er lopen meer dnan een miljoen chinezen in afrika op het moment, die daar voor ongekende economische groei zorgen. lol.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
En wie gaat zich iets van dat goede voorbeeld aantrekken? Is het zo dat bij ontwikkelingshulp China ineens dacht "O... die landen geven gul laten wij ook maar snel miljarden naar Afrika sturen"? Nee hè dus laten we dat soort luchtfietserij maar achterwege laten
15, niet gek. en net boven china. dat kan beter.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]twitter:theworldindex twitterde op zaterdag 28-09-2019 om 18:03:01World's most innovative countries:(Bloomberg's Index, 2019) reageer retweet
Haten op wijsgeer slijptol die alle gekkies voor gek zetquote:
Thx voor posten. Interessant verhaal! Doet me denken aan wat dat Linkse meisje (naam kwijt, nu hoor je er niks meer van) allemaal te verduren kreeg toen ze een rechtse vriend kreeg.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ocu-over-klimaathype
pas op met kritiek leveren op de klimaathype, je kan boze reacties verwachten.
Anne Fleurquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Thx voor posten. Interessant verhaal! Doet me denken aan wat dat Linkse meisje (naam kwijt, nu hoor je er niks meer van) allemaal te verduren kreeg toen ze een rechtse vriend kreeg.
Links is eng en gevaarlijk. Ze maken je kapot als je het niet met ze eens bent.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://www.welklidwoord.nl/gekkiequote:Op zaterdag 28 september 2019 23:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De gek, het gekkie. Checks out.
Ja die roven nu de boel daar leeg grappenmakerquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:24 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
er lopen meer dnan een miljoen chinezen in afrika op het moment, die daar voor ongekende economische groei zorgen. lol.
https://www.paradogma-film.com/quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Thx voor posten. Interessant verhaal! Doet me denken aan wat dat Linkse meisje (naam kwijt, nu hoor je er niks meer van) allemaal te verduren kreeg toen ze een rechtse vriend kreeg.
De hele film, die hem zo in moeilijkheden bracht, staat op youTube.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Ik zie nergens anders enige bron hiervoor. Ik vat het op als verkleinwoord van de gek, dus onzijdig, maar misschien zie ik dat verkeerd.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
https://www.welklidwoord.nl/gekkie
Die is toen ook helemaal uitgekotst door die linkse kliek.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
thnxquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
De hele film, die hem zo in moeilijkheden bracht, staat op youTube.
(Extreem) links weet niet meer wat nazisme en fascisme inhoudt.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Links is eng en gevaarlijk. Ze maken je kapot als je het niet met ze eens bent.
quote:Op zondag 29 september 2019 00:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
(Extreem) links weet niet meer wat nazisme en fascisme inhoudt.
Ze denken dat idealisme heilig is, een soort van religieus gelijk. Idealisme kan dan nooit fascisme zijn. Toch?
Buzzer.. zzzzz... Wrong! Het huidige extreem linkse, POC, 'woke' en 'witte' gedachtegoed is puur fascisme en racisme.
Anders denkenden verketteren en uitsluiten (of erger, wat gelukkig nog niet/nauwelijks gebeurd) is fascisme.
Nadruk leggen op huidskleur is racisme.
Tja kennelijk zie je klimaatbeleid als een soort enorm complot en is Greta daar een soort willoze slaaf in. Dat lijkt me allemaal wat onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Fijn hè, dat 'complotgekkie'-argument. Kun je gewoon iedere keer weer gebruiken, ook als simpelweg blijkt dat onder andere een organisatie als We don't have time achter de Thunberg-hype zit. Heb je toch een weerwoord.
Neuh, gewoon normaal menselijk gedrag dat types die allerlei medemensonvriendelijke leugendiarree uitbraken niet meer hoeven te rekenen op een vriendelijke behandeling. What comes around goes aroundquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Links is eng en gevaarlijk. Ze maken je kapot als je het niet met ze eens bent.
Wat heeft de speech van Thunberg met beleid te maken? Waar lees je dat ik klimaatbeleid als een soort enorm complot zie?quote:Op zondag 29 september 2019 08:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja kennelijk zie je klimaatbeleid als een soort enorm complot en is Greta daar een soort willoze slaaf in. Dat lijkt me allemaal wat onwaarschijnlijk
Het is tegelijk grappig en triest om te zien hoe rechts wanhopig probeert de aandacht af te leiden van hun gescheld op Gretas uiterlijk en handicap,hun oproepen tot verkrachting etc.quote:Op zondag 29 september 2019 00:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
(Extreem) links weet niet meer wat nazisme en fascisme inhoudt.
Ze denken dat idealisme heilig is, een soort van religieus gelijk. Idealisme kan dan nooit fascisme zijn. Toch?
Buzzer.. zzzzz... Wrong! Het huidige extreem linkse, POC, 'woke' en 'witte' gedachtegoed is puur fascisme en racisme.
Anders denkenden verketteren en uitsluiten (of erger, wat gelukkig nog niet/nauwelijks gebeurd) is fascisme.
Nadruk leggen op huidskleur is racisme.
Lobby voor wat? Voor klimaatbeleid?quote:Op zondag 29 september 2019 08:57 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat heeft de speech van Thunberg met beleid te maken? Waar lees je dat ik klimaatbeleid als een soort enorm complot zie?
Ik geef alleen aan dat er achter het verhaal van een meisje dat zogenaamd op eigen houtje in haar eentje is gaan 'staken', een lobby-organisatie zit. Dat is slechts een constatering.
Dan kun je wel weer het stokpaardje 'complot' erin gooien, waarmee elk kritisch geluid direct als debiel wordt afgeserveerd, maar dat heeft niet zoveel waarde.
quote:Op zondag 29 september 2019 09:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lobby voor wat? Voor klimaatbeleid?
Ik heb de organisatie al genoemd. Als je het opzoekt, weet je waar ik het over heb.quote:Het is de bedoeling om met WeDontHaveTime.org en #WeDontHaveTime een wereldwijd sociaal platform op te bouwen dat, via sociale input, een verregaande invloed moet krijgen op klimaatinvesteringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |