Ik ook niet tot voor kortquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:42 schreef I. het volgende:
[..]
Letterlijk nog nooit van gehoord, maar ik ben weer wat wijzer
Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Alsof jij liever romcoms kijkt dan Iron Man![]()
Je neemt het te serieus.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Marvel krijg ik oprecht lichamelijke klachten.
Het is zo cringe allemaal, van die "bad-ass"-grappen tot aan de "bad-ass" oneliners tot aan de vreselijk overmatige CGI en het altijd vervelende en voorspelbare romantische subplot.
Klinkt wel echt chill jaquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet tot voor kortmaar mijn ouders nemen dat vaak tijdens het fietsen en ik had dat laatst op vakantie. Best lekker hoor, beetje soep, kroketje, wat lekkere broodjes, goed slaatje
Zeker wel, maar da's geen classic romcomquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Heb je Her ook nog nooit gezien I.?
Dat vind ik nou wel film voor jou. En ook originele romantische film
Dan ga ik ook eerder voor een romcom.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Alsof jij liever romcoms kijkt dan Iron Man![]()
Dat "bad-ass" gedoe hoort juist lekker corny te zijn. En facepalmmomenten horen er bij. Dat maakt het zo classic.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Ik neem het zoals het is, en dan is het echt vreselijk.
About Time moet je wel echt kijken though. Leuke acteurs ook, leuk script.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:44 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker wel, maar da's geen classic romcom
Man man manquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik ook eerder voor een romcom.
Waarom hoort dat zo? Dat is helemaal niet leuk maar alleen maar irritant.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:45 schreef I. het volgende:
[..]
Dat "bad-ass" gedoe hoort juist lekker corny te zijn. En facepalmmomenten horen er bij. Dat maakt het zo classic.
Jij bent fan van Marvel, GTST en Feyenoord. Dat zouden we kunnen betitelen als behoorlijke wansmaak.quote:
Zal t eens overwegen. T is echt niet dat ik een heel beperkte visie heb qua films hoor. Heb genoeg variërende filmgenres gezien, maar kies niet snel spontaan voor dat soort genres. Dan moet het mij wel ergens duidelijk aangesproken hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
About Time moet je wel echt kijken though. Leuke acteurs ook, leuk script.
Call me by your name ook, maar die ga jij toch niet kijken, maar dat is echt klasse. En alleen al om maar 1 fucking prachtige dialoog zou je hem al moeten zien.
Vermaakquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hoort dat zo? Dat is helemaal niet leuk maar alleen maar irritant.
Het voelt ook allemaal zo leeg aan, je haalt er niks uit.
Eens.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:49 schreef I. het volgende:
Niet elke film hoeft een indrukwekkende boodschap te hebben
Derksen over kuyt is ewl genotstvquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet tot voor kortmaar mijn ouders nemen dat vaak tijdens het fietsen en ik had dat laatst op vakantie. Best lekker hoor, beetje soep, kroketje, wat lekkere broodjes, goed slaatje
Om simpele humor kan ik soms heerlijk lachen. Niet moeilijk doen, gewoon genietenquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens.
Maar het moet je wel positief raken, op wat voor manier dan ook
Dat doet Marvel bij mij ook niet moet ik eerlijk zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |