Die adviseurs van hem, grijpen die nooit in ?quote:Op donderdag 26 september 2019 19:36 schreef Ulx het volgende:
Beïnvloeding en intimidatie van getuigen kan ook bij de aanklacht.
Trump Attacks Whistle-Blower’s Sources and Alludes to Punishment for Spies
Echt slim is Trump niet bezig.
Hij heeft ondertussen alles wat een beetje tegen spartelde er wel uit weten te werkenquote:Op donderdag 26 september 2019 19:37 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Die adviseurs van hem, grijpen die nooit in ?
quote:4. The whistleblower nailed the July 25 call
White House officials and Republicans in Congress are already attacking the credibility of the whistleblower, noting that almost all of the allegations rely on secondhand information from other U.S. officials.
But the whistleblower’s characterization of the July 25 Trump-Zelensky phone call is spot-on, according to what we saw in the rough transcript the White House released Wednesday.
The whistleblower wrote on Aug. 12, long before the call was released, that they were told Trump pressured Zelensky to:
[..]
The whistleblower also notes Trump lent his support to Ukraine’s former prosecutor general, which is also on the call. And they note that Trump mentioned only the two investigations, which is true.
That suggests they did their homework.
Bron: WaPo
Ik zeg ook al twee jaar dat Trump het kan vergeten het verhaal in zijn voordeel te spinnen zodra er een impeachmentonderzoek komt. Dat blijk ik ook weer gewoon gelijk in te hebben.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ulx roept dat zowat om de dag, al meer dan 2 jaar. Veel waarde hoef je er niet aan te hechten.
Hij wil loyale mensen. Mensen die geen NEE zeggen en zijn voeten kussen. Slaafse betacucks.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:37 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Die adviseurs van hem, grijpen die nooit in ?
Wat voorspel je nog meer ?quote:Op donderdag 26 september 2019 19:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zeg ook al twee jaar dat Trump het kan vergeten het verhaal in zijn voordeel te spinnen zodra er een impeachmentonderzoek komt. Dat blijk ik ook weer gewoon gelijk in te hebben.
Ze doen het dus puur voor het geld.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij wil loyale mensen. Mensen die geen NEE zeggen en zijn voeten kussen. Slaafse betacucks.
Dat de populariteit van Trump met elke onthulling dieper de krater in gaat, en dat de GOP in de senaat hem niet gaat steunen. Dertig gop senatoren zouden tegen hem stemmen als de stemming geheim zou zijn las ik vanmiddag.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:49 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Wat voorspel je nog meer ?
1/3 van de Republikeinse kiezers is voor impeachment. Nu al.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Eerste poll die ik ken over een impeachment voor het Oekraine-schandaal:
[ afbeelding ]
https://today.yougov.com/(...)7fcd6994022/politics
https://www.latimes.com/p(...)e-thats-almost-a-spyquote:Trump at private event: ‘Who gave the whistleblower the information? Because that’s close to a spy’
...“Basically, that person never saw the report, never saw the call, he never saw the call — heard something and decided that he or she, or whoever the hell they saw — they’re almost a spy,” Trump said.
“I want to know who’s the person, who’s the person who gave the whistleblower the information? Because that’s close to a spy,” he continued. “You know what we used to do in the old days when we were smart? Right? The spies and treason, we used to handle it a little differently than we do now.”...
...“You know, these animals in the press,” Trump went on. “They’re animals, some of the worst human beings you’ll ever meet.”
Someone in the room shouted out “Fake news!” egging the president on.
“They’re scum,” Trump continued. “Many of them are scum, and then you have some good reporters, but not many of them, I’ll be honest with you.”...
Hij gaat er zowat aan onderdoor, heb ik het idee. Dat iemand zo tot wraakfantasiën overgaat, is nooit een goed teken.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:15 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
https://www.latimes.com/p(...)e-thats-almost-a-spy
Of hij heeft een weddenschap met Boris wie het meest unhinged is.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:26 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Hij gaat er zowat aan onderdoor, heb ik het idee. Dat iemand zo tot wraakfantasiën overgaat, is nooit een goed teken.
Nou, het is wachten op een gewelddadige 'lone wolf' die een journalist pakt...quote:Op donderdag 26 september 2019 20:15 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
https://www.latimes.com/p(...)e-thats-almost-a-spy
Fire and Furyquote:Op donderdag 26 september 2019 21:26 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Hij gaat er zowat aan onderdoor, heb ik het idee. Dat iemand zo tot wraakfantasiën overgaat, is nooit een goed teken.
Het gaat natuurlijk wel om de centen he.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:46 schreef Barbusse het volgende:
Wtf?
Wall Street Democratic donors warn the party: We’ll sit out, or back Trump, if you nominate Elizabeth Warren
https://www.cnbc.com/2019(...)en-is-nominated.html
Dat is juist de rot in het hele systeem.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:47 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk wel om de centen he.
Donor zijn maakt je nog geen partijgenoot.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:49 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ze hebben liever Trump dan een eigen partijgenoot ?
Hebben geen invloed zeg je?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Donor zijn maakt je nog geen partijgenoot.
Ja, ik speculeerde zonder na te denken/bron te lezen. Excuusquote:
Le-zen.quote:
'two-leg strategy'quote:Op donderdag 26 september 2019 21:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, of ze geven bv. aan kandidaten van beide partijen.
twitter:JakeSherman twitterde op donderdag 26-09-2019 om 21:26:44Spotted in McConnell’s office: Jared Kushner. reageer retweet
Zal zeker effect hebben. Maar het blijft een dick move van een stelletje dicks.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:03 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat het voor de nominatie van Warren alleen maar goed zal zijn. Het zal veel mensen aanspreken dat Wall Street bang is voor haar maatregelen.
twitter:elainaplott twitterde op donderdag 26-09-2019 om 20:26:44Rudy Giuliani was nearly shouting in my phone call with him. “It is impossible that the whistle-blower is a hero and I’m not. And I will be the hero! These morons—when this is over, I will be the hero,” he told me. https://t.co/nUCGBEdAD2 reageer retweet
Haha prachtig.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:37 schreef Barbusse het volgende:
Der Rudy losing his shittwitter:elainaplott twitterde op donderdag 26-09-2019 om 20:26:44Rudy Giuliani was nearly shouting in my phone call with him. “It is impossible that the whistle-blower is a hero and I’m not. And I will be the hero! These morons—when this is over, I will be the hero,” he told me. https://t.co/nUCGBEdAD2 reageer retweet
Het telefoongesprek vond plaats in een Ubertaxi en ná het gesprek vroeg de chauffeur of het wel goed ging allemaal...quote:
Daarom gewoon voor Sanders gaan, dan is Wall street meteen full repquote:Op donderdag 26 september 2019 21:46 schreef Barbusse het volgende:
Wtf?
Wall Street Democratic donors warn the party: We’ll sit out, or back Trump, if you nominate Elizabeth Warren
https://www.cnbc.com/2019(...)en-is-nominated.html
Can't wait, dat zal wel weer epic worden. Epic fail, that is.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 01:24:46Will be a GREAT and very accurate show tonight by @seanhannity on @foxnews (9:00 PM). Will play my full statement from Air Force One! reageer retweet
Ik vind het nu al geweldig en dan moet Trump nog komen!quote:Op vrijdag 27 september 2019 01:51 schreef kladderadatsch het volgende:
Can't wait, dat zal wel weer epic worden. Epic fail, that is.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 01:24:46Will be a GREAT and very accurate show tonight by @:seanhannity on @:foxnews (9:00 PM). Will play my full statement from Air Force One! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |