet bevalt prima, binnenkort op zoek naar een eigen apartement in één van de buitenwijken en een eigen auto. Vriendin gaat ook binnenkort op zoek naar een baan hier.
Jammer he.
Gay Unclequote:Op maandag 30 september 2019 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Guncle? Gefeliciteerd denk ik?
Ah, waarom moet dat een aparte benaming hebben?quote:
Mooi kut, en dat op maandag.quote:Op maandag 30 september 2019 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel.
[..]
sporten leuk en gezellig is.
[..]
Omdat ik geen broer van zijn moeder benquote:Op maandag 30 september 2019 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, waarom moet dat een aparte benaming hebben?
Dankje!![]()
Dit is de beginnerscursusquote:Op maandag 30 september 2019 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja snap ik. Maar winkels als Runnersworld enzo, hebben vaak van die beginnerstrainingen, dat je onder begeleiding van 0 tot 5 traint.
Dus je bent gewoon niks van dat kind.quote:Op maandag 30 september 2019 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik geen broer van zijn moeder ben
En omdat dat nou eenmaal zo is
Oke. Maar moet ik dan Bauntie heten, omdat ik een biseksuele tante ben en geen zus van zn moeder ben? Ik vind het maar gek.quote:Op maandag 30 september 2019 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik geen broer van zijn moeder ben
En omdat dat nou eenmaal zo is
mwa, gaan gewoon deze week elke dag 10-11 werken.quote:Op maandag 30 september 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi kut, en dat op maandag.
Klinkt goed! Wat heb je gedaan dit weekend?quote:Op maandag 30 september 2019 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Goed, lekker uitgerust. Fijn weekend gehad
En daar dan?
Hoe kom je daaraan?quote:Op maandag 30 september 2019 10:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een giga blauwe plek op m’n been
Dat mag. Dat is aan jou.quote:Op maandag 30 september 2019 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Maar moet ik dan Bauntie heten, omdat ik een biseksuele tante ben en geen zus van zn moeder ben? Ik vind het maar gek.
Bauntie -> BountyWHAHAHA
Net zoals een stiefvader of -moeder niks is van t kind, of een peetoom of peettante ook geen bloedverwant hoeft te zijn.quote:Op maandag 30 september 2019 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon niks van dat kind.
Ik snap gewoon niet zo goed dat enerzijds men steeds meer gelijkheid wil, maar anderzijds men zich blijft onderscheiden met dergelijke benamingen. Maar hee, ieder zijn feestjequote:
Ik ben gisteren hierquote:
Dat mag.quote:Op maandag 30 september 2019 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet zo goed dat enerzijds men steeds meer gelijkheid wil, maar anderzijds men zich blijft onderscheiden met dergelijke benamingen. Maar hee, ieder zijn feestje
Ah, die heb ik voor m'n verjaardag gekregen.quote:Op maandag 30 september 2019 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben gisteren hier
https://doloris.nl/
geweest en uitgegleden toen ik aan de kant moest voor iemand die erlangs wilde.
Was overigens wel echt heel tof!
Ziet er vet uitquote:Op maandag 30 september 2019 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben gisteren hier
Wilde er ook geen gesprek over beginnen hoor, vind het gewoon bijzonderquote:Op maandag 30 september 2019 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag.
Maandagochtend, geen zin in dit gesprek.
Dat mag ook.
Het was dus wel echt heel tof!quote:Op maandag 30 september 2019 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, die heb ik voor m'n verjaardag gekregen.
Moet ik nog innen
Wie viert dat dan ook op een zondagquote:Op maandag 30 september 2019 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wat heb je gedaan dit weekend?
Hier gaat het ook goedGisteren verjaardag van mn beste vriendinnetje gehad, dus lichtelijk brak aan het werk, maar dat is de beste tijd om brakkig te zijn
Die, zoals elke herinnering langzaam vervaagt...quote:Op maandag 30 september 2019 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ziet er vet uit![]()
In ieder geval een herinnering aan de dag dus
Zij die haar 30e op haar werkelijke verjaardag wilde vieren en niet een dag eerderquote:Op maandag 30 september 2019 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Wie viert dat dan ook op een zondag
Ach brak betaald krijgen is zo slecht nog nietquote:Op maandag 30 september 2019 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zij die haar 30e op haar werkelijke verjaardag wilde vieren en niet een dag eerder
quote:Op maandag 30 september 2019 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die, zoals elke herinnering langzaam vervaagt...
Dacht ikquote:Op maandag 30 september 2019 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ach brak betaald krijgen is zo slecht nog niet
Daar ben ik idd wel blij om jaquote:Op maandag 30 september 2019 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Het is wel maar goed dat blauwe plekken weer vervagen tho
Ik streak wel ff in een string door dat dingquote:Op maandag 30 september 2019 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was dus wel echt heel tof!
En warm, dus doe iets luchtigs aan
Dat lijkt me dan weer minder prettig, maar wat jij wilquote:Op maandag 30 september 2019 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik streak wel ff in een string door dat ding
Alsof ik een string hebquote:Op maandag 30 september 2019 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer minder prettig, maar wat jij wil
Da vein'k toch zoe lillik!quote:Op maandag 30 september 2019 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, nee, natuurlijk niet, stom van me.
Daar wil ik nog heel graag heen!quote:Op maandag 30 september 2019 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben gisteren hier
Dat heb ik zelfs in de planning staan, zo ver van huis.quote:Op maandag 30 september 2019 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar wil ik nog heel graag heen!
Oh wow, extra speciaalquote:Op maandag 30 september 2019 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs in de planning staan, zo ver van huis.
Heeft Ado hem klappen gegeven?quote:Op maandag 30 september 2019 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had verjaardag van familie die ik nooit zie en n neef van m’n vader probeerde me te versieren
Wat is dat toch met die Halsema de laatste tijd?quote:Op maandag 30 september 2019 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
*Femke Halsema vindt dit leuk*
Goeie investering. Dan ga ik er ook meteen een paar kopen zodat ik ze over een paar jaar met winst kan verkopen.quote:Op maandag 30 september 2019 11:27 schreef Debsterr het volgende:
koelkast die ik ga verkopen is 150 euro duurder geworden in anderhalf jaar tijd. Top, dat wordt weinig verlies maken
.
Dat is niet wat ik zeiquote:Op maandag 30 september 2019 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie investering. Dan ga ik er ook meteen een paar kopen zodat ik ze over een paar jaar met winst kan verkopen.
Volgens mij snapt ze nog niet helemaal wat het inhoudt om burgemeester te zijnquote:Op maandag 30 september 2019 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die Halsema de laatste tijd?
Mijn nieuwsfeed heeft alleen maar wapens en woonbootinbraken en onderzoeken en negergrappen en....
Zou wel mooi zijn als ik 'm voor meer dan mijn nieuwprijs verkocht krijg though.quote:
Ach je hebt altijd eerst die gekken die de helft bieden.quote:Op maandag 30 september 2019 11:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ik 'm voor meer dan mijn nieuwprijs verkocht krijg though.
Vind het lastig schatten wat je voor die dingen kunt vragen.
Jezus, hoe dan?quote:Op maandag 30 september 2019 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Kom er net ook achter dat de vloervaas die ik had staan niet bedoeld is om daadwerkelijk gebruikt te worden als vaasRIP tof tafelkleed.
Huh. Waarvoor moest 'ie dan wel gebruikt worden?quote:Op maandag 30 september 2019 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Kom er net ook achter dat de vloervaas die ik had staan niet bedoeld is om daadwerkelijk gebruikt te worden als vaasRIP tof tafelkleed.
Haha yep. Maar hopelijk neemt de huidige huurder een hoop mee, daar maak ik eerst een prijs voor. Opzegging is net verstuurdquote:Op maandag 30 september 2019 11:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach je hebt altijd eerst die gekken die de helft bieden.
DAN KOM IK HEM NU OPHALEN!!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 september 2019 11:40 schreef gcjoel het volgende:
Heb nu al mensen die op mn spullen azen.
Ben net 1 dag verhuisd joh.
Gewoon voor de sier als vloervaas denk ikquote:Op maandag 30 september 2019 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huh. Waarvoor moest 'ie dan wel gebruikt worden?
Vriendin van me had echt een toffe smaak, dus ik aasgieren toen ze ging verhuizenquote:Op maandag 30 september 2019 11:40 schreef gcjoel het volgende:
Heb nu al mensen die op mn spullen azen.
Ben net 1 dag verhuisd joh.
Met nepzooi erin of wat? Of van die droge takken met kerstlichtjes.quote:Op maandag 30 september 2019 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon voor de sier als vloervaas denk ik
Ik dacht dat vazen gewoon altijd gemaakt waren om daar bloemen enzo in te doenquote:Op maandag 30 september 2019 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon voor de sier als vloervaas denk ik
quote:Op maandag 30 september 2019 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
*Femke Halsema vindt dit leuk*
Met auto's die al weken te koop staanquote:Op maandag 30 september 2019 11:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach je hebt altijd eerst die gekken die de helft bieden.
DAN KOM IK HEM NU OPHALEN!!
Ik had hem eerst gewoon leeg naast een kast staan, maar ik dacht 'staat wel leuk met zonnebloemen'. Ben blij dat ik hem niet op de vloer had laten staan.quote:Op maandag 30 september 2019 11:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met nepzooi erin of wat? Of van die droge takken met kerstlichtjes.
Ja goed, voelt nog niet echt als thuis maar is wennen.quote:Op maandag 30 september 2019 11:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha yep. Maar hopelijk neemt de huidige huurder een hoop mee, daar maak ik eerst een prijs voor. Opzegging is net verstuurd.
Hoe is je eerste weekend echt samenwonen bevallen?
Wel achterlijk een niet water vaasquote:Op maandag 30 september 2019 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hem eerst gewoon leeg naast een kast staan, maar ik dacht 'staat wel leuk met zonnebloemen'. Ben blij dat ik hem niet op de vloer had laten staan.
Maar je gooide dus water in een vaas met een gat in de bodem en het kleedje daaronder is daardoor nu verneukt?quote:Op maandag 30 september 2019 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hem eerst gewoon leeg naast een kast staan, maar ik dacht 'staat wel leuk met zonnebloemen'. Ben blij dat ik hem niet op de vloer had laten staan.
Ik blijf me verbazen vandaag inderdaadquote:Op maandag 30 september 2019 11:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel achterlijk een niet water vaas
Is toch gewoon een deze moet je buiten gebruiken vaas?quote:Op maandag 30 september 2019 11:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel achterlijk een niet water vaas
Er zat geen gat in de bodem, de bodem is niet waterdicht. Dus hij zweette en lekte lekker.quote:Op maandag 30 september 2019 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je gooide dus water in een vaas met een gat in de bodem en het kleedje daaronder is daardoor nu verneukt?
ieeeewwwlll, een zweetvaasquote:Op maandag 30 september 2019 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zat geen gat in de bodem, de bodem is niet waterdicht. Dus hij zweette en lekte lekker.
Ook eens gehad met een bloempot. Hele kring op mn tafelquote:Op maandag 30 september 2019 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zat geen gat in de bodem, de bodem is niet waterdicht. Dus hij zweette en lekte lekker.
Ja ik ook, allemaal van die schimmelplekken op m'n vensterbankquote:Op maandag 30 september 2019 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook eens gehad met een bloempot. Hele kring op mn tafel
Gevaarlijke gok.quote:Op maandag 30 september 2019 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo, erotische gedachten meteen uitgeroeid.
Hoop ik.
Wat een bendequote:Op maandag 30 september 2019 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
Bij Intratuin heb je ook bloempotten waar dan een kaartje bij staat dat ze niet gegarandeerd waterdicht zijn.
Deze kwam uit zo'n vintage-winkeltje geloof ik, zo'n hippe West Germany-vloervaas.quote:Op maandag 30 september 2019 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
Bij Intratuin heb je ook bloempotten waar dan een kaartje bij staat dat ze niet gegarandeerd waterdicht zijn.
Bonkjes en sliertjes?quote:Op maandag 30 september 2019 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Soort maandverband dat je te lang laat zitten.
Oh, leuk. Heb ook zoietsquote:Op maandag 30 september 2019 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze kwam uit zo'n vintage-winkeltje geloof ik, zo'n hippe West Germany-vloervaas.
True dat was gewoon verveling en trekquote:Op maandag 30 september 2019 14:00 schreef Allures het volgende:
Snoep lust ik wel, maar dat lust ik ook zonder honger
Oh het was een wonder. 🎶quote:Op maandag 30 september 2019 14:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag laatst 2 potten bij intratuin
Decadent & Dutch van De Molen. Een barley wine van 10%, smaakt naar stroop, kaneel, beetje vaag appeltaartig ook. Best oké.quote:
Ik ben meteen van de G naar de A verhuisd in het LGBTQIA+ alfabetquote:Op maandag 30 september 2019 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo, erotische gedachten meteen uitgeroeid.
Hoop ik.
Mijn ondersteboven planten lekken ook af en toe de laatste tijd.quote:Op maandag 30 september 2019 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
Meteen helemaal geen seks meer?quote:Op maandag 30 september 2019 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben meteen van de G naar de A verhuisd in het LGBTQIA+ alfabet
Voorgoed genezen na je opmerking!quote:Op maandag 30 september 2019 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen helemaal geen seks meer?
Ik moest googlen naar dit te hippe samengetrokken popi woordje.quote:
Dan koop je een joggingbroek. Past altijd.quote:Op maandag 30 september 2019 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Zou ik er pindakaas doorheen kunnen doen of pas ik dan meteen niet meer in m'n broek?
Ziek is ziek he, rustig aanquote:Op maandag 30 september 2019 16:26 schreef Californium het volgende:
paar dagen ziek geweest, vandaag maar even rustig aan gedaan want nog beetje zwakjes en even lekker beddengoed enzo gewassen en verschoond na erin hebben lopen zweten met koorts in het weekend
Hopelijk morgen wel weer sterker want heb rest van de week een drukke week
Maar Guncle is wel acceptabelquote:Op maandag 30 september 2019 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest googlen naar dit te hippe samengetrokken popi woordje.
Ik zeg toch niet dat Brookies onacceptabel zijn?quote:Op maandag 30 september 2019 17:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar Guncle is wel acceptabel?
quote:
Ja klopt wel! Maar had voor de gein eens allemaal leuke sociale dingen op de planning staanquote:
Ik was dus niet de enigequote:Op maandag 30 september 2019 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest googlen naar dit te hippe samengetrokken popi woordje.
En nog steeds denk ik dan: Ah, chocolade koekje dus.quote:
Ik las tot 3x toe geitenkaasdrankje, en vond t nog steeds okquote:Op maandag 30 september 2019 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit.
https://www.laplace.com/n(...)n-geitenkaas-drankje
Ik drink geitenmelkquote:Op maandag 30 september 2019 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las tot 3x toe geitenkaasdrankje, en vond t nog steeds ok![]()
Mijn tactiek.quote:Op maandag 30 september 2019 16:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan koop je een joggingbroek. Past altijd.
Walgelijke vent ben je toch ook.quote:Op maandag 30 september 2019 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las tot 3x toe geitenkaasdrankje, en vond t nog steeds ok![]()
Je mist echt wat.quote:Op maandag 30 september 2019 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog nooit de drang gehad om die mee te nemen bij de Albert Heijn.
Ik dacht dat Leiden zo'n lieve stad wasquote:Op maandag 30 september 2019 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol, neger probeert hier voor de deur een fiets te stelen, wordt aangesproken door een buurman en gaat gelijk dreigen.
Randstand
Qua tieten hier he.quote:Op maandag 30 september 2019 19:30 schreef MCH het volgende:
[..]
wat nou weer, alweer 1/5 van de week zit erop
De reden waarom ik ooit voor Leiden in plaats van Amsterdam koos om te studeren was omdat het blanker was. Ik had geen zin om bij groepsopdrachten steeds te wachten op mensen met een mindere arbeidsmoraal.quote:Op maandag 30 september 2019 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol, neger probeert hier voor de deur een fiets te stelen, wordt aangesproken door een buurman en gaat gelijk dreigen.
Randstand
slechts een klein beetje racistisch deze postquote:Op maandag 30 september 2019 19:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De reden waarom ik ooit voor Leiden in plaats van Amsterdam koos om te studeren was omdat het blanker was. Ik had geen zin om bij groepsopdrachten steeds te wachten op mensen met een mindere arbeidsmoraal.
Toen ik daar een paar weken op school zat werd Samir A. vlak voor de school gearresteerd, was ook eerstejaars, en zodoende kreeg ik meteen mijn gelijk.quote:Op maandag 30 september 2019 19:38 schreef MCH het volgende:
[..]
slechts een klein beetje racistisch deze post
Had hij een goed Ali B?quote:Op maandag 30 september 2019 19:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toen ik daar een paar weken op school zat werd Samir A. vlak voor de school gearresteerd, was ook eerstejaars, en zodoende kreeg ik meteen mijn gelijk.
quote:Op maandag 30 september 2019 19:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De reden waarom ik ooit voor Leiden in plaats van Amsterdam koos om te studeren was omdat het blanker was. Ik had geen zin om bij groepsopdrachten steeds te wachten op mensen met een mindere arbeidsmoraal.
Dat er hier nooit iets gebeurt?quote:Op maandag 30 september 2019 19:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat Leiden zo'n lieve stad was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |