“The first rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
les 1: praat over bitcoin
les 2: praat niet over hoeveel bitcoin je hebt
ja maar die gaat dus niet op, je moet juist wel praten eroverquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
“The first rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club.
The second rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club”
-- Tyler D
Oh jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja maar die gaat dus niet op, je moet juist wel praten erover
spread the word yo
https://coinmarketcap.com/currencies/vechain/quote:
Als je in VeChain investeert wel ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:56 schreef woxxel het volgende:
En gebruik geen geld wat je niet kan missen.
1000 euro kan zomaar na een jaar 20 euro waard zijn
Ben al een keertje miljonair geweest, het ging er net zo hard weer uit ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:37 schreef fathank het volgende:
En dan jij miljonair over 3 jaar
Dacht het niet hea
VeChain?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:39 schreef aTypisch het volgende:
Na EOS: Sia Reaches $225K SEC Settlement Over $120K Unregistered Token Sale
Who's next?
Wiet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Ben al een keertje miljonair geweest, het ging er net zo hard weer uit ook.Veel liquide hebben is echt niet goed voor mij, vooral voor m'n gezondheid.
Maar niet door Bitcoin nee, en al helemaal niet door VeChain.
Gaat volgens mij, als ik iemand moet geloven die wel wat verstand heeft van recht en blockchains, om de periode dat ze een ERC20-token waren. Dat was niet super lang geloof ik?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:43 schreef illusions het volgende:
[..]
VeChain?
EOS mocht wel wat harder gestraft worden trouwens, niet? Blijft een wonder dat sommige shitcoins toch nog zo hoog staan.
Legal highsquote:
Alle funding is gedaan toen het nog ERC-20 was volgens mij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gaat volgens mij, als ik iemand moet geloven die wel wat verstand heeft van recht en blockchains, om de periode dat ze een ERC20-token waren. Dat was niet super lang geloof ik?
is te merken iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:35 schreef illusions het volgende:
Veel liquide hebben is echt niet goed voor mij, vooral voor m'n gezondheid.
ja ken de details niet verderquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Legal highs
[..]
Alle funding is gedaan toen het nog ERC-20 was volgens mij.
Heb er wel schofterig veel mee verdiend, prachtig verhaal dat EOS. Het slaat heeelemaal nergens op dat hele project.quote:
Ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:42 schreef Blik het volgende:
Lekker sfeertje hier de laatste tijd... sneue bende
Hahahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jank niet zo maar voeg wat toe joh natte kier.
Dank voor de bevestiging van mijn postquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Uh, wat merk jij dan precies aan mijn portemonnee?
Zelfs voor jou is dit een rare opmerking.
Dank voor het bevestigen van mijn zeer liquide status. Jij nog een hoop verloren deze week?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging van mijn post
Jij bent echt zo hard een kalende systeembeheerder die nog thuis bij pa en ma woont hé.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Dank voor het bevestigen van mijn zeer liquide status. Jij nog een hoop verloren deze week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |