quote:Op zondag 29 september 2019 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een vrouw kan zwanger worden, dus beter een man
Ik zie jou nog wel in een relatie eindigen met @Fascinationquote:Op zondag 29 september 2019 11:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]Met een vrouw is je mannenhaat wel makkelijker te bespreken.
Is wel een lekker wijf maar Fas heeft het niet zo op biwijfjes of bischierigen.quote:Op zondag 29 september 2019 11:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie jou nog wel in een relatie eindigen met @:Fascination
pics in dm graagquote:Op zondag 29 september 2019 11:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is wel een lekker wijf maar Fas heeft het niet zo op biwijfjes of bischierigen.
Arme jijquote:
Jij bent niet zo'n stalker neequote:Op zondag 29 september 2019 11:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wel gezien hoorMaar niet opgeslagen
Het mapje waar ik haar foto's heb opgeslagen heb ik Fapscination genoemdquote:
Terechtquote:Op zondag 29 september 2019 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het mapje waar ik haar foto's heb opgeslagen heb ik Fapscination genoemd
@MissMSXquote:Op zondag 29 september 2019 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het mapje waar ik haar foto's heb opgeslagen heb ik Fapscination genoemd
elke vrouw die het zolang uithoudt met air moet wel een droomvrouw zijnquote:Op zondag 29 september 2019 11:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is evengoed een lekker wijf en ik denk mbt instelling de droomvrouw van menig man.
Die vindt Fas ook een mooie vrouw en juicht dit soort initiatieven van harte toequote:
Ik heb haar dit nog nooit horen zeggen hierquote:Op zondag 29 september 2019 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die vindt Fas ook een mooie vrouw en juicht dit soort initiatieven van harte toe
Onderschat jouw vriendin nietquote:Op zondag 29 september 2019 11:49 schreef MCH het volgende:
[..]
elke vrouw die het zolang uithoudt met air moet wel een droomvrouw zijn
Goed bezig, wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zondag 29 september 2019 12:12 schreef Allures het volgende:
Booooh ik ging dood in de sportschool. Ik dacht op een gegeven moment serieus dat mijn benen het niet meer gingen houden
gewoon een lesje maar een die ik al lang niet had gedaanquote:Op zondag 29 september 2019 12:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Goed bezig, wat heb je allemaal gedaan?
Lunges jaquote:Op zondag 29 september 2019 12:16 schreef Allures het volgende:
[..]
gewoon een lesje maar een die ik al lang niet had gedaan
En er zit een beetje veel quatten en lungen (schrijf je dat zo?) Met gewicht in en toen dacht ik dus dat ik door mijn hoefjes ging zakkenBenen gingen ook helemaal trillen
ja en dan moesten we onder in vast houden. Ga weg manquote:Op zondag 29 september 2019 12:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Lunges jadie zijn wel zwaar idd, zeker in combinatie met squats.
quote:Op zondag 29 september 2019 12:29 schreef Allures het volgende:
[..]
ja en dan moesten we onder in vast houden. Ga weg manen zo wisselen tussen squads en lunges zonder omhoog te komen (dus zeg maar soort van door je knieën gezakt blijven). Marteling
Nu durf ik de trap niet meer op. Nou op zal nog wel gaan, af is dan altijd de hel
Zo maar wat kwark weg werken
Was er gister een van een meter of 7 naar beneden komen zetten in de klimhal, traumaheli alles.quote:
Goede beurt door de wasstraat gehad dusquote:Op zondag 29 september 2019 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Zo. Dooie fret uit het doucheputje gehaald.
Zeker een dikkiequote:Op zondag 29 september 2019 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was er gister een van een meter of 7 naar beneden komen zetten in de klimhal, traumaheli alles.
Oei.quote:Op zondag 29 september 2019 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was er gister een van een meter of 7 naar beneden komen zetten in de klimhal, traumaheli alles.
Wat sneu, geen ambulance aan te pas gekomen?quote:Op zondag 29 september 2019 19:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was een ventje van twaalf, dus met een beetje geluk niet.
Hij zei traumaheli dus dat spaart weer een ambulanceritje he.quote:Op zondag 29 september 2019 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat sneu, geen ambulance aan te pas gekomen?
quote:Op zondag 29 september 2019 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat sneu, geen ambulance aan te pas gekomen?
quote:Op zondag 29 september 2019 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2019 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij zei traumaheli dus dat spaart weer een ambulanceritje he.
Og hemel, ja je moet natuurlijk exact onthouden wat er op fok besproken wordt. Nou kut voor het kind.quote:
Het was een directe vraag op een post 1 min daarvoor.quote:Op zondag 29 september 2019 19:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Og hemel, ja je moet natuurlijk exact onthouden wat er op fok besproken wordt. Nou kut voor het kind.
Die stuiteren nog een beetje.quote:Op zondag 29 september 2019 19:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was een ventje van twaalf, dus met een beetje geluk niet.
jezus, dat je zelf een incel bent hoef je niet op anderen af te reageren hoorquote:Op zondag 29 september 2019 19:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Og hemel, ja je moet natuurlijk exact onthouden wat er op fok besproken wordt. Nou kut voor het kind.
Wel betere structuur hoop ik.quote:Op zondag 29 september 2019 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kon paar dagen niet naar de wc. Pilletje genomen vanmorgen. Net een hoop weggelegd waar een koe jaloers op is
Alleen het eerste stuk.quote:
O ja dat heb ik als ik op vakantie ben geweest.quote:Op zondag 29 september 2019 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen het eerste stuk.
Verstoppingsdiarree noemt de dokter het. Er zit een hard stuk voor, en als dat eruit gaat, komt de diarree.
Volgende week laatste seizoen op Netflix.quote:Op zondag 29 september 2019 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Ondertitelaar van TBBT heeft er moeite mee vandaag.
Laatste seizoen ooit hoop ik.quote:Op zondag 29 september 2019 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende week laatste seizoen op Netflix.
Poepkurkquote:Op zondag 29 september 2019 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen het eerste stuk.
Verstoppingsdiarree noemt de dokter het. Er zit een hard stuk voor, en als dat eruit gaat, komt de diarree.
Dat is 't ja.quote:
Heb je vieze spellen gespeeld met @Lokasenna?quote:Op zondag 29 september 2019 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen het eerste stuk.
Minecraft.quote:Op zondag 29 september 2019 20:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je vieze spellen gespeeld met @:Lokasenna?
Ben je sweekends weer gewoon thuis Dino? Noem eens 2 dingen die beter zijn in Luxemburg?quote:
Nee dat ben ik niet.quote:Op zondag 29 september 2019 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je sweekends weer gewoon thuis Dino? Noem eens 2 dingen die beter zijn in Luxemburg?
Nee net mijn dochters ingestopt en avondje netflixen.quote:Op zondag 29 september 2019 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet jij je gezinsleven niet ontvluchten vanavond?
jijquote:Op zondag 29 september 2019 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
jezus, dat je zelf een incel bent hoef je niet op anderen af te reageren hoor
Jij was toch dikke matties met MCH?quote:
Ik denk dat MCH een heel leuk leven heeft en een fantastische relatie met veel seks.quote:
quote:Op zondag 29 september 2019 20:59 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat MCH een heel leuk leven heeft en een fantastische relatie met veel seks.
Ik denk vooral gloryholes.quote:Op zondag 29 september 2019 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat MCH een heel leuk leven heeft en een fantastische relatie met veel seks.
Dik wel maar matties niet hoorquote:Op zondag 29 september 2019 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij was toch dikke matties met MCH?
Hij vindt onbekende piemels spannend denk je?quote:
En ze leven nog lang en gelukkigquote:Op zondag 29 september 2019 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zondag 29 september 2019 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij vindt onbekende piemels spannend denk je?
Zal ik 'm een dick pic sturen?quote:Op zondag 29 september 2019 21:24 schreef Fascination het volgende:
Hij vindt onbekende piemels spannend denk je?
Jawel, alles gaat met ups en downs maar we doen genoeg leuke dingen.quote:Op zondag 29 september 2019 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij met je ontwijkende antwoorden, het valt zeker tegen in Luxemburgquote:Op zondag 29 september 2019 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet jij je gezinsleven niet ontvluchten vanavond?
Ieuwquote:Op zondag 29 september 2019 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgende keer moet ik mijn klysma skills maar op jou oefenen.
Doe maar nietquote:Op zondag 29 september 2019 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgende keer moet ik mijn klysma skills maar op jou oefenen.
Nee, ik zie alleen geen reden om iets met jullie twee te delen.quote:Op zondag 29 september 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij met je ontwijkende antwoorden, het valt zeker tegen in Luxemburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |