abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 08:05:25 #101
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189222015
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:00 schreef aTypisch het volgende:

[..]

les 1: praat over bitcoin
les 2: praat niet over hoeveel bitcoin je hebt :)
Nederlander gespot
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189222108
Laten we onze verliezen 2018/2019 delen om onze pijn te kunnen relativeren.
Vakman pur sang
  woensdag 2 oktober 2019 @ 09:20:15 #103
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_189222672
Je hebt geen verlies als je niet uitcasht.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_189223021
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 07:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jij bent echt zo hard een kalende systeembeheerder die nog thuis bij pa en ma woont hé. _O-

Die stoere bullshit die je hier altijd neer plempt :')
Jep, je hebt me ontcijferd. :D

Ik ben de BOFH. 8-)
pi_189223848
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 07:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jij bent echt zo hard een kalende systeembeheerder die nog thuis bij pa en ma woont hé. _O-

Die stoere bullshit die je hier altijd neer plempt :')
HAHAHAHA
  woensdag 2 oktober 2019 @ 13:38:16 #106
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_189226114
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naatje :D

Welkom _O_

Als je het risico wil spreiden zou ik er gewoon iedere maand een klein, vast bedrag in stoppen.

Zakt de prijs dan heb je wat meer BTC voor je Euro's, stijgt de prijs dan is hetgeen je gekocht hebt ook al meer waard.

En bewaar het in je eigen wallet! Niet op een exchange...
En maak een goede back-up van je wallet... als het weg is, is het echt voor altijd weg.
Ik had dat van die wallet ook al zelf bedacht ja. Klein vast bedrag is ook wel een goede tip.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_189230046
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:38 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik had dat van die wallet ook al zelf bedacht ja. Klein vast bedrag is ook wel een goede tip.
Precies en als je ergens wachtwoorden op zet (wallet encryptie) zorg dat je dat wachtwoord niet vergeet want die zijn niet te herstellen te kraken
pi_189230535
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:00 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Precies en als je ergens wachtwoorden op zet (wallet encryptie) zorg dat je dat wachtwoord niet vergeet want die zijn niet te herstellen te kraken
Of hier neerzetten dan beschermen wij die.
Vakman pur sang
pi_189230586
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Of hier neerzetten dan beschermen wij die.
Ik beheer ¤10.000 aan crypto voor iemand.
Naja, ¤5600 nu.
pi_189230628
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, ¤5600 nu.
Aha, dat had die persoon beter een paar jaar eerder kunnen doen. ;)
Vakman pur sang
pi_189231652
Zijn hier allemaal voor de long term HODL toch? :')

Anyway, op de reguliere financiele market is het onderhand ook een beetje paniek. Er is gewoon te veel geld beschikbaar door alle monetaire verruiming dat niemand onderhand meer weet waar winst te behalen valt, want daar is al in geinvesteerd (ok, misschien vastgoed dan)
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_189231702
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:40 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Zijn hier allemaal voor de long term HODL toch? :')

Anyway, op de reguliere financiele market is het onderhand ook een beetje paniek. Er is gewoon te veel geld beschikbaar door alle monetaire verruiming dat niemand onderhand meer weet waar winst te behalen valt, want daar is al in geinvesteerd (ok, misschien vastgoed dan)
Want daar is al in geïnvesteerd zeg je ... waarin dan?

Ik merk tevens ook wel dat veel mensen wat meer te investeren hebben tegenwoordig, de gemiddelde particuliere investeerder heeft wel weer een potje apart tussen de 250 en 500.
pi_189232136
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik merk tevens ook wel dat veel mensen wat meer te investeren hebben tegenwoordig, de gemiddelde particuliere investeerder heeft wel weer een potje apart tussen de 250 en 500.
¤500.000 ofwa?
Vakman pur sang
pi_189232249
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Kortweg heb je aandelen, die massaal zijn gestegen (zeker in de VS), doordat bedrijven zo veel winst maakten dat ze aandelen terug zijn gaan kopen (is dus eigenlijk soort inflatie). Iedereen is zo paniekerig door handelsoorlog VS / China, Eurozone die matig presteert en centrale banken die allemaal monetair verruimen; daarnaast heb je nog de olieprijs die redelijk laag is ondanks spanningen in de golfregio, de brexit die alleen maar voor onzekerheid zorgt, en als laatste "veilige"haven overheidsobligaties die een rente om en nabij de nul hebben, waarbij nieuwe leningen recentelijk minder aandacht dan normaal konden verwachten. Op globaal niveau ziet het er echt niet fraai uit, duitse industrie zit al in een recessie.

Wat bedoel je met een potje? dat is x1000 Eur neem ik aan?
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_189232594
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

¤500.000 ofwa?
Inderdaad
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:10 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Kortweg heb je aandelen, die massaal zijn gestegen (zeker in de VS), doordat bedrijven zo veel winst maakten dat ze aandelen terug zijn gaan kopen (is dus eigenlijk soort inflatie). Iedereen is zo paniekerig door handelsoorlog VS / China, Eurozone die matig presteert en centrale banken die allemaal monetair verruimen; daarnaast heb je nog de olieprijs die redelijk laag is ondanks spanningen in de golfregio, de brexit die alleen maar voor onzekerheid zorgt, en als laatste "veilige"haven overheidsobligaties die een rente om en nabij de nul hebben, waarbij nieuwe leningen recentelijk minder aandacht dan normaal konden verwachten. Op globaal niveau ziet het er echt niet fraai uit, duitse industrie zit al in een recessie.

Wat bedoel je met een potje? dat is x1000 Eur neem ik aan?
Aha. begrepen. Ik bedoel met een potje dat waar ik voorheen een particuliere investeerder sprak die 25k opzij heeft staan, dat dat het laatste jaar wel flink meer is. Ik heb het inderdaad over een factor 1000. Veelgehoord is dat de winst/rente op aandelen/spaarrekening teleurstellend is.
pi_189254115
Het is flink rekktt gegaan!

Mensen die nu hun bitcoin tegen deze prijzen verkopen :')
pi_189255691
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:31 schreef Piva het volgende:
Het is flink rekktt gegaan!

Mensen die nu hun bitcoin tegen deze prijzen verkopen :')
Ja idd, dit is toch gewoon weer precies die crisis zoals vorige keer? Alleen op dit moment hebben mensen al bij 8k¤ een zware existential crisis waar dat een paar maanden geleden dat pas opspeelde bij de 3.5k¤. :D
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 01:53:44 #118
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_189258066
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, ¤5600 nu.
Heb je daar een documentje voor opgesteld? Iemand vroeg mij ook om iets met het geld te doen dat ze heeft, maar misschien handig om toch iets geformaliseerd te hebben ofzo...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_189258572
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 01:53 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Heb je daar een documentje voor opgesteld? Iemand vroeg mij ook om iets met het geld te doen dat ze heeft, maar misschien handig om toch iets geformaliseerd te hebben ofzo...
Dit is best een hele goede opmerking IMHO. Ik denk dat veel vriendschappen hierdoor grondig naar de tyfus gaan omdat wij als crypto-fanaten toch de boel enigszins positiever voorschotelen naar onze vrienden toe als die bubble in ons eigen kopveld.

Op het moment dat de buurman en de taxichauffeur in oktober 2017 investeren, zijn ze in december je grootste vriend, en in januari je grootste vijand. :P

Zo heb ik dus behalve BTC alleen nog een teringzooi NAV bags omdat ik het niet over m'n hart kon verkrijgen om hem zulke inmense verliezen te "verkopen". Heb de schuld dus maar overgekocht. Buy-in @ $2.20, nu $0.098. :') :') :') No regrets, denk nog steeds dat NAV ooit ver boven $10 gaat.

Vandaar ook mijn gouden regel. Ik begeef me beroepsgewijs in de bemiddeling van speculatie met vermogens van derden en heb echt nooit maar dan ook nooit een familielid, vriend of zelfs maar een kennis laten investeren ... maar in crypto heb ik m'n eigen regel dus wel overtreden.

En dus zo, jongens, maak je van ongv 6.6k$, nog geen 300$ in NavCoin. :D

Moraal van het verhaal: luister niet naar mij, luister naar niemand, vooral niet naar @Dimachaerus, maar wel naar @MaGNeT als de SNTR koers meezit en @Piva heeft imho ook iets in de pap te brokkelen, en @Mijk is nog te anoniem maar durf ik ook naar te luisteren.

Als de taxichauffeur investeert ben je al veel te laat.
pi_189260118
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 05:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Dit is best een hele goede opmerking IMHO. Ik denk dat veel vriendschappen hierdoor grondig naar de tyfus gaan omdat wij als crypto-fanaten toch de boel enigszins positiever voorschotelen naar onze vrienden toe als die bubble in ons eigen kopveld.

Op het moment dat de buurman en de taxichauffeur in oktober 2017 investeren, zijn ze in december je grootste vriend, en in januari je grootste vijand. :P

Zo heb ik dus behalve BTC alleen nog een teringzooi NAV bags omdat ik het niet over m'n hart kon verkrijgen om hem zulke inmense verliezen te "verkopen". Heb de schuld dus maar overgekocht. Buy-in @ $2.20, nu $0.098. :') :') :') No regrets, denk nog steeds dat NAV ooit ver boven $10 gaat.

Vandaar ook mijn gouden regel. Ik begeef me beroepsgewijs in de bemiddeling van speculatie met vermogens van derden en heb echt nooit maar dan ook nooit een familielid, vriend of zelfs maar een kennis laten investeren ... maar in crypto heb ik m'n eigen regel dus wel overtreden.

En dus zo, jongens, maak je van ongv 6.6k$, nog geen 300$ in NavCoin. :D

Moraal van het verhaal: luister niet naar mij, luister naar niemand, vooral niet naar @:Dimachaerus, maar wel naar @:magnet als de SNTR koers meezit en @:piva heeft imho ook iets in de pap te brokkelen, en @:Mijk is nog te anoniem maar durf ik ook naar te luisteren.

Als de taxichauffeur investeert ben je al veel te laat.
Regel 1: luister niet naar MaGNeT :+
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:59:21 #121
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_189260233
Kan ik me alweer bij mijn vrienden vertonen wie ik 2017 december crypto aanbevolen heb? :X
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_189260523
Haha wow wat is er met SNTR gebeurd??? Is iedereen hier op tijd uitgestapt? Of zitten gasten als MaGNeT er nog steeds in?
[P]otverdorie
pi_189260527
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 10:21 schreef NatteBever het volgende:
Haha wow wat is er met SNTR gebeurd??? Is iedereen hier op tijd uitgestapt? Of zitten gasten als MaGNeT er nog steeds in?
Ik wacht nog even en dan koop ik bij :+

edit: er zit nog 1 FOK! user te trollen in dat topic op Bitcointalk en ik ben het niet :D
pi_189260642
quote:
Naar mijn idee is alles enorm risicovol en de meeste coins die ik zie zijn volledig naar de shit gegaan. In 2017 was de marketcap zoals je ziet op Coinmarketcap ongeveer $800 miljard, dat is nu wel anders. Ik zou bijna niemand durven adviseren momenteel om iets te kopen. Ik heb zelf dit jaar voor het eerst weer eens iets gekocht en dat is ook niet zo best uitgepakt (tot nu toe). Litecoin voor $130 per stuk rond de tijd van die blockreward halvering... Het tegenovergestelde van wat ik dacht dat zou gebeuren is gebeurd en nu zijn ze $55 per stuk. Maargoed ik ben zelf een multi-year holder dus ik kijk wel waar we over 3 jaar staan. Kwestie van risk-reward afwegen. Ik denk nog steeds dat ik met crypto uiteindelijk meer rendement kan maken dan dat ik voor elkaar krijg met aandelen of sparen
pi_189262361
quote:
Ik heb mijn sntr nog steeds, heeft me amper wat gekost, is nu amper wat waard. Kijk wel wat er over een paar jaar mee gebeurd is
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_189265149
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 10:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik wacht nog even en dan koop ik bij :+

edit: er zit nog 1 FOK! user te trollen in dat topic op Bitcointalk en ik ben het niet :D
Die bozerik? :P Is dat een troll dan, of is hij echt boos? :D
pi_189266543
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 15:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Die bozerik? :P Is dat een troll dan, of is hij echt boos? :D
Ik weet niet, van de 2396 coins die er op CMC staan moest hij net die hebben, dus het zal wel iets persoonlijks zijn ;)
pi_189289107
Hij kan iig niet lager dan hij nu staat, dus het ideale instapmoment ;) #kopenkopenkopen
[P]otverdorie
pi_189289384
SNTR :D _O-
Zelfde shitcoin als UNIVERSAAAAA JAAA
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_189303878
Ik zag hier laatst iets over Bittr voorbij komen, iemand ervaring hiermee? DCA via je Ideal met 1,5% van het bedrag wat je wil inleggen als kosten, vond het wellicht nog wel een leuk idee namelijk.
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:34:29 #131
157922 fathank
pi_189307337
Bl3p betaal je maar 0,5 procent fee.
pi_189307753
KuCoin gaat Silent Notary (SNTR) Delisten
pi_189308326
Het kon natuurlijk niet lang over SNTR gaan of de resident SNTR-hater komt weer op de proppen. :D

quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 23:08 schreef ZetaOS het volgende:
KuCoin gaat Silent Notary (SNTR) Delisten
Je hebt hier een bron voor, of denk je dit? Ik zie namelijk alleen maar dat SNTR sinds mei is gelist op KuCoin.
pi_189308555
Ik zie alleen een delisting van SRN aangekondigd, dat lijkt er qua letters wat op als je deslyctisch bent.

Maar goed, er worden wel vaker coins met lage trade volumes ge-delist dus het kan natuurlijk.
pi_189308629
Ik begrijp dat iemand een hekel aan een persoon kan hebben maar zo'n teringhekel aan een bepaalde coin hebben is gewoon een beetje raar. :D
pi_189308891
De token is een zeer slechte investering gebleken. Er is eigenlijk geen slechtere crypto coin qua negatieve gains te vinden.
Mijn misdaad was dat ik hiervoor gewaarschuwd had een jaartje terug, als dank werd er met onder andere bans gedreigd.
Anyway, de coin is nu dood en LAW een epic fail

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2019 02:47:50 ]
pi_189309097
quote:
99s.gif Op maandag 7 oktober 2019 02:01 schreef ZetaOS het volgende:
De token is een zeer slechte investering gebleken. Er is eigenlijk geen slechtere crypto coin qua negatieve gains te vinden.
Mijn misdaad was dat ik hiervoor gewaarschuwd had een jaartje terug, als dank werd er met onder andere bans gedreigd.

Alle tokens zijn tot nu toe slechte investeringen gebleken. Negatieve gains bestaan per definitie niet, gains impliceert een stijging, en volgens mij overdrijf je nu een beetje. :P
pi_189309766
quote:
Volgens mij was je 'misdaad' meer de manier waarop dat gebeurde.
pi_189309802
Met de crypto winter achter de rug presteert de cryptomarkt in zijn geheel goed. Zo steeg de totale marktkapitalisatie sinds het begin van het jaar met bijna 165% tot boven de $300 miljard. In dit artikel kom je te weten welke vijf cryptocurrencies monsterlijke stijgingen zagen in 2019.
https://www.google.nl/amp(...)tcoins-van-2019/amp/

Al die positieve verhaaltjes voor de newbie investeerder. :')
Vakman pur sang
pi_189309831
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:34 schreef fathank het volgende:
Bl3p betaal je maar 0,5 procent fee.
Zie alleen geen gemakkelijke optie om periodieke overschrijvingen te maken, en heb geen zin om DCA-traden handmatig te gaan doen.
  maandag 7 oktober 2019 @ 07:51:46 #141
157922 fathank
pi_189309834
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 07:50 schreef BigShaq het volgende:

[..]

Zie alleen geen gemakkelijke optie om periodieke overschrijvingen te maken, en heb geen zin om DCA-traden handmatig te gaan doen.
1x per maand 2 minuten werk... Tenzij je liever meer fee betaald voor iets dat je zelf kan doen met je ogen dicht.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 oktober 2019 @ 15:03:27 #142
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189315112
quote:

Niemand dreigt met een ban. Iedereen geeft hier zijn/haar mening en zolang dat op een normale manier gebeurt is er niks aan de hand.

Probleem is dat jij op de man blijft spelen, ondanks meerdere waarschuwingen. Nu kom je weer aanzetten met een delisting van een andere coin en doet alsof het over SNTR gaat, dus verspreid je ook nog eens leugens.

Kappen dus.
pi_189316524
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 15:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niemand dreigt met een ban. Iedereen geeft hier zijn/haar mening en zolang dat op een normale manier gebeurt is er niks aan de hand.

Probleem is dat jij op de man blijft spelen, ondanks meerdere waarschuwingen. Nu kom je weer aanzetten met een delisting van een andere coin en doet alsof het over SNTR gaat, dus verspreid je ook nog eens leugens.

Kappen dus.
Doe niet zo selectief man, terwijl anderen gewoon een enorme bek hebben. Is me bij zeta nooit opgevallen.
Vakman pur sang
  maandag 7 oktober 2019 @ 16:40:06 #144
157922 fathank
pi_189316555
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Doe niet zo selectief man, terwijl anderen gewoon een enorme bek hebben. Is me bij zeta nooit opgevallen.
Pot, ketel.
pi_189316732
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Pot, ketel.
Mand.
Vakman pur sang
pi_189317213
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mand.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_189317234
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 17:22 schreef Mand het volgende:

[..]

:7
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 oktober 2019 @ 19:16:25 #148
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189318980
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

1) Ook die heb ik aangesproken.

2) Die komen niet uit het niets steeds weer aanzetten om iemand aan te vallen en passive agressive te doen.

3) Als het je niet bevalt hebben we en feedback topic.
pi_189320349
Moon?
pi_189321196
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')