Sommige mensen zijn dus toch iets actiever dan alleen een uitbuikwandelingetje na het kerstdiner.quote:
Of kado voor je partner vergeten.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn dus toch iets actiever dan alleen een uitbuikwandelingetje na het kerstdiner.
Kan je dat al niet eens hebben?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:00 schreef MCH het volgende:
Ik krijg hier na de 12 bier morgen weer last van
We gaan zo verderquote:Op donderdag 26 september 2019 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je dat al niet eens hebben?
Spannende hobby heb je tochquote:Op donderdag 26 september 2019 20:00 schreef MCH het volgende:
Ik krijg hier na de 12 bier morgen weer last van
Gaat dat zo in huize Joël?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of kado voor je partner vergeten.
Dan maar even de beentjes wijd.
Jij noemt werk hobby?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spannende hobby heb je toch
Wat vind je van alle nieuwe verhalen in zevens topic? Vraag geldt ook voor @Chiaquote:Op donderdag 26 september 2019 20:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spannende hobby heb je toch
Ja alleen als het moet toch.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat dat zo in huize Joël?
Heb jeje basis trouwens weer staan. Een stevige fundatie, huis, baan, tandenborstel?
Wat?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat vind je van alle nieuwe verhalen in zevens topic? Vraag geldt ook voor @:chia
Natte kruipruimte?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja alleen als het moet toch.
De bouwkundige keuring moet nog komen.
Dat is Allures nuquote:Op donderdag 26 september 2019 20:17 schreef MCH het volgende:
[..]zegt de relnicht van het datingtopic
TOch altijd een beetje deze vibe bij jouquote:Op donderdag 26 september 2019 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vaker de beentjes wijd dan. (Of wat variatie).
Klopt welquote:Op donderdag 26 september 2019 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
TOch altijd een beetje deze vibe bij jou
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan mijn foto?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als we dan toch aan het bitchen zijn.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zie ik als een compliment.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als we dan toch aan het bitchen zijn.
Deze vibe roep jij op, slim maar annoying.[ afbeelding ]
Geen dank.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat zie ik als een compliment.
Huh?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat vind je van de nympho verhalen van seven? @:eldinosaur
En dat ze op haar 13 al geen nee kon zeggen tegen alle lullen die bij haar naar binnen wilden schuivenquote:
Nice.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:04 schreef MCH het volgende:
[..]
En dat ze op haar 13 al geen nee kon zeggen tegen alle lullen die bij haar naar binnen wilden schuiven
Niks mis mee.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:04 schreef MCH het volgende:
[..]
En dat ze op haar 13 al geen nee kon zeggen tegen alle lullen die bij haar naar binnen wilden schuiven
Had je een stijfje toen je klaar was met het lezen van haar jeugdzondes?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:04 schreef MCH het volgende:
Verdomme heb ik helemaal gezocht naar een suf verhaaltje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Maakt dat uit voor jou en mij?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:14 schreef Faxie het volgende:
Ze scoort helaas niet zo goed op de hot/crazy scale
Je moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:21 schreef skysherrif het volgende:
Ik hoor altijd sappige roddels over deze sc.
Tettenpicje retour wellicht?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:19 schreef Faxie het volgende:
Anders had ik wel een dickpicje gestuurd hoor
wtf doe jij hier, maatje.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:21 schreef skysherrif het volgende:
Proberen maar danquote:
Flikker op, simpelequote:Op donderdag 26 september 2019 21:21 schreef skysherrif het volgende:
O dat wist ik al.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
MCH is dronken en GC heeft vlechten in de broek.
Lafjes dit.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme heb ik helemaal gezocht naar een suf verhaaltje.
[spoiler]
[..]
Enige mod nog in dienst, lol.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Nooit van jou gehoord, waar ben jij mod van
Van Voetbal.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Nooit van jou gehoord, waar ben jij mod van
Tsja dan krijg je als je een username aanmaakt als je 11 bent, nu maar beter ownenquote:Op donderdag 26 september 2019 21:32 schreef AirwiN het volgende:
De taalpurist in mij kan die dubbele r en enkele f slecht handelen...
Ik las anaalpuristquote:Op donderdag 26 september 2019 21:32 schreef AirwiN het volgende:
De taalpurist in mij kan die dubbele r en enkele f slecht handelen...
Zo komen die sappige roddels in de wereld.quote:
Vorig jaar dusquote:Op donderdag 26 september 2019 21:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja dan krijg je als je een username aanmaakt als je 11 bent, nu maar beter ownen
Misschien wel. Lees niet veel meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Meest smeuïge verhaal wat je hier de laatste tijd kon lezen toch?
Je klinkt een beetje net zo als je afezwakte sekslevenquote:Op donderdag 26 september 2019 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wel. Lees niet veel meer tegenwoordig.
Virusquote:Op vrijdag 27 september 2019 08:38 schreef Allures het volgende:
Ik heb de laatste tijd heel vaak dat ik fok open mobiel en dat ie zegt download mislukt? Wat is dat?
Je naaktpics zijn leeggetrokken door @AirwiNquote:Op vrijdag 27 september 2019 08:38 schreef Allures het volgende:
Ik heb de laatste tijd heel vaak dat ik fok open mobiel en dat ie zegt download mislukt? Wat is dat?
Ze zijn allemaal waar.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:21 schreef skysherrif het volgende:
Ja je ruikt vandaag extra lekker iddquote:Op vrijdag 27 september 2019 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Mmm zulke lekkere douchegel, ik zit nu steeds aan mezelf te ruiken.
Speciaal voor de herfstquote:Op vrijdag 27 september 2019 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ja je ruikt vandaag extra lekker idd
#stalker
Nooit geweest, eens kijken wanneer deze eenmaal open is.quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/nijm(...)oVN0cZdgkdE11EiasQNA
Freedom?quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Jezus
https://www.reddit.com/r/(...)t_process_this_shit/
Wat is de samenvatting?quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Jezus
https://www.reddit.com/r/(...)t_process_this_shit/
Omdat ik hier thuis ben.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:05 schreef gcjoel het volgende:
WAAROM EET NIEMAND MIJN CHOCOLADETAART?!!
Misschien komen ze terug tijdens de middagdip.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja jezus, wat is dit.
Tamieke was er wel want de cheesecake is op.
Ja maar om half 4 gaan we alweer aan de borrelquote:Op vrijdag 27 september 2019 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komen ze terug tijdens de middagdip.
Logisch toch?quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is oké om vrouwen aan te randen als je je door ze bedreigd voelt.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is oké om vrouwen aan te randen als je je door ze bedreigd voelt.
quote:Why is it no one ever looks into anything. Contrived Platitudes is an onion style group that makes stupid things that are obviously fake. Everyone in this damn thread is taking it as if some right wing nut job made this. This group leans heavy left and is satirical when it comes to right wing posts. Just do a simple google search that takes 10 seconds and look through their stuff. Everyone in this thread is part of the problem as to why the US is so divided. Believe absolutely anything. I am part of what most would consider the left and we are supposed to be better than this. This side used to stand for the truth. The irony of this topic being in this subreddit with thousands of people supporting is palpable. The OP of this thread should be fucking ashamed of themselves for spreading more misinformation.
Beetje het Sylvana Simons-effect: je gelooft al dat fake news meteen omdat het je die mensen ervoor aanziet echt zoiets te zeggen.quote:
En al is dit fake er zijn er vast genoeg die dat ook daadwerkelijk doenquote:Op vrijdag 27 september 2019 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje het Sylvana Simons-effect: je gelooft al dat fake news meteen omdat het je die mensen ervoor aanziet echt zoiets te zeggen.
En mensen die lekker enthousiast meepraten ook al is het nep. 'Ja geweldig goed idee!'quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
En al is dit fake er zijn er vast genoeg die dat ook daadwerkelijk doen
Hij was lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2019 12:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja jezus, wat is dit.
Tamieke was er wel want de cheesecake is op.
Noem je ons nu dik? Jij, of all people?quote:
Is Los een vetklep?quote:Op vrijdag 27 september 2019 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noem je ons nu dik? Jij, of all people?
Mehquote:Op vrijdag 27 september 2019 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer te kutten, help nou mee.
Weer een notequote:Op vrijdag 27 september 2019 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noem je ons nu dik? Jij, of all people?
quote:Op vrijdag 27 september 2019 17:38 schreef Allures het volgende:
Kun je toch niet meer zien toevallig
Daar gaan je abbo's.quote:Wegens technische problemen is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar. (5628)
Zijn er uberhaupt nog mods?quote:Op vrijdag 27 september 2019 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TriggerHappy is toch geen mod meer?
quote:Op vrijdag 27 september 2019 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt nog mods?
Kwaliteit boven kwantiteitquote:
Meer kwantiteit dan kwaliteit...quote:Op vrijdag 27 september 2019 18:19 schreef AirwiN het volgende:
Al die mods die hier 'spontaan' langs komen ineens...
*oeuvrequote:
Éloquent daarentegen...quote:Op vrijdag 27 september 2019 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
oiseaux bijvoorbeeld.
Debiel woord
Nu heb ik zo alsnog een note zekerquote:Op vrijdag 27 september 2019 18:19 schreef AirwiN het volgende:
Hoi, trouwen/neuken?quote:
Ze woont ineens al samen? En ze gaan samen kijken voor een hond (omdat geen kinderwensquote:Op vrijdag 27 september 2019 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie dat Samzz haar relatie serieus aan het worden is trouwens.
Een derde hond? Oei.quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze woont ineens al samen? En ze gaan samen kijken voor een hond (omdat geen kinderwens)?
Daarom blijf ik even weg voordat ze een AlwaysHappy doen en strooien met notes alsof het pepernoten tijdens een Sinterklaas intocht zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2019 18:19 schreef AirwiN het volgende:
Jouw aantal valt reuze mee toch?quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daarom blijf ik even weg voordat ze een AlwaysHappy doen en strooien met notes alsof het pepernoten tijdens een Sinterklaas intocht zijn.
Appen dan maar?quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daarom blijf ik even weg voordat ze een AlwaysHappy doen en strooien met notes alsof het pepernoten tijdens een Sinterklaas intocht zijn.
Nah.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Wil jij je smerige grote dikke vieze vette bek dichthouden, zwartjoekel?!
Jammer, heb wel zin om te neuken nu.quote:
Ik lig al wel in bed. Als jij even iemand regelt die ons kan trouwen combineren we het gewoon.quote:Op vrijdag 27 september 2019 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, heb wel zin om te neuken nu.
Heerlijk pragmatisch. Mag ik je al dick pics sturen vooruitlopend op het trouwen zodat je alvastt in de mood kan komen?quote:Op vrijdag 27 september 2019 23:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig al wel in bed. Als jij even iemand regelt die ons kan trouwen combineren we het gewoon.
Dapper. Voor hetzelfde geld is dat net het duwtje om naar je andere vrouw te swingen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heerlijk pragmatisch. Mag ik je al dick pics sturen vooruitlopend op het trouwen zodat je alvastt in de mood kan komen?
Ik durf de gok wel aan.quote:Op vrijdag 27 september 2019 23:50 schreef CherryLips het volgende:
Dapper. Voor hetzelfde geld is dat net het duwtje om naar je andere vrouw te swingen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie dat Samzz haar relatie serieus aan het worden is trouwens.
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 28 september 2019 10:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe is de nieuwe film van Vinnie Jones?
Kunnen net zo goed dat andere date topic ook maar SC maken. Meer leven in de brouwerijquote:
Not this shit againquote:Op zaterdag 28 september 2019 11:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kunnen net zo goed dat andere date topic ook maar SC maken. Meer leven in de brouwerij
je plaatje is disturbing en je moet toch soort van blijven kijken...quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kunnen net zo goed dat andere date topic ook maar SC maken. Meer leven in de brouwerij
Daar ben ik mij van bewust. En uiteraard expres gedaanquote:Op zaterdag 28 september 2019 11:27 schreef Allures het volgende:
[..]
je plaatje is disturbing en je moet toch soort van blijven kijken...
quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
fixed that for you
Mooi gesproken Lu
Kun je me nog een andere SC aanbevelen?quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Het stopt telkens na jou in dezen topic
Het datetopicquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je me nog een andere SC aanbevelen?
Gamen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen is Loka een dagje weg.
Wat zal ik eens doen?
Moet wel gebeuren, ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gamen.
Of het huis poetsen.
Hehe, ik loop wel in de weg, ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:47 schreef Allures het volgende:
Ik ga dan altijd eten wat man niet lekker vind
Meestal lasagne
En opruimen want dan loopt ie niet in de weg
Had je geslachtsgemeenschap onder de douche?quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmorgen leek het even of mijn wasmachine stuk was, maar gelukkig leeft die weer. Beestje is wel 13 jaar oud maar werkt nog goed genoeg.
Afgelopen nacht kwam de douchegordijnstang ineens naar beneden tijdens het douchen dus die ook maar even vervangen vandaag. Verder ben ik best wel lui geweest
Niet onder de douche.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Had je geslachtsgemeenschap onder de douche?
Eventjes verhuisdquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:19 schreef gcjoel het volgende:
Verhuisd, Japanse markt bezocht. Wel zat gedaan. Zo Disney film kijken
Nog wat gescoord?quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:19 schreef gcjoel het volgende:
Geen weg terug meer nu.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:19 schreef gcjoel het volgende:
Body pillow.quote:
Ook leuk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Body pillow.
Nee ben niet van de anime. Ik wilde wat Japans eten proberen dus daar ging ik voor. Was leuk.
duhquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die na elke neukbeurt het beddengoed verschoond
Alleen seks als het bed bijna verschoond moet worden jaquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die na elke neukbeurt het beddengoed verschoond
Die zie je vrij weinig inderdaad, wat apart is gezien ze in Japan zo pupulair zijn.quote:
Ik heb ze laast nog in Gouda bestelt bij de afhaal. Zelfs hier hebben we ze. Wereldstad is het.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zie je vrij weinig inderdaad, wat apart is gezien ze in Japan zo pupulair zijn.
Beetje als in Japan een Nederlandse Markt hebben en dan geen bitterballen of hagelslag hebben.
Waren het echt balletjes?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ze laast nog in Gouda bestelt bij de afhaal. Zelfs hier hebben we ze. Wereldstad is het.
Octopusbalpoffertjes?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waren het echt balletjes?
Ik heb ze eens een keer gezien en toen stonden ze die dingen op een poffertjesaat te maken.
Octopus poffertjes is het dan toch net niet.
Octopus is toch niet raar?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Octopus had ik in China. Raar eten is China.
Chinezen eten ook echt alles hequote:Op zaterdag 28 september 2019 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Octopus is toch niet raar?
Als je bij de Chinees komt en iets raars wilt ga dan voor eendenmaag, tongetje of voeten, runderlong, kwal, kippenvoeten, etc
Ik vind alles raar.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Octopus is toch niet raar?
Als je bij de Chinees komt en iets raars wilt ga dan voor eendenmaag, tongetje of voeten, runderlong, kwal, kippenvoeten, etc
Het was allemaal best lekker. Alhoewel kwal meer smaakt naar waar je hem in marineert.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chinezen eten ook echt alles he
Langs de kant van de weg: stalletjes met varkenspoten en snuiten. Maar goed, vond die markt in Barcelona erger met schapenkoppen en darmen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chinezen eten ook echt alles he
Het waren ballen. Ik vond ze meh. Beetje gekke structuur, geen fijn mondgevoel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waren het echt balletjes?
Ik heb ze eens een keer gezien en toen stonden ze die dingen op een poffertjesaat te maken.
Octopus poffertjes is het dan toch net niet.
Ik vind ze wel lekker. Maar ik heb ze alleen zelfgebakken. Als ze niet vers zijn worden ze wel wat zompig.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het waren ballen. Ik vond ze meh. Beetje gekke structuur, geen fijn mondgevoel.
Gelijk 36 kg afgevallen zekerquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik een keer zo'n dikke ader in een kroket gehad. Leek wel rubber. Tien jaar geen kroket of bitterbal meer gegeten.
Waar eet jij kwal!?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was allemaal best lekker. Alhoewel kwal meer smaakt naar waar je hem in marineert.
Dingen die minder waren, waren runder aorta, vrij taai en niet veel smaak. En de nekwervels van een eend. Niet vies, maar kluiven en vrij weinig vlees.
Denk eerder een peesje of zo.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik een keer zo'n dikke ader in een kroket gehad. Leek wel rubber. Tien jaar geen kroket of bitterbal meer gegeten.
Ik heb het uitgespuugd en het was echt zo'n hol buisjequote:Op zaterdag 28 september 2019 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk eerder een peesje of zo.
Ja ik wilde niet zeggen dat jouw ballen waarschijnlijk lekkerder zijn want huehuequote:Op zaterdag 28 september 2019 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind ze wel lekker. Maar ik heb ze alleen zelfgebakken. Als ze niet vers zijn worden ze wel wat zompig.
Er zitten zat restaurants in Rotterdam waar kwal op de kaart staat. Maar je kan het bij een Aziatische supermarkt ook wel vinden. In een grote pot of reepjes in een klein zakje gemarineerd in sesamolie.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waar eet jij kwal!?
Ik hou wel van gekke dingen etenje moet alles eens geproefd hebben toch
![]()
Ik wil ook nog eens krokodil eten
Blegh.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het uitgespuugd en het was echt zo'n hol buisje
Ik wil een gek-eten-meet. Ik weet echt niet waar ik al dat spul kan etenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zitten zat restaurants in Rotterdam waar kwal op de kaart staat. Maar je kan het bij een Aziatische supermarkt ook wel vinden. In een grote pot of reepjes in een klein zakje gemarineerd in sesamolie.
Walgelijk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was allemaal best lekker. Alhoewel kwal meer smaakt naar waar je hem in marineert.
Dingen die minder waren, waren runder aorta, vrij taai en niet veel smaak. En de nekwervels van een eend. Niet vies, maar kluiven en vrij weinig vlees.
Ach. Het is maar wat je raar vindt. Mensen eten in het Westen soms graag oesters maar levend zout snot uit een steen slurpen viel me tegen.quote:
Ik had dus eendenmaagjes maar ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hou der wel van, vreemde gerechten.
Maar kreeg bij toeval laatst in Frankrijk een salade met spiermaagjes en das nog goorder dan het klinkt🙈
Weet niet of spiermaagjes hetzelfde is als eendenmaag, denk het niet. Want eenden magen vind ik ook wel te pruimen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had dus eendenmaagjes maar ik zie het probleem niet.
Dan vind ik rundermaag minder.
Zou kunnen, eend smaakt anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet niet of spiermaagjes hetzelfde is als eendenmaag, denk het niet. Want eenden magen vind ik ook wel te pruimen.
Maar spiermaagjes is van de kip en is pure spier en stinkt.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rundertong. Dat krijgen we bij mijn ouders thuis met kerst altijd.
Oké we eten met kerst bij mij.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik eet dat alleen op brood, ik ken het niet als vlees bij de aardappels en de groentes.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik eet dat alleen op brood, ik ken het niet als vlees bij de aardappels en de groentes.
Oef. Wat een nasty vleesbanaan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:49 schreef Elvi het volgende:
Je moet dat ding ook pellen dus ik ben wel blij dat de slager dat al voor me heeft gedaan
[ afbeelding ]
That's what she saidquote:Op zondag 29 september 2019 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef. Wat een nasty vleesbanaan.
Vaker schoonmaken dan maar.quote:
Rosbief of vleesbanaan; het blijft vlees.quote:Op zondag 29 september 2019 09:04 schreef Allures het volgende:
Jezus even weer bevestiging waarom ik vegetariër ben
En ik overweeg ook weer serieus lesbisch te worden nu
Ideologisch gezien is het juist alleen maar toe te juichen dat alle onderdelen van een dier gebruikt worden toch?quote:Op zondag 29 september 2019 09:04 schreef Allures het volgende:
Jezus even weer bevestiging waarom ik vegetariër ben
En ik overweeg ook weer serieus lesbisch te worden nu
Goed punt.quote:Op zondag 29 september 2019 09:24 schreef gcjoel het volgende:
Rosbief is tenminste lekker
Goed idee voor de lunch.
het wad een piemelgrapquote:Op zondag 29 september 2019 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ideologisch gezien is het juist alleen maar toe te juichen dat alle onderdelen van een dier gebruikt worden toch?
Zo'n afkeer van piemels heb jij toch ook weer niet?quote:
Vind ik ook. Je hoeft niks weg te gooien.quote:Op zondag 29 september 2019 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ideologisch gezien is het juist alleen maar toe te juichen dat alle onderdelen van een dier gebruikt worden toch?
Wel als het een smerige vleesbanaan is.quote:Op zondag 29 september 2019 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n afkeer van piemels heb jij toch ook weer niet?
Stiekem jaloers op Allures dat die het voor elkaar heeft gekregen dat een andere vrouw haar piemelrecensies verzorgt.quote:Op zondag 29 september 2019 09:54 schreef gcjoel het volgende:
Wel als het een smerige vleesbanaan is.
Ah.quote:
Ik walg er zelf van, maar ik ben dan ook een verwend nest.quote:Op zondag 29 september 2019 09:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vind ik ook. Je hoeft niks weg te gooien.
Zo vind ik kippenhartjes in de kippensoep ook erg lekker
^^quote:Op zondag 29 september 2019 10:13 schreef Allures het volgende:
Waarom wil je ze opnieuw posten? Ze staan er toch al?
Beetje het hippe single imago pimpen?quote:Op zondag 29 september 2019 10:13 schreef Allures het volgende:
Doelde op dat ik ze eerst verwijder. Want ik kan de post niet aanpassen in die zin dat ik die van haar eruit haal.quote:Op zondag 29 september 2019 10:13 schreef Allures het volgende:
Waarom heb je insta? Dat is toch voor onzekere aandachtsgrietjes?quote:Op zondag 29 september 2019 10:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dilemmaatje: Overmorgen ben ik dan alweer 3 weken single alleen ik zit met het volgende.
Op mijn insta staan nog foto's van mij en mijn ex van ons lijmweekendje in Brussel. Alleen ik zit een beetje met de vraag of ik ze opnieuw zal posten of niet. Vind het aan de ene kant een beetje raar om dezelfde foto's nog een keer te posten maar dan zonder de selfies die we samen hebben genomen.
Ik weet ook niet wat voor indruk dit maakt op potentiële dates die mijn profiel zien met foto's van haar.
Zie je edit. Nee ik laat ze wel staan. Twijfelde een beetje. Maar het staat ook in mijn bio wie zij is.quote:Op zondag 29 september 2019 10:13 schreef Allures het volgende:
Oh wacht edit. Je wil je ex er uit wissen zeg maar? Nee dit is nasty. Het is toch gewoon zoals het is? Koppel dan je insta niet aan je profielen
Mag ik jouw Insta?quote:Op zondag 29 september 2019 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom heb je insta? Dat is toch voor onzekere aandachtsgrietjes?
quote:Op zondag 29 september 2019 10:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dilemmaatje: Overmorgen ben ik dan alweer 3 weken single alleen ik zit met het volgende.
Op mijn insta staan nog foto's van mij en mijn ex van ons lijmweekendje in Brussel. Alleen ik zit een beetje met de vraag of ik ze opnieuw zal posten of niet. Vind het aan de ene kant een beetje raar om dezelfde foto's nog een keer te posten maar dan zonder de selfies die we samen hebben genomen.
Ik weet ook niet wat voor indruk dit maakt op potentiële dates die mijn profiel zien met foto's van haar.
Wat vind jij eigenlijk van Air?quote:Op zondag 29 september 2019 10:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Je komt over als een onzekere 16 jarige pubermeid
Een eng mannetje die itt mij weinig toevoegt aan dit forum.quote:Op zondag 29 september 2019 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Air?
Vanmiddag ook klaar voor het WK. Of ga je voor het voetbal?quote:Op zondag 29 september 2019 10:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Een eng mannetje die itt mij weinig toevoegt aan dit forum.
wielrennen, mijn club heeft gisteravond al gewonnen en ik zie PSV geen punten verspelen. Enige genotsmomentje zal nog worden als Feyenoord weer loopt te schutteren.quote:Op zondag 29 september 2019 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vanmiddag ook klaar voor het WK. Of ga je voor het voetbal?
dus van half 11 tot nu even een ochtendfapje gemaakt?quote:Op zondag 29 september 2019 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Om half zeven wakker worden van ruziënde cavia's. Tot half negen wakker liggen. Weer in slaap vallen tot half elf.
Mooi voorbeeld van hoe jij echt iets toevoegt op FOK!.quote:Op zondag 29 september 2019 10:46 schreef MCH het volgende:
dus van half 11 tot nu even een ochtendfapje gemaakt?
Bedankt vriend, hoe gaat het met je vrouw?quote:Op zondag 29 september 2019 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van hoe jij echt iets toevoegt op FOK!.
Ik heb een leven volgens de cijfersquote:Op zondag 29 september 2019 10:52 schreef MCH het volgende:
Dino was okay
[ afbeelding ] Top 100 van forum Relaties & Psychologie van 01-09-2019 t/m 28-09-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 917 CherryLips
02 708 Yasmin23
03 501 MCH
04 500 gcjoel
05 482 Allures
06 395 Lospedrosa
07 381 Citizen.Erased
08 361 DeZwabber
09 359 Generationalpha
10 349 Q.
11 332 Elvi
12 295 Chia
13 276 Faxie
14 227 Solid-Snake
15 226 HeatWave
16 221 van_Lamehuizen
17 214 VEM2012
18 205 Cryptocoryne
19 203 TheGirlNextDoor
20 195 Kaneelstokje
21 190 Ang3l
22 188 ludovico
23 176 black-soldier
24 164 geeninspiratie1235
25 162 Seven.
26 133 Yvie_lu
27 128 rival
28 124 Muskusboktor57
28 124 scrupuleus
30 118 ElDinosaur
Je kunt niet fokken tijdens je werk. Dat is wat anders.quote:Op zondag 29 september 2019 10:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb een leven volgens de cijfers
Idd, 100 posts per dag is gewoon een productieve werkdag.quote:Op zondag 29 september 2019 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt niet fokken tijdens je werk. Dat is wat anders.
Ik ben zelfs gezakt in de lijstquote:Op zondag 29 september 2019 10:52 schreef MCH het volgende:
Dino was okay
[ afbeelding ] Top 100 van forum Relaties & Psychologie van 01-09-2019 t/m 28-09-2019
01 917 CherryLips
02 708 Yasmin23
03 501 MCH
04 500 gcjoel
05 482 Allures
06 395 Lospedrosa
07 381 Citizen.Erased
08 361 DeZwabber
09 359 Generationalpha
10 349 Q.
11 332 Elvi
12 295 Chia
13 276 Faxie
14 227 Solid-Snake
15 226 HeatWave
16 221 van_Lamehuizen
17 214 VEM2012
18 205 Cryptocoryne
19 203 TheGirlNextDoor
20 195 Kaneelstokje
21 190 Ang3l
22 188 ludovico
23 176 black-soldier
24 164 geeninspiratie1235
25 162 Seven.
26 133 Yvie_lu
27 128 rival
28 124 Muskusboktor57
28 124 scrupuleus
30 118 ElDinosaur
Bij mijn huidige baan wel.quote:Op zondag 29 september 2019 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt niet fokken tijdens je werk. Dat is wat anders.
Nee, en door dit soort vragen neemt hij enkel toe.quote:Op zondag 29 september 2019 11:06 schreef MCH het volgende:
[..]
hey lieverd, kun je al beter omgaan met je mannenhaat?
Ok, ik ga iets anders verzinnenquote:Op zondag 29 september 2019 11:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, en door dit soort vragen neemt hij enkel toe.
dat is de generatie na jou, bang om vieze handen te krijgenquote:Op zondag 29 september 2019 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon met je handen joh. Ik heb niet eens een schep.
Zitten nog een hoop wortels van vorige planten onder, dan moet ik te veel gravenquote:Op zondag 29 september 2019 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon met je handen joh. Ik heb niet eens een schep.
Waar ben ik?quote:Op zondag 29 september 2019 10:52 schreef MCH het volgende:
Dino was okay
01 917 CherryLips
02 708 Yasmin23
03 501 MCH
04 500 gcjoel
05 482 Allures
06 395 Lospedrosa
07 381 Citizen.Erased
08 361 DeZwabber
09 359 Generationalpha
10 349 Q.
11 332 Elvi