bakkes dikkerdquote:
Bek houden tegen geile geerd.quote:
Denk dat @Flippiee dat hier bepaalt.quote:
Zij kan niet tegen mij op.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat @:flippiee dat hier bepaalt.
Als jij je maar niet vasthangtquote:Op donderdag 26 september 2019 11:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Was reactie op Geerd, maja de browser hing zich vast
Neuquote:Op donderdag 26 september 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij je maar niet vasthangt
Ppppffffquote:Op donderdag 26 september 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij kan niet tegen mij op.
quote:Op donderdag 26 september 2019 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ppppffff![]()
PIK JE DAT @:FLIPPIEE ?? KAN TOCH NIET ZOMAAR?? JE WORDT GEWOON GEDISST IN JE EIGEN FORUM?!?!!
Nouquote:Op donderdag 26 september 2019 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat @:flippiee dat hier bepaalt.
Haags heeft grote bek, maar stelt uiteindelijk niets voor.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ppppffff![]()
PIK JE DAT @:FLIPPIEE ?? KAN TOCH NIET ZOMAAR?? JE WORDT GEWOON GEDISST IN JE EIGEN FORUM?!?!!
Kleine mannetjes hebben vaak een grote bek.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou
[..]
Haags heeft grote bek, maar stelt uiteindelijk niets voor.
Gewoon laten praten, zoals alle Hagenezen. Meer kunnen ze toch niet.
Niet gelezenquote:Op donderdag 26 september 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou
[..]
Lolquote:Op donderdag 26 september 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou
[..]
Niet gelezen.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kleine mannetjes hebben vaak een grote bek.
Hey calimero, doe eens normaal.quote:
Preciesquote:Op donderdag 26 september 2019 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kleine mannetjes hebben vaak een grote bek.
Ik wist niet dat er ook sprake was van laaggeletterdheid maar verbaast me nietsquote:
Niet gelezen.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies
[..]
Ik wist niet dat er ook sprake was van laaggeletterdheid maar verbaast me niets
Hoog niveau hoef je niet te verwachten als ze zo laag bij de grond leven.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies
[..]
Ik wist niet dat er ook sprake was van laaggeletterdheid maar verbaast me niets
Wil jij ook dik zijn dan?quote:Op donderdag 26 september 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben klein en jij bent dik en dat is niet eerlijk
LUNCHGENOT BESTE GENOTquote:Op donderdag 26 september 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben klein en jij bent dik en dat is niet eerlijk
Vast iets van fruitquote:Op donderdag 26 september 2019 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Benieuwd wat @:Limoentjuh voor lunch heeft.
Dat kan nu al niet met die 192kilo van mijquote:Op donderdag 26 september 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Absoluut niet, moet nog wel samen door een deur kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |