bakkes dikkerdquote:
Bek houden tegen geile geerd.quote:
Denk dat @Flippiee dat hier bepaalt.quote:
Zij kan niet tegen mij op.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat @:flippiee dat hier bepaalt.
Als jij je maar niet vasthangtquote:Op donderdag 26 september 2019 11:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Was reactie op Geerd, maja de browser hing zich vast
Neuquote:Op donderdag 26 september 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij je maar niet vasthangt
Ppppffffquote:Op donderdag 26 september 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij kan niet tegen mij op.
quote:Op donderdag 26 september 2019 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ppppffff![]()
PIK JE DAT @:FLIPPIEE ?? KAN TOCH NIET ZOMAAR?? JE WORDT GEWOON GEDISST IN JE EIGEN FORUM?!?!!
Nouquote:Op donderdag 26 september 2019 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat @:flippiee dat hier bepaalt.
Haags heeft grote bek, maar stelt uiteindelijk niets voor.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ppppffff![]()
PIK JE DAT @:FLIPPIEE ?? KAN TOCH NIET ZOMAAR?? JE WORDT GEWOON GEDISST IN JE EIGEN FORUM?!?!!
Kleine mannetjes hebben vaak een grote bek.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou
[..]
Haags heeft grote bek, maar stelt uiteindelijk niets voor.
Gewoon laten praten, zoals alle Hagenezen. Meer kunnen ze toch niet.
Niet gelezenquote:Op donderdag 26 september 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou
[..]
Lolquote:Op donderdag 26 september 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou
[..]
Niet gelezen.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kleine mannetjes hebben vaak een grote bek.
Hey calimero, doe eens normaal.quote:
Preciesquote:Op donderdag 26 september 2019 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kleine mannetjes hebben vaak een grote bek.
Ik wist niet dat er ook sprake was van laaggeletterdheid maar verbaast me nietsquote:
Niet gelezen.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies
[..]
Ik wist niet dat er ook sprake was van laaggeletterdheid maar verbaast me niets
Hoog niveau hoef je niet te verwachten als ze zo laag bij de grond leven.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies
[..]
Ik wist niet dat er ook sprake was van laaggeletterdheid maar verbaast me niets
Wil jij ook dik zijn dan?quote:Op donderdag 26 september 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben klein en jij bent dik en dat is niet eerlijk
LUNCHGENOT BESTE GENOTquote:Op donderdag 26 september 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben klein en jij bent dik en dat is niet eerlijk
Vast iets van fruitquote:Op donderdag 26 september 2019 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Benieuwd wat @:Limoentjuh voor lunch heeft.
Dat kan nu al niet met die 192kilo van mijquote:Op donderdag 26 september 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Absoluut niet, moet nog wel samen door een deur kunnen.
Het wordt met de dag meer daarquote:Op donderdag 26 september 2019 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan nu al niet met die 192kilo van mij
WERKEN JIJ!!!quote:Op donderdag 26 september 2019 11:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik twijfel of ik een dutje moet doen of niet.
Ben grieperig of dit komt allemaal door ongesteld zijn. Ik weet het niet. Maar ben zo verschrikkelijk moe.quote:
Man man man. Beterschap flipsquote:Op donderdag 26 september 2019 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben grieperig of dit komt allemaal door ongesteld zijn. Ik weet het niet. Maar ben zo verschrikkelijk moe.
Ben echt zwakkeling.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Man man man. Beterschap flips
Ben je niet zwanger?quote:Op donderdag 26 september 2019 11:58 schreef Flippiee het volgende:
Gisteren al tot 10 u geslapen, vervolgens 's middags dutje en 's avonds weer om 11u geslapen tot vandaag 9u. En nu wil ik weer slapen.
Ben ongesteld dan kan ik niet zwanger zijn, tochhhhhhhhhquote:Op donderdag 26 september 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je niet zwanger?
Oh ja.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ongesteld dan kan ik niet zwanger zijn, tochhhhhhhhh
Paniek.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ook iedere maand keurig op tijd
Elke dag 2 kilo.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt met de dag meer daar
Gewoon doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik twijfel of ik een dutje moet doen of niet.
Geef jij eens het goede voorbeeld dan.quote:
Ga slapen dan.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben grieperig of dit komt allemaal door ongesteld zijn. Ik weet het niet. Maar ben zo verschrikkelijk moe.
Klinkt als griepquote:Op donderdag 26 september 2019 11:58 schreef Flippiee het volgende:
Gisteren al tot 10 u geslapen, vervolgens 's middags dutje en 's avonds weer om 11u geslapen tot vandaag 9u. En nu wil ik weer slapen.
Nou.....quote:Op donderdag 26 september 2019 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ongesteld dan kan ik niet zwanger zijn, tochhhhhhhhh
Paniek.
Bedankt voor deze tijdlijn. Ik noteer het in de agenda.quote:
Ik doe rustig aan maat.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke dag 2 kilo.Dat is het doel in ieder geval.
[..]
Gewoon doen.
[..]
Geef jij eens het goede voorbeeld dan.
[..]
Ga slapen dan.
[..]
Klinkt als griep
[..]
Nou.....
[..]
Bedankt voor deze tijdlijn. Ik noteer het in de agenda.
Jaquote:
Dan ga ik slapenquote:Op donderdag 26 september 2019 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke dag 2 kilo.Dat is het doel in ieder geval.
[..]
Gewoon doen.
[..]
Geef jij eens het goede voorbeeld dan.
[..]
Ga slapen dan.
[..]
Klinkt als griep
[..]
Nou.....
[..]
Bedankt voor deze tijdlijn. Ik noteer het in de agenda.
Weet ik wanneer ik je op chocolade moet trakterenquote:Op donderdag 26 september 2019 12:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dan ga ik slapen
En hopelijk heb je iets aan deze tijdlijn
Pfff ik had echt zin in chocolade laatste dagen.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet ik wanneer ik je op chocolade moet trakteren
Daar worden vrouwen vadsig en ingeslapen vanquote:Op donderdag 26 september 2019 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet ik wanneer ik je op chocolade moet trakteren
Ik heb van de week nog hele lekkere chocolade gehaald.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfff ik had echt zin in chocolade laatste dagen.![]()
Voelde me ook heel zielig![]()
Flikkerstraal op man, beetje chocolade worden ze echt niet vadsig van.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar worden vrouwen vadsig en ingeslapen van
Nou nou zeg stoer mannetjequote:Op donderdag 26 september 2019 12:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog hele lekkere chocolade gehaald.
Ben er vanmiddag misschien en anders zaterdag in de buurt. Neem ik wel wat mee voor je
[..]
Flikkerstraal op man, beetje chocolade worden ze echt niet vadsig van.
Ga maar weer terug je hok in om verhalen uit je grote duim te zuigen.
Niks met stoer te maken, ben dat stomme gelul van je gewoon zat.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nou zeg stoer mannetje
Jij niet alleenquote:Op donderdag 26 september 2019 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks met stoer te maken, ben dat stomme gelul van je gewoon zat.
Jeetjequote:Op donderdag 26 september 2019 12:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog hele lekkere chocolade gehaald.
Ben er vanmiddag misschien en anders zaterdag in de buurt. Neem ik wel wat mee voor je
[..]
Flikkerstraal op man, beetje chocolade worden ze echt niet vadsig van.
Ga maar weer terug je hok in om verhalen uit je grote duim te zuigen.
Dit was rustigquote:
Kloptquote:Op donderdag 26 september 2019 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een gezellige vent ben je toch ook.
Leugensquote:Op donderdag 26 september 2019 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch.
Okéquote:
Viesssss Patrick of is mayonaise een instrument Patrick?quote:
Hallo Patrick, ik ben Ivo net als @Ivo1986 maar dat is weer een andere Ivo.quote:
dat wordt jou keuzequote:Op donderdag 26 september 2019 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oké
[..]
Viesssss Patrick of is mayonaise een instrument Patrick?
quote:Op donderdag 26 september 2019 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oké
[..]
Viesssss Patrick of is mayonaise een instrument Patrick?
Oe! wat was die van vorige week?quote:Op donderdag 26 september 2019 14:25 schreef dready007 het volgende:
[..]
Morgen in de dumpert vrijmibo![]()
Ik begroet jouquote:Op donderdag 26 september 2019 14:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Oe! wat was die van vorige week?
daar waren weer maar 20 plaatjes van dubbel Dquote:Op donderdag 26 september 2019 14:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Oe! wat was die van vorige week?
Nu je het zegtquote:Op donderdag 26 september 2019 15:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doet me denken aan
L
Ekker
Van @:markdeajaxfan
Wie A zegt moet ook nus zeggenquote:
Nee hij praat zoveel stront dat zowel de A als de Nus daaruit komen.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Is voor Haagsie geen probleem toch?
M-Aquote:
Heb je een beroerte ofzo?quote:
Mooiquote:Op donderdag 26 september 2019 16:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao gaat z'n gangetje, nu afsluiten en naar huis
Hee mopquote:Op donderdag 26 september 2019 16:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hij praat zoveel stront dat zowel de A als de Nus daaruit komen.
[..]
M-A
Moppie
Ken ik van YouTube suggesties. Ik luister graag Famke Louisequote:Op donderdag 26 september 2019 16:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wellus want je weet wat hjbebm betekent
HET WONDER IS GESCHIED HET WONDER IS GESCHIED MIJN PRUIM IS NAT!!! EN HET REGENT NIETquote:
Man man manquote:Op donderdag 26 september 2019 16:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
HET WONDER IS GESCHIED HET WONDER IS GESCHIED MIJN PRUIM IS NAT!!! EN HET REGENT NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 26 september 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn mijn woorden
Iedere werkdag is genotquote:Op donderdag 26 september 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer een werkdag overleefd, naamgenoot
ik ben slecht verzonnenquote:
Ook wel primaquote:Op donderdag 26 september 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima wel opzich... met jou?
Uhu sowiesoquote:Op donderdag 26 september 2019 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja later op de avond
Neu.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Prima wagens toch die polo's?
Je moeder was vannacht ook nat en warmquote:Op donderdag 26 september 2019 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
Dit weer voelt raar aan zeg, herfstig door regen en wind maar toch vrij warm
Teken dat ze nog leeftquote:Op donderdag 26 september 2019 18:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moeder was vannacht ook nat en warm
Eens.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
Dit weer voelt raar aan zeg, herfstig door regen en wind maar toch vrij warm
tja, hij mentiont mij ook in 40+ sc, daar post ik ook nietquote:Op donderdag 26 september 2019 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die post niet meer hier.
Zag het.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja, hij mentiont mij ook in 40+ sc, daar post ik ook niet
Ja je zusje vond dat ook al vannachtquote:Op donderdag 26 september 2019 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
Tering dat was een flinke plens hier
prachtigquote:Op donderdag 26 september 2019 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je zusje vond dat ook al vannacht
enormquote:Op donderdag 26 september 2019 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje trots nu?
Ja, laatste tijd te vaak he?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
wat een saaie boel hier trouwens
Ik ben erquote:Op donderdag 26 september 2019 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, laatste tijd te vaak he?
Vermoeid man. Vandaag lange dag gehad, 2 vergaderingen geleidt en in de avond net met bedrijven in beraad geweest om te werken aan een beter Nederland. Dus veel handen geschud en al.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
helemaal top, met jou dan?
vooral mentaal vermoeid dusquote:Op donderdag 26 september 2019 21:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Vermoeid man. Vandaag lange dag gehad, 2 vergaderingen geleidt en in de avond net met bedrijven in beraad geweest om te werken aan een beter Nederland. Dus veel handen geschud en al.
Ja en ook van die pangpangs die bij je blijven staan om met je te praten terwijl jij niet met hun wilt praten.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vooral mentaal vermoeid dus
Ben je suri?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja en ook van die pangpangs die bij je blijven staan om met je te praten terwijl jij niet met hun wilt praten.
Gelukkig heb ik daar afspraken over met mijn assistenten dat ik bepaalde subtiele bewegingen maak zodat ze me weg kunnen lokken.
nee, wel andere talen maar daar laat ik mij verder niet over uitquote:Op donderdag 26 september 2019 21:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan jij ook suri praten (of een andere taal)?
Aha.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, wel andere talen maar daar laat ik mij verder niet over uit
Jiddisch?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, wel andere talen maar daar laat ik mij verder niet over uit
Ouderwets Rotjeknors?quote:
Ja ook, en wat minder voor de hand liggende talenquote:
Heb geen echte favo, maar geen volksgewauwelquote:Op vrijdag 27 september 2019 06:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Post jij eens je favo nummer dan.
Tssssquote:Op vrijdag 27 september 2019 06:39 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb geen echte favo, maar geen volksgewauwel
Hard aan het werk hèquote:
Allemaal weglopers.quote:Op vrijdag 27 september 2019 08:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:limoentjuh
@:already_in_use
Jawelquote:Op vrijdag 27 september 2019 08:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
limoentjuh komt niemand meer terug already_in_use wel denk ik.
Ehm waar ben je geweest, hebben niemand in de boeken staan.quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:08 schreef stokj het volgende:
nog de vlaaien bij jou opgehaald. Het personeel smult er nu heerlijk van. Bedankt dat je ze wou bakken, jammer dat je het niet bezorgde. Je assistent heeft me
quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klote autocorrectie, niemandhad NIET MEER moeten zijn
Geholpen door een blond meisje in een strakke spijkerbroek en een strakke t-shirt. Ik dacht dat ze naar school moest maar bleek dat ze al 22 was en gestopt was met haar studie. Ze vond vlaaien aansnijden wel relaxed werk.quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm waar ben je geweest, hebben niemand in de boeken staan.
Ken ik nietquote:Op vrijdag 27 september 2019 09:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Geholpen door een blond meisje in een strakke spijkerbroek en een strakke t-shirt. Ik dacht dat ze naar school moest maar bleek dat ze al 22 was en gestopt was met haar studie. Ze vond vlaaien aansnijden wel relaxed werk.
Okeequote:Op vrijdag 27 september 2019 09:32 schreef stokj het volgende:
@:ivo1986 die mensen graaien echt naar die vlaaien man. Alles is al bijna op.
Ben je te laat.quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:32 schreef stokj het volgende:
@:ivo1986 die mensen graaien echt naar die vlaaien man. Alles is al bijna op.
Die zien we nooit meer terug!quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste bezoek 44 dagen geleden
@:limoentjuh
Realistisch bedoel jequote:Op vrijdag 27 september 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe nou niet zo negatief
ZE KOMT GEWOON TERUG!!!!quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:58 schreef dud0r het volgende:
Ze had ook als fancy op anoniem kunnen gaan
quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:32 schreef stokj het volgende:
Man man man, wat een service. Iemand heeft op mijn vaste toilet waar ik dralla's draai een flesje cola en een zak crocky chips gezet. Tijdens het dralla even snoepen.
Omdat het nog vroeg is heb ik het gelaten.
Ik geloof het niet meer.quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ZE KOMT GEWOON TERUG!!!!
Dat is wel een echte tokkie naam.quote:
Wanneer komt.zij terug?quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:50 schreef stokj het volgende:
[..]
@:kopjechino ik heb wat voor je in de koelkast gezet.
ze zit in @Ivo1986 zijn kelderquote:Op vrijdag 27 september 2019 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer komt.zij terug?
Lol.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb haar het wifi wachtwoord niet gegeven
Volgens mij over 3 weken.quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer komt.zij terug?
@Kopjechino is een leuke gezellige vrouw met humor.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
wat heeft iedereen met haar? Gewoon omdat ze een kut heeft?
Jawel.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:11 schreef stokj het volgende:
Van @:limoentjuh hoeven we zo te zien niet veel meer te verwachten...
Haha lekker hequote:Op vrijdag 27 september 2019 13:32 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben ook moe, slecht geslapenwas er weer 1 aan het spoken afgelopen nacht
Gewoon de excorcist halen. Dan ben je zo van die spoken afquote:Op vrijdag 27 september 2019 13:32 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben ook moe, slecht geslapenwas er weer 1 aan het spoken afgelopen nacht
Ben meer van de Gohstbustersquote:Op vrijdag 27 september 2019 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon de excorcist halen. Dan ben je zo van die spoken af
quote:
Maar dat zei je nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |