Bijna hahaquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wel wat voedselbonnen. Tellen die ook
En dan weer een pensionado die dat wint.quote:
Zou verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan weer een pensionado die dat wint.
Je hebt trek in of honger. Niet honger inquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb honger maar weet niet in wat.
Turkse pizzaquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb honger maar weet niet in wat.
quote:
Maar in dit geval is dat wel zo.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt trek in of honger. Niet honger in
Je zou een tosti kunnen etenquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in dit geval is dat wel zo.
Zendaya is onze nieuwe hype.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
Geen Maisie in de OP ongelooflijk
Andere cuties verdienen ook aandachtquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
Nee Maisie is nog wel nummer 1quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zendaya is onze nieuwe hype.
Heb jij nou weer een ander accountquote:
lelijke trol is dat.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
Heeft die al andere films/shows in de planning na GoTquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah, ik vind Zendaya wel leuker.
Emilia blijft wel mijn nummer 1 verder boh.
Ze gaat spelen in een romcom rond Kerst.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft die al andere films/shows in de planning na GoT
Lekker manquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een bruine boterham grillworst nu trouwens.
Met een beetje Zaanse mayonaise.
Kate is a young woman subscribed to bad decisions. Her last date with disaster? That of having accepted to work as Santa's elf for a department store. However, she meets Tom there. Her life takes a new turn. For Kate, it seems too good to be true.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaat spelen in een romcom rond Kerst.
Verder weet ik het niet.
Erg hè.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kate is a young woman subscribed to bad decisions. Her last date with disaster? That of having accepted to work as Santa's elf for a department store. However, she meets Tom there. Her life takes a new turn. For Kate, it seems too good to be true.
Jezus wat cheesy
Afweging van kosten en baten, chickflick, dus scoort geheid, meteen geld in pompenquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ze tot dat soort onoriginele scripts komen.
Gaat dan echt iemand een verhaal pitchen daar met dit soort onzin?
Gewoon afkijken bij de laatste succesvolle romcoms en hier en daar wat adaptations. Dan heb je weer een film voor de kerst.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ze tot dat soort onoriginele scripts komen.
Gaat dan echt iemand een verhaal pitchen daar met dit soort onzin?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:30 schreef I. het volgende:
[..]
Afweging van kosten en baten, chickflick, dus scoort geheid, meteen geld in pompen
Kan je toch beter een net iets andere invalshoek kiezen waardoor het origineler is.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon afkijken bij de laatste succesvolle romcoms en hier en daar wat adaptations. Dan heb je weer een film voor de kerst.
Eerst nog even masturberen?quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:32 schreef I. het volgende:
Pff ik ga heerlijk slapen straks, niet normaal.
Hmmm, weet nou niet of ik die nou wel of niet gezien hadquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Kan je toch beter een net iets andere invalshoek kiezen waardoor het origineler is.
Zoals About Time
Zat ik wel aan te denken ja, maar libido is niet heel hoog nu.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst nog even masturberen?
Rachel McAdamsGodinquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:33 schreef I. het volgende:
[..]
Hmmm, weet nou niet of ik die nou wel of niet gezien had
Ah joh even aan Zendaya denken, komt het wel goed.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:33 schreef I. het volgende:
[..]
Zat ik wel aan te denken ja, maar libido is niet heel hoog nu.
Moest denken aan Rachel Brosnahan, jammer ditquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rachel McAdamsGodin
[..]
Ah joh even aan Zendaya denken, komt het wel goed.
Tien jaar terug ofzo keek ik dat soort pauperfilms wel vaak.quote:
Kan wel janken als ik dat soort films zie.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tien jaar terug ofzo keek ik dat soort pauperfilms wel vaak.
Nu kan ik het niet meer opbrengen.
Vreselijk die romcoms die allemaal hetzelfde sjabloon volgen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:39 schreef I. het volgende:
Niet van blijdschap of verdriet hoor, van verveling
Ja prima hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:40 schreef I. het volgende:
[..]
Thanks, ik nu ook. Saté-kroket tho. Koekoek
Daarom. Uiteindelijk geen fuck meer aan. Dan nog liever Marvel ja toch niet dan lolquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vreselijk die romcoms die allemaal hetzelfde sjabloon volgen.
Met de nadruk op niet dan inderdaadquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:41 schreef I. het volgende:
[..]
Daarom. Uiteindelijk geen fuck meer aan. Dan nog liever Marvel ja toch niet dan lol
Letterlijk nog nooit van gehoord, maar ik ben weer wat wijzerquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja prima hoor.
Twaalfuurtje is ook wel lekker.
Van Marvel krijg ik oprecht lichamelijke klachten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:41 schreef I. het volgende:
[..]
Daarom. Uiteindelijk geen fuck meer aan. Dan nog liever Marvel ja toch niet dan lol
Alsof jij liever romcoms kijkt dan Iron Manquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met de nadruk op niet dan inderdaad
Ik ook niet tot voor kortquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:42 schreef I. het volgende:
[..]
Letterlijk nog nooit van gehoord, maar ik ben weer wat wijzer
Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Alsof jij liever romcoms kijkt dan Iron Man![]()
Je neemt het te serieus.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Marvel krijg ik oprecht lichamelijke klachten.
Het is zo cringe allemaal, van die "bad-ass"-grappen tot aan de "bad-ass" oneliners tot aan de vreselijk overmatige CGI en het altijd vervelende en voorspelbare romantische subplot.
Klinkt wel echt chill jaquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet tot voor kortmaar mijn ouders nemen dat vaak tijdens het fietsen en ik had dat laatst op vakantie. Best lekker hoor, beetje soep, kroketje, wat lekkere broodjes, goed slaatje
Zeker wel, maar da's geen classic romcomquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Heb je Her ook nog nooit gezien I.?
Dat vind ik nou wel film voor jou. En ook originele romantische film
Dan ga ik ook eerder voor een romcom.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Alsof jij liever romcoms kijkt dan Iron Man![]()
Dat "bad-ass" gedoe hoort juist lekker corny te zijn. En facepalmmomenten horen er bij. Dat maakt het zo classic.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Ik neem het zoals het is, en dan is het echt vreselijk.
About Time moet je wel echt kijken though. Leuke acteurs ook, leuk script.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:44 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker wel, maar da's geen classic romcom
Man man manquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik ook eerder voor een romcom.
Waarom hoort dat zo? Dat is helemaal niet leuk maar alleen maar irritant.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:45 schreef I. het volgende:
[..]
Dat "bad-ass" gedoe hoort juist lekker corny te zijn. En facepalmmomenten horen er bij. Dat maakt het zo classic.
Jij bent fan van Marvel, GTST en Feyenoord. Dat zouden we kunnen betitelen als behoorlijke wansmaak.quote:
Zal t eens overwegen. T is echt niet dat ik een heel beperkte visie heb qua films hoor. Heb genoeg variërende filmgenres gezien, maar kies niet snel spontaan voor dat soort genres. Dan moet het mij wel ergens duidelijk aangesproken hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
About Time moet je wel echt kijken though. Leuke acteurs ook, leuk script.
Call me by your name ook, maar die ga jij toch niet kijken, maar dat is echt klasse. En alleen al om maar 1 fucking prachtige dialoog zou je hem al moeten zien.
Vermaakquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hoort dat zo? Dat is helemaal niet leuk maar alleen maar irritant.
Het voelt ook allemaal zo leeg aan, je haalt er niks uit.
Eens.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:49 schreef I. het volgende:
Niet elke film hoeft een indrukwekkende boodschap te hebben
Derksen over kuyt is ewl genotstvquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet tot voor kortmaar mijn ouders nemen dat vaak tijdens het fietsen en ik had dat laatst op vakantie. Best lekker hoor, beetje soep, kroketje, wat lekkere broodjes, goed slaatje
Om simpele humor kan ik soms heerlijk lachen. Niet moeilijk doen, gewoon genietenquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens.
Maar het moet je wel positief raken, op wat voor manier dan ook
Dat doet Marvel bij mij ook niet moet ik eerlijk zeggen.
Het moet je wel iets meegeven wat je eruit haalt.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:49 schreef I. het volgende:
Niet elke film hoeft een indrukwekkende boodschap te hebben
Nja, dan is het een kwestie van humor inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:51 schreef I. het volgende:
[..]
Om simpele humor kan ik soms heerlijk lachen. Niet moeilijk doen, gewoon genieten
Oh toen luisterde ik half.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Derksen over kuyt is ewl genotstv
ben aan het terugkijken
haha Derksen maakte hem helemaal af , genotquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh toen luisterde ik half.
Kuyt
Muah viel ook wel mee, was vrij voorspelbaar allemaal.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
haha Derksen maakte hem helemaal af , genot
Simpele humor zie ik als Mr. Bean.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:51 schreef I. het volgende:
[..]
Om simpele humor kan ik soms heerlijk lachen. Niet moeilijk doen, gewoon genieten
quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
En ik zie film inderdaad net als JR ook meer als kunst en minder als vermaak
Zie jij Mr Bean als simpele humor? Vind dat je Mr Bean daar wel wat te kort mee doetquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Simpele humor zie ik als Mr. Bean.
En dat is wel leuk jaalhoewel dat ook vooral komt door nostalgie.
Da's jouw mening. Daar denken veel mensen anders over. Gezien het de "highest grossing title of all time" is numquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is niet vermakelijk
Ik zie het ook wel als vermaak hoor, maar dat heb ik juist als ik er iets uit kan halen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
En ik zie film inderdaad net als JR ook meer als kunst en minder als vermaak
quote:
heerlijke filmquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja White Castle hoort daar ook prima bij
AND THENNquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heerlijke film
dude wheres my car ook ja bohhhh
Die broodjes daar lijken me echt enorm smerig.quote:
Nja in die zin dat het voor iedereen wel te begrijpen is omdat het fysieke humor is, en voor alle leeftijden ook.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie jij Mr Bean als simpele humor? Vind dat je Mr Bean daar wel wat te kort mee doet
Nee simpele humor is Dude, where's my car en Dumb and Dumber
Met abstracte kunst kan ik ook niets, en da's ook een kunstvorm.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het moet je wel iets meegeven wat je eruit haalt.
Het hoeft niet filosofisch hoogstaand te zijn allemaal, maar het is wel een kunstvorm dus je moet er iets mee kunnen.
Ja maar veel mensen zijn enorm oppervlakkige, smakeloze idioten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:55 schreef I. het volgende:
[..]
Da's jouw mening. Daar denken veel mensen anders over. Gezien het de "highest grossing title of all time" is num
Mr. Bean is cult, en alles behalve simpele humorquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Simpele humor zie ik als Mr. Bean.
En dat is wel leuk jaalhoewel dat ook vooral komt door nostalgie.
jij van matrassen ajakkes en de leeuwenkoning.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent fan van Marvel, GTST en Feyenoord. Dat zouden we kunnen betitelen als behoorlijke wansmaak.
Dude where's my car een paar jaar geleden proberen te rewatchen, hield het twee minuten vol.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heerlijke film
dude wheres my car ook ja bohhhh
Maar als je ziet in hoeverre Italianen hun passie in eten leggen vind ik dat al heel wat anders.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat merk je ook wel aan hoeveel mensen de Italiaanse keuken overhypen.
Met je tomatensaus en basilicum, het is wat.
Deadpool was echt genotquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, dan is het een kwestie van humor inderdaad.
Want bij Deadpool kon er bij mij echt nog geen glimlach vanaf.
Goede smaak dusquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij van matrassen ajakkes en de leeuwenkoning.
Tomatensausquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat merk je ook wel aan hoeveel mensen de Italiaanse keuken overhypen.
Met je tomatensaus en basilicum, het is wat.
Daar val jij dus ook onder hihiquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar veel mensen zijn enorm oppervlakkige, smakeloze idioten.
Dat is toevallig. Dr Mikey ookquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volwassen mensen die 'Ajakkes' ipv 'Ajax' zeggen hebben vaak een IQ lager dan 80.
In mijn ogen wel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je ziet in hoeverre Italianen hun passie in eten leggen vind ik dat al heel wat anders.
Kan het alsnog je smaak niet zijn, uiteraard, maar overrated is het zeker niet
Ik was voor het eerst dronken toen ik 20 was.quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:00 schreef Fok-it het volgende:
Nee Dude wheres my car, Eurotrip en shit was leuk toen je 14 was en voor het eerst dronken.
Toen lag je op de grond van het lachen met je matties
Zou dat nu echt niet meer kunnen kijken
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 september 2019 02:01 schreef I. het volgende:
Oké, m'n oogaids overwint vannacht. Maar ik ben er morgen weer.
Joe, de groeten.
Wanneer ben je voor het eerst uit gegaan dan?quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was voor het eerst dronken toen ik 20 was.
Ook toen ik 20 was denk ik.quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het eerst uit gegaan dan?
Nooit behoefte aan toen je jaar of 16 was?quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook toen ik 20 was denk ik.
Jawel, maar ging toen toch niet alleen uit joh.quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit behoefte aan toen je jaar of 16 was?
Ripquote:Op zaterdag 28 september 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, maar ging toen toch niet alleen uit joh.
Kwam bij mij meer op het mbo.quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rip
Op mijn 16ste had ik nog best goed leven wat dat betreft. School, eerste chickie, best veel vrienden nog. Uutgoan in Emm'n
Ik zat veel te kort op mijn studies om echt goeie banden te hebben met mensenquote:Op zaterdag 28 september 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam bij mij meer op het mbo.
Middelbare school was maar kut.
Zaten bij mij ook weinig echt chille mensen op die school als ik er op terugkijk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat veel te kort op mijn studies om echt goeie banden te hebben met mensen
Over het algemeen was middelbare kut wel ja, al had ik een aantal goeie jaren
Heeft Lily je al berichtje gestuurd?quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zaten bij mij ook weinig echt chille mensen op die school als ik er op terugkijk.
Wel veel goeie chicks.
Helaas niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Lily je al berichtje gestuurd?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
About Time
Call me by your Name
500 days of Summer
Crazy Stupid Love
Dat zijn wel de betere denk ik
Mooie scene jaquote:Op zaterdag 28 september 2019 03:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Elke keer weer brok in mn keel bij deze scene, komt ook door het prachtige nummer erbij.
Call me by your name ook geweldig, 1 van mijn favoriete muzikanten met de soundtrack voor de film (sufjan stevens) (@:bracha020)
Ga je trouwens naar Joker in de bios bracha, die lijkt me wel enorm goed
Moet je horen wie het zegt tjappiequote:Op zaterdag 28 september 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodat jij kan reageren op iets dat zittend plast.
Kusje op je boze bolletje.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt tjappie
Catch 22 mon ami.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee blijf uit mijn buurt engnek
Ik probeer vaak een radslag tijdens het plassen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Plas jij ook zittend? Zo ja; hallo
Uiteraard.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Plas jij ook zittend? Zo ja; hallo
Lekker aan je eigen urine proeven wat je gisteren gegeten hebt.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik probeer vaak een radslag tijdens het plassen.
Plas jij gewoon buitenquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik probeer vaak een radslag tijdens het plassen.
Ik leef van zonlicht.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker aan je eigen urine proeven wat je gisteren gegeten hebt.
Nee meestal in de gang.quote:
Tussen de middag rol ik wel eens door een plas pokon.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook de meeste planten hebben voedsel nodig uit de grond.
Niks vreemds aan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tussen de middag rol ik wel eens door een plas pokon.
Guten Mittag frau blauwquote:
Psiesquote:
Ik ben pas net wakker, ripquote:
Ik dus ook.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben pas net wakker, rip
Vieslui
Maar als je om een uur of 5 in slaap valt wordt voor 9 uur opstaan een hele opgave kan ik je zeggenquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik probeer altijd op zijn laatst 9u op te staan anders ben je de hele dag zo lui
Dit ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je om een uur of 5 in slaap valt wordt voor 9 uur opstaan een hele opgave kan ik je zeggen
Ja maar dan slaap je wss wel eerder die dag.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je om een uur of 5 in slaap valt wordt voor 9 uur opstaan een hele opgave kan ik je zeggen
https://www.wekkers.nlquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat schiet je ermee op. Je hebt de kans om gewoon je uren te pakken. Vanavond iets minder laat pitten en ik ben wel weer het mannetje maandagquote:
Truequote:Op zaterdag 28 september 2019 12:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar dan slaap je wss wel eerder die dag.
Rawrquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:39 schreef I. het volgende:
Was ik de rest van die uren gewoon iets te actief in bed, blijkbaar.
Ben ik toch wel benieuwd naar, wat je allemaal in je slaap uitspookt qua bewegingen. Denk echt dat ik alle kanten opvlieg in m'n slaap.quote:
Zonde van mijn schaarse vrije tijd.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat schiet je ermee op. Je hebt de kans om gewoon je uren te pakken. Vanavond iets minder laat pitten en ik ben wel weer het mannetje maandag
Cameraatje ophangenquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:46 schreef I. het volgende:
[..]
Ben ik toch wel benieuwd naar, wat je allemaal in je slaap uitspookt qua bewegingen. Denk echt dat ik alle kanten opvlieg in m'n slaap.
Die je op fok besteedquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde van mijn schaarse vrije tijd.
Beetje masturberen denk ik.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:46 schreef I. het volgende:
[..]
Ben ik toch wel benieuwd naar, wat je allemaal in je slaap uitspookt qua bewegingen. Denk echt dat ik alle kanten opvlieg in m'n slaap.
Moet je wel aardig wat opslagruimte hebben, 8 uur materiaal.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cameraatje ophangen
Je hebt ook een app die audio-opnames maakt zodat je kan horen wat je zegt in je slaap
Je kan makkelijk in python een scriptje maken die paar frames/tijd in lagere resolutie maakt.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:49 schreef I. het volgende:
[..]
Moet je wel aardig wat opslagruimte hebben, 8 uur materiaal.
Ja klopt, die heb ik ook wel eens gebruikt, enige wat ik dan hoorde was af en toe een flinke zucht.
Ook een optie ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kan makkelijk in python een scriptje maken die paar frames/tijd in lagere resolutie maakt.
Waarom niet?quote:
Als je dan toch een bril moet pak dan een of ander hipster model met dikke randen, niet zo'n jaren 70 dun iel ding.quote:
Nee dat vind ik niks.quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dan toch een bril moet pak dan een of ander hipster model met dikke randen, niet zo'n jaren 70 dun iel ding.
Ja dat heb ik wel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Als je een vrij donkere huid hebt kan het weer iets beter trouwens, iets.
Ja maar merk monturen zijn er toch in alle vormen?quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
beter gewoon fatsoenlijk merk-montuurtje
Dikke nayquote:
Hmmm ik ga eens kijken maar een dik montuur is zo aanwezig.quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan nog, maakt je tot een muf sulletje zo'n iel gouden ding joh.
jawelquote:Op zaterdag 28 september 2019 13:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar merk monturen zijn er toch in alle vormen?![]()
Volgens mij hebben ze hier ook alleen merk monturen ga sowieso niet online bestellen.
Dat is juist de kunst, als je dan toch een bril moet dan maak er een statement van, een bril mag best iedereen in zijn smoel schreeuwen, niet zo'n vaag zichtbare lichamelijke handicap.quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm ik ga eens kijken maar een dik montuur is zo aanwezig.
Ja ga maandag even kijken bij wat opticiens.quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel
zou sowieso langs de opticien gaan kun je meteen passen en kijken of iets goed staat
quote:
Roze hoeft niet lelijk te zijn, maar dit montuur helaas welquote:
Hij is dan ook voor boeken bestemdquote:
Wat was die gratis boekenruilwinkel of hoe moet ik het noemen waar jullie het gisteren over hadden?quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is dan ook voor boeken bestemd
Boekenzolderquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat was die gratis boekenruilwinkel of hoe moet ik het noemen waar jullie het gisteren over hadden?
Echt hèquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja vet logisch ook om zonder bakkes te bepalen of een bril goed zou staan
Onzin, ik kan ook wel bepalen op een gele boa of een paarse wollen trui iemand staat of niet zonder dat ik het gezicht ken, er bestaan nu eenmaal lelijke dingen en mooie dingen in de wereld.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
smaak verschilt thoquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onzin, ik kan ook wel bepalen op een gele boa of een paarse wollen trui iemand staat of niet zonder dat ik het gezicht ken, er bestaan nu eenmaal lelijke dingen en mooie dingen in de wereld.
Is met een bril veel te specifiek, daar ga je hier echt niet uitkomenquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onzin, ik kan ook wel bepalen op een gele boa of een paarse wollen trui iemand staat of niet zonder dat ik het gezicht ken, er bestaan nu eenmaal lelijke dingen en mooie dingen in de wereld.
Beeld je gewoon een knappe man in dan weet je hoe ik eruit ziequote:Op zaterdag 28 september 2019 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja daarom zei ik ook, ga naar 'n opticien.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is met een bril veel te specifiek, daar ga je hier echt niet uitkomen
Ja helaas welquote:
Als in; laat je nakijken gek met je wansmaak?quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik ook, ga naar 'n opticien.
Plan wel een keer een middag in dan, heb zowat 1500 boeken waar ik vanaf wil eventueel en het is zonde om ze weg te gooien.quote:
Staan meestal wel nette doodsaaie mensen te verkopen die je een prima advies kunnen geven.quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als in; laat je nakijken gek met je wansmaak?
nou nouquote:Op zaterdag 28 september 2019 14:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als in; laat je nakijken gek met je wansmaak?
1500 ja?quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plan wel een keer een middag in dan, heb zowat 1500 boeken waar ik vanaf wil eventueel en het is zonde om ze weg te gooien.
boeiendquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
Gisteren had ik toch minder kunnen drinken...
Had gekund maar waarom zou je?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
Gisteren had ik toch minder kunnen drinken...
Ah ja die hebben ook mooie ertussen.quote:
Ook niet op een sollicitatie?quote:
quote:
quote:In Sri Lanka betaal je 15.000 dollar en in Turkije verkopen vluchtelingen hun nier voor nog geen 10.000 dollar. Marc uit Amersfoort zette ooit zijn nier voor 50.000 euro te koop op Marktplaats waarna het Openbaar Ministerie hem aanklaagde. Want dat mag dus niet, je organen verkopen.
Mijn nier mijn lefuh!quote:
Is dit sinds gisteravond?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:51 schreef I. het volgende:
Oké, nu is het genoeg. Ik ga iets lekkers kopen.
Nierbroodje?quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:51 schreef I. het volgende:
Oké, nu is het genoeg. Ik ga iets lekkers kopen.
Echt hequote:Op zaterdag 28 september 2019 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Matig dat het niet mag. Geen zeggenschap mogen hebben over je eigen lichaam.
Vast genoegquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:57 schreef I. het volgende:
eens kijken wat de supermarkt mij te bieden heeft.
Lekker.quote:Op zaterdag 28 september 2019 15:56 schreef I. het volgende:
[..]
Sinds een half uurtje ongeveer. Heb gisteravond een Turkse pizza besteld.
Dankzij de roverheid.quote:
Ik had gisteren hulp nodig van een Vue/QuillJS godquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
godver ik heb hulp nodig van een react god
Is dat wat QuillJS?quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ik had gisteren hulp nodig van een Vue/QuillJS godMijn gebeden werden ook niet verhoord.
Heeeeeyquote:
Is een editor die echt gigantisch modulair opgebouwd is, en daar is dus een Vue versie van, maar 't is zo kut om dan custom blocks te embedden in zo'n editor.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is dat wat QuillJS?
En heb een topic gemaakt maar heb er een hard hoofd in, denk ook dat mijn antwoord verderop in de udemy course aan bod komt maar wil het nu weten omdat ik er nu mee bezig ben.
Nicee, actieve vakantie gehad dus?quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeeeey![]()
Was echt geweldig. Zoveel gezien en gedaan
Actief niet echt, wel veel gewandeld, foto's gemaakt en dorpjes bezocht. Heb zelfs tijdens een wandeling een hert van heel dichtbij gezien. Zo mooiquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:53 schreef I. het volgende:
Nicee, actieve vakantie gehad dus?Tof! Qua weer ook geluk gehad?
Klinkt toch aardig actiefquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Actief niet echt, wel veel gewandeld, foto's gemaakt en dorpjes bezocht. Heb zelfs tijdens een wandeling een hert van heel dichtbij gezien. Zo mooi
Nja opzich wel, maar ook veel gerelaxt. Pics van het hert heb ik helaas nietquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:56 schreef I. het volgende:
Klinkt toch aardig actiefOeeh, tof
Piccccss.
Daar is het ook vakantie voor tochquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nja opzich wel, maar ook veel gerelaxt. Pics van het hert heb ik helaas niet
Daarom, en heb nu lekker nog een weekje thuisquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:58 schreef I. het volgende:
Daar is het ook vakantie voor tochNice.
Awh, jammer. Ben wel benieuwd wat voor moois je wel hebt geschoten.
Ah oké, ik gebruik nu de jetbrains IDE's maar ik ga binnenkort eens Visual Code proberen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Is een editor die echt gigantisch modulair opgebouwd is, en daar is dus een Vue versie van, maar 't is zo kut om dan custom blocks te embedden in zo'n editor.Maakt een quote functie al bijna niet te doen
https://www.vue2editor.com/
Ah ja, heel frustrerend is dat idd.Heb nog steeds nooit met React gewerkt, moet ik nodig eens doen.
Ultiem genietenquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daarom, en heb nu lekker nog een weekje thuis
Zal je eens wat sturen wat ik zo bij de hand heb.
Quill is geen IDE hoor, maar een editor voor op je site.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, ik gebruik nu de jetbrains IDE's maar ik ga binnenkort eens Visual Code proberen.
Hmm een tekst editor voor op je website, een beetje zoals een reactieveld van hieronder alleen dan beter? Of meer tech gericht wel?quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:10 schreef I. het volgende:
[..]
Quill is geen IDE hoor, maar een editor voor op je site.Textarea vervanger zeg maar.
Visual Code heb ik wel een tijdje gebruikt, werkt wel heel chill. Al kan ik ook nog steeds wel goed uit de voeten met Sublime3
Precies dat jaquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmm een tekst editor voor op je website, een beetje zoals een reactieveld van hieronder alleen dan beter? Of meer tech gericht wel?
Ah oké sick. Stack Overflow geprobeerd?quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:16 schreef I. het volgende:
[..]
Precies dat ja
[ afbeelding ]
Zoiets.
En ik probeer dus iets werkend te krijgen, maar lukt me niet.Althans, niet foutloos;
https://cdn.discordapp.co(...)82/video-encode.webm
Al wel heel wat gezocht, maar niks gevonden. 't is ook een vrij vaag probleem. html paragraaf die gewoon begint achter een div, ofzo. Hoe leg je dat soort shit uit.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké sick. Stack Overflow geprobeerd?
Nou zo alleen in het engels en dan hoe je code is lijkt mij duidelijk, valt die als je hem in chrome inspect ook buiten de div?quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:23 schreef I. het volgende:
Al wel heel wat gezocht, maar niks gevonden. 't is ook een vrij vaag probleem. html paragraaf die gewoon begint achter een div, ofzo. Hoe leg je dat soort shit uit
Nouja, er achter dus.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou zo alleen in het engels en dan hoe je code is lijkt mij duidelijk, valt die als je hem in chrome inspect ook buiten de div?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |