Ook toen ik 20 was denk ik.quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het eerst uit gegaan dan?
Nooit behoefte aan toen je jaar of 16 was?quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook toen ik 20 was denk ik.
Jawel, maar ging toen toch niet alleen uit joh.quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit behoefte aan toen je jaar of 16 was?
Ripquote:Op zaterdag 28 september 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, maar ging toen toch niet alleen uit joh.
Kwam bij mij meer op het mbo.quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rip
Op mijn 16ste had ik nog best goed leven wat dat betreft. School, eerste chickie, best veel vrienden nog. Uutgoan in Emm'n
Ik zat veel te kort op mijn studies om echt goeie banden te hebben met mensenquote:Op zaterdag 28 september 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam bij mij meer op het mbo.
Middelbare school was maar kut.
Zaten bij mij ook weinig echt chille mensen op die school als ik er op terugkijk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat veel te kort op mijn studies om echt goeie banden te hebben met mensen
Over het algemeen was middelbare kut wel ja, al had ik een aantal goeie jaren
Heeft Lily je al berichtje gestuurd?quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zaten bij mij ook weinig echt chille mensen op die school als ik er op terugkijk.
Wel veel goeie chicks.
Helaas niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Lily je al berichtje gestuurd?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
About Time
Call me by your Name
500 days of Summer
Crazy Stupid Love
Dat zijn wel de betere denk ik
Mooie scene jaquote:Op zaterdag 28 september 2019 03:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Elke keer weer brok in mn keel bij deze scene, komt ook door het prachtige nummer erbij.
Call me by your name ook geweldig, 1 van mijn favoriete muzikanten met de soundtrack voor de film (sufjan stevens) (@:bracha020)
Ga je trouwens naar Joker in de bios bracha, die lijkt me wel enorm goed
Moet je horen wie het zegt tjappiequote:Op zaterdag 28 september 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodat jij kan reageren op iets dat zittend plast.
Kusje op je boze bolletje.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt tjappie
Catch 22 mon ami.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee blijf uit mijn buurt engnek
Ik probeer vaak een radslag tijdens het plassen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Plas jij ook zittend? Zo ja; hallo
Uiteraard.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Plas jij ook zittend? Zo ja; hallo
Lekker aan je eigen urine proeven wat je gisteren gegeten hebt.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik probeer vaak een radslag tijdens het plassen.
Plas jij gewoon buitenquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik probeer vaak een radslag tijdens het plassen.
Ik leef van zonlicht.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker aan je eigen urine proeven wat je gisteren gegeten hebt.
Nee meestal in de gang.quote:
Tussen de middag rol ik wel eens door een plas pokon.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook de meeste planten hebben voedsel nodig uit de grond.
Niks vreemds aan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tussen de middag rol ik wel eens door een plas pokon.
Guten Mittag frau blauwquote:
Psiesquote:
Ik ben pas net wakker, ripquote:
Ik dus ook.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben pas net wakker, rip
Vieslui
Maar als je om een uur of 5 in slaap valt wordt voor 9 uur opstaan een hele opgave kan ik je zeggenquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik probeer altijd op zijn laatst 9u op te staan anders ben je de hele dag zo lui
Dit ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je om een uur of 5 in slaap valt wordt voor 9 uur opstaan een hele opgave kan ik je zeggen
Ja maar dan slaap je wss wel eerder die dag.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je om een uur of 5 in slaap valt wordt voor 9 uur opstaan een hele opgave kan ik je zeggen
https://www.wekkers.nlquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat schiet je ermee op. Je hebt de kans om gewoon je uren te pakken. Vanavond iets minder laat pitten en ik ben wel weer het mannetje maandagquote:
Truequote:Op zaterdag 28 september 2019 12:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar dan slaap je wss wel eerder die dag.
Rawrquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:39 schreef I. het volgende:
Was ik de rest van die uren gewoon iets te actief in bed, blijkbaar.
Ben ik toch wel benieuwd naar, wat je allemaal in je slaap uitspookt qua bewegingen. Denk echt dat ik alle kanten opvlieg in m'n slaap.quote:
Zonde van mijn schaarse vrije tijd.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat schiet je ermee op. Je hebt de kans om gewoon je uren te pakken. Vanavond iets minder laat pitten en ik ben wel weer het mannetje maandag
Cameraatje ophangenquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:46 schreef I. het volgende:
[..]
Ben ik toch wel benieuwd naar, wat je allemaal in je slaap uitspookt qua bewegingen. Denk echt dat ik alle kanten opvlieg in m'n slaap.
Die je op fok besteedquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde van mijn schaarse vrije tijd.
Beetje masturberen denk ik.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:46 schreef I. het volgende:
[..]
Ben ik toch wel benieuwd naar, wat je allemaal in je slaap uitspookt qua bewegingen. Denk echt dat ik alle kanten opvlieg in m'n slaap.
Moet je wel aardig wat opslagruimte hebben, 8 uur materiaal.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cameraatje ophangen
Je hebt ook een app die audio-opnames maakt zodat je kan horen wat je zegt in je slaap
Je kan makkelijk in python een scriptje maken die paar frames/tijd in lagere resolutie maakt.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:49 schreef I. het volgende:
[..]
Moet je wel aardig wat opslagruimte hebben, 8 uur materiaal.
Ja klopt, die heb ik ook wel eens gebruikt, enige wat ik dan hoorde was af en toe een flinke zucht.
Ook een optie ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kan makkelijk in python een scriptje maken die paar frames/tijd in lagere resolutie maakt.
Waarom niet?quote:
Als je dan toch een bril moet pak dan een of ander hipster model met dikke randen, niet zo'n jaren 70 dun iel ding.quote:
Nee dat vind ik niks.quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dan toch een bril moet pak dan een of ander hipster model met dikke randen, niet zo'n jaren 70 dun iel ding.
Ja dat heb ik wel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Als je een vrij donkere huid hebt kan het weer iets beter trouwens, iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |