Die kiezers zijn naar de democraten overgelopen. Republikeinen hebben bij de midterms harde klappen gehad in de suburbs en bij vrouwelijke kiezers.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:10 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Waar zijn die kiezers dan nu beland ?
Overgegaan naar een wat meer idealistische samenleving ?
Dus Democrats ?
Dus de die-hards zijn blijven zitten? Dan mogen die ook samen met Trump ten onder gaan.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die kiezers zijn naar de democraten overgelopen. Republikeinen hebben bij de midterms harde klappen gehad in de suburbs en bij vrouwelijke kiezers.
Als je na alles wat de afgelopen jaren is gebeurt nog niet bent afgehaakt, dan zal je van een nieuw gevalletje machtsmisbruik en ook corruptie ook niet van mening veranderen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:27 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dus de die-hards zijn blijven zitten? Dan mogen die ook samen met Trump ten onder gaan.
Men denkt dat politiek politiek correct is.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je na alles wat de afgelopen jaren is gebeurt nog niet bent afgehaakt, dan zal je van een nieuw gevalletje machtsmisbruik en ook corruptie ook niet van mening veranderen.
De base juicht dit machtsmisbruik ook alleen maar toe, overigens.
Getalsmatig zitten de republikeinen over het algemen in de minderheid. Ze moeten het meestal hebben van allerlei kunstgreepjes om aan de macht te komen. Het slachtveld ligt bij de gematigde middengroep. Trekken ze die niet over de streep, dan kunnen ze geen vuist maken.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je na alles wat de afgelopen jaren is gebeurt nog niet bent afgehaakt, dan zal je van een nieuw gevalletje machtsmisbruik en ook corruptie ook niet van mening veranderen.
De base juicht dit machtsmisbruik ook alleen maar toe, overigens.
Corruptie maakt niets uit, KIJK EENS NAAR ZIJN ACCOMPLISHMENTS!twitter:
twitter:
Trump doet me denken aan iemand die op heterdaad betrapt wordt door de politie. Als hij aangehouden wordt wijst hij in de verte "hey kijk daar, een alien" terwijl de politie hem recht in de ogen blijft kijken.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:06 schreef archito het volgende:
Corruptie maakt niets uit, KIJK EENS NAAR ZIJN ACCOMPLISHMENTS!twitter:![]()
Met vervolgens een zeer kritische ondervraging van Nunes. Dubbel.
twitter:
Dat wordt binnenkort ws Sleepy Creepy Joe 3.0 (spreek uit als three point ooooh), dat hoorde ik Hannity gisteren namelijk zeggen en Trump aapt dat soort dingen na.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:07 schreef Puddington het volgende:
Je weet wel dat Trump bang voor je is als hij je een bijnaam geeft. Sleepy Joe, Rocketman, Pocahontas.
Ik gaf het al eerder aan hier, Trump is als een pyromaan die met jerrycan en tondeldoos in de hand in een menigte gaat staan bij een brand, iemand aanwijst en dan hard roept Brandstichters!quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Trump doet me denken aan iemand die op heterdaad betrapt wordt door de politie. Als hij aangehouden wordt wijst hij in de verte "hey kijk daar, een alien" terwijl de politie hem recht in de ogen blijft kijken.
Ik denk eerder dat hij het brandalarm de schuld geeft.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:12 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik gaf het al eerder aan hier, Trump is als een pyromaan die met jerrycan en tondeldoos in de hand in een menigte gaat staan bij een brand, iemand aanwijst en dan hard roept Brandstichters!
En vervolgens zijn mededader gaat quoten die zegt dat hij onschuldig is.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij het brandalarm de schuld geeft.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij het brandalarm de schuld geeft.
Gaat lekker.quote:Rudy Giuliani, Personal Attorney to the President of the United States is blaming the administration of the President of the United States for his crimes on Fox. Whew.
Hoe luidt dat gezegde ook alweer? Er lopen meer gekken dan dat er vast zitten?quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:12 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik gaf het al eerder aan hier, Trump is als een pyromaan die met jerrycan en tondeldoos in de hand in een menigte gaat staan bij een brand, iemand aanwijst en dan hard roept Brandstichters!
Hij kan beter zijn mond houden. Lijkt me een stuk verstandiger. Je ziet Barr ook niet met zijn lippen flapperen op Fox News.quote:
Hyphen -quote:To show you how dishonest the LameStream Media is, I used the word Liddle’, not Liddle, in discribing Corrupt Congressman Liddle’ Adam Schiff. Low ratings @CNN purposely took the hyphen out and said I spelled the word little wrong. A small but never ending situation with CNN!
Een privé-server dus.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:11 schreef klappernootopreis het volgende:
Dat het witte huis de informatie mbt de schandalige telefoongesprek onderschept heeft en in een speciale server die alleen maar voor top secret internationale politieke documenten wordt gebruikt hebben gestopt is een schandaal op zich.
Ze wil de rechters erbuiten houden. Dit is gewoon simpel een slamdunk heterdaadje. Met Mueller duurt alles veel langer.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:30 schreef klappernootopreis het volgende:
Pelosi probeert nog steeds de Mueller onderzoek buiten de wind van dit schandaal te houden.
Daar heeft ze vast en zeker een sinistere reden voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |