abonnement Unibet Coolblue
pi_189164685
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Welke tent gaat dit over, mag evt per dm. Dan zal ik even voor je kijken of ik iets kan vinden over een klachtencommissie oid.
Ben pas lid, kan geen dm of pm versturen.
  zondag 29 september 2019 @ 00:28:19 #127
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_189168505
Ik vandeweek een bestelling gedaan bij bol. Kreeg een lege doos! Belletje gedaan en moest die doos terugsturen kreeg m'n geld meteen terug. Ging om een bestelling van 35 euro. Vraag me nu wel af stel dat dit een iPhone 11 was geweest...
pi_189170004
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:55 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Nee. Dankje voor de sterkte. Rechtsbijstandsverzekering ben ik pas 2 maanden geleden over gegaan na nieuwe, doen er niks mee. Ben nu dus dadelijk ¤1000 kwijt door dit geintje. Ontzettend boos nu.
Waarom doen die niets? Is er een wachttijd?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  zondag 29 september 2019 @ 08:49:11 #129
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_189170249
Raar verhaal
Ik heb al een boek.
pi_189170314
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 08:49 schreef Rio het volgende:
Raar verhaal
dit. een verkeerd geleverd product kan ik nog inkomen (barcode fuckup), maar zo afhandelen, nee. dat doet vermoeden dat er meer aan de hand is.


quote:
Het rare is, via Twitter heb ik al te horen gekregen dat ik foutieve artikel moest terug sturen en geld terug zou krijgen. Heb dus zwart op wit dat ik geld terug krijg.
quote van TS paar dagen terug.. waarom heeft hij niet met geprinte bevestiging de boel direct teruggestuurt? :?
pi_189170865
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 08:59 schreef mschol het volgende:

[..]

dit. een verkeerd geleverd product kan ik nog inkomen (barcode fuckup), maar zo afhandelen, nee. dat doet vermoeden dat er meer aan de hand is.
[..]


quote van TS paar dagen terug.. waarom heeft hij niet met geprinte bevestiging de boel direct teruggestuurt? :?
Omdat ik de dag erna deze mail terug kreeg:

Beste meneer ,

Vanmorgen heb je met mij en een aantal van mijn collega's gesproken via Twitter. In ons gesprek gaf je aan dat je het besluit van ons hoofdkantoor graag zwart op wit wilde hebben. Zoals beloofd is hier dan ook de mail die dit besluit bevestigd.

In je eerdere contact liet je weten dat je een powerbank had ontvangen in plaats van de bestelde iPhone. De collega die je toen hebt gesproken heeft deze kwestie bij ons hoofdkantoor neergelegd om te kijken wat we voor je konden betekenen.

Het hoofdkantoor heeft op haar beurt laten weten dat er onvoldoende bewijs is aangeleverd om aan te tonen dat er inderdaad een powerbank is geleverd in plaats van de iPhone. Daarnaast vond het hoofdkantoor de omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg om ons het groene licht te geven om de bestelling te annuleren of te vervangen. Hoe graag ik je ook zou helpen, het besluit van het hoofdkantoor staat vast.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende kunnen informeren. Voor nu in ieder geval nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice webwinkel


Net gebeld nog eens met klantenservice en de dame gaf aan dat als ik powerbank terug stuur gewoon mijn geld terug krijg. Heb dit gesprek ook opgenomen.
pi_189171026
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:01 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Omdat ik de dag erna deze mail terug kreeg:

Beste meneer ,

Vanmorgen heb je met mij en een aantal van mijn collega's gesproken via Twitter. In ons gesprek gaf je aan dat je het besluit van ons hoofdkantoor graag zwart op wit wilde hebben. Zoals beloofd is hier dan ook de mail die dit besluit bevestigd.

In je eerdere contact liet je weten dat je een powerbank had ontvangen in plaats van de bestelde iPhone. De collega die je toen hebt gesproken heeft deze kwestie bij ons hoofdkantoor neergelegd om te kijken wat we voor je konden betekenen.

Het hoofdkantoor heeft op haar beurt laten weten dat er onvoldoende bewijs is aangeleverd om aan te tonen dat er inderdaad een powerbank is geleverd in plaats van de iPhone. Daarnaast vond het hoofdkantoor de omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg om ons het groene licht te geven om de bestelling te annuleren of te vervangen. Hoe graag ik je ook zou helpen, het besluit van het hoofdkantoor staat vast.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende kunnen informeren. Voor nu in ieder geval nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice webwinkel


Net gebeld nog eens met klantenservice en de dame gaf aan dat als ik powerbank terug stuur gewoon mijn geld terug krijg. Heb dit gesprek ook opgenomen.
oke, maar als jij op twitter, ik neem aan via DM, zwart op wit (op twitter) hebt dat je hem terug mag sturen, waarom nog gevraagd naar iets zwart op wit (van het hoofdkantoor) in de mail?

de logische reactie zou mijn inziens zijn: oke, ik stuur het terug

maar aangezien je nu telefonisch weer een oke hebt gehad: gelijk terugsturen. let wel dat de eerdere communicatie van het hoofdkantoor vermoedelijk bij de order staat en dit gezeik kan gaan opleveren

uiteraard heb je wel gewoon recht op terugsturen van het product, maar ik snap wel waarom ze eventueel niet zomaar een ander (verkeerd geleverd) product terugnemen, iphones zijn risicoproducten.
pi_189171272
De omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg..

Wat moet je daar bij voorstellen?

Ik zou gewoon naar de rechter stappen, niet teveel afwachten.
pi_189171400
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg..

Wat moet je daar bij voorstellen?

Ik zou gewoon naar de rechter stappen, niet teveel afwachten.
Wacht eerst eens thuiswinkel waarborg klacht behandeling af die uiterlijk woensdag behandelt moet worden.
Goede tip!

Wat ze ermee bedoelen met niet betrouwbaar genoeg? Ik zou het niet weten.
pi_189171663
Ik zou er niet teveel van verwachten.

Ze zijn geen rechter of ook maar ergens toe in staat qua juridisch iets voor elkaar krijgen namens jou of bijv. dat je dan opeens je geld terug kan krijgen, het is geen garantiefonds immers.

Ze zullen hoogstens navraag gaan doen op basis van de klachten maar kunnen het niet afdwingen dat ze je het geld teruggeven.

Zo'n keurmerk stelt ook niet zoveel voor, iedere webwinkel kan wel zo'n logo op hun site plaatsen zelfs als je er niet voor betaalt hebt. (dat is wel eens in radar voorbij gekomen, of kassa)

Voor 1000eu zou ik het persoonlijk niet laten afhangen van een keurmerk site.

Edit : misschien wel handig als na deze klacht er nog niks gebeurt : geschillencommissie.

Dat is goedkoper dan naar de rechter gaan in ieder geval.
pi_189171852
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zou er niet teveel van verwachten.

Ze zijn geen rechter of ook maar ergens toe in staat qua juridisch iets voor elkaar krijgen namens jou of bijv. dat je dan opeens je geld terug kan krijgen, het is geen garantiefonds immers.

Ze zullen hoogstens navraag gaan doen op basis van de klachten maar kunnen het niet afdwingen dat ze je het geld teruggeven.

Zo'n keurmerk stelt ook niet zoveel voor, iedere webwinkel kan wel zo'n logo op hun site plaatsen zelfs als je er niet voor betaalt hebt. (dat is wel eens in radar voorbij gekomen, of kassa)

Voor 1000eu zou ik het persoonlijk niet laten afhangen van een keurmerk site.

Edit : misschien wel handig als na deze klacht er nog niks gebeurt : geschillencommissie.

Dat is goedkoper dan naar de rechter gaan in ieder geval.
Ok. Super tips. Powerbank ga ik vamiddag inleveren ter retour.
  Miss 200.000.000! zondag 29 september 2019 @ 11:26:45 #137
367000 roos94
pi_189171977
Zo, daar zit je dan lekker mee.

Heb dit ook wel eens gehad maar dit ging om een vrij prijzig studieboek, kreeg de verkeerde thuis, en heb toen uiteindelijk gewoon wel het goeie boek gekregen nadat ik de situatie uitlegde. (Bol.com)

Maar sowieso voortaan, producten boven de 100 euro nooit online bestellen. Er gaat zoveel mis.
pi_189172041
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:18 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ok. Super tips. Powerbank ga ik vamiddag inleveren ter retour.
Wel even filmen/foto's maken dat je het inpakt he? En even op een weegschaal zetten wat het gewicht is. Desnoods zegelen/sealen, weet ik veel.
Somebody that I used to know
pi_189172053
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:26 schreef roos94 het volgende:
Zo, daar zit je dan lekker mee.

Heb dit ook wel eens gehad maar dit ging om een vrij prijzig studieboek, kreeg de verkeerde thuis, en heb toen uiteindelijk gewoon wel het goeie boek gekregen nadat ik de situatie uitlegde. (Bol.com)

Maar sowieso voortaan, producten boven de 100 euro nooit online bestellen. Er gaat zoveel mis.
Is natuurlijk ook wat minder fraudegevoelig. Ik bedoel: je hebt er geen belang bij om een verkeerd studieboek te veinzen om zo meer geld terug te krijgen.

Verschil powerbank - iphone is natuurlijk wel aanzienlijk.
Somebody that I used to know
pi_189172113
Ik ben er ook erl klaar mee om te webwinkel te beschermem als ik zie hoe ze met me omgaan. De webwinkel is Bol.com. Wees gewaarschuwd dus.

Heb je dan nog tips trein2000?
  zondag 29 september 2019 @ 11:35:32 #141
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_189172121
Mogen wij niet even weten om welke webshop het gaat?

Zodat we hier nooit iets bestellen.

Behalve als het snel en netjes opgelost wordt nu.
pi_189172136
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:35 schreef Ixnay het volgende:
Mogen wij niet even weten om welke webshop het gaat?

Zodat we hier nooit iets bestellen.

Behalve als het snel en netjes opgelost wordt nu.
Zie post boven je. Bol.com
pi_189172149
Kan TS ook geen aangifte van oplichting doen of iets dergelijks? Overigens nog een les voor een volgende keer: betaal indien mogelijk dit soort bedragen altijd met PayPal of Creditcard, bij iDeal is het geld sowieso weg.
  zondag 29 september 2019 @ 11:38:07 #144
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_189172165
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:36 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Zie post boven je. Bol.com
Dat had ik dan weer niet gedacht.

Voorzichtig zijn dus.
pi_189172174
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:37 schreef J.B. het volgende:
Kan TS ook geen aangifte van oplichting doen of iets dergelijks?
Nee, is al gepost in het topic door iemand.
pi_189172232
Ik zou het ook allemaal niet te ingewikkeld maken.

Je hebt een iPhone besteld, maar niet geleverd gekregen. Daar mag je ze op aanspreken. De rest is ruis.
Somebody that I used to know
  Miss 200.000.000! zondag 29 september 2019 @ 11:43:45 #147
367000 roos94
pi_189172252
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:35 schreef Newone82 het volgende:
Ik ben er ook erl klaar mee om te webwinkel te beschermem als ik zie hoe ze met me omgaan. De webwinkel is Bol.com. Wees gewaarschuwd dus.

Heb je dan nog tips trein2000?
Dat is jammer, ik heb altijd enkel heel goeie ervaringen bij bol.com.

Niet verwacht van hen dit.
pi_189172256
Wel toevallig dat een andere user een lege doos van Bol.com heeft gekregen.

Is de verkoper daadwerkelijk Bol.com of is het een webshop die via Bol.com verkoopt?

Ik zou gewoon een dikke klacht indienen via Radar en Kassa en daar ook zeker niet geheimzinnig over doen.

Heb je de doos nog waarin alles zat? Gooi het eens bij een PostNL punt op de weegschaal incl de powerbank en vergelijk dat eens precies met het gewicht van een iPhone (inclusief doos, oplader, etc.!) Hier zullen vast een paar gram verschil in zitten en daarmee zou je zomaar eens je gelijk kunnen bewijzen.
  Miss 200.000.000! zondag 29 september 2019 @ 11:44:13 #149
367000 roos94
pi_189172257
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 11:37 schreef J.B. het volgende:
Kan TS ook geen aangifte van oplichting doen of iets dergelijks? Overigens nog een les voor een volgende keer: betaal indien mogelijk dit soort bedragen altijd met PayPal of Creditcard, bij iDeal is het geld sowieso weg.
Hoezo dat?
pi_189172306
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:44 schreef unlimitedzxr het volgende:
Wel toevallig dat een andere user een lege doos van Bol.com heeft gekregen.

Is de verkoper daadwerkelijk Bol.com of is het een webshop die via Bol.com verkoopt?

Ik zou gewoon een dikke klacht indienen via Radar en Kassa en daar ook zeker niet geheimzinnig over doen.

Heb je de doos nog waarin alles zat? Gooi het eens bij een PostNL punt op de weegschaal incl de powerbank en vergelijk dat eens precies met het gewicht van een iPhone (inclusief doos, oplader, etc.!) Hier zullen vast een paar gram verschil in zitten en daarmee zou je zomaar eens je gelijk kunnen bewijzen.
Ik heb geen iPhone meer, dus kan het niet vergelijken. Powerbank weegt iedergeval 250 gram met doos.

Is gekocht via Bol.com rechtstreeks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')