en VBL ON TOUR natuurlijkquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:14 schreef Zipportal het volgende:
PauwGOAT.. Vanavond het Jinek topic afbreken. Weg met die cupcake en haar juichband.mp3
ZIPPORTAL ON TOUR.
Ik kijk alleen jensenquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:14 schreef Zipportal het volgende:
PauwGOAT.. Vanavond het Jinek topic afbreken. Weg met die cupcake en haar juichband.mp3
ZIPPORTAL ON TOUR.
(lol)twitter:ZO_NWS twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 21:03:51Boze fans @rodajckerkrade brengen Mauricio Garcia de la Vega het stadion uit. Dat gebeurde tijdens de rust van Roda tegen De Graafschap. https://t.co/jpPZc6ZXIA reageer retweet
WLR bestaat niet?quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze vanavond niet aanwezig in dit topic.
Wie zitten er ouwe reus?quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:14 schreef Zipportal het volgende:
ZIPPORTAL ON TOUR.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
(lol)twitter:ZO_NWS twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 21:03:51Boze fans @:rodajckerkrade brengen Mauricio Garcia de la Vega het stadion uit. Dat gebeurde tijdens de rust van Roda tegen De Graafschap. https://t.co/jpPZc6ZXIA reageer retweet
Eva zien janken genot.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:14 schreef Zipportal het volgende:
ZIPPORTAL ON TOUR.
wtfquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
(lol)twitter:ZO_NWS twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 21:03:51Boze fans @:rodajckerkrade brengen Mauricio Garcia de la Vega het stadion uit. Dat gebeurde tijdens de rust van Roda tegen De Graafschap. https://t.co/jpPZc6ZXIA reageer retweet
Naar die hoek or I'm going to kill joe.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg tegenwoordig de privacymelding in het Engels.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuur maar een mail naar forum@fok.nl
Tokkiesquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Linkje?quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:18 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb mijn kunsten daar op gezien. Ziet er toch minder soepel uit dan in gedachten.
Ik heb al 1 dag niet de privacymelding gehadquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik krijg tegenwoordig de privacymelding in het Engels.
@:Danny goes international.
Post afgehandeld.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb al 1 dag niet de privacymelding gehad
Vind ik leuk.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV tv heeft wel een lekker wijf.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die vindt ook dat Ajax tv wijf lekker.
Fresia wel ja.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wij zijn Rodaquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die zou nog een lijk doen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
En Real wilde hem niet aan Ajax verhuren .quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:30 schreef -XOR- het volgende:
Odegaard was voor op 10 of aan de zijkant
quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:31 schreef Coco. het volgende:
Emmen - ADOOp naar het @haags_kwartiertje topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Owh dat volg ik toch allemaal niet meer joh.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op naar het @:haags_kwartiertje topic.
4quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op naar het @:haags_kwartiertje topic.
Hoe cool is dat!quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
net berichtje gehad van recruiter KMPG
Ja sorry die was voor iemand anders bedoeld.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
picsquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Met daarin "veel succes in uw verdere loopbaan"quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Bij haxball staat daar een ban op.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:38 schreef Evertjan het volgende:
lekker man grappen maken over kankerpatienten
werkt Wouter Bos daar nog?quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:40 schreef MC-Morgan het volgende:
Die gehandicaptencompetitie boeit echt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haxball? Wat is datquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bij haxball staat daar een ban op.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:40 schreef MC-Morgan het volgende:
KnotsgekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nounou. Het KKD topic loopt vanavond storm.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die gehandicaptencompetitie boeit echt niemand.
Misschien mag je wel een interview met FOK! voor de Frontpage.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:42 schreef KingRoland het volgende:
ben helaas niet geselecteerd voor een interview bij KPMG.
stuur een mail naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Moet je alleen maar blij mee zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Vollenkroek accountants in Werkendam is ook een mooi kantoor. Big 46389 kantoor.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Kijk alleen in kpdquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:42 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nounou. Het KKD topic loopt vanavond storm.
Ze begonnen iets later; zal ook wel een paar minuten extra uitlopen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:48 schreef MC-Morgan het volgende:
Reclame terwijl ze tot 2200 gaan?
Wat is dit voor ongein.
CambuurGoden koploper.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:48 schreef MC-Morgan het volgende:
Reclame terwijl ze tot 2200 gaan?
Wat is dit voor ongein.
Eens.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Joker film lijkt mij wel leuk.
TOLKED.twitter:TolkvanAad twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 12:01:06Aad, zou je dit een uurtje later kunnen doen? Ik ga nu lunchen. Met vriendelijke groet, je tolk https://t.co/Oo4HjP1ceH reageer retweet
was dat met eddie murphyquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die leeuw doet mij denken aan de originele Jumanji-film.
heb jij trouwens nog wat aanbevelingen voor films op netflix? (ik vind films als The pursuit of happiness geweldig)quote:
Ik gebruik geen Netflix.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb jij trouwens nog wat aanbevelingen voor films op netflix? (ik vind films als The pursuit of happiness geweldig)
@:dj_day-v ook voor jou deze vraag
Ik stuur deze vraag naarquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb jij trouwens nog wat aanbevelingen voor films op netflix? (ik vind films als The pursuit of happiness geweldig)
@:dj_day-v ook voor jou deze vraag
torrentsquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het internet is heel breed
wees specifieker aub
TIMKUIKEDquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb deze post doorgestuurd naar stichting BREIN
sorry vriend.
Je kent het dus welquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ken ik niet, is dat die uil uit Harry Potter?
Ik kreeg soms van die gebrande DVD's als verjaardagscadeauquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:04 schreef De_Kraam het volgende:
Vroeger altijd films gedownload met LimeWire die in de bioscoop gefilmd waren en ze op een dvd branden met een PC die daar een dag over deed.
Einde bericht.
dit was leuk in het jaar 2000quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kreeg soms van die gebrande DVD's als verjaardagscadeau
Wat een gezeur om niks. Als je op die Tweets klikt, zijn het ook nog allemaal Ajax supporters.quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:22 schreef Evertjan het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)aan-de-bel-klaar-mee
Coconovaquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:07 schreef Coco. het volgende:
Ik heb trouwens wel netflix, maar gebruik dat alleen voor chill.
Huiliesquote:Op zaterdag 28 september 2019 13:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat een gezeur om niks. Als je op die Tweets klikt, zijn het ook nog allemaal Ajax supporters.
Je verwacht het niet. Kansloos.
Weer een cookiemelding.quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:22 schreef Evertjan het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)aan-de-bel-klaar-mee
Stuur maar een mail naar site@soccernews.nlquote:
Uh juistquote:Op zaterdag 28 september 2019 15:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuur maar een mail naar site@soccernews.nl
Post afgehandeld.
Nieuwe mention klaargezet voor @:wereldgozer
quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:56 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Hello, Lukaku. This is Hans Nijland from FC Groningen.
Een abonnement nemen op NPO Start, RTLXL, Videoland, Kijk, Netflix, HBO Max, HBO Now, Disney+, Hulu, DAZN, ESPN+ is gelukkig een fluitje van een cent.quote:
Ik zit echt niet op Andy HAHAHAHAHAHA vd HAHAHAHAHAH Meyde HAHAHAHAAHAH te wachten. Die moet gewoon een Amerikaanse talkshow starten met dat neppe gelach van hem.quote:Op maandag 30 september 2019 14:52 schreef Houniet het volgende:
Is toch wel logisch die kritiek. Ze moeten proberen wat differentiatie te krijgen in de gasten. Zoals met Bas Nijhuis. Laat Andy vd M een keer aanschuiven of Willem van H. Elke keer dat standaard azijngezeik met Valentijn begint ook saai te worden.
Treffen wij elkaar vanavond weer hier, makker?quote:Op maandag 30 september 2019 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit echt niet op Andy HAHAHAHAHAHA vd HAHAHAHAHAH Meyde HAHAHAHAAHAH te wachten. Die moet gewoon een Amerikaanse talkshow starten met dat neppe gelach van hem.
Als ik ergens een livestreampie kan vinden.quote:Op maandag 30 september 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Treffen wij elkaar vanavond weer hier, makker?
Ik ben er haags.quote:Op maandag 30 september 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond is ook El Sackico: Mansjester United - Azzenalquote:Op maandag 30 september 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tweede schermquote:Op maandag 30 september 2019 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanavond is ook El Sackico: Mansjester United - Azzenal
Ook leuk!quote:Op maandag 30 september 2019 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanavond is ook El Sackico: Mansjester United - Azzenal
Van der Meyde zat al eens bij VI Oranje Blijft Thuis. Hij voegt niet zo veel toe. Dan kun je beter Theo Janssen hebben. De Kromme wil niet want hij heeft een pleurishekel aan Genee.quote:Op maandag 30 september 2019 14:52 schreef Houniet het volgende:
Is toch wel logisch die kritiek. Ze moeten proberen wat differentiatie te krijgen in de gasten. Zoals met Bas Nijhuis. Laat Andy vd M een keer aanschuiven of Willem van H. Elke keer dat standaard azijngezeik met Valentijn begint ook saai te worden.
Wilfred wilde een tijdje geleden toch Wesley Sneijder aan tafel hebben? Lijkt me wel iemand met een mening.quote:Op maandag 30 september 2019 19:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Van der Meyde zat al eens bij VI Oranje Blijft Thuis. Hij voegt niet zo veel toe. Dan kun je beter Theo Janssen hebben. De Kromme wil niet want hij heeft een pleurishekel aan Genee.
Het probleem is ook een beetje dat Johan niet zo veel vrienden heeft en iedereen die niet z'n vriend is wil hij niet aan tafel hebben. Daarom komen Aad en Emile niet meer langs. Dickie vaste gast maken kan een optie zijn maar die heeft daar niet zo'n zin in volgens mij.
Schijnt dat ze voor hem de stoel weghalen en dat ie staat.quote:Op maandag 30 september 2019 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wilfred wilde een tijdje geleden toch Wesley Sneijder aan tafel hebben? Lijkt me wel iemand met een mening.
Sneijder heeft ooit een knokploeg op Johan afgestuurd.quote:Op maandag 30 september 2019 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wilfred wilde een tijdje geleden toch Wesley Sneijder aan tafel hebben? Lijkt me wel iemand met een mening.
Waren dat die clowns?quote:Op maandag 30 september 2019 20:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sneijder heeft ooit een knokploeg op Johan afgestuurd.
Announce Tibbe.quote:Op maandag 30 september 2019 19:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Van der Meyde zat al eens bij VI Oranje Blijft Thuis. Hij voegt niet zo veel toe. Dan kun je beter Theo Janssen hebben. De Kromme wil niet want hij heeft een pleurishekel aan Genee.
Het probleem is ook een beetje dat Johan niet zo veel vrienden heeft en iedereen die niet z'n vriend is wil hij niet aan tafel hebben. Daarom komen Aad en Emile niet meer langs. Dickie vaste gast maken kan een optie zijn maar die heeft daar niet zo'n zin in volgens mij.
Announce de snuivende Kantineheld die aan tafel ging zitten.quote:
Tijdens de wedstrijd FC Twente - Feyenoord schopte Vilhena de bal in de tribune, toevallig liep die bolle met bier naar boven. #GeenGrapquote:Op maandag 30 september 2019 20:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Announce de snuivende Kantineheld die aan tafel ging zitten.
Ditquote:Op maandag 30 september 2019 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
Danny speelt weer uitstekend beter dan die bejaarden op de vrijdag
Acteren bij een kopje theequote:Op maandag 30 september 2019 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mejuffrouw Haline Reijn? Ken ik niet.
Die acteert wanneer ze thee drinkt.quote:Op maandag 30 september 2019 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is een soort Esmee de la Bretoniere.quote:Op maandag 30 september 2019 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daniel de Ridder kent haar welquote:Op maandag 30 september 2019 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over?quote:Op maandag 30 september 2019 20:37 schreef superniger het volgende:
Jullie hebben net een epische meltdown van Peter r de Vries gemist bij DWDD.
Als het gelijk over voetbal gaat kijkt niemand meer.quote:Op maandag 30 september 2019 20:39 schreef BobW het volgende:
Dit moet eigenlijk allemaal in het tweede blok, lekker over voetbalweekend in het eerste blok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |