Het moet je wel iets meegeven wat je eruit haalt.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:49 schreef I. het volgende:
Niet elke film hoeft een indrukwekkende boodschap te hebben
Nja, dan is het een kwestie van humor inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:51 schreef I. het volgende:
[..]
Om simpele humor kan ik soms heerlijk lachen. Niet moeilijk doen, gewoon genieten
Oh toen luisterde ik half.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Derksen over kuyt is ewl genotstv
ben aan het terugkijken
haha Derksen maakte hem helemaal af , genotquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh toen luisterde ik half.
Kuyt
Muah viel ook wel mee, was vrij voorspelbaar allemaal.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
haha Derksen maakte hem helemaal af , genot
Simpele humor zie ik als Mr. Bean.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:51 schreef I. het volgende:
[..]
Om simpele humor kan ik soms heerlijk lachen. Niet moeilijk doen, gewoon genieten
quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
En ik zie film inderdaad net als JR ook meer als kunst en minder als vermaak
Zie jij Mr Bean als simpele humor? Vind dat je Mr Bean daar wel wat te kort mee doetquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Simpele humor zie ik als Mr. Bean.
En dat is wel leuk jaalhoewel dat ook vooral komt door nostalgie.
Da's jouw mening. Daar denken veel mensen anders over. Gezien het de "highest grossing title of all time" is numquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is niet vermakelijk
Ik zie het ook wel als vermaak hoor, maar dat heb ik juist als ik er iets uit kan halen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
En ik zie film inderdaad net als JR ook meer als kunst en minder als vermaak
quote:
heerlijke filmquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja White Castle hoort daar ook prima bij
AND THENNquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heerlijke film
dude wheres my car ook ja bohhhh
Die broodjes daar lijken me echt enorm smerig.quote:
Nja in die zin dat het voor iedereen wel te begrijpen is omdat het fysieke humor is, en voor alle leeftijden ook.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie jij Mr Bean als simpele humor? Vind dat je Mr Bean daar wel wat te kort mee doet
Nee simpele humor is Dude, where's my car en Dumb and Dumber
Met abstracte kunst kan ik ook niets, en da's ook een kunstvorm.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het moet je wel iets meegeven wat je eruit haalt.
Het hoeft niet filosofisch hoogstaand te zijn allemaal, maar het is wel een kunstvorm dus je moet er iets mee kunnen.
Ja maar veel mensen zijn enorm oppervlakkige, smakeloze idioten.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:55 schreef I. het volgende:
[..]
Da's jouw mening. Daar denken veel mensen anders over. Gezien het de "highest grossing title of all time" is num
Mr. Bean is cult, en alles behalve simpele humorquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Simpele humor zie ik als Mr. Bean.
En dat is wel leuk jaalhoewel dat ook vooral komt door nostalgie.
jij van matrassen ajakkes en de leeuwenkoning.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent fan van Marvel, GTST en Feyenoord. Dat zouden we kunnen betitelen als behoorlijke wansmaak.
Dude where's my car een paar jaar geleden proberen te rewatchen, hield het twee minuten vol.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heerlijke film
dude wheres my car ook ja bohhhh
Maar als je ziet in hoeverre Italianen hun passie in eten leggen vind ik dat al heel wat anders.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat merk je ook wel aan hoeveel mensen de Italiaanse keuken overhypen.
Met je tomatensaus en basilicum, het is wat.
Deadpool was echt genotquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, dan is het een kwestie van humor inderdaad.
Want bij Deadpool kon er bij mij echt nog geen glimlach vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |