Nee, doen ze niet. Neef van me heeft er ooit gewerkt heel kort en wist me dit te vertellen. Ze moeten wel targets halen van zoveel pakketjes per uur inpakken.quote:Op zondag 29 september 2019 18:41 schreef baskick het volgende:
[..]
Wordt er bij dit soort DC's ook geen foto van de inhoud van de doos gemaakt voordat deze dichtgeplakt wordt?
En jouw verhaal draagt wat bij omdat?quote:Op zondag 29 september 2019 18:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bol.com avondbezorging met Select is echt ruk. Al drie keer iets besteld met de belofte dezelfde dag te bezorgen, mooi niet dus. En het ergste is dat ze daarna dus later komen dan als je de dag erna zou hebben laten bezorgen kut bol.com
Zaag anders nog wat langer door over je neefquote:Op zondag 29 september 2019 18:50 schreef kol7680 het volgende:
[..]
En jouw verhaal draagt wat bij omdat?
Hebben ze niet gedaan, anders hadden ze dit mij al toegestuurd lijkt me?quote:Op zondag 29 september 2019 18:41 schreef baskick het volgende:
[..]
Wordt er bij dit soort DC's ook geen foto van de inhoud van de doos gemaakt voordat deze dichtgeplakt wordt?
Doen ze ook niet, hebben medewerkers bij magazijn geen tijd voor.quote:Op zondag 29 september 2019 18:51 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hebben ze niet gedaan, anders hadden ze dit mij al toegestuurd lijkt me?
avond bezorging met een bestelling voor 12:00: prima, gaat via postNL in de late rit, komt altijd.quote:Op zondag 29 september 2019 18:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bol.com avondbezorging met Select is echt ruk. Al drie keer iets besteld met de belofte dezelfde dag te bezorgen, mooi niet dus. En het ergste is dat ze daarna dus later komen dan als je de dag erna zou hebben laten bezorgen kut bol.com
kan prima dat dit automatisch gebeurd door een camera op de werkplek..quote:Op zondag 29 september 2019 18:58 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Doen ze ook niet, hebben medewerkers bij magazijn geen tijd voor.
Vorig jaar deden ze dat nog niet, kan natuurlijk aangepast zijn!quote:Op zondag 29 september 2019 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
avond bezorging met een bestelling voor 12:00: prima, gaat via postNL in de late rit, komt altijd.
avond bezorging vanaf 12:00 tot 14:00: helemaal kut, dat gaat via een koeriers bedrijf dat na 22:00 gewoon de brui eraan geeft en zegt dat je niet thuis was..
[..]
kan prima dat dit automatisch gebeurd door een camera op de werkplek..
Yes, via https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienenquote:Op zondag 29 september 2019 21:37 schreef Eix het volgende:
Om het even weer scherp te krijgen: er loopt nog een klacht via dat webwinkel keurmerk toch? Met een beetje mazzel kom je dan uit bij iemand die net iets meer mogelijkheden heeft dan de standaard klantenservice telefoonmiep.
Lijkt me dat daar toch wel iets uit gaat komen, dit is als het niet wordt opgelost wel een kassa of radar itempje waardig lijkt me. Gaat niet om een paar tientjes tenslotte.quote:Op zondag 29 september 2019 22:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Yes, via https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Nee. Nog nooit wat retour gestuurd.quote:Op maandag 30 september 2019 05:03 schreef Dehelerambam het volgende:
TS heb je een historie bij bol.com mbt retouren of pakketjes die niet aankwamen en dergelijke?
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.quote:Op zondag 29 september 2019 22:07 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Lijkt me dat daar toch wel iets uit gaat komen, dit is als het niet wordt opgelost wel een kassa of radar itempje waardig lijkt me. Gaat niet om een paar tientjes tenslotte.
recentelijk verhuisd wellicht? (en dat de vorige bewoner er een zooitje van heeft gemaakt?)quote:Op maandag 30 september 2019 07:39 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee. Nog nooit wat retour gestuurd.
Ze hebben wel een geschillencommissie die niet tandeloos is, vooral als je als winkel het keurmerk wil behouden dan is een uitspraak van die commissie redelijk bindend.quote:Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.
Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Ik geloof ook wel dat de TS sterk staat, maar dat bedoel ik dus; hij wil geen jaar wachten. Een ingebrekestelling gaat sneller. Daarna ontbinding en eventueel dagvaarding.quote:Op maandag 30 september 2019 08:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze hebben wel een geschillencommissie die niet tandeloos is, vooral als je als winkel het keurmerk wil behouden dan is een uitspraak van die commissie redelijk bindend.
Tenzij bol keihard bewijs heeft dat TS de boel aan het belazeren is, gaan ze die zaak 100% gegarandeerd verliezen.
Enig nadeel, die commissie is nogal traag, kan gerust een jaar duren.
Nee.quote:Op maandag 30 september 2019 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
recentelijk verhuisd wellicht? (en dat de vorige bewoner er een zooitje van heeft gemaakt?)
Stuur een nette mail terug waarin je vraagt wat zij wel als voldoende bewijs beschouwen. Vraag in die mail ook op een nette manier wat zij bedoelen met de problemen rondom bestellen.quote:Op zondag 29 september 2019 10:01 schreef Newone82 het volgende:
Het hoofdkantoor heeft op haar beurt laten weten dat er onvoldoende bewijs is aangeleverd om aan te tonen dat er inderdaad een powerbank is geleverd in plaats van de iPhone.
Bij DAS zou het ¤799 kosten......quote:Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.
Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Ik zie het jaquote:Op maandag 30 september 2019 09:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bij DAS zou het ¤799 kosten......
Bizar, maar iedereen doet er zelf aan mee, snap serieus niet waarom je iets meteen die zelfde dag zou willen hebben.quote:Op zondag 29 september 2019 15:39 schreef CoExist het volgende:
In het Bolcom distributiecentrum stikt het van de overwerkte Poolse arbeidsmigranten.
Ben er niet verbaasd over dat dit gebeurd.
Lees en huiver:
https://www.volkskrant.nl(...)an-bol-com~b18a9510/
Denk wel dat als TS het echt aan de media klok gaat hangen, zo’n keurmerk wel in zijn hempie staat.quote:Op maandag 30 september 2019 08:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat zo'n 'keurmerk' iets voor een consument doet. Heb altijd het gevoel dat deze vooral voor de winkeliers zijn.
Verder; het gebrek aan rechtsbijstand hoeft geen belemmering te zijn. DAS bijvoorbeeld helpt je ook zonder verzekering en zo zullen er nog wel meer zijn.
Ik bestel niet zozeer meer kleding dan ik nodig heb, maar vaak wel in twee maten en misschien twee kleuren.quote:Op maandag 30 september 2019 09:20 schreef 111210 het volgende:
[..]
Bizar, maar iedereen doet er zelf aan mee, snap serieus niet waarom je iets meteen die zelfde dag zou willen hebben.
Zelfde met retouren, genoeg mensen die nu gewoon meer kleding dan ze nodig hebben kopen, omdat als het niet goed is je het toch weer gratis kan terug sturen.
Laat staan die verhalen van paupers die gebruikte smerige zooi terug sturen en dan ook nog hun geld terug krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |