Sommige mensen zijn dus toch iets actiever dan alleen een uitbuikwandelingetje na het kerstdiner.quote:
Of kado voor je partner vergeten.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn dus toch iets actiever dan alleen een uitbuikwandelingetje na het kerstdiner.
Kan je dat al niet eens hebben?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:00 schreef MCH het volgende:
Ik krijg hier na de 12 bier morgen weer last van
We gaan zo verderquote:Op donderdag 26 september 2019 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je dat al niet eens hebben?
Spannende hobby heb je tochquote:Op donderdag 26 september 2019 20:00 schreef MCH het volgende:
Ik krijg hier na de 12 bier morgen weer last van
Gaat dat zo in huize Joël?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of kado voor je partner vergeten.
Dan maar even de beentjes wijd.
Jij noemt werk hobby?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spannende hobby heb je toch
Wat vind je van alle nieuwe verhalen in zevens topic? Vraag geldt ook voor @Chiaquote:Op donderdag 26 september 2019 20:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spannende hobby heb je toch
Ja alleen als het moet toch.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat dat zo in huize Joël?
Heb jeje basis trouwens weer staan. Een stevige fundatie, huis, baan, tandenborstel?
Wat?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat vind je van alle nieuwe verhalen in zevens topic? Vraag geldt ook voor @:chia
Natte kruipruimte?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja alleen als het moet toch.
De bouwkundige keuring moet nog komen.
Dat is Allures nuquote:Op donderdag 26 september 2019 20:17 schreef MCH het volgende:
[..]zegt de relnicht van het datingtopic
TOch altijd een beetje deze vibe bij jouquote:Op donderdag 26 september 2019 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vaker de beentjes wijd dan. (Of wat variatie).
Klopt welquote:Op donderdag 26 september 2019 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
TOch altijd een beetje deze vibe bij jou
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan mijn foto?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als we dan toch aan het bitchen zijn.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zie ik als een compliment.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als we dan toch aan het bitchen zijn.
Deze vibe roep jij op, slim maar annoying.[ afbeelding ]
Geen dank.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat zie ik als een compliment.
Huh?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat vind je van de nympho verhalen van seven? @:eldinosaur
En dat ze op haar 13 al geen nee kon zeggen tegen alle lullen die bij haar naar binnen wilden schuivenquote:
Nice.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:04 schreef MCH het volgende:
[..]
En dat ze op haar 13 al geen nee kon zeggen tegen alle lullen die bij haar naar binnen wilden schuiven
Niks mis mee.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:04 schreef MCH het volgende:
[..]
En dat ze op haar 13 al geen nee kon zeggen tegen alle lullen die bij haar naar binnen wilden schuiven
Had je een stijfje toen je klaar was met het lezen van haar jeugdzondes?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:04 schreef MCH het volgende:
Verdomme heb ik helemaal gezocht naar een suf verhaaltje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Maakt dat uit voor jou en mij?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:14 schreef Faxie het volgende:
Ze scoort helaas niet zo goed op de hot/crazy scale
Je moet niet alles geloven wat je hoort.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:21 schreef skysherrif het volgende:
Ik hoor altijd sappige roddels over deze sc.
Tettenpicje retour wellicht?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:19 schreef Faxie het volgende:
Anders had ik wel een dickpicje gestuurd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |