Is het trouwens geen idee om te vragen of ze de voorraad van die powerbanks eens willen controleren?quote:Op zondag 29 september 2019 15:08 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zeker verwacht ik dat niet. Meer kan ik nu even niet doen.
Dat ze dan maar bewijzen dat de iPhone is geleverd bij mij, dat doen ze niet. Alleen maar vage verhalen vanuit hun kant.
Hebben ze helemaal nog niet gedaan, aneers hadden ze me dit wel laten weten lijkt mequote:Op zondag 29 september 2019 15:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Is het trouwens geen idee om te vragen of ze de voorraad van die powerbanks eens willen controleren?
Weliswaar zou ik ervoor waken om op hun stoel te gaan zitten. Maar eigenlijk is het dieptriest dat zij dit nog niet zijn nagegaan. Want het kan vrijwel niet anders dan dat er nu een voorraad-verschil is. Of denk ik nu te simpel?
Groot stuk leesvoer, ga het zo eens lezenn. Dat is cynisme neem ik aan?quote:Op zondag 29 september 2019 15:39 schreef CoExist het volgende:
In het Bolcom distributiecentrum stikt het van de overwerkte Poolse arbeidsmigranten.
Ben er verbaasd over dat dit gebeurd.
Lees en huiver:
https://www.volkskrant.nl(...)an-bol-com~b18a9510/
Sorry!quote:Op zondag 29 september 2019 15:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Groot stuk leesvoer, ga het zo eens lezenn. Dat is cynisme neem ik aan?
Aww, kquote:Op zondag 29 september 2019 16:17 schreef CoExist het volgende:
[..]
Sorry!
Er moest staan dat ik NIET verbaasd ben.
In normale mensentaal: er is iets met die bestelling waar door we het niet vertrouwen.quote:Op zondag 29 september 2019 17:39 schreef KL447 het volgende:
‘’Daarnaast vond het hoofdkantoor de omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg om ons het groene licht te geven om de bestelling te annuleren of te vervangen.’’
Wat wordt hier bedoeld?
Wat natuurlijk wordt gevoed door VPN gebruik door TS, maar dit kan bol lijkt me nooit hard maken.quote:Op zondag 29 september 2019 17:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In normale mensentaal: er is iets met die bestelling waar door we het niet vertrouwen.
In Jip en Janneke taal: men vermoedt fraude.
Hoe kan je dat (in het algemeen) ooit wel hard maken? Dat kan toch helemaal niet? Tenzij je het persoonlijk overhandigt, doos openmaakt en laat tekenen voor ontvangst, maar dat is natuurlijk niet haalbaar.quote:Op zondag 29 september 2019 17:58 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Wat natuurlijk wordt gevoed door VPN gebruik door TS, maar dit kan bol lijkt me nooit hard maken.
Dit is het risico van een webwinkel, bol zal mijn inziens niet anders kunnen doen dan het artikel nog eens te leveren of geld terug. Zo om gaan met klanten is natuurlijk not done. Ze kunnen simpel weg niet hard maken dat de iPhone wel is geleverd, tsja.
Dan is het helaas pindakaas voo Bol.com lijkt me
Dat is toch wat ik zeg, dat is het risico van een webwinkel.Dan moet je me maar een stenen winkel willen runnen, of bedoel je dat niet? @TS bij aflevering pakketje, vroegen ze toen handtekening?quote:Op zondag 29 september 2019 18:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat (in het algemeen) ooit wel hard maken? Het pakketje persoonlijk overhandigen? Ik bedoel: wat is er überhaupt haalbaar?
Nee, heb niks van handtekening hoeven te zetten. Wat ik vreemds vond.quote:Op zondag 29 september 2019 18:08 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zeg, dat is het risico van een webwinkel.Dan moet je me maar een stenen winkel willen runnen, of bedoel je dat niet? @:ts bij aflevering pakketje, vroegen ze toen handtekening?
Oh zo. Vind dat wel erg ver gaan, hoor. Ik vind het ontzettend goed dat een consument beschermd is, maar is een webwinkel ook beschermd tegen frauderende klanten?quote:Op zondag 29 september 2019 18:08 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zeg, dat is het risico van een webwinkel.Dan moet je me maar een stenen winkel willen runnen, of bedoel je dat niet? @:ts bij aflevering pakketje, vroegen ze toen handtekening?
met diverse weegpunten kan je inprinciepe zien waar het mis (kan) zijn gegaan..quote:Op zondag 29 september 2019 18:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat (in het algemeen) ooit wel hard maken? Dat kan toch helemaal niet? Tenzij je het persoonlijk overhandigt, doos openmaakt en laat tekenen voor ontvangst, maar dat is natuurlijk niet haalbaar.
staat er bij T&T wel een handtekening? dan heeft de bezorger potentieel een probleem..quote:Op zondag 29 september 2019 18:09 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee, heb niks van handtekening hoeven te zetten. Wat ik vreemds vond.
dat zijn ze niet en ze moeten een risico inschatting maken..quote:Op zondag 29 september 2019 18:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh zo. Vind dat wel erg ver gaan, hoor. Ik vind het ontzettend goed dat een consument beschermd is, maar is een webwinkel ook beschermd tegen frauderende klanten?
Dat is de webshop dan ook aan te rekenen, dan had je net zo goed kunnen zeggen dat je artikel nooit is aangekomen. Wat maken grote bedrijven toch onnodige grote fouten. Zo stupide.quote:Op zondag 29 september 2019 18:09 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee, heb niks van handtekening hoeven te zetten. Wat ik vreemds vond.
Nee, ook bij track en trace staat geen handtekening.quote:Op zondag 29 september 2019 18:09 schreef mschol het volgende:
[..]
met diverse weegpunten kan je inprinciepe zien waar het mis (kan) zijn gegaan..
alles hang een beetje af hoe groot ook het verschil in gewicht is
[..]
staat er bij T&T wel een handtekening? dan heeft de bezorger potentieel een probleem..
[..]
dat zijn ze niet en ze moeten een risico inschatting maken..
Jezus wat slecht van bol, dan had je al een heel goede case gehad dat je pakketje niet was aangekomen bij hogere instanties. Dit mag je zekers mee nemen in je verweer naar bol. Zo omgaan met je pakketje, het is geen wc rol wat wordt afgeleverd maar een product van ¤1000.quote:Op zondag 29 september 2019 18:14 schreef Newone82 het volgende:
Zie screenshot van track en trace, leeg veld bij hand tekening veld:
[ afbeelding ]
Klopt, had ik niett eens bij stil gestaan.quote:Op zondag 29 september 2019 18:16 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Jezus wat slecht van bol, dan had je al een heel goede case gehad dat je pakketje niet was aangekomen bij hogere instanties. Dit mag je zekers mee nemen in je verweer naar bol. Zo omgaan met je pakketje, het is geen wc rol wat wordt afgeleverd maar een product van ¤1000.
Ik bestel altijd mijn wc rollen bij bol.com en o wee als ze niet bezorgd wordenquote:Op zondag 29 september 2019 18:16 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Jezus wat slecht van bol, dan had je al een heel goede case gehad dat je pakketje niet was aangekomen bij hogere instanties. Dit mag je zekers mee nemen in je verweer naar bol. Zo omgaan met je pakketje, het is geen wc rol wat wordt afgeleverd maar een product van ¤1000.
En daar vragen ze zeker wel handtekening voor?!quote:Op zondag 29 september 2019 18:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik bestel altijd mijn wc rollen bij bol.com en o wee als ze niet bezorgd worden
Wordt er bij dit soort DC's ook geen foto van de inhoud van de doos gemaakt voordat deze dichtgeplakt wordt?quote:Op zondag 29 september 2019 18:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat (in het algemeen) ooit wel hard maken? Dat kan toch helemaal niet? Tenzij je het persoonlijk overhandigt, doos openmaakt en laat tekenen voor ontvangst, maar dat is natuurlijk niet haalbaar.
Ja, dat zou volgens mij ook het meest logisch zijn. Maar dan nog heb je waarschijnlijk geen waterdicht systeem. En het kost véél meer tijd (zovéél pakketjes. En als het pakketje dan toch niet gelijk dichtgaat, moet dat weer geautoriseerd worden door een manager etc.)quote:Op zondag 29 september 2019 18:41 schreef baskick het volgende:
[..]
Wordt er bij dit soort DC's ook geen foto van de inhoud van de doos gemaakt voordat deze dichtgeplakt wordt?
Bol.com avondbezorging met Select is echt ruk. Al drie keer iets besteld met de belofte dezelfde dag te bezorgen, mooi niet dus. En het ergste is dat ze daarna dus later komen dan als je de dag erna zou hebben laten bezorgenquote:Op zondag 29 september 2019 18:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik bestel altijd mijn wc rollen bij bol.com en o wee als ze niet bezorgd worden
Nee, doen ze niet. Neef van me heeft er ooit gewerkt heel kort en wist me dit te vertellen. Ze moeten wel targets halen van zoveel pakketjes per uur inpakken.quote:Op zondag 29 september 2019 18:41 schreef baskick het volgende:
[..]
Wordt er bij dit soort DC's ook geen foto van de inhoud van de doos gemaakt voordat deze dichtgeplakt wordt?
En jouw verhaal draagt wat bij omdat?quote:Op zondag 29 september 2019 18:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bol.com avondbezorging met Select is echt ruk. Al drie keer iets besteld met de belofte dezelfde dag te bezorgen, mooi niet dus. En het ergste is dat ze daarna dus later komen dan als je de dag erna zou hebben laten bezorgenkut bol.com
Zaag anders nog wat langer door over je neefquote:Op zondag 29 september 2019 18:50 schreef kol7680 het volgende:
[..]
En jouw verhaal draagt wat bij omdat?
Hebben ze niet gedaan, anders hadden ze dit mij al toegestuurd lijkt me?quote:Op zondag 29 september 2019 18:41 schreef baskick het volgende:
[..]
Doen ze ook niet, hebben medewerkers bij magazijn geen tijd voor.quote:Op zondag 29 september 2019 18:51 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hebben ze niet gedaan, anders hadden ze dit mij al toegestuurd lijkt me?
avond bezorging met een bestelling voor 12:00: prima, gaat via postNL in de late rit, komt altijd.quote:Op zondag 29 september 2019 18:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bol.com avondbezorging met Select is echt ruk. Al drie keer iets besteld met de belofte dezelfde dag te bezorgen, mooi niet dus. En het ergste is dat ze daarna dus later komen dan als je de dag erna zou hebben laten bezorgenkut bol.com
kan prima dat dit automatisch gebeurd door een camera op de werkplek..quote:Op zondag 29 september 2019 18:58 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Doen ze ook niet, hebben medewerkers bij magazijn geen tijd voor.
Vorig jaar deden ze dat nog niet, kan natuurlijk aangepast zijn!quote:Op zondag 29 september 2019 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
avond bezorging met een bestelling voor 12:00: prima, gaat via postNL in de late rit, komt altijd.
avond bezorging vanaf 12:00 tot 14:00: helemaal kut, dat gaat via een koeriers bedrijf dat na 22:00 gewoon de brui eraan geeft en zegt dat je niet thuis was..
[..]
kan prima dat dit automatisch gebeurd door een camera op de werkplek..
Yes, via https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienenquote:Op zondag 29 september 2019 21:37 schreef Eix het volgende:
Om het even weer scherp te krijgen: er loopt nog een klacht via dat webwinkel keurmerk toch? Met een beetje mazzel kom je dan uit bij iemand die net iets meer mogelijkheden heeft dan de standaard klantenservice telefoonmiep.
Lijkt me dat daar toch wel iets uit gaat komen, dit is als het niet wordt opgelost wel een kassa of radar itempje waardig lijkt me. Gaat niet om een paar tientjes tenslotte.quote:Op zondag 29 september 2019 22:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Yes, via https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Nee. Nog nooit wat retour gestuurd.quote:Op maandag 30 september 2019 05:03 schreef Dehelerambam het volgende:
TS heb je een historie bij bol.com mbt retouren of pakketjes die niet aankwamen en dergelijke?
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.quote:Op zondag 29 september 2019 22:07 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Lijkt me dat daar toch wel iets uit gaat komen, dit is als het niet wordt opgelost wel een kassa of radar itempje waardig lijkt me. Gaat niet om een paar tientjes tenslotte.
recentelijk verhuisd wellicht? (en dat de vorige bewoner er een zooitje van heeft gemaakt?)quote:Op maandag 30 september 2019 07:39 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee. Nog nooit wat retour gestuurd.
Ze hebben wel een geschillencommissie die niet tandeloos is, vooral als je als winkel het keurmerk wil behouden dan is een uitspraak van die commissie redelijk bindend.quote:Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.
Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Ik geloof ook wel dat de TS sterk staat, maar dat bedoel ik dus; hij wil geen jaar wachten. Een ingebrekestelling gaat sneller. Daarna ontbinding en eventueel dagvaarding.quote:Op maandag 30 september 2019 08:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze hebben wel een geschillencommissie die niet tandeloos is, vooral als je als winkel het keurmerk wil behouden dan is een uitspraak van die commissie redelijk bindend.
Tenzij bol keihard bewijs heeft dat TS de boel aan het belazeren is, gaan ze die zaak 100% gegarandeerd verliezen.
Enig nadeel, die commissie is nogal traag, kan gerust een jaar duren.
Nee.quote:Op maandag 30 september 2019 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
recentelijk verhuisd wellicht? (en dat de vorige bewoner er een zooitje van heeft gemaakt?)
Stuur een nette mail terug waarin je vraagt wat zij wel als voldoende bewijs beschouwen. Vraag in die mail ook op een nette manier wat zij bedoelen met de problemen rondom bestellen.quote:Op zondag 29 september 2019 10:01 schreef Newone82 het volgende:
Het hoofdkantoor heeft op haar beurt laten weten dat er onvoldoende bewijs is aangeleverd om aan te tonen dat er inderdaad een powerbank is geleverd in plaats van de iPhone.
Bij DAS zou het ¤799 kosten......quote:Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.
Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Ik zie het jaquote:Op maandag 30 september 2019 09:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bij DAS zou het ¤799 kosten......
Bizar, maar iedereen doet er zelf aan mee, snap serieus niet waarom je iets meteen die zelfde dag zou willen hebben.quote:Op zondag 29 september 2019 15:39 schreef CoExist het volgende:
In het Bolcom distributiecentrum stikt het van de overwerkte Poolse arbeidsmigranten.
Ben er niet verbaasd over dat dit gebeurd.
Lees en huiver:
https://www.volkskrant.nl(...)an-bol-com~b18a9510/
Denk wel dat als TS het echt aan de media klok gaat hangen, zo’n keurmerk wel in zijn hempie staat.quote:Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik bestel niet zozeer meer kleding dan ik nodig heb, maar vaak wel in twee maten en misschien twee kleuren.quote:Op maandag 30 september 2019 09:20 schreef 111210 het volgende:
[..]
Bizar, maar iedereen doet er zelf aan mee, snap serieus niet waarom je iets meteen die zelfde dag zou willen hebben.
Zelfde met retouren, genoeg mensen die nu gewoon meer kleding dan ze nodig hebben kopen, omdat als het niet goed is je het toch weer gratis kan terug sturen.
Laat staan die verhalen van paupers die gebruikte smerige zooi terug sturen en dan ook nog hun geld terug krijgen.
Ik hoop dat ze een flinke waarschuwing krijgen van thuiswinkel waarborg.quote:Op maandag 30 september 2019 09:29 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met thuiswinke waarborg. Ze hadden achterstand met verwerken klachten, over een week zou ik pas wat horen.
meer als dat je nodig hebt dus, maar wel volledig verklaarbaar: je wilt kleding kunnen passen, en als er iets is dat zich nauwelijk aan standaarden houdt zijn het wel kleding matenquote:Op maandag 30 september 2019 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bestel niet zozeer meer kleding dan ik nodig heb, maar vaak wel in twee maten en misschien twee kleuren.
Dan stuur je toch 75% terug (aannemende dat 1 kleur in 1 maat je bevalt en je niet meerdere maten van hetzelfde artikel en je niet hetzelfde kledingstuk in meerdere kleuren houdt)? Ik kan begrijpen dat anderen dat "meer dan nodig" noemen.quote:Op maandag 30 september 2019 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bestel niet zozeer meer kleding dan ik nodig heb, maar vaak wel in twee maten en misschien twee kleuren.
Heb ik al gedaan via mail vanmorgen.quote:Op maandag 30 september 2019 10:29 schreef SOG het volgende:
Als ik voor 1000 euro in mn anusje wordt genomen door een winkel, dan ga k echt niet naar thuiswinkel waarborgstuur aangetekende brief met ingebrekestelling. Redelijke termijn tot nakoming, ontbinding ovk --> civiele zaak. Hoef je niemand voor in te huren, kan je zelf.
Wat heb je precies gemailed?quote:Op maandag 30 september 2019 10:32 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan via mail vanmorgen.
Dat ik ontbinding van de koop eis aangezien ze me niet geleverd hebben wat ik besteld heb.quote:
Ik vroeg wat je PRECIES gemailed had. zou je de hele tekst willen plaatsen?quote:Op maandag 30 september 2019 10:51 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dat ik ontbinding van de koop eis aangezien ze me niks geleverd hebben wat ik besteld heb.
Heb dit ook via social media laten wetenn en krijg dit terug net:
Beste TS, ik zie dat in de uitgebreide case reeds een leidend antwoord aan je is gegeven.. daarom kan ik je helaas niet helpen.
Geachte bol,quote:Op maandag 30 september 2019 10:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik vroeg wat je PRECIES gemailed had. zou je de hele tekst willen plaatsen?
(woordkeuze is vaak heel belangrijk vandaar de vraag)
Aan dat laatste zat ik ook te denken. Contact opnemen met Kassa of Radar. Als meer mensen er last van hebben, wordt het misschien een tv-item. En dan heeft Bol.com echt een probleem.quote:Op maandag 30 september 2019 09:20 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Denk wel dat als TS het echt aan de media klok gaat hangen, zo’n keurmerk wel in zijn hempie staat.
Als mij dit zou overkomen had ik allang het forum van kassa en radar volgeschreven bv. Krijgt het vanzelf aandacht.
goede brief.quote:Op maandag 30 september 2019 10:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Geachte bol,
Onlangs heb ik bij u een smartphone besteld. Helaas ontving ik slechts een powerbank.
Omdat dit product evident niet voldoet aan de overeenkomst verzoek ik u met klem om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, mij alsnog het besteld product te doen toekomen.
Gelet op u eerdere mededeling over het moeten wachten op onderzoek wijs ik u er, ongetwijfeld ten overvloede, op dat het herstellen van deze fout uwerzijds binnen een redelijke termijn dient te gebeuren (7:21 lid 3 BW).
Het afwachten van langdurig onderzoek, terwijl het probleem evident is, is in dat licht dan ook onrechtmatig.
Ik verzoek u dus om alsnog de telefoon die ik besteld heb af te leveren. En wel binnen uiterlijk 14 dagen. Indien u dat niet doet ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, maar ik hoop uiteraard dat het niet zo ver hoeft te komen.
Met vriendelijke groet,
Ben benieuwd of dit inhoudt of ze uberhaupt wat met je brief/email gaan doen.quote:Op maandag 30 september 2019 11:06 schreef Newone82 het volgende:
Heb nog eens de briet gestuurd per social media, krijg ik dit:
Beste TS, het heeft niet zoveel zin om steeds hetzelfde bericht te blijven sturen; in de case die is aangemaakt zien wij dat we niet verder met deze case kunnen gaan en dat een leidend antwoord is gegeven. Mijn excuses hiervoor; ook andere collega's zullen dit kunnen zien.
Wat een afschuwelijk starre houding!!!!!quote:Op maandag 30 september 2019 11:06 schreef Newone82 het volgende:
Heb nog eens de briet gestuurd per social media, krijg ik dit:
Beste TS, het heeft niet zoveel zin om steeds hetzelfde bericht te blijven sturen; in de case die is aangemaakt zien wij dat we niet verder met deze case kunnen gaan en dat een leidend antwoord is gegeven. Mijn excuses hiervoor; ook andere collega's zullen dit kunnen zien.
Lijkt me niet als ik dit lees. TS is gewoon zijn geld kwijt. Aan de schandpaal met Bol vind ikquote:Op maandag 30 september 2019 11:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit inhoudt of ze uberhaupt wat met je brief/email gaan doen.
Copy paste :pquote:Op maandag 30 september 2019 10:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Geachte bol,
Onlangs heb ik bij u een smartphone besteld. Helaas ontving ik slechts een powerbank.
Omdat dit product evident niet voldoet aan de overeenkomst verzoek ik u met klem om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, mij alsnog het besteld product te doen toekomen.
Gelet op u eerdere mededeling over het moeten wachten op onderzoek wijs ik u er, ongetwijfeld ten overvloede, op dat het herstellen van deze fout uwerzijds binnen een redelijke termijn dient te gebeuren (7:21 lid 3 BW).
Het afwachten van langdurig onderzoek, terwijl het probleem evident is, is in dat licht dan ook onrechtmatig.
Ik verzoek u dus om alsnog de telefoon die ik besteld heb af te leveren. En wel binnen uiterlijk 14 dagen. Indien u dat niet doet ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, maar ik hoop uiteraard dat het niet zo ver hoeft te komen.
Met vriendelijke groet,
Link?quote:Op maandag 30 september 2019 11:28 schreef SOG het volgende:
Nu ook 1 op fb die een kloon samsung ontvingen heeftalvast ff screenies maken ts...
Ja ik las hetquote:Op maandag 30 september 2019 11:28 schreef SOG het volgende:
Nu ook 1 op fb die een kloon samsung ontvingen heeftalvast ff screenies maken ts...
Wellicht niet, maar de ontvangst is hiermee wel (impliciet) bevestigd. De gestelde termijn verloopt vanzelf en dan kan (moet) TS doorpakken.quote:Op maandag 30 september 2019 11:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit inhoudt of ze uberhaupt wat met je brief/email gaan doen.
En als ze er dan nog steeds niks mee doen?quote:Op maandag 30 september 2019 12:49 schreef baskick het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar de ontvangst is hiermee wel (impliciet) bevestigd. De gestelde termijn verloopt vanzelf en dan kan (moet) TS doorpakken.
Held😀😀😀👌👌👌👌quote:Op maandag 30 september 2019 13:30 schreef Newone82 het volgende:
Ben de brief gewoon aan het spammen paar keer per dag op social media. Weet niet of het slim is, maar doe het gewoon.
Met doorpakken doelde ik op de volgende stap in een civiele procedure: dagvaarden.quote:Op maandag 30 september 2019 13:29 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En als ze er dan nog steeds niks mee doen?
Dit gaat niet helpen, vermoed ik.quote:Op maandag 30 september 2019 13:30 schreef Newone82 het volgende:
Ben de brief gewoon aan het spammen paar keer per dag op social media. Weet niet of het slim is, maar doe het gewoon.
He das mijn tekstquote:Op maandag 30 september 2019 10:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Geachte bol,
Met vriendelijke groet,
Dat dus. 2 weken de tijd nu om een strategie te bedenken voor vervolgstappen.quote:Op maandag 30 september 2019 12:49 schreef baskick het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar de ontvangst is hiermee wel (impliciet) bevestigd. De gestelde termijn verloopt vanzelf en dan kan (moet) TS doorpakken.
Neem ook eens contact op met het Juridisch Loket (zoals al vaker geopperd is in dit topic).quote:Op maandag 30 september 2019 13:30 schreef Newone82 het volgende:
Slim ja. Voor dit bedrag kun je wel wat doen.quote:Op maandag 30 september 2019 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Neem ook eens contact op met het Juridisch Loket (zoals al vaker geopperd is in dit topic).
Dit is kosteloos en als je hen de hele situatie uitlegt, inclusief jouw brief en hun reacties daarop, dan kunnen zij jou het beste adviseren wat te doen en hoe te handelen.
nee lijkt me ook niet verstandig.quote:
Wel een paar opvallende spelfoutjes erin; u/uw fouten en besteld ipv bestelde. Ik vind persoonlijk als je zo gewichtig wil doen het ook in correct Nederlands moet gebeuren. maar dat is een pet peeve van mij.quote:
Goede tip. Iemand tips hun gratis te bellen? Zag 25 cent per minuut staan.quote:Op maandag 30 september 2019 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Neem ook eens contact op met het Juridisch Loket (zoals al vaker geopperd is in dit topic).
Dit is kosteloos en als je hen de hele situatie uitlegt, inclusief jouw brief en hun reacties daarop, dan kunnen zij jou het beste adviseren wat te doen en hoe te handelen.
Iphone van 1000+ euro kopen maar te goedkoop zijn voor 25 cent per minuut (en maximaal ¤12,50) voor rechtshulp?quote:Op maandag 30 september 2019 15:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Goede tip. Iemand tips hun gratis te bellen? Zag 25 cent per minuut staan.
bron: https://www.juridischloket.nl/hoe-we-werken/quote:Onze rechtshulp is gratis. Alleen als u ons belt via 0900-8020 betaalt u ¤ 0,25 per minuut (met een maximum van ¤ 12,50), plus de normale kosten van uw (mobiele) telefoonaanbieder. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
http://0900nummerinfo.nl/(...)=45855,695564,720982quote:Op maandag 30 september 2019 15:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Goede tip. Iemand tips hun gratis te bellen? Zag 25 cent per minuut staan.
Een voorbeeldje op Mn iPhone getikt na middernacht. Maar je hebt volkomen gelijk hoor.quote:Op maandag 30 september 2019 14:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
nee lijkt me ook niet verstandig.
[..]
Wel een paar opvallende spelfoutjes erin; u/uw fouten en besteld ipv bestelde. Ik vind persoonlijk als je zo gewichtig wil doen het ook in correct Nederlands moet gebeuren. maar dat is een pet peeve van mij.
Op een iPhone 10?quote:Op maandag 30 september 2019 16:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een voorbeeldje op Mn iPhone getikt na middernacht. Maar je hebt volkomen gelijk hoor.
Aw maximaal 12,50 euro. Dat scheelt. Ga morgen bellen!quote:Op maandag 30 september 2019 16:09 schreef Martijn137 het volgende:
[..]
Iphone van 1000+ euro kopen maar te goedkoop zijn voor 25 cent per minuut (en maximaal ¤12,50) voor rechtshulp?![]()
![]()
[..]
bron: https://www.juridischloket.nl/hoe-we-werken/
Ik heb in dit topic nu 5 keer geopperd om contact op te nemen met hen.quote:Op maandag 30 september 2019 16:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Aw maximaal 12,50 euro. Dat scheelt. Ga morgen bellen!
Hoezo in de voet geschoten met terug sturen powerbank?quote:Op maandag 30 september 2019 17:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic nu 5 keer geopperd om contact op te nemen met hen.
Op de een of andere manier heb je de eerste 4 niet gelezen.
Op advies van een user heb je de powerbank alvast opgestuurd, terwijl dat misschien niet persé het beste zou zijn geweest.
Nu heb je daardoor wellicht in je eigen voet geschoten.
Als je je eigen topic wat beter in de gaten had gehouden, had je al dagen eerder juridisch advies kunnen inwinnen van deskundigen.
Maar goed.
Vraag ik me ook af, is toch enige wat ik ook al zou doen.quote:Op maandag 30 september 2019 17:13 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hoezo in de voet geschoten met terug sturen powerbank?
Wet koop op afstand geeft TS niet echt een keus daar in, als hij daarmee te lang zou wachten verlies je dat recht op een gegeven moment.. je moet immers wel binnen14 dagen retouren.quote:Op maandag 30 september 2019 17:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic nu 5 keer geopperd om contact op te nemen met hen.
Op de een of andere manier heb je de eerste 4 niet gelezen.
Op advies van een user heb je de powerbank alvast opgestuurd, terwijl dat misschien niet persé het beste zou zijn geweest.
Nu heb je daardoor wellicht in je eigen voet geschoten.
Als je je eigen topic wat beter in de gaten had gehouden, had je al dagen eerder juridisch advies kunnen inwinnen van deskundigen.
Maar goed.
Precies, ga morgen trouwens ook eens consuwijzer bellen.quote:Op maandag 30 september 2019 18:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wet koop op afstand geeft TS niet echt een keus daar in, als hij daarmee te lang zou wachten verlies je dat recht op een gegeven moment.. je moet immers wel binnen14 dagen retouren.
Ik bedoel meer in de zin van dat dat jouw enige bewijs was dat je daadwerkelijk een powerbank had gekregen.quote:Op maandag 30 september 2019 17:13 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hoezo in de voet geschoten met terug sturen powerbank?
Ja, zodra TS zijn iPhone ontvangt begint de 14 dagen termijn. Lijkt mij. Het lijkt me namelijk stug dat je als webwinkel een willekeurig product kan toesturen, dat niet aan de overeenkomst beantwoord, maar anderzijds wel stellen dat de 14 dagen WKOA-termijn is ingegaan. Ik ben trouwens geen jurist, dus als iemand het beter weet hou ik me aanbevolen (wetsartikel/jurisprudentiequote:Op maandag 30 september 2019 18:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wet koop op afstand geeft TS niet echt een keus daar in, als hij daarmee te lang zou wachten verlies je dat recht op een gegeven moment.. je moet immers wel binnen14 dagen retouren.
In geval van non-conformiteit kun je dat niet eeuwig afwachten.quote:Op maandag 30 september 2019 18:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, zodra TS zijn iPhone ontvangt begint de 14 dagen termijn. Lijkt mij. Het lijkt me namelijk stug dat je als webwinkel een willekeurig product kan toesturen, dat niet aan de overeenkomst beantwoord, maar anderzijds wel stellen dat de 14 dagen WKOA-termijn is ingegaan. Ik ben trouwens geen jurist, dus als iemand het beter weet hou ik me aanbevolen (wetsartikel/jurisprudentie).
Bedenktijd
Koop je een product of dienst op afstand dan geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat de dag nadat je het product hebt ontvangen of vanaf het moment dat je de dienst bent overeengekomen.
https://www.consumentenbo(...)elefonische-aankopen
Ik vraag me af in hoeverre TS Kassa of Radar 'achter de hand' heeft. Ik denk dat zij wel een marathonuitzending kunnen maken als ze iedere consument met een probleem gaan bijstaan. Kortom, ik zou daar niet veel van verwachten.quote:Op maandag 30 september 2019 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En je hebt ook nog Kassa/Radar achter de hand.
Vaak als er een televisiecamera bij is, kan er opeens wel een heleboel. Smeerlappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |