Die bozerik?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik wacht nog even en dan koop ik bij
edit: er zit nog 1 FOK! user te trollen in dat topic op Bitcointalk en ik ben het niet
Ik weet niet, van de 2396 coins die er op CMC staan moest hij net die hebben, dus het zal wel iets persoonlijks zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 15:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Die bozerik?Is dat een troll dan, of is hij echt boos?
Je hebt hier een bron voor, of denk je dit? Ik zie namelijk alleen maar dat SNTR sinds mei is gelist op KuCoin.quote:Op zondag 6 oktober 2019 23:08 schreef ZetaOS het volgende:
KuCoin gaat Silent Notary (SNTR) Delisten
Alle tokens zijn tot nu toe slechte investeringen gebleken. Negatieve gains bestaan per definitie niet, gains impliceert een stijging, en volgens mij overdrijf je nu een beetje.quote:Op maandag 7 oktober 2019 02:01 schreef ZetaOS het volgende:
De token is een zeer slechte investering gebleken. Er is eigenlijk geen slechtere crypto coin qua negatieve gains te vinden.
Mijn misdaad was dat ik hiervoor gewaarschuwd had een jaartje terug, als dank werd er met onder andere bans gedreigd.
Anyway, de coin is nu dood en LAW een epic fail
Volgens mij was je 'misdaad' meer de manier waarop dat gebeurde.quote:Op maandag 7 oktober 2019 02:01 schreef ZetaOS het volgende:
Mijn misdaad was dat ik hiervoor gewaarschuwd had een jaartje terug, als dank werd er met onder andere bans gedreigd.
Zie alleen geen gemakkelijke optie om periodieke overschrijvingen te maken, en heb geen zin om DCA-traden handmatig te gaan doen.quote:
1x per maand 2 minuten werk... Tenzij je liever meer fee betaald voor iets dat je zelf kan doen met je ogen dicht.quote:Op maandag 7 oktober 2019 07:50 schreef BigShaq het volgende:
[..]
Zie alleen geen gemakkelijke optie om periodieke overschrijvingen te maken, en heb geen zin om DCA-traden handmatig te gaan doen.
Niemand dreigt met een ban. Iedereen geeft hier zijn/haar mening en zolang dat op een normale manier gebeurt is er niks aan de hand.quote:Op maandag 7 oktober 2019 02:01 schreef ZetaOS het volgende:
De token is een zeer slechte investering gebleken. Er is eigenlijk geen slechtere crypto coin qua negatieve gains te vinden.
Anyway, de coin is nu dood en LAW een epic fail
Doe niet zo selectief man, terwijl anderen gewoon een enorme bek hebben. Is me bij zeta nooit opgevallen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niemand dreigt met een ban. Iedereen geeft hier zijn/haar mening en zolang dat op een normale manier gebeurt is er niks aan de hand.
Probleem is dat jij op de man blijft spelen, ondanks meerdere waarschuwingen. Nu kom je weer aanzetten met een delisting van een andere coin en doet alsof het over SNTR gaat, dus verspreid je ook nog eens leugens.
Kappen dus.
Pot, ketel.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe niet zo selectief man, terwijl anderen gewoon een enorme bek hebben. Is me bij zeta nooit opgevallen.
1) Ook die heb ik aangesproken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe niet zo selectief man, terwijl anderen gewoon een enorme bek hebben. Is me bij zeta nooit opgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |