Zendaya is onze nieuwe hype.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
Geen Maisie in de OP ongelooflijk
Andere cuties verdienen ook aandachtquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
Nee Maisie is nog wel nummer 1quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zendaya is onze nieuwe hype.
Heb jij nou weer een ander accountquote:
lelijke trol is dat.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
Heeft die al andere films/shows in de planning na GoTquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah, ik vind Zendaya wel leuker.
Emilia blijft wel mijn nummer 1 verder boh.
Ze gaat spelen in een romcom rond Kerst.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft die al andere films/shows in de planning na GoT
Lekker manquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een bruine boterham grillworst nu trouwens.
Met een beetje Zaanse mayonaise.
Kate is a young woman subscribed to bad decisions. Her last date with disaster? That of having accepted to work as Santa's elf for a department store. However, she meets Tom there. Her life takes a new turn. For Kate, it seems too good to be true.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaat spelen in een romcom rond Kerst.
Verder weet ik het niet.
Erg hè.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kate is a young woman subscribed to bad decisions. Her last date with disaster? That of having accepted to work as Santa's elf for a department store. However, she meets Tom there. Her life takes a new turn. For Kate, it seems too good to be true.
Jezus wat cheesy
Afweging van kosten en baten, chickflick, dus scoort geheid, meteen geld in pompenquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ze tot dat soort onoriginele scripts komen.
Gaat dan echt iemand een verhaal pitchen daar met dit soort onzin?
Gewoon afkijken bij de laatste succesvolle romcoms en hier en daar wat adaptations. Dan heb je weer een film voor de kerst.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ze tot dat soort onoriginele scripts komen.
Gaat dan echt iemand een verhaal pitchen daar met dit soort onzin?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:30 schreef I. het volgende:
[..]
Afweging van kosten en baten, chickflick, dus scoort geheid, meteen geld in pompen
Kan je toch beter een net iets andere invalshoek kiezen waardoor het origineler is.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon afkijken bij de laatste succesvolle romcoms en hier en daar wat adaptations. Dan heb je weer een film voor de kerst.
Eerst nog even masturberen?quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:32 schreef I. het volgende:
Pff ik ga heerlijk slapen straks, niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |