Ze hebben wel een geschillencommissie die niet tandeloos is, vooral als je als winkel het keurmerk wil behouden dan is een uitspraak van die commissie redelijk bindend.quote:Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.
Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Ik geloof ook wel dat de TS sterk staat, maar dat bedoel ik dus; hij wil geen jaar wachten. Een ingebrekestelling gaat sneller. Daarna ontbinding en eventueel dagvaarding.quote:Op maandag 30 september 2019 08:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze hebben wel een geschillencommissie die niet tandeloos is, vooral als je als winkel het keurmerk wil behouden dan is een uitspraak van die commissie redelijk bindend.
Tenzij bol keihard bewijs heeft dat TS de boel aan het belazeren is, gaan ze die zaak 100% gegarandeerd verliezen.
Enig nadeel, die commissie is nogal traag, kan gerust een jaar duren.
Nee.quote:Op maandag 30 september 2019 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
recentelijk verhuisd wellicht? (en dat de vorige bewoner er een zooitje van heeft gemaakt?)
Stuur een nette mail terug waarin je vraagt wat zij wel als voldoende bewijs beschouwen. Vraag in die mail ook op een nette manier wat zij bedoelen met de problemen rondom bestellen.quote:Op zondag 29 september 2019 10:01 schreef Newone82 het volgende:
Het hoofdkantoor heeft op haar beurt laten weten dat er onvoldoende bewijs is aangeleverd om aan te tonen dat er inderdaad een powerbank is geleverd in plaats van de iPhone.
Bij DAS zou het ¤799 kosten......quote:Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.
Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Ik zie het jaquote:Op maandag 30 september 2019 09:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bij DAS zou het ¤799 kosten......
Bizar, maar iedereen doet er zelf aan mee, snap serieus niet waarom je iets meteen die zelfde dag zou willen hebben.quote:Op zondag 29 september 2019 15:39 schreef CoExist het volgende:
In het Bolcom distributiecentrum stikt het van de overwerkte Poolse arbeidsmigranten.
Ben er niet verbaasd over dat dit gebeurd.
Lees en huiver:
https://www.volkskrant.nl(...)an-bol-com~b18a9510/
Denk wel dat als TS het echt aan de media klok gaat hangen, zo’n keurmerk wel in zijn hempie staat.quote:Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.
Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Ik bestel niet zozeer meer kleding dan ik nodig heb, maar vaak wel in twee maten en misschien twee kleuren.quote:Op maandag 30 september 2019 09:20 schreef 111210 het volgende:
[..]
Bizar, maar iedereen doet er zelf aan mee, snap serieus niet waarom je iets meteen die zelfde dag zou willen hebben.
Zelfde met retouren, genoeg mensen die nu gewoon meer kleding dan ze nodig hebben kopen, omdat als het niet goed is je het toch weer gratis kan terug sturen.
Laat staan die verhalen van paupers die gebruikte smerige zooi terug sturen en dan ook nog hun geld terug krijgen.
Ik hoop dat ze een flinke waarschuwing krijgen van thuiswinkel waarborg.quote:Op maandag 30 september 2019 09:29 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met thuiswinke waarborg. Ze hadden achterstand met verwerken klachten, over een week zou ik pas wat horen.
meer als dat je nodig hebt dus, maar wel volledig verklaarbaar: je wilt kleding kunnen passen, en als er iets is dat zich nauwelijk aan standaarden houdt zijn het wel kleding matenquote:Op maandag 30 september 2019 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bestel niet zozeer meer kleding dan ik nodig heb, maar vaak wel in twee maten en misschien twee kleuren.
Dan stuur je toch 75% terug (aannemende dat 1 kleur in 1 maat je bevalt en je niet meerdere maten van hetzelfde artikel en je niet hetzelfde kledingstuk in meerdere kleuren houdt)? Ik kan begrijpen dat anderen dat "meer dan nodig" noemen.quote:Op maandag 30 september 2019 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bestel niet zozeer meer kleding dan ik nodig heb, maar vaak wel in twee maten en misschien twee kleuren.
Heb ik al gedaan via mail vanmorgen.quote:Op maandag 30 september 2019 10:29 schreef SOG het volgende:
Als ik voor 1000 euro in mn anusje wordt genomen door een winkel, dan ga k echt niet naar thuiswinkel waarborgstuur aangetekende brief met ingebrekestelling. Redelijke termijn tot nakoming, ontbinding ovk --> civiele zaak. Hoef je niemand voor in te huren, kan je zelf.
Wat heb je precies gemailed?quote:Op maandag 30 september 2019 10:32 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan via mail vanmorgen.
Dat ik ontbinding van de koop eis aangezien ze me niet geleverd hebben wat ik besteld heb.quote:
Ik vroeg wat je PRECIES gemailed had. zou je de hele tekst willen plaatsen?quote:Op maandag 30 september 2019 10:51 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dat ik ontbinding van de koop eis aangezien ze me niks geleverd hebben wat ik besteld heb.
Heb dit ook via social media laten wetenn en krijg dit terug net:
Beste TS, ik zie dat in de uitgebreide case reeds een leidend antwoord aan je is gegeven.. daarom kan ik je helaas niet helpen.
Geachte bol,quote:Op maandag 30 september 2019 10:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik vroeg wat je PRECIES gemailed had. zou je de hele tekst willen plaatsen?
(woordkeuze is vaak heel belangrijk vandaar de vraag)
Aan dat laatste zat ik ook te denken. Contact opnemen met Kassa of Radar. Als meer mensen er last van hebben, wordt het misschien een tv-item. En dan heeft Bol.com echt een probleem.quote:Op maandag 30 september 2019 09:20 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Denk wel dat als TS het echt aan de media klok gaat hangen, zo’n keurmerk wel in zijn hempie staat.
Als mij dit zou overkomen had ik allang het forum van kassa en radar volgeschreven bv. Krijgt het vanzelf aandacht.
goede brief.quote:Op maandag 30 september 2019 10:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Geachte bol,
Onlangs heb ik bij u een smartphone besteld. Helaas ontving ik slechts een powerbank.
Omdat dit product evident niet voldoet aan de overeenkomst verzoek ik u met klem om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, mij alsnog het besteld product te doen toekomen.
Gelet op u eerdere mededeling over het moeten wachten op onderzoek wijs ik u er, ongetwijfeld ten overvloede, op dat het herstellen van deze fout uwerzijds binnen een redelijke termijn dient te gebeuren (7:21 lid 3 BW).
Het afwachten van langdurig onderzoek, terwijl het probleem evident is, is in dat licht dan ook onrechtmatig.
Ik verzoek u dus om alsnog de telefoon die ik besteld heb af te leveren. En wel binnen uiterlijk 14 dagen. Indien u dat niet doet ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, maar ik hoop uiteraard dat het niet zo ver hoeft te komen.
Met vriendelijke groet,
Ben benieuwd of dit inhoudt of ze uberhaupt wat met je brief/email gaan doen.quote:Op maandag 30 september 2019 11:06 schreef Newone82 het volgende:
Heb nog eens de briet gestuurd per social media, krijg ik dit:
Beste TS, het heeft niet zoveel zin om steeds hetzelfde bericht te blijven sturen; in de case die is aangemaakt zien wij dat we niet verder met deze case kunnen gaan en dat een leidend antwoord is gegeven. Mijn excuses hiervoor; ook andere collega's zullen dit kunnen zien.
Wat een afschuwelijk starre houding!!!!!quote:Op maandag 30 september 2019 11:06 schreef Newone82 het volgende:
Heb nog eens de briet gestuurd per social media, krijg ik dit:
Beste TS, het heeft niet zoveel zin om steeds hetzelfde bericht te blijven sturen; in de case die is aangemaakt zien wij dat we niet verder met deze case kunnen gaan en dat een leidend antwoord is gegeven. Mijn excuses hiervoor; ook andere collega's zullen dit kunnen zien.
Lijkt me niet als ik dit lees. TS is gewoon zijn geld kwijt. Aan de schandpaal met Bol vind ikquote:Op maandag 30 september 2019 11:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit inhoudt of ze uberhaupt wat met je brief/email gaan doen.
Copy paste :pquote:Op maandag 30 september 2019 10:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Geachte bol,
Onlangs heb ik bij u een smartphone besteld. Helaas ontving ik slechts een powerbank.
Omdat dit product evident niet voldoet aan de overeenkomst verzoek ik u met klem om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, mij alsnog het besteld product te doen toekomen.
Gelet op u eerdere mededeling over het moeten wachten op onderzoek wijs ik u er, ongetwijfeld ten overvloede, op dat het herstellen van deze fout uwerzijds binnen een redelijke termijn dient te gebeuren (7:21 lid 3 BW).
Het afwachten van langdurig onderzoek, terwijl het probleem evident is, is in dat licht dan ook onrechtmatig.
Ik verzoek u dus om alsnog de telefoon die ik besteld heb af te leveren. En wel binnen uiterlijk 14 dagen. Indien u dat niet doet ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, maar ik hoop uiteraard dat het niet zo ver hoeft te komen.
Met vriendelijke groet,
Link?quote:Op maandag 30 september 2019 11:28 schreef SOG het volgende:
Nu ook 1 op fb die een kloon samsung ontvingen heeftalvast ff screenies maken ts...
Ja ik las hetquote:Op maandag 30 september 2019 11:28 schreef SOG het volgende:
Nu ook 1 op fb die een kloon samsung ontvingen heeftalvast ff screenies maken ts...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |