abonnement Unibet Coolblue
pi_189187694
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:29 schreef Newone82 het volgende:
Net gebeld met thuiswinke waarborg. Ze hadden achterstand met verwerken klachten, over een week zou ik pas wat horen.
Ik hoop dat ze een flinke waarschuwing krijgen van thuiswinkel waarborg.
pi_189187804
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik bestel niet zozeer meer kleding dan ik nodig heb, maar vaak wel in twee maten en misschien twee kleuren.
meer als dat je nodig hebt dus, maar wel volledig verklaarbaar: je wilt kleding kunnen passen, en als er iets is dat zich nauwelijk aan standaarden houdt zijn het wel kleding maten
pi_189188107
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik bestel niet zozeer meer kleding dan ik nodig heb, maar vaak wel in twee maten en misschien twee kleuren.
Dan stuur je toch 75% terug (aannemende dat 1 kleur in 1 maat je bevalt en je niet meerdere maten van hetzelfde artikel en je niet hetzelfde kledingstuk in meerdere kleuren houdt)? Ik kan begrijpen dat anderen dat "meer dan nodig" noemen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189188152
Als ik voor 1000 euro in mn anusje wordt genomen door een winkel, dan ga k echt niet naar thuiswinkel waarborg :') stuur aangetekende brief met ingebrekestelling. Redelijke termijn tot nakoming, ontbinding ovk --> civiele zaak. Hoef je niemand voor in te huren, kan je zelf.
pi_189188185
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 10:29 schreef SOG het volgende:
Als ik voor 1000 euro in mn anusje wordt genomen door een winkel, dan ga k echt niet naar thuiswinkel waarborg :') stuur aangetekende brief met ingebrekestelling. Redelijke termijn tot nakoming, ontbinding ovk --> civiele zaak. Hoef je niemand voor in te huren, kan je zelf.
Heb ik al gedaan via mail vanmorgen.
  maandag 30 september 2019 @ 10:34:11 #256
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189188192
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 10:32 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan via mail vanmorgen.
Wat heb je precies gemailed?
pi_189188394
quote:
19s.gif Op maandag 30 september 2019 10:34 schreef Gunner het volgende:

[..]

Wat heb je precies gemailed?
Dat ik ontbinding van de koop eis aangezien ze me niet geleverd hebben wat ik besteld heb.

Heb dit ook via social media laten wetenn en krijg dit terug net:

Beste TS, ik zie dat in de uitgebreide case reeds een leidend antwoord aan je is gegeven.. daarom kan ik je helaas niet helpen.
  maandag 30 september 2019 @ 10:53:56 #258
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189188415
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 10:51 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Dat ik ontbinding van de koop eis aangezien ze me niks geleverd hebben wat ik besteld heb.

Heb dit ook via social media laten wetenn en krijg dit terug net:

Beste TS, ik zie dat in de uitgebreide case reeds een leidend antwoord aan je is gegeven.. daarom kan ik je helaas niet helpen.
Ik vroeg wat je PRECIES gemailed had. zou je de hele tekst willen plaatsen?
(woordkeuze is vaak heel belangrijk vandaar de vraag)
pi_189188434
quote:
19s.gif Op maandag 30 september 2019 10:53 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik vroeg wat je PRECIES gemailed had. zou je de hele tekst willen plaatsen?
(woordkeuze is vaak heel belangrijk vandaar de vraag)
Geachte bol,

Onlangs heb ik bij u een smartphone besteld. Helaas ontving ik slechts een powerbank.

Omdat dit product evident niet voldoet aan de overeenkomst verzoek ik u met klem om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, mij alsnog het besteld product te doen toekomen.

Gelet op u eerdere mededeling over het moeten wachten op onderzoek wijs ik u er, ongetwijfeld ten overvloede, op dat het herstellen van deze fout uwerzijds binnen een redelijke termijn dient te gebeuren (7:21 lid 3 BW).

Het afwachten van langdurig onderzoek, terwijl het probleem evident is, is in dat licht dan ook onrechtmatig.

Ik verzoek u dus om alsnog de telefoon die ik besteld heb af te leveren. En wel binnen uiterlijk 14 dagen. Indien u dat niet doet ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, maar ik hoop uiteraard dat het niet zo ver hoeft te komen.

Met vriendelijke groet,
pi_189188452
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:20 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Denk wel dat als TS het echt aan de media klok gaat hangen, zo’n keurmerk wel in zijn hempie staat.

Als mij dit zou overkomen had ik allang het forum van kassa en radar volgeschreven bv. Krijgt het vanzelf aandacht.
Aan dat laatste zat ik ook te denken. Contact opnemen met Kassa of Radar. Als meer mensen er last van hebben, wordt het misschien een tv-item. En dan heeft Bol.com echt een probleem.
ROBODEMONS..................|:(
pi_189188473
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 10:55 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Geachte bol,

Onlangs heb ik bij u een smartphone besteld. Helaas ontving ik slechts een powerbank.

Omdat dit product evident niet voldoet aan de overeenkomst verzoek ik u met klem om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, mij alsnog het besteld product te doen toekomen.

Gelet op u eerdere mededeling over het moeten wachten op onderzoek wijs ik u er, ongetwijfeld ten overvloede, op dat het herstellen van deze fout uwerzijds binnen een redelijke termijn dient te gebeuren (7:21 lid 3 BW).

Het afwachten van langdurig onderzoek, terwijl het probleem evident is, is in dat licht dan ook onrechtmatig.

Ik verzoek u dus om alsnog de telefoon die ik besteld heb af te leveren. En wel binnen uiterlijk 14 dagen. Indien u dat niet doet ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, maar ik hoop uiteraard dat het niet zo ver hoeft te komen.

Met vriendelijke groet,
goede brief.

Het meest gekken is nog, als je waarschijnlijk gewoon retour had opgestuurd als ik dit topic lees WGR / In plaats van smartphone, draadloze oplader ontvangen had je gewoon je geld terug gekregen. Wat een farce van Bol.
pi_189188591
Heb nog eens de briet gestuurd per social media, krijg ik dit:


Beste TS, het heeft niet zoveel zin om steeds hetzelfde bericht te blijven sturen; in de case die is aangemaakt zien wij dat we niet verder met deze case kunnen gaan en dat een leidend antwoord is gegeven. Mijn excuses hiervoor; ook andere collega's zullen dit kunnen zien.
  maandag 30 september 2019 @ 11:08:52 #263
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189188613
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:06 schreef Newone82 het volgende:
Heb nog eens de briet gestuurd per social media, krijg ik dit:

Beste TS, het heeft niet zoveel zin om steeds hetzelfde bericht te blijven sturen; in de case die is aangemaakt zien wij dat we niet verder met deze case kunnen gaan en dat een leidend antwoord is gegeven. Mijn excuses hiervoor; ook andere collega's zullen dit kunnen zien.
Ben benieuwd of dit inhoudt of ze uberhaupt wat met je brief/email gaan doen.
pi_189188618
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:06 schreef Newone82 het volgende:
Heb nog eens de briet gestuurd per social media, krijg ik dit:


Beste TS, het heeft niet zoveel zin om steeds hetzelfde bericht te blijven sturen; in de case die is aangemaakt zien wij dat we niet verder met deze case kunnen gaan en dat een leidend antwoord is gegeven. Mijn excuses hiervoor; ook andere collega's zullen dit kunnen zien.
Wat een afschuwelijk starre houding!!!!!
Bah, bah. Ben bang dat je dus voor niks je retour hebt opgestuurd Newone82.
pi_189188633
quote:
19s.gif Op maandag 30 september 2019 11:08 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ben benieuwd of dit inhoudt of ze uberhaupt wat met je brief/email gaan doen.
Lijkt me niet als ik dit lees. TS is gewoon zijn geld kwijt. Aan de schandpaal met Bol vind ik ;)
pi_189188869
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 10:55 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Geachte bol,

Onlangs heb ik bij u een smartphone besteld. Helaas ontving ik slechts een powerbank.

Omdat dit product evident niet voldoet aan de overeenkomst verzoek ik u met klem om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, mij alsnog het besteld product te doen toekomen.

Gelet op u eerdere mededeling over het moeten wachten op onderzoek wijs ik u er, ongetwijfeld ten overvloede, op dat het herstellen van deze fout uwerzijds binnen een redelijke termijn dient te gebeuren (7:21 lid 3 BW).

Het afwachten van langdurig onderzoek, terwijl het probleem evident is, is in dat licht dan ook onrechtmatig.

Ik verzoek u dus om alsnog de telefoon die ik besteld heb af te leveren. En wel binnen uiterlijk 14 dagen. Indien u dat niet doet ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, maar ik hoop uiteraard dat het niet zo ver hoeft te komen.

Met vriendelijke groet,
Copy paste :p

Goede brief. Tuurlijk gaan ze hier wat aan doen. Feit dat er hier op fok een zelfde topic is met hetzelfde probleem maakt je zaak alleen sterker. Hoe dan ook ga jij je geld terug krijgen, is het niet op korte termijn, dan bij de rechter incl vergoeding gemaakte kosten. Komt goed!
pi_189188902
Nu ook 1 op fb die een kloon samsung ontvingen heeft :D alvast ff screenies maken ts...
pi_189189142
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 11:28 schreef SOG het volgende:
Nu ook 1 op fb die een kloon samsung ontvingen heeft :D alvast ff screenies maken ts...
Link?
pi_189189197
Ze zijn sowieso flink aan het klooien bij Bol.com de laatste tijd.
Ik ben er al jaren klant en het is eigenlijk altijd goed gegaan, maar bij mijn laatste 3 bestellingen (waaronder ook apparatuur van honderden euro's) is het wel telkens mis gegaan.
Alle drie die keren werd de te verwachten leverdatum telkens weer een dag vooruit geschoven.
In alle drie de gevallen waren ze mijn pakket intern kwijtgeraakt.
Order annuleren en opnieuw bestellen (geld was al betaald) was in dat stadium echter niet mogelijk.
Zat me toch zeker niet lekker, die paar dagen zonder geld en zonder bestelling.

Uiteindelijk ben ik wel netjes geholpen door de klantenservice en is het goed gekomen.

Sindsdien heb ik daar niks meer besteld. Dure apparatuur koop ik sindsdien gewoon in een fysieke winkel. Ben dan liever wat meer geld kwijt, maar ik heb meteen mijn artikel en dat extra geld is mijn gemoedsrust wel waard.

Ik denk ook niet dat ik daar ooit nog eens wat bestel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189189276
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 11:28 schreef SOG het volgende:
Nu ook 1 op fb die een kloon samsung ontvingen heeft :D alvast ff screenies maken ts...
Ja ik las het _O-
Tap tap tap
pi_189189487
opvallend dat het bedrijf hier zo moeilijk doet.
Ik heb onlangs een heel andere ervaring gehad. Van een dure stofzuiger ging een relatief klein onderdeel kapot na enkele maanden. Reparatie aangevraagd, onderdeel teruggestuurd, volgende dag ontvangstbevestiging en 4 uur later (in de avond) een reactie dat het niet gerepareerd kon worden en dat ik het volledige aanschafbedrag terug kreeg. Volgende dag stond dit op mijn rekening.

Hier heeft TS natuurlijk niets aan, maar het gaf mij aan dat ze dit qua organisatie en logistiek strak hebben geregeld.
pi_189189905
quote:
19s.gif Op maandag 30 september 2019 11:08 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ben benieuwd of dit inhoudt of ze uberhaupt wat met je brief/email gaan doen.
Wellicht niet, maar de ontvangst is hiermee wel (impliciet) bevestigd. De gestelde termijn verloopt vanzelf en dan kan (moet) TS doorpakken.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189190416
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 12:49 schreef baskick het volgende:

[..]

Wellicht niet, maar de ontvangst is hiermee wel (impliciet) bevestigd. De gestelde termijn verloopt vanzelf en dan kan (moet) TS doorpakken.
En als ze er dan nog steeds niks mee doen?
pi_189190432
Ben de brief gewoon aan het spammen paar keer per dag op social media. Weet niet of het slim is, maar doe het gewoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')