abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 september 2019 @ 15:29:35 #201
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_189176792
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 15:08 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Zeker verwacht ik dat niet. Meer kan ik nu even niet doen.
Dat ze dan maar bewijzen dat de iPhone is geleverd bij mij, dat doen ze niet. Alleen maar vage verhalen vanuit hun kant.
Is het trouwens geen idee om te vragen of ze de voorraad van die powerbanks eens willen controleren?

Weliswaar zou ik ervoor waken om op hun stoel te gaan zitten. Maar eigenlijk is het dieptriest dat zij dit nog niet zijn nagegaan. Althans, anders hadden zij dit ook pro-actief aan jou kunnen laten weten. Want het kan vrijwel niet anders dan dat er nu een voorraad-verschil is. Of denk ik nu te simpel? :?

-edit-
Hebben ze eigenlijk gevraagd naar welk product je dan wel ontvangen hebt? Dus powerbank merk x, type y (resultaat: sku/ean -> actie: stock check).
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_189176865
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 15:29 schreef Eix het volgende:

[..]

Is het trouwens geen idee om te vragen of ze de voorraad van die powerbanks eens willen controleren?

Weliswaar zou ik ervoor waken om op hun stoel te gaan zitten. Maar eigenlijk is het dieptriest dat zij dit nog niet zijn nagegaan. Want het kan vrijwel niet anders dan dat er nu een voorraad-verschil is. Of denk ik nu te simpel? :?
Hebben ze helemaal nog niet gedaan, aneers hadden ze me dit wel laten weten lijkt me
pi_189176977
In het Bolcom distributiecentrum stikt het van de overwerkte Poolse arbeidsmigranten.
Ben er niet verbaasd over dat dit gebeurd.

Lees en huiver:
https://www.volkskrant.nl(...)an-bol-com~b18a9510/

[ Bericht 0% gewijzigd door CoExist op 29-09-2019 16:19:58 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_189177225
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:39 schreef CoExist het volgende:
In het Bolcom distributiecentrum stikt het van de overwerkte Poolse arbeidsmigranten.
Ben er verbaasd over dat dit gebeurd.

Lees en huiver:
https://www.volkskrant.nl(...)an-bol-com~b18a9510/
Groot stuk leesvoer, ga het zo eens lezenn. Dat is cynisme neem ik aan? ;)
pi_189177770
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 15:52 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Groot stuk leesvoer, ga het zo eens lezenn. Dat is cynisme neem ik aan? ;)
Sorry!
Er moest staan dat ik NIET verbaasd ben.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_189178299
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 16:17 schreef CoExist het volgende:

[..]

Sorry!
Er moest staan dat ik NIET verbaasd ben.
Aww, k ;)
pi_189179711
‘’Daarnaast vond het hoofdkantoor de omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg om ons het groene licht te geven om de bestelling te annuleren of te vervangen.’’

Wat wordt hier bedoeld?
pi_189179742
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 17:39 schreef KL447 het volgende:
‘’Daarnaast vond het hoofdkantoor de omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg om ons het groene licht te geven om de bestelling te annuleren of te vervangen.’’

Wat wordt hier bedoeld?
In normale mensentaal: er is iets met die bestelling waar door we het niet vertrouwen.

In Jip en Janneke taal: men vermoedt fraude.
zie email 27 oktober
pi_189179942
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 17:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]

In normale mensentaal: er is iets met die bestelling waar door we het niet vertrouwen.

In Jip en Janneke taal: men vermoedt fraude.
Wat natuurlijk wordt gevoed door VPN gebruik door TS, maar dit kan bol lijkt me nooit hard maken.
Dit is het risico van een webwinkel, bol zal mijn inziens niet anders kunnen doen dan het artikel nog eens te leveren of geld terug. Zo om gaan met klanten is natuurlijk not done. Ze kunnen simpel weg niet hard maken dat de iPhone wel is geleverd, tsja.

Dan is het helaas pindakaas voo Bol.com lijkt me :)
pi_189180049
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 17:58 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Wat natuurlijk wordt gevoed door VPN gebruik door TS, maar dit kan bol lijkt me nooit hard maken.
Dit is het risico van een webwinkel, bol zal mijn inziens niet anders kunnen doen dan het artikel nog eens te leveren of geld terug. Zo om gaan met klanten is natuurlijk not done. Ze kunnen simpel weg niet hard maken dat de iPhone wel is geleverd, tsja.

Dan is het helaas pindakaas voo Bol.com lijkt me :)
Hoe kan je dat (in het algemeen) ooit wel hard maken? Dat kan toch helemaal niet? Tenzij je het persoonlijk overhandigt, doos openmaakt en laat tekenen voor ontvangst, maar dat is natuurlijk niet haalbaar.
Somebody that I used to know
pi_189180072
quote:
2s.gif Op zondag 29 september 2019 18:06 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hoe kan je dat (in het algemeen) ooit wel hard maken? Het pakketje persoonlijk overhandigen? Ik bedoel: wat is er überhaupt haalbaar?
Dat is toch wat ik zeg, dat is het risico van een webwinkel.Dan moet je me maar een stenen winkel willen runnen, of bedoel je dat niet? @TS bij aflevering pakketje, vroegen ze toen handtekening?
pi_189180084
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:08 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Dat is toch wat ik zeg, dat is het risico van een webwinkel.Dan moet je me maar een stenen winkel willen runnen, of bedoel je dat niet? @:ts bij aflevering pakketje, vroegen ze toen handtekening?
Nee, heb niks van handtekening hoeven te zetten. Wat ik vreemds vond.
pi_189180087
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:08 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Dat is toch wat ik zeg, dat is het risico van een webwinkel.Dan moet je me maar een stenen winkel willen runnen, of bedoel je dat niet? @:ts bij aflevering pakketje, vroegen ze toen handtekening?
Oh zo. Vind dat wel erg ver gaan, hoor. Ik vind het ontzettend goed dat een consument beschermd is, maar is een webwinkel ook beschermd tegen frauderende klanten?
Somebody that I used to know
pi_189180088
quote:
2s.gif Op zondag 29 september 2019 18:06 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hoe kan je dat (in het algemeen) ooit wel hard maken? Dat kan toch helemaal niet? Tenzij je het persoonlijk overhandigt, doos openmaakt en laat tekenen voor ontvangst, maar dat is natuurlijk niet haalbaar.
met diverse weegpunten kan je inprinciepe zien waar het mis (kan) zijn gegaan..

alles hang een beetje af hoe groot ook het verschil in gewicht is

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:09 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Nee, heb niks van handtekening hoeven te zetten. Wat ik vreemds vond.
staat er bij T&T wel een handtekening? dan heeft de bezorger potentieel een probleem..

quote:
2s.gif Op zondag 29 september 2019 18:09 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Oh zo. Vind dat wel erg ver gaan, hoor. Ik vind het ontzettend goed dat een consument beschermd is, maar is een webwinkel ook beschermd tegen frauderende klanten?
dat zijn ze niet en ze moeten een risico inschatting maken..
pi_189180108
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:09 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Nee, heb niks van handtekening hoeven te zetten. Wat ik vreemds vond.
Dat is de webshop dan ook aan te rekenen, dan had je net zo goed kunnen zeggen dat je artikel nooit is aangekomen. Wat maken grote bedrijven toch onnodige grote fouten. Zo stupide.
pi_189180139
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:09 schreef mschol het volgende:

[..]

met diverse weegpunten kan je inprinciepe zien waar het mis (kan) zijn gegaan..

alles hang een beetje af hoe groot ook het verschil in gewicht is
[..]

staat er bij T&T wel een handtekening? dan heeft de bezorger potentieel een probleem..
[..]

dat zijn ze niet en ze moeten een risico inschatting maken..
Nee, ook bij track en trace staat geen handtekening.
pi_189180159
Zie screenshot van track en trace, leeg veld bij hand tekening veld:

pi_189180181
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:14 schreef Newone82 het volgende:
Zie screenshot van track en trace, leeg veld bij hand tekening veld:

[ afbeelding ]
Jezus wat slecht van bol, dan had je al een heel goede case gehad dat je pakketje niet was aangekomen bij hogere instanties. Dit mag je zekers mee nemen in je verweer naar bol. Zo omgaan met je pakketje, het is geen wc rol wat wordt afgeleverd maar een product van ¤1000.
pi_189180221
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:16 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Jezus wat slecht van bol, dan had je al een heel goede case gehad dat je pakketje niet was aangekomen bij hogere instanties. Dit mag je zekers mee nemen in je verweer naar bol. Zo omgaan met je pakketje, het is geen wc rol wat wordt afgeleverd maar een product van ¤1000.
Klopt, had ik niett eens bij stil gestaan.
pi_189180399
Mijn vermoeden is na ook het hele verhaal van ts nog eens te hebben gelezen dat iemand die de iphone heeft ingepakt die heeft gestolen. Van het magazijn dus, en dat ts er de dupe van is. Keep us updated TS!
  Miss 200.000.000! zondag 29 september 2019 @ 18:35:12 #221
367000 roos94
pi_189180457
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:16 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Jezus wat slecht van bol, dan had je al een heel goede case gehad dat je pakketje niet was aangekomen bij hogere instanties. Dit mag je zekers mee nemen in je verweer naar bol. Zo omgaan met je pakketje, het is geen wc rol wat wordt afgeleverd maar een product van ¤1000.
Ik bestel altijd mijn wc rollen bij bol.com en o wee als ze niet bezorgd worden :(
pi_189180478
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:35 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik bestel altijd mijn wc rollen bij bol.com en o wee als ze niet bezorgd worden :(
En daar vragen ze zeker wel handtekening voor?!
pi_189180544
quote:
2s.gif Op zondag 29 september 2019 18:06 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hoe kan je dat (in het algemeen) ooit wel hard maken? Dat kan toch helemaal niet? Tenzij je het persoonlijk overhandigt, doos openmaakt en laat tekenen voor ontvangst, maar dat is natuurlijk niet haalbaar.
Wordt er bij dit soort DC's ook geen foto van de inhoud van de doos gemaakt voordat deze dichtgeplakt wordt?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189180599
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:41 schreef baskick het volgende:

[..]

Wordt er bij dit soort DC's ook geen foto van de inhoud van de doos gemaakt voordat deze dichtgeplakt wordt?
Ja, dat zou volgens mij ook het meest logisch zijn. Maar dan nog heb je waarschijnlijk geen waterdicht systeem. En het kost véél meer tijd (zovéél pakketjes. En als het pakketje dan toch niet gelijk dichtgaat, moet dat weer geautoriseerd worden door een manager etc.)
Somebody that I used to know
pi_189180626
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:35 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik bestel altijd mijn wc rollen bij bol.com en o wee als ze niet bezorgd worden :(
Bol.com avondbezorging met Select is echt ruk. Al drie keer iets besteld met de belofte dezelfde dag te bezorgen, mooi niet dus. En het ergste is dat ze daarna dus later komen dan als je de dag erna zou hebben laten bezorgen _O- kut bol.com
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_189180633
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:41 schreef baskick het volgende:

[..]

Wordt er bij dit soort DC's ook geen foto van de inhoud van de doos gemaakt voordat deze dichtgeplakt wordt?
Nee, doen ze niet. Neef van me heeft er ooit gewerkt heel kort en wist me dit te vertellen. Ze moeten wel targets halen van zoveel pakketjes per uur inpakken.
Dat ze ook geen handtekening vragen, geeft aan dat er geen enkele prio ligt op hoge pakket waardes bij bol.
pi_189180646
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Bol.com avondbezorging met Select is echt ruk. Al drie keer iets besteld met de belofte dezelfde dag te bezorgen, mooi niet dus. En het ergste is dat ze daarna dus later komen dan als je de dag erna zou hebben laten bezorgen _O- kut bol.com
En jouw verhaal draagt wat bij omdat?
pi_189180659
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:50 schreef kol7680 het volgende:

[..]

En jouw verhaal draagt wat bij omdat?
Zaag anders nog wat langer door over je neef
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_189180660
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:41 schreef baskick het volgende:

[..]

Wordt er bij dit soort DC's ook geen foto van de inhoud van de doos gemaakt voordat deze dichtgeplakt wordt?
Hebben ze niet gedaan, anders hadden ze dit mij al toegestuurd lijkt me?
pi_189180730
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:51 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Hebben ze niet gedaan, anders hadden ze dit mij al toegestuurd lijkt me?
Doen ze ook niet, hebben medewerkers bij magazijn geen tijd voor.
pi_189180789
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Bol.com avondbezorging met Select is echt ruk. Al drie keer iets besteld met de belofte dezelfde dag te bezorgen, mooi niet dus. En het ergste is dat ze daarna dus later komen dan als je de dag erna zou hebben laten bezorgen _O- kut bol.com
avond bezorging met een bestelling voor 12:00: prima, gaat via postNL in de late rit, komt altijd.
avond bezorging vanaf 12:00 tot 14:00: helemaal kut, dat gaat via een koeriers bedrijf dat na 22:00 gewoon de brui eraan geeft en zegt dat je niet thuis was..
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:58 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Doen ze ook niet, hebben medewerkers bij magazijn geen tijd voor.
kan prima dat dit automatisch gebeurd door een camera op de werkplek..
pi_189181010
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:05 schreef mschol het volgende:

[..]

avond bezorging met een bestelling voor 12:00: prima, gaat via postNL in de late rit, komt altijd.
avond bezorging vanaf 12:00 tot 14:00: helemaal kut, dat gaat via een koeriers bedrijf dat na 22:00 gewoon de brui eraan geeft en zegt dat je niet thuis was..
[..]

kan prima dat dit automatisch gebeurd door een camera op de werkplek..
Vorig jaar deden ze dat nog niet, kan natuurlijk aangepast zijn!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 29 september 2019 @ 19:24:17 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189181073
Maar goed, deze hele discussie lijkt me niets te maken te hebben met het probleem van TS an sich.

Over hoe een distributiecentrum wel of niet is ingericht zorgt er niet voor dat TS weet hoe nu te handelen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 29 september 2019 @ 21:37:36 #234
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_189183949
Om het even weer scherp te krijgen: er loopt nog een klacht via dat webwinkel keurmerk toch? Met een beetje mazzel kom je dan uit bij iemand die net iets meer mogelijkheden heeft dan de standaard klantenservice telefoonmiep. :s)
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_189184443
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:37 schreef Eix het volgende:
Om het even weer scherp te krijgen: er loopt nog een klacht via dat webwinkel keurmerk toch? Met een beetje mazzel kom je dan uit bij iemand die net iets meer mogelijkheden heeft dan de standaard klantenservice telefoonmiep. :s)
Yes, via https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
pi_189184470
quote:
Lijkt me dat daar toch wel iets uit gaat komen, dit is als het niet wordt opgelost wel een kassa of radar itempje waardig lijkt me. Gaat niet om een paar tientjes tenslotte.
pi_189186714
TS heb je een historie bij bol.com mbt retouren of pakketjes die niet aankwamen en dergelijke?
pi_189186915
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 05:03 schreef Dehelerambam het volgende:
TS heb je een historie bij bol.com mbt retouren of pakketjes die niet aankwamen en dergelijke?
Nee. Nog nooit wat retour gestuurd.
  maandag 30 september 2019 @ 08:23:12 #239
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189187117
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:07 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Lijkt me dat daar toch wel iets uit gaat komen, dit is als het niet wordt opgelost wel een kassa of radar itempje waardig lijkt me. Gaat niet om een paar tientjes tenslotte.
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.

Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_189187132
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 07:39 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Nee. Nog nooit wat retour gestuurd.
recentelijk verhuisd wellicht? (en dat de vorige bewoner er een zooitje van heeft gemaakt?)
pi_189187146
quote:
19s.gif Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.

Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Ze hebben wel een geschillencommissie die niet tandeloos is, vooral als je als winkel het keurmerk wil behouden dan is een uitspraak van die commissie redelijk bindend.

Tenzij bol keihard bewijs heeft dat TS de boel aan het belazeren is, gaan ze die zaak 100% gegarandeerd verliezen.

Enig nadeel, die commissie is nogal traag, kan gerust een jaar duren.
  maandag 30 september 2019 @ 08:36:59 #242
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189187169
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 08:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ze hebben wel een geschillencommissie die niet tandeloos is, vooral als je als winkel het keurmerk wil behouden dan is een uitspraak van die commissie redelijk bindend.

Tenzij bol keihard bewijs heeft dat TS de boel aan het belazeren is, gaan ze die zaak 100% gegarandeerd verliezen.

Enig nadeel, die commissie is nogal traag, kan gerust een jaar duren.
Ik geloof ook wel dat de TS sterk staat, maar dat bedoel ik dus; hij wil geen jaar wachten. Een ingebrekestelling gaat sneller. Daarna ontbinding en eventueel dagvaarding.

Verder betaal ik dat soort dure dingen altijd per creditcard. Geeft iets meer bescherming. Maar goed daar heeft TS nu niets aan.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_189187285
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 08:27 schreef mschol het volgende:

[..]

recentelijk verhuisd wellicht? (en dat de vorige bewoner er een zooitje van heeft gemaakt?)
Nee.
pi_189187301
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:01 schreef Newone82 het volgende:
Het hoofdkantoor heeft op haar beurt laten weten dat er onvoldoende bewijs is aangeleverd om aan te tonen dat er inderdaad een powerbank is geleverd in plaats van de iPhone.
Stuur een nette mail terug waarin je vraagt wat zij wel als voldoende bewijs beschouwen. Vraag in die mail ook op een nette manier wat zij bedoelen met de problemen rondom bestellen.
pi_189187395
quote:
19s.gif Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.

Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Bij DAS zou het ¤799 kosten......
  maandag 30 september 2019 @ 09:11:39 #246
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189187435
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:06 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Bij DAS zou het ¤799 kosten......
Ik zie het ja :X
Had niet verwacht dat dit zo duur zou zijn eerlijk gezegd.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_189187492
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 15:39 schreef CoExist het volgende:
In het Bolcom distributiecentrum stikt het van de overwerkte Poolse arbeidsmigranten.
Ben er niet verbaasd over dat dit gebeurd.

Lees en huiver:
https://www.volkskrant.nl(...)an-bol-com~b18a9510/
Bizar, maar iedereen doet er zelf aan mee, snap serieus niet waarom je iets meteen die zelfde dag zou willen hebben.

Zelfde met retouren, genoeg mensen die nu gewoon meer kleding dan ze nodig hebben kopen, omdat als het niet goed is je het toch weer gratis kan terug sturen.

Laat staan die verhalen van paupers die gebruikte smerige zooi terug sturen en dan ook nog hun geld terug krijgen.
pi_189187496
quote:
19s.gif Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.

Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Denk wel dat als TS het echt aan de media klok gaat hangen, zo’n keurmerk wel in zijn hempie staat.

Als mij dit zou overkomen had ik allang het forum van kassa en radar volgeschreven bv. Krijgt het vanzelf aandacht.
pi_189187591
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:20 schreef 111210 het volgende:

[..]

Bizar, maar iedereen doet er zelf aan mee, snap serieus niet waarom je iets meteen die zelfde dag zou willen hebben.

Zelfde met retouren, genoeg mensen die nu gewoon meer kleding dan ze nodig hebben kopen, omdat als het niet goed is je het toch weer gratis kan terug sturen.

Laat staan die verhalen van paupers die gebruikte smerige zooi terug sturen en dan ook nog hun geld terug krijgen.
Ik bestel niet zozeer meer kleding dan ik nodig heb, maar vaak wel in twee maten en misschien twee kleuren.
Tap tap tap
pi_189187593
Net gebeld met thuiswinke waarborg. Ze hadden achterstand met verwerken klachten, over een week zou ik pas wat horen.
pi_189187694
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:29 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met thuiswinke waarborg. Ze hadden achterstand met verwerken klachten, over een week zou ik pas wat horen.
Ik hoop dat ze een flinke waarschuwing krijgen van thuiswinkel waarborg.
pi_189187804
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik bestel niet zozeer meer kleding dan ik nodig heb, maar vaak wel in twee maten en misschien twee kleuren.
meer als dat je nodig hebt dus, maar wel volledig verklaarbaar: je wilt kleding kunnen passen, en als er iets is dat zich nauwelijk aan standaarden houdt zijn het wel kleding maten
pi_189188107
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik bestel niet zozeer meer kleding dan ik nodig heb, maar vaak wel in twee maten en misschien twee kleuren.
Dan stuur je toch 75% terug (aannemende dat 1 kleur in 1 maat je bevalt en je niet meerdere maten van hetzelfde artikel en je niet hetzelfde kledingstuk in meerdere kleuren houdt)? Ik kan begrijpen dat anderen dat "meer dan nodig" noemen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189188152
Als ik voor 1000 euro in mn anusje wordt genomen door een winkel, dan ga k echt niet naar thuiswinkel waarborg :') stuur aangetekende brief met ingebrekestelling. Redelijke termijn tot nakoming, ontbinding ovk --> civiele zaak. Hoef je niemand voor in te huren, kan je zelf.
pi_189188185
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 10:29 schreef SOG het volgende:
Als ik voor 1000 euro in mn anusje wordt genomen door een winkel, dan ga k echt niet naar thuiswinkel waarborg :') stuur aangetekende brief met ingebrekestelling. Redelijke termijn tot nakoming, ontbinding ovk --> civiele zaak. Hoef je niemand voor in te huren, kan je zelf.
Heb ik al gedaan via mail vanmorgen.
  maandag 30 september 2019 @ 10:34:11 #256
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189188192
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 10:32 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan via mail vanmorgen.
Wat heb je precies gemailed?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_189188394
quote:
19s.gif Op maandag 30 september 2019 10:34 schreef Gunner het volgende:

[..]

Wat heb je precies gemailed?
Dat ik ontbinding van de koop eis aangezien ze me niet geleverd hebben wat ik besteld heb.

Heb dit ook via social media laten wetenn en krijg dit terug net:

Beste TS, ik zie dat in de uitgebreide case reeds een leidend antwoord aan je is gegeven.. daarom kan ik je helaas niet helpen.
  maandag 30 september 2019 @ 10:53:56 #258
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189188415
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 10:51 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Dat ik ontbinding van de koop eis aangezien ze me niks geleverd hebben wat ik besteld heb.

Heb dit ook via social media laten wetenn en krijg dit terug net:

Beste TS, ik zie dat in de uitgebreide case reeds een leidend antwoord aan je is gegeven.. daarom kan ik je helaas niet helpen.
Ik vroeg wat je PRECIES gemailed had. zou je de hele tekst willen plaatsen?
(woordkeuze is vaak heel belangrijk vandaar de vraag)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_189188434
quote:
19s.gif Op maandag 30 september 2019 10:53 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik vroeg wat je PRECIES gemailed had. zou je de hele tekst willen plaatsen?
(woordkeuze is vaak heel belangrijk vandaar de vraag)
Geachte bol,

Onlangs heb ik bij u een smartphone besteld. Helaas ontving ik slechts een powerbank.

Omdat dit product evident niet voldoet aan de overeenkomst verzoek ik u met klem om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, mij alsnog het besteld product te doen toekomen.

Gelet op u eerdere mededeling over het moeten wachten op onderzoek wijs ik u er, ongetwijfeld ten overvloede, op dat het herstellen van deze fout uwerzijds binnen een redelijke termijn dient te gebeuren (7:21 lid 3 BW).

Het afwachten van langdurig onderzoek, terwijl het probleem evident is, is in dat licht dan ook onrechtmatig.

Ik verzoek u dus om alsnog de telefoon die ik besteld heb af te leveren. En wel binnen uiterlijk 14 dagen. Indien u dat niet doet ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, maar ik hoop uiteraard dat het niet zo ver hoeft te komen.

Met vriendelijke groet,
pi_189188452
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:20 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Denk wel dat als TS het echt aan de media klok gaat hangen, zo’n keurmerk wel in zijn hempie staat.

Als mij dit zou overkomen had ik allang het forum van kassa en radar volgeschreven bv. Krijgt het vanzelf aandacht.
Aan dat laatste zat ik ook te denken. Contact opnemen met Kassa of Radar. Als meer mensen er last van hebben, wordt het misschien een tv-item. En dan heeft Bol.com echt een probleem.
ROBODEMONS..................|:(
pi_189188473
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 10:55 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Geachte bol,

Onlangs heb ik bij u een smartphone besteld. Helaas ontving ik slechts een powerbank.

Omdat dit product evident niet voldoet aan de overeenkomst verzoek ik u met klem om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, mij alsnog het besteld product te doen toekomen.

Gelet op u eerdere mededeling over het moeten wachten op onderzoek wijs ik u er, ongetwijfeld ten overvloede, op dat het herstellen van deze fout uwerzijds binnen een redelijke termijn dient te gebeuren (7:21 lid 3 BW).

Het afwachten van langdurig onderzoek, terwijl het probleem evident is, is in dat licht dan ook onrechtmatig.

Ik verzoek u dus om alsnog de telefoon die ik besteld heb af te leveren. En wel binnen uiterlijk 14 dagen. Indien u dat niet doet ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, maar ik hoop uiteraard dat het niet zo ver hoeft te komen.

Met vriendelijke groet,
goede brief.

Het meest gekken is nog, als je waarschijnlijk gewoon retour had opgestuurd als ik dit topic lees WGR / In plaats van smartphone, draadloze oplader ontvangen had je gewoon je geld terug gekregen. Wat een farce van Bol.
pi_189188591
Heb nog eens de briet gestuurd per social media, krijg ik dit:


Beste TS, het heeft niet zoveel zin om steeds hetzelfde bericht te blijven sturen; in de case die is aangemaakt zien wij dat we niet verder met deze case kunnen gaan en dat een leidend antwoord is gegeven. Mijn excuses hiervoor; ook andere collega's zullen dit kunnen zien.
  maandag 30 september 2019 @ 11:08:52 #263
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189188613
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:06 schreef Newone82 het volgende:
Heb nog eens de briet gestuurd per social media, krijg ik dit:

Beste TS, het heeft niet zoveel zin om steeds hetzelfde bericht te blijven sturen; in de case die is aangemaakt zien wij dat we niet verder met deze case kunnen gaan en dat een leidend antwoord is gegeven. Mijn excuses hiervoor; ook andere collega's zullen dit kunnen zien.
Ben benieuwd of dit inhoudt of ze uberhaupt wat met je brief/email gaan doen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_189188618
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:06 schreef Newone82 het volgende:
Heb nog eens de briet gestuurd per social media, krijg ik dit:


Beste TS, het heeft niet zoveel zin om steeds hetzelfde bericht te blijven sturen; in de case die is aangemaakt zien wij dat we niet verder met deze case kunnen gaan en dat een leidend antwoord is gegeven. Mijn excuses hiervoor; ook andere collega's zullen dit kunnen zien.
Wat een afschuwelijk starre houding!!!!!
Bah, bah. Ben bang dat je dus voor niks je retour hebt opgestuurd Newone82.
pi_189188633
quote:
19s.gif Op maandag 30 september 2019 11:08 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ben benieuwd of dit inhoudt of ze uberhaupt wat met je brief/email gaan doen.
Lijkt me niet als ik dit lees. TS is gewoon zijn geld kwijt. Aan de schandpaal met Bol vind ik ;)
pi_189188869
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 10:55 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Geachte bol,

Onlangs heb ik bij u een smartphone besteld. Helaas ontving ik slechts een powerbank.

Omdat dit product evident niet voldoet aan de overeenkomst verzoek ik u met klem om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, mij alsnog het besteld product te doen toekomen.

Gelet op u eerdere mededeling over het moeten wachten op onderzoek wijs ik u er, ongetwijfeld ten overvloede, op dat het herstellen van deze fout uwerzijds binnen een redelijke termijn dient te gebeuren (7:21 lid 3 BW).

Het afwachten van langdurig onderzoek, terwijl het probleem evident is, is in dat licht dan ook onrechtmatig.

Ik verzoek u dus om alsnog de telefoon die ik besteld heb af te leveren. En wel binnen uiterlijk 14 dagen. Indien u dat niet doet ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, maar ik hoop uiteraard dat het niet zo ver hoeft te komen.

Met vriendelijke groet,
Copy paste :p

Goede brief. Tuurlijk gaan ze hier wat aan doen. Feit dat er hier op fok een zelfde topic is met hetzelfde probleem maakt je zaak alleen sterker. Hoe dan ook ga jij je geld terug krijgen, is het niet op korte termijn, dan bij de rechter incl vergoeding gemaakte kosten. Komt goed!
pi_189188902
Nu ook 1 op fb die een kloon samsung ontvingen heeft :D alvast ff screenies maken ts...
pi_189189142
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 11:28 schreef SOG het volgende:
Nu ook 1 op fb die een kloon samsung ontvingen heeft :D alvast ff screenies maken ts...
Link?
  maandag 30 september 2019 @ 11:47:06 #269
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189189197
Ze zijn sowieso flink aan het klooien bij Bol.com de laatste tijd.
Ik ben er al jaren klant en het is eigenlijk altijd goed gegaan, maar bij mijn laatste 3 bestellingen (waaronder ook apparatuur van honderden euro's) is het wel telkens mis gegaan.
Alle drie die keren werd de te verwachten leverdatum telkens weer een dag vooruit geschoven.
In alle drie de gevallen waren ze mijn pakket intern kwijtgeraakt.
Order annuleren en opnieuw bestellen (geld was al betaald) was in dat stadium echter niet mogelijk.
Zat me toch zeker niet lekker, die paar dagen zonder geld en zonder bestelling.

Uiteindelijk ben ik wel netjes geholpen door de klantenservice en is het goed gekomen.

Sindsdien heb ik daar niks meer besteld. Dure apparatuur koop ik sindsdien gewoon in een fysieke winkel. Ben dan liever wat meer geld kwijt, maar ik heb meteen mijn artikel en dat extra geld is mijn gemoedsrust wel waard.

Ik denk ook niet dat ik daar ooit nog eens wat bestel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189189276
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 11:28 schreef SOG het volgende:
Nu ook 1 op fb die een kloon samsung ontvingen heeft :D alvast ff screenies maken ts...
Ja ik las het _O-
Tap tap tap
pi_189189487
opvallend dat het bedrijf hier zo moeilijk doet.
Ik heb onlangs een heel andere ervaring gehad. Van een dure stofzuiger ging een relatief klein onderdeel kapot na enkele maanden. Reparatie aangevraagd, onderdeel teruggestuurd, volgende dag ontvangstbevestiging en 4 uur later (in de avond) een reactie dat het niet gerepareerd kon worden en dat ik het volledige aanschafbedrag terug kreeg. Volgende dag stond dit op mijn rekening.

Hier heeft TS natuurlijk niets aan, maar het gaf mij aan dat ze dit qua organisatie en logistiek strak hebben geregeld.
pi_189189905
quote:
19s.gif Op maandag 30 september 2019 11:08 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ben benieuwd of dit inhoudt of ze uberhaupt wat met je brief/email gaan doen.
Wellicht niet, maar de ontvangst is hiermee wel (impliciet) bevestigd. De gestelde termijn verloopt vanzelf en dan kan (moet) TS doorpakken.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189190416
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 12:49 schreef baskick het volgende:

[..]

Wellicht niet, maar de ontvangst is hiermee wel (impliciet) bevestigd. De gestelde termijn verloopt vanzelf en dan kan (moet) TS doorpakken.
En als ze er dan nog steeds niks mee doen?
pi_189190432
Ben de brief gewoon aan het spammen paar keer per dag op social media. Weet niet of het slim is, maar doe het gewoon.
pi_189190467
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:30 schreef Newone82 het volgende:
Ben de brief gewoon aan het spammen paar keer per dag op social media. Weet niet of het slim is, maar doe het gewoon.
Held😀😀😀👌👌👌👌
pi_189190468
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:29 schreef Newone82 het volgende:

[..]

En als ze er dan nog steeds niks mee doen?
Met doorpakken doelde ik op de volgende stap in een civiele procedure: dagvaarden.

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:30 schreef Newone82 het volgende:
Ben de brief gewoon aan het spammen paar keer per dag op social media. Weet niet of het slim is, maar doe het gewoon.
Dit gaat niet helpen, vermoed ik.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189190516
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 10:55 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Geachte bol,

Onlangs heb ik bij u een smartphone besteld. Helaas ontving ik slechts een powerbank.

Omdat dit product evident niet voldoet aan de overeenkomst verzoek ik u met klem om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, mij alsnog het besteld product te doen toekomen.

Gelet op u eerdere mededeling over het moeten wachten op onderzoek wijs ik u er, ongetwijfeld ten overvloede, op dat het herstellen van deze fout uwerzijds binnen een redelijke termijn dient te gebeuren (7:21 lid 3 BW).

Het afwachten van langdurig onderzoek, terwijl het probleem evident is, is in dat licht dan ook onrechtmatig.

Ik verzoek u dus om alsnog de telefoon die ik besteld heb af te leveren. En wel binnen uiterlijk 14 dagen. Indien u dat niet doet ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, maar ik hoop uiteraard dat het niet zo ver hoeft te komen.

Met vriendelijke groet,
He das mijn tekst _O- ^O^
zie email 27 oktober
pi_189190531
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 12:49 schreef baskick het volgende:

[..]

Wellicht niet, maar de ontvangst is hiermee wel (impliciet) bevestigd. De gestelde termijn verloopt vanzelf en dan kan (moet) TS doorpakken.
Dat dus. 2 weken de tijd nu om een strategie te bedenken voor vervolgstappen.
zie email 27 oktober
  maandag 30 september 2019 @ 14:18:59 #280
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189191269
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:30 schreef Newone82 het volgende:
Ben de brief gewoon aan het spammen paar keer per dag op social media. Weet niet of het slim is, maar doe het gewoon.
Neem ook eens contact op met het Juridisch Loket (zoals al vaker geopperd is in dit topic).

Dit is kosteloos en als je hen de hele situatie uitlegt, inclusief jouw brief en hun reacties daarop, dan kunnen zij jou het beste adviseren wat te doen en hoe te handelen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189191317
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Neem ook eens contact op met het Juridisch Loket (zoals al vaker geopperd is in dit topic).

Dit is kosteloos en als je hen de hele situatie uitlegt, inclusief jouw brief en hun reacties daarop, dan kunnen zij jou het beste adviseren wat te doen en hoe te handelen.
Slim ja. Voor dit bedrag kun je wel wat doen.
zie email 27 oktober
  maandag 30 september 2019 @ 14:31:39 #282
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189191538
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:33 schreef baskick het volgende:
Dit gaat niet helpen, vermoed ik.
nee lijkt me ook niet verstandig.

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]

He das mijn tekst _O- ^O^
Wel een paar opvallende spelfoutjes erin; u/uw fouten en besteld ipv bestelde. Ik vind persoonlijk als je zo gewichtig wil doen het ook in correct Nederlands moet gebeuren. maar dat is een pet peeve van mij.
Where law ends, tyrrany begins.
  Redactie Frontpage maandag 30 september 2019 @ 15:50:34 #283
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189192626
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:33 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Held😀😀😀👌👌👌👌
Wat is deze met die pauper whatsapp emoticons?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189192639
Morgen komt de powerbank retour binnen zie ik net in de track en trace. Misschien hoor ik dan al wat meer.
pi_189192657
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Neem ook eens contact op met het Juridisch Loket (zoals al vaker geopperd is in dit topic).

Dit is kosteloos en als je hen de hele situatie uitlegt, inclusief jouw brief en hun reacties daarop, dan kunnen zij jou het beste adviseren wat te doen en hoe te handelen.
Goede tip. Iemand tips hun gratis te bellen? Zag 25 cent per minuut staan.
  maandag 30 september 2019 @ 16:09:19 #286
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_189192924
Even advocaat van de duivel.. heeft TS wel echt een lphone besteld?
pi_189192930
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:52 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Goede tip. Iemand tips hun gratis te bellen? Zag 25 cent per minuut staan.
Iphone van 1000+ euro kopen maar te goedkoop zijn voor 25 cent per minuut (en maximaal ¤12,50) voor rechtshulp? :X :') 8)7

quote:
Onze rechtshulp is gratis. Alleen als u ons belt via 0900-8020 betaalt u ¤ 0,25 per minuut (met een maximum van ¤ 12,50), plus de normale kosten van uw (mobiele) telefoonaanbieder. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
bron: https://www.juridischloket.nl/hoe-we-werken/
  maandag 30 september 2019 @ 16:10:48 #288
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_189192961
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:52 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Goede tip. Iemand tips hun gratis te bellen? Zag 25 cent per minuut staan.
http://0900nummerinfo.nl/(...)=45855,695564,720982
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_189193044
quote:
19s.gif Op maandag 30 september 2019 14:31 schreef Gunner het volgende:

[..]

nee lijkt me ook niet verstandig.
[..]

Wel een paar opvallende spelfoutjes erin; u/uw fouten en besteld ipv bestelde. Ik vind persoonlijk als je zo gewichtig wil doen het ook in correct Nederlands moet gebeuren. maar dat is een pet peeve van mij.
Een voorbeeldje op Mn iPhone getikt na middernacht. Maar je hebt volkomen gelijk hoor.
zie email 27 oktober
  Redactie Frontpage maandag 30 september 2019 @ 16:29:22 #290
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189193251
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Een voorbeeldje op Mn iPhone getikt na middernacht. Maar je hebt volkomen gelijk hoor.
Op een iPhone 10?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189193377
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:09 schreef Martijn137 het volgende:

[..]

Iphone van 1000+ euro kopen maar te goedkoop zijn voor 25 cent per minuut (en maximaal ¤12,50) voor rechtshulp? :X :') 8)7
[..]

bron: https://www.juridischloket.nl/hoe-we-werken/
Aw maximaal 12,50 euro. Dat scheelt. Ga morgen bellen!
  maandag 30 september 2019 @ 17:05:35 #292
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189193775
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:38 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Aw maximaal 12,50 euro. Dat scheelt. Ga morgen bellen!
Ik heb in dit topic nu 5 keer geopperd om contact op te nemen met hen.
Op de een of andere manier heb je de eerste 4 niet gelezen.

Op advies van een user heb je de powerbank alvast opgestuurd, terwijl dat misschien niet persé het beste zou zijn geweest.
Nu heb je daardoor wellicht in je eigen voet geschoten.

Als je je eigen topic wat beter in de gaten had gehouden, had je al dagen eerder juridisch advies kunnen inwinnen van deskundigen.
Maar goed.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189193867
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 17:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb in dit topic nu 5 keer geopperd om contact op te nemen met hen.
Op de een of andere manier heb je de eerste 4 niet gelezen.

Op advies van een user heb je de powerbank alvast opgestuurd, terwijl dat misschien niet persé het beste zou zijn geweest.
Nu heb je daardoor wellicht in je eigen voet geschoten.

Als je je eigen topic wat beter in de gaten had gehouden, had je al dagen eerder juridisch advies kunnen inwinnen van deskundigen.
Maar goed.
Hoezo in de voet geschoten met terug sturen powerbank?
pi_189193884
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:13 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Hoezo in de voet geschoten met terug sturen powerbank?
Vraag ik me ook af, is toch enige wat ik ook al zou doen.
pi_189194975
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 17:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb in dit topic nu 5 keer geopperd om contact op te nemen met hen.
Op de een of andere manier heb je de eerste 4 niet gelezen.

Op advies van een user heb je de powerbank alvast opgestuurd, terwijl dat misschien niet persé het beste zou zijn geweest.
Nu heb je daardoor wellicht in je eigen voet geschoten.

Als je je eigen topic wat beter in de gaten had gehouden, had je al dagen eerder juridisch advies kunnen inwinnen van deskundigen.
Maar goed.
Wet koop op afstand geeft TS niet echt een keus daar in, als hij daarmee te lang zou wachten verlies je dat recht op een gegeven moment.. je moet immers wel binnen14 dagen retouren.
pi_189195014
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Wet koop op afstand geeft TS niet echt een keus daar in, als hij daarmee te lang zou wachten verlies je dat recht op een gegeven moment.. je moet immers wel binnen14 dagen retouren.
Precies, ga morgen trouwens ook eens consuwijzer bellen.
  maandag 30 september 2019 @ 18:46:10 #297
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189195332
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:13 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Hoezo in de voet geschoten met terug sturen powerbank?
Ik bedoel meer in de zin van dat dat jouw enige bewijs was dat je daadwerkelijk een powerbank had gekregen.
Je had hem uiteindelijk natuurlijk wel moeten retourneren, vanzelfsprekend.
Maar goed, hij is al weg dus het heeft gin zin om daarover door te speculeren.

Ben wel benieuwd wat het Juridisch Loket en de Consuwijzer jou adviseren morgen :Y
En je hebt ook nog Kassa/Radar achter de hand.
Vaak als er een televisiecamera bij is, kan er opeens wel een heleboel. Smeerlappen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 30 september 2019 @ 18:55:14 #298
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_189195457
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Wet koop op afstand geeft TS niet echt een keus daar in, als hij daarmee te lang zou wachten verlies je dat recht op een gegeven moment.. je moet immers wel binnen14 dagen retouren.
Ja, zodra TS zijn iPhone ontvangt begint de 14 dagen termijn. Lijkt mij. Het lijkt me namelijk stug dat je als webwinkel een willekeurig product kan toesturen, dat niet aan de overeenkomst beantwoord, maar anderzijds wel stellen dat de 14 dagen WKOA-termijn is ingegaan. Ik ben trouwens geen jurist, dus als iemand het beter weet hou ik me aanbevolen (wetsartikel/jurisprudentie :s) ).


Bedenktijd
Koop je een product of dienst op afstand dan geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat de dag nadat je het product hebt ontvangen of vanaf het moment dat je de dienst bent overeengekomen.

https://www.consumentenbo(...)elefonische-aankopen
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_189195712
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:55 schreef Eix het volgende:

[..]

Ja, zodra TS zijn iPhone ontvangt begint de 14 dagen termijn. Lijkt mij. Het lijkt me namelijk stug dat je als webwinkel een willekeurig product kan toesturen, dat niet aan de overeenkomst beantwoord, maar anderzijds wel stellen dat de 14 dagen WKOA-termijn is ingegaan. Ik ben trouwens geen jurist, dus als iemand het beter weet hou ik me aanbevolen (wetsartikel/jurisprudentie :s) ).


Bedenktijd
Koop je een product of dienst op afstand dan geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat de dag nadat je het product hebt ontvangen of vanaf het moment dat je de dienst bent overeengekomen.

https://www.consumentenbo(...)elefonische-aankopen
In geval van non-conformiteit kun je dat niet eeuwig afwachten.
Dan krijg je dus dat gelazer van "we gaan nergens mee akkoord en je zoekt het maar uit".

Dan zal je zelf toch iets moeten ondernemen, terugsturen, zaak van maken etc.
  maandag 30 september 2019 @ 19:18:50 #300
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_189195785
Eens. Maar ik vraag me af of terugsturen dan wel de beste move is. Maar misschien wordt die powerbank weer ingenomen als iPhone en krijgt TS zijn geld terug. :D

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:46 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En je hebt ook nog Kassa/Radar achter de hand.
Vaak als er een televisiecamera bij is, kan er opeens wel een heleboel. Smeerlappen.
Ik vraag me af in hoeverre TS Kassa of Radar 'achter de hand' heeft. Ik denk dat zij wel een marathonuitzending kunnen maken als ze iedere consument met een probleem gaan bijstaan. Kortom, ik zou daar niet veel van verwachten.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')