SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Dat scheelt wel!quote:Op donderdag 26 september 2019 23:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat magMaar als je al jaren geen programma's meer kijkt dan weet je ook misschien niet wat er wel aan leuks tussen zit.
Overigens kijk ik wel altijd online terug zodat ik geen reclames hoef te zien en teveel aan blabla tussendoor kan skippen
WiDM won de Ring tien jaar te laat. Tegenwoordig is dat programma nog meer gescript dan dat Chateau Meiland is.quote:![]()
Op donderdag 26 september 2019 22:55 schreef Guanabana het volgende:
[..] Ach de Televizierring gaat toch al jaren vooral over populariteit boven kwaliteit? Vooral in de jaren van Gewoon Jan Smit, De Bauers, de TV-kantine... Wie is de Mol en Zondag Met Lubach waren dan toevallig wel weer terechte winnaars (vond ik dan)
Nou, ze wonnen dan toevallig nog wel na het seizoen in Zuid-Afrika, dat wat mij betreft echt nog een uitschieter was.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:12 schreef Cee het volgende:
TT
[..]
WiDM won de Ring tien jaar te laat. Tegenwoordig is dat programma nog meer gescript dan dat Chateau Meiland is.
Oh dat vind ik dan weer vreselijkquote:Op donderdag 26 september 2019 23:12 schreef Strani het volgende:
En kwa commercieel vermaak maak ik dan wel een uitzondering voor de All You Need is Love Kerstspecial. Da's langzaam aan traditie hier thuis.
Oh, was dat al zo lang geleden.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, ze wonnen dan toevallig nog wel na het seizoen in Zuid-Afrika, dat wat mij betreft echt nog een uitschieter was.
Daarna hadden ze wel mogen stoppen eigenlijk.
Hahaquote:Op donderdag 26 september 2019 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan weer vreselijk
Het komt niet meer goed met ons Strani
Nee ik ook niet, gaat nergens meer over.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, was dat al zo lang geleden.Nou vooruit, op het nippertje dan.
Komende seizoen ga ik niet meer kijken, ik ben gewoon kwaad om wat ze ervan hebben gemaakt.
Dat zie je bij de Ring inderdaad ook vaak; programma's die het als programma/concept al tig keer eerder hadden moeten winnen en dan jaren later (als het programma inmiddels niet meer heel nieuw en misschien in sommige gevallen ook niet meer zo goed is als voorheen) heeft men zoiets van 'ja, nu móet het wel, long overdue'.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:12 schreef Cee het volgende:
TT
[..]
WiDM won de Ring tien jaar te laat. Tegenwoordig is dat programma nog meer gescript dan dat Chateau Meiland is.
Reportage heb ik ook tijden gekeken, als afsluiter van de week. Maar nu die ene van Wegmisbruikers er staat is het toch minderquote:Op donderdag 26 september 2019 23:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk zelden iets van SBS6 verder. Heel af en toe eens een Alberto StegemanGOD, als hij een beetje een juicy aflevering heeft met een pedo ofzo.
Nou ja, je moet maar bedenken dat de mensen die in de Kerstspecial terechtkomen vaak een hoop ellende achter de rug hebben, dus misschien maar beter om er niet zelf in te zittenquote:Op donderdag 26 september 2019 23:17 schreef Cee het volgende:
All you need kijk ik nooit want ik kan niet tegen dat geklef en eigenlijk ben ik gewoon jaloers op al dat geluk dus het is ook zelfbescherming.![]()
Ik vind de Blind Auditions van The Voice toch nog steeds wel aardig. Meestal haak ik daarna af.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:17 schreef Strani het volgende:
Waar ik écht niet meer naar kan kijken zijn talentenshows. Als er iets nep is, dan is dat het wel. Met telkens die koppen van de jury die helemaal in shock zijn als iemand waarvan je het totaal niet verwacht opeens heel goed kan zingen (want normaal kunnen alleen hele knappe mensen goed zingen, dat weet iedereen).
Vanaf morgen The Masked Singer. Dan komt iemand in een belachelijk kostuum een liedje zingen en moet de jury raden wie het isquote:Op donderdag 26 september 2019 23:17 schreef Strani het volgende:
Waar ik écht niet meer naar kan kijken zijn talentenshows. Als er iets nep is, dan is dat het wel. Met telkens die koppen van de jury die helemaal in shock zijn als iemand waarvan je het totaal niet verwacht opeens heel goed kan zingen (want normaal kunnen alleen hele knappe mensen goed zingen, dat weet iedereen).
Ja ik ga dat wel even checken hoorquote:Op donderdag 26 september 2019 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanaf morgen The Masked Singer. Dan komt iemand in een belachelijk kostuum een liedje zingen en moet de jury raden wie het is
Ik vind het ook gewoon allemaal een beetje uitgekauwd. Maar ik stoor me er ook al wel langer aan dat er niet veel interessante concepten worden bedacht. Al die dansshows, kookshows, zangshows. Meh.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind de Blind Auditions van The Voice toch nog steeds wel aardig. Meestal haak ik daarna af.
Holland's got Talent vind ik ook wel aardig nog steeds eigenlijk, vooral juist door de onderlinge dynamiek van de jury
Kijk, dit is dan dus wel een prima conceptquote:Op donderdag 26 september 2019 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanaf morgen The Masked Singer. Dan komt iemand in een belachelijk kostuum een liedje zingen en moet de jury raden wie het is
Seizoen Zuid-Afrika was inderdaad heel tofquote:Op donderdag 26 september 2019 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, ze wonnen dan toevallig nog wel na het seizoen in Zuid-Afrika, dat wat mij betreft echt nog een uitschieter was.
Daarna hadden ze wel mogen stoppen eigenlijk.
Nou, laat het even weten dan als die donkere een dans in haar string doet. Dán kijk ik ook wel even.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:21 schreef Guanabana het volgende:
maar Dance Dance Dance heb ik echt zin in, ik vind het gewoon tof om te zien hoe goed de meeste kandidaten toch nog worden met zoveel training. En de clips worden gewoon leuk neergezet.
Og3ne doet dit jaar mee.
Ja ik heb echt 100x liever dat Meiland dit jaar wint hoor, Robinson gaat echt al vijf jaar te lang door, als het geen tien is.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
Nu zou ik het bij een programma als Expeditie Robinson wel wat wrang vinden. Ik kijk er nog steeds graag naar, maar jaren terug was het wel echt een beter programma; zou stom zijn om te winnen na een juist wat minder seizoen.
Na afloop van vorig seizoen zei ik hetzelfde; dat ik echt twijfelde of ik nog wel ging kijken.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, was dat al zo lang geleden.Nou vooruit, op het nippertje dan.
Komende seizoen ga ik niet meer kijken, ik ben gewoon kwaad om wat ze ervan hebben gemaakt.
JAAAAquote:Op donderdag 26 september 2019 23:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Spelshow die van mij wel per direct terug zou mogen keren op tv is Spel zonder grenzen
Eens; ga het ook vaak terugkijken. Zeker aangezien het ook heel vaak samen gaat vallen met NSF's die ik later niet meer terug kan kijkenquote:Op donderdag 26 september 2019 23:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga in ieder geval niet meer op donderdag zaterdag klaarzitten voor de televisie zoals ik eerst echt altijd deed. Ik kijk het dan tussendoor wel terug of zo.
Weer eens, genot was datquote:Op donderdag 26 september 2019 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
En het enige goede entertainmentprogramma van SBS ooit mag dan ook nog wel terug
Jaquote:Op donderdag 26 september 2019 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
En het enige goede entertainmentprogramma van SBS ooit mag dan ook nog wel terug
Ja mooi was datquote:Op donderdag 26 september 2019 23:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weer eens, genot was dat![]()
DE AORTA LOOPT NOG
Dat vond ik destijds supertofquote:Op donderdag 26 september 2019 23:29 schreef Strani het volgende:
Ik moest laatst aan dit programma terugdenken. Dat vond ik leuk maar was blijkbaar heel duur om te maken destijds:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tros_Wanted
Het leuke eraan was dat de telefooncel waarin de mensen dan stonden letterlijk overal in het land kon zijn, dus het had iets urgents; 'ze kunnen hier wel in de buurt staan'.
De vroege jaren '00 van Robinson waren echt tof. Vooral 2004; echt mijn favoriete seizoen ooit.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik heb echt 100x liever dat Meiland dit jaar wint hoor, Robinson gaat echt al vijf jaar te lang door, als het geen tien is.
Gelukkig, een gelijkgestemdequote:Op donderdag 26 september 2019 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vond ik destijds supertof
Dat is echt jeugdsentimentquote:Op donderdag 26 september 2019 23:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Spelshow die van mij wel per direct terug zou mogen keren op tv is Spel zonder grenzen
Toen is ER ook een beetje gestorvenquote:
Domino Dayquote:Op donderdag 26 september 2019 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:Op donderdag 26 september 2019 23:34 schreef Strani het volgende:
Ik keek ook trouw Medisch Centrum West trouwens. Ik vertrouw jullie genoeg om dit met jullie te delen.
Lekker munten verdienen!quote:Op donderdag 26 september 2019 23:35 schreef Em31 het volgende:
Ik vond ZigZag altijd zo leuk op zaterdagochtendzie nu pas dat Yvon Jaspers dat presenteerde.
Keek ik ook naar jaquote:Op donderdag 26 september 2019 23:35 schreef Em31 het volgende:
Ik vond ZigZag altijd zo leuk op zaterdagochtendzie nu pas dat Yvon Jaspers dat presenteerde.
Daar ben ik te jong voor.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:34 schreef Strani het volgende:
Ik keek ook trouw Medisch Centrum West trouwens. Ik vertrouw jullie genoeg om dit met jullie te delen.
Ooohhh, als we het hebben over jeugdspelshows...quote:Op donderdag 26 september 2019 23:35 schreef Em31 het volgende:
Jaa ik zat ook net naar filmpjes van de Droomshow te kijkenquote:Op donderdag 26 september 2019 23:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ooohhh, als we het hebben over jeugdspelshows...
Dan wil ik graag ook nog even de Droomshow aandragen!
En wat ik als jonge Hamlapjes ook altijd keek, was ZipZoo!
Oh ja de Droomshowquote:Op donderdag 26 september 2019 23:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ooohhh, als we het hebben over jeugdspelshows...
Dan wil ik graag ook nog even de Droomshow aandragen!
En wat ik als jonge Hamlapjes ook altijd keek, was ZipZoo!
Jij maakt er je eigen droomshow vanquote:
Pff jaaaquote:Op donderdag 26 september 2019 23:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Da's wel echt zonde ja, terwijl zulke oude series het ook alsnog zo goed kunnen doen bij kinderen. Het hoeft allemaal niet zo hipquote:Op donderdag 26 september 2019 23:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb dan wel medelijden met de jeugd van tegenwoordig die het met programma's als Mijn vader is de beste moeten doen, en dan ook nog gepresenteerd door Yolanthe! (Al was die er ook wel weer mee gestopt toch? Maar dan nog, die arme kinderen hebben dan al lang een trauma)
Trusten!quote:
Daar dacht ik direct aan toen ik Spel Zonder Grenzen zag. Ik kende toen alleen Ter land, ter zee en in de lucht, en kwam er toen achter dat Spel Zonder Grenzen bestond. Dat was echt 100x beter en ik wou dat dat veel vaker op tv was.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:59 schreef Hamlapjes het volgende:
We zijn trouwens nog een meesterlijk (familie)programma vergeten!
Op de een of andere manier gaat het programma 'Mensen vallen in water' niet snel vervelenquote:Op donderdag 26 september 2019 23:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Niet alleen de kinderen hebben een trauma aan Yolanthe-presentatie overgehouden:quote:Op donderdag 26 september 2019 23:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb dan wel medelijden met de jeugd van tegenwoordig die het met programma's als Mijn vader is de beste moeten doen, en dan ook nog gepresenteerd door Yolanthe! (Al was die er ook wel weer mee gestopt toch? Maar dan nog, die arme kinderen hebben dan al lang een trauma)
Jaaaa vooral als er dan zo'n kar stuk gingquote:Op donderdag 26 september 2019 23:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh jaaa, al heb ik dat wel ontdekt toen ik al wat ouder was met de nieuwe reeks begin van dit decennium. Heb daarna ook de Franse versie nog wel een aantal keer gezien.quote:
Kwamen die "vroeger" ook niet vlak achter elkaar op tv?quote:Op vrijdag 27 september 2019 00:01 schreef I. het volgende:
[..]
Daar dacht ik direct aan toen ik Spel Zonder Grenzen zag. Ik kende toen alleen Ter land, ter zee en in de lucht, en kwam er toen achter dat Spel Zonder Grenzen bestond. Dat was echt 100x beter en ik wou dat dat veel vaker op tv was.
Dat ze de eerste meters al niet overleefdenquote:Op vrijdag 27 september 2019 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa vooral als er dan zo'n kar stuk ging![]()
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 27 september 2019 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kwamen die "vroeger" ook niet vlak achter elkaar op tv?
En dan wel eerst uitgebreid hadden gepocht met hun designquote:Op vrijdag 27 september 2019 00:06 schreef I. het volgende:
[..]
Dat ze de eerste meters al niet overleefden![]()
Ik weet wel dat ik uitgerekend die programma's me wel heel erg 'bij elkaar' herinner.quote:Op vrijdag 27 september 2019 00:07 schreef I. het volgende:
[..]
Volgens mij wel jaMaar het was niet even vaak op tv, wat ook wel logisch is, gezien het formaat van dat programma
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2019 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan wel eerst uitgebreid hadden gepocht met hun design![]()
Ergens schuilt er een ramptoerist in me
Ja ik ookquote:Op vrijdag 27 september 2019 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik uitgerekend die programma's me wel heel erg 'bij elkaar' herinner.
Spel Zonder Grenzen was ook van Eurovision trouwens
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2019 00:09 schreef I. het volgende:
[..]
JaZo'n gigantisch gevaarte van papier maché, op een mini karretje met krakkemikkige wieltjes, die dan na twee meter compleet ontspoort en in het water valt.
![]()
Loekz was ook niet bestquote:Op vrijdag 27 september 2019 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet alleen de kinderen hebben een trauma aan Yolanthe-presentatie overgehouden:
'Óf je kiest voor zes hele sexy dames, of een geweldige meid.'
Klopt jaquote:Op vrijdag 27 september 2019 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
En sommige ideeën waren dan nog wel leuk en goed uitgevoerd qua ontwerp en hoe het eruit zag, maar dan reed het weer voor geen ene meter (pun intended).
Wel typerend dat ik het altijd leuker vond wanneer het mis ging![]()
Ik kan me heel goed voorstellen dat het kostenplaatje voor zo'n show vrij hoog is ja.quote:Op vrijdag 27 september 2019 00:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Wisten jullie dat de EBU bezig is geweest om nog een nieuwe reeks afleveringen op te nemen voor Spel zonder grenzen? Had dan in 2007/2008 uitgezonden moeten worden, maar helaas waren de kosten te hoog.
Eerste naam die mij dan meteen te binnen schiet: Marco Barink! De snelheidsduivel van het programmaquote:Op vrijdag 27 september 2019 00:17 schreef I. het volgende:
Én mensen met hele simpele maar effectieve voertuigen, die echt gigantisch snel waren.
Ja, Spel Zonder Grenzen was ook zo'n competitie met meerdere landen die tegen elkaar strijddenquote:Op vrijdag 27 september 2019 00:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Ah tofMoet ook wel echt een gigantische klus zijn geweest om zoiets te organiseren
Ik vond het vreselijk, die versie... Het hele concept om zo'n oubollig lied te laten vertolken door een "sexy" meidengroepje in tenenkrommende kostuums met een versie van het nummer waar zo'n imam-toeter door loopt te schallen om het een "internationaal" tintje te geven. Het was echt té slecht.quote:
Even gegoogled en ik herken hem wel jaquote:Op vrijdag 27 september 2019 00:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Eerste naam die mij dan meteen te binnen schiet: Marco Barink! De snelheidsduivel van het programma
Ja, was ook altijd een gigantisch speelterrein, echt heel tof.quote:Op vrijdag 27 september 2019 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, Spel Zonder Grenzen was ook zo'n competitie met meerdere landen die tegen elkaar strijdden
Ja, jammer is dat... Zou me wel heel leuk lijken als het toch ooit terug weet te komenquote:Op vrijdag 27 september 2019 00:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Wisten jullie dat de EBU bezig is geweest om nog een nieuwe reeks afleveringen op te nemen voor Spel zonder grenzen? Had dan in 2007/2008 uitgezonden moeten worden, maar helaas waren de kosten te hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |