Dan zou Mini het hele topic niet meeposten, dat kunnen we niet hebbenquote:Op donderdag 26 september 2019 09:26 schreef Zilverberk het volgende:
Had ik ineens de lapo.
Ga echt geen tt maken over naalden.![]()
Dankquote:Op donderdag 26 september 2019 09:26 schreef Zilverberk het volgende:
Ga echt geen tt maken over naalden.![]()
Snackbar!quote:Op donderdag 26 september 2019 09:54 schreef Lonaa het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Inspiratieloos en lege koelkast hier.
https://www.francescakook(...)runderworst-en-room/quote:Op donderdag 26 september 2019 09:54 schreef Lonaa het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Inspiratieloos en lege koelkast hier.
Misschien is het ook omdat ik dezelfde leeftijd heb als de acteurs uit de film, en de boeken uitkwamen uit toen ik naar 'de bovenbouw' van de basisschool ging. Dus de HP wereld, werd echt een wereld om stiekem van te dromen.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wij zijn in de minderheid geloof ik
Klopt, ik hield/hou al niet zo van dat genre, en ik was bijna 40 toen die boeken uitkwamen. Dan ga je er ook niet aan beginnen. Van de films die ik gezien heb vond ik het visuele interessanter dan het verhaal zelf.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Misschien is het ook omdat ik dezelfde leeftijd heb als de acteurs uit de film, en de boeken uitkwamen uit toen ik naar 'de bovenbouw' van de basisschool ging. Dus de HP wereld, werd echt een wereld om stiekem van te dromen.
Middelbare schoolkeuze werd steeds meer een ding natuurlijk, dus als je dan moet kiezen uit de jaren 70-oranje-blauw geverfde 'gewone' school met lessen zoals wiskunde, of het magische kasteel van Hogwarts met al zijn geheime gangen en kamers en bezweringslessen.....het blijft fictie, maar dat laatste lijkt me nog steeds veeul toffer.
Leeftijd speelt natuurlijk geen rol he?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Klopt, ik hield/hou al niet zo van dat genre, en ik was bijna 40 toen die boeken uitkwamen. Dan ga je er ook niet aan beginnen. Van de films die ik gezien heb vond ik het visuele interessanter dan het verhaal zelf.
Het zal er best mee te maken hebben, maar ik hou allereerst al niet van het genre, dan is de verleiding al helemaal een stuk kleiner om er aan te beginnen. Een vriend van mij (zelfde leeftijd) die dat wel graag leest was iedere keer als er een nieuw boek uitkwam een flinke tijd "van de wereld".quote:Op donderdag 26 september 2019 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leeftijd speelt natuurlijk geen rol he?Ik was 25 of zo toen de serie begon. Heb ze ook allemaal gelezen.
ik had het eigenlijk puur over die coolbluelinkjesquote:Op donderdag 26 september 2019 10:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wij zijn in de minderheid geloof ik
Haagsche Postquote:Op donderdag 26 september 2019 10:45 schreef Barreltje het volgende:
Ik moet met dat HP gedoe steeds hier aan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2019 12:02 schreef Zilverberk het volgende:
Dikke haat aan watervaste markeerstiften op een whiteboard. En dan gooi ik zo'n stift aan de kant, vist een student hem alsnog achter de monitor vandaan.![]()
![]()
![]()
Maar te zien aan de resultaten die niet-uitwisbaar op het bord stonden, gaat deze student het blok toch niet halen.
Hier ook. Af en toe moeten die borden weer goed schoongemaakt worden. En hoe ze aan de watervaste stiften komen? In geen enkele vergaderzaal liggen ze.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:02 schreef Zilverberk het volgende:
Dikke haat aan watervaste markeerstiften op een whiteboard. En dan gooi ik zo'n stift aan de kant, vist een student hem alsnog achter de monitor vandaan.![]()
![]()
![]()
Maar te zien aan de resultaten die niet-uitwisbaar op het bord stonden, gaat deze student het blok toch niet halen.
Sowieso is het een hoax dat er werkende stiften onder een bord liggen...quote:Op donderdag 26 september 2019 12:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook. Af en toe moeten die borden weer goed schoongemaakt worden. En hoe ze aan de watervaste stiften komen? In geen enkele vergaderzaal liggen ze.
Duurt lang. Kun je beter met wasbenzine oid proberen.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
Als je met een whiteboard marker over zo’n watervaste stift gaat, wil het wel eens weggaan
Hangt ervanaf hoeveel het is.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Duurt lang. Kun je beter met wasbenzine oid proberen.
Ik ga straks als de meiden uit school zijnquote:Op donderdag 26 september 2019 11:53 schreef minilot het volgende:
Op de terugweg vanuit de Efteling. Wat een fantastisch mooi uitgevoerd sprookje is het geworden!![]()
![]()
En thanks Candaas
Dikke haat aan docenten die telkens die dure whiteboards mollen door er met onuitwisbare stift op te gaan krassen. BETALUHBETALUH!quote:Op donderdag 26 september 2019 12:02 schreef Zilverberk het volgende:
![]()
![]()
Ja, dat. Gelukkig waren het maar een paar getallen.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
Als je met een whiteboard marker over zo’n watervaste stift gaat, wil het wel eens weggaan
Methanol werkt t beste.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Duurt lang. Kun je beter met wasbenzine oid proberen.
Whahahaha gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 26 september 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jaaaaaaa, opdracht volledig binnen![]()
Tuinmeubelen![]()
Bib Gourmandetentje![]()
Eten bij de Argentijn
Met een wel whiteboard stift eroverheen schrijven en je kunt het zo uitvegenquote:Op donderdag 26 september 2019 12:02 schreef Zilverberk het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op donderdag 26 september 2019 13:25 schreef Lonaa het volgende:
F z'n baas heeft een deel loon overgemaakt
Da's toch ook een gebed zonder einde! Zou me rot schamen als ik zo'n baas zou zijn, dan ga je dat toch uitbesteden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Het zit maar een deel in het feit dat baas niet accodeert aan de boekhouder (gaat voornamelijk mis bij de extra gereden km's...) het grootste deel van het probleem is gebrek aan regelmatige cashflow.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's toch ook een gebed zonder einde! Zou me rot schamen als ik zo'n baas zou zijn, dan ga je dat toch uitbesteden?
Ah, ik dacht eigenlijk dat het meer slordigheid was, maar da's maar een deel dus. Ok, gaan de duimen nu over van voor LS naar jullie!quote:Op donderdag 26 september 2019 13:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het zit maar een deel in het feit dat baas niet accodeert aan de boekhouder (gaat voornamelijk mis bij de extra gereden km's...) het grootste deel van het probleem is gebrek aan regelmatige cashflow.![]()
Er gloort geloof ik wel licht aan het einde van de tunnel. Als de huidige pilot goed gaat (en daar ziet het naar uit) zijn ze de komende 2 jaar iig uit de rode cijfers.
Dat is idd maar een deel, slordigheid en verstrooidheid. Then again denk ik dat de baas het zich een heel stuk makkelijker zou kunnen maken. Het is een slimme man, maar een slechte bedrijfsleider, zeg maar. Niet altijd de juiste prioriteiten en haalt zichzelf veeeeel meer werk op de hals dan nodig.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht eigenlijk dat het meer slordigheid was, maar da's maar een deel dus. Ok, gaan de duimen nu over van voor LS naar jullie!
Feliquote:Op donderdag 26 september 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tuinmeubelen![]()
Bib Gourmandetentje![]()
Eten bij de Argentijn
Tofquote:Op donderdag 26 september 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tuinmeubelen![]()
Bib Gourmandetentje![]()
Eten bij de Argentijn
Van harte!quote:Op donderdag 26 september 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tuinmeubelen![]()
Bib Gourmandetentje![]()
Eten bij de Argentijn
wil F daar blijven? Ik zou het toch wel wat vinden als het bedrijf waar ik werk zulke cashflow problemen heeft dat het me niet uit kan betalen...quote:Op donderdag 26 september 2019 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is idd maar een deel, slordigheid en verstrooidheid. Then again denk ik dat de baas het zich een heel stuk makkelijker zou kunnen maken. Het is een slimme man, maar een slechte bedrijfsleider, zeg maar. Niet altijd de juiste prioriteiten en haalt zichzelf veeeeel meer werk op de hals dan nodig.
Naja, we kunnen iig voorlopig weer vooruit.
Neh, dat komt nog wel. Het is wel de bedoeling dat er wat geld overblijftquote:Op donderdag 26 september 2019 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Van harte!![]()
Maak er dan meteen een Michelinster-etentje van?
Goedzoquote:Op donderdag 26 september 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tuinmeubelen![]()
Bib Gourmandetentje![]()
Eten bij de Argentijn
Goed gedaanquote:Op donderdag 26 september 2019 14:19 schreef Bluezz het volgende:
Op vrije dag toch naar werk, belangrijk poli-overleg met TL.
Dit keer deed ze het goed 'zakelijk' en haar resumé was prima!
Maar wáárom heb ik nog een restje last van mijn paar opmerkingen die ik eindelijk durfde te maken en dat direct en eerlijk deed/stomme pleaserkaraktertrek houdt liever zijn smoel
Nooit in geweest, stapte altijd uit de autoquote:
Herkenbare trek, maar top dat je het even genegeerd hebt (hoe is je dat gelukt?)quote:Op donderdag 26 september 2019 14:19 schreef Bluezz het volgende:
Op vrije dag toch naar werk, belangrijk poli-overleg met TL.
Dit keer deed ze het goed 'zakelijk' en haar resumé was prima!
Maar wáárom heb ik nog een restje last van mijn paar opmerkingen die ik eindelijk durfde te maken en dat direct en eerlijk deed/stomme pleaserkaraktertrek houdt liever zijn smoel
Omdat 3/4 van de coll zich hier aan ergeren maar dit al jaren niet durven te benoemen door haar reactie, door haar persoonlijkheid. Er zijn zelfs mensen die wat 'bangig' voor haar zijn.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Herkenbare trek, maar top dat je het even genegeerd hebt (hoe is je dat gelukt?)
leuk! vroeger maakte ik weleens filmpjes van hoe al dat water dan gaat en zoquote:
Da's vaak al het halve werk, je had al een goede oplossing klaar staan. Alleen maar benoemen wat er fout gaat maar niet benoemen hoe het beter kan schiet ook niet erg op. En fijn dat ze er iets mee gaat doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat 3/4 van de coll zich hier aan ergeren maar dit al jaren niet durven te benoemen door haar reactie, door haar persoonlijkheid. Er zijn zelfs mensen die wat 'bangig' voor haar zijn.
Die reactie had ik al ingeschat (in de verdediging met voorbeelden van ja die en die blablablie) en die gaf ik aan haar terug met een oplossing/nieuw inzicht zonder oordeel en rustig
voor de mogelijke andere roosterproblemen (het gaat vooral om werktijden en de hele dag de poli goed bezet te hebben).
Dus na pruttelen werd het uiteindelijk goed opgepikt door de TL.
En kreeg ik net een appje van een andere coll dat ze het moedig en goed vond dat ik het deed
Dat moeten we nog maar bezienquote:Op donderdag 26 september 2019 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's vaak al het halve werk, je had al een goede oplossing klaar staan. Alleen maar benoemen wat er fout gaat maar niet benoemen hoe het beter kan schiet ook niet erg op. En fijn dat ze er iets mee gaat doen.
Oh ik dacht (hoopte) dat ze jouw idee zou gebruikenquote:
Aceton of ethanol idd. Als je spiritus in huis hebt kun je dat gebruiken.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Aceton schijnt het weg te kunnen halen. Ik moet zelf ook nog even een flesje halen, want ik had ook zo'n actie met mijn eigen whiteboardje
Oepsquote:Op donderdag 26 september 2019 15:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Aceton of ethanol idd. Als je spiritus in huis hebt kun je dat gebruiken.
Ik heb een keer per ongeluk een spandoektekst op m'n laminaatvloer gepermanentmarkerdlaken was iets dunner dan ik dacht...
Probeer eens bij Teijin Aramid, de huidige eigenaar van van Fibersquote:Op donderdag 26 september 2019 16:16 schreef derLudolf het volgende:
Spandoeken, die maken wij op coltron. Heel stevig wit materiaal op rol van 50m lang.
Kan nergens vinden wat dat nou is, werd gemaakt bij de Akzo in Emmen, enige relevante link die ik ook vind is de Akzo Hobby clubVia hen kun je altijd aan dat spul komen.
Niet slechtquote:Op donderdag 26 september 2019 16:34 schreef golfer het volgende:
Labuitslagen doorgesproken met HA. Geen ernstige afwijkingen t.o.v. vorige keer, dus zelfde aantal en hoeveelheid meds blijven gebruiken.
Conclusie: stabiel matig.
Toch fijn dat het in ieder geval stabiel is. Beter was leuker geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:34 schreef golfer het volgende:
Labuitslagen doorgesproken met HA. Geen ernstige afwijkingen t.o.v. vorige keer, dus zelfde aantal en hoeveelheid meds blijven gebruiken.
Conclusie: stabiel matig.
Yeah!quote:Op donderdag 26 september 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tuinmeubelen![]()
Bib Gourmandetentje![]()
Eten bij de Argentijn
Is er iets nieuws dan? En wat komt er in plaats van de bob?quote:Op donderdag 26 september 2019 11:53 schreef minilot het volgende:
Op de terugweg vanuit de Efteling. Wat een fantastisch mooi uitgevoerd sprookje is het geworden!![]()
![]()
En thanks Candaas
Denk dat je al snel bij grotere koeken komt, al hebben die kanjer stroopwafels wel los verpakte kleinere koeken. Anders groothandel?quote:Op donderdag 26 september 2019 16:45 schreef Zilverberk het volgende:
Waar koop ik koekjes die per stuk verpakt zijn?
Ik wil de snoeppot bijvullen, maar word blijer van koek dan van snoep en ik bleek zojuist een medestander te hebben.
Ik was niet duidelijk lees ikquote:Op donderdag 26 september 2019 16:06 schreef Candaasje het volgende:
En goed gedaan Bluezz! Doodeng lijkt me ja, maar met oplossingen erbij en het merendeel van je team achter ja, kan je TL er eigenlijk niet meer omheen toch?
Maar komt die buurtkat dan binnen? Wat irritant dat jullie kat dan het veld moet ruimenquote:Kreeg net bericht dat mijn ouders één van hun katten officieel gaan 'overdragen' aan een mevrouw 100m verderop. Het is echt beter voor de poes in kwestie, want bij mijn ouders thuis is ze heel erg gestrest door aanwezigheid van een nieuwe buurtkat; ze plast in huis en de periodes dat ze zelfs helemaal weg blijft, worden steeds langer. Nu al zelfs een week. (Dit is al maanden aan de gang) Ze is dan bij een mevrouw, die haar niet zomaar wil 'inpikken' , maar waarde poes wel graag bij binnen ligt te slapen.
Ondanks dat ik zelf amper bij mijn ouders kom, is het toch wel gek. Deze kat heb ik nog samen met mijn vorige baas staan opereren.Tof beestje ook, echt heel lief
Reed rondjes mee op de scootmobiel van een postbezorger enzo.
Nouja, hopelijk mag ze nog een lang en gelukkig leven leiden bij die mevrouw. En de keren dat ze nog wel even komt buurten bij mijn ouders, krijgt ze nog een zakje natvoer hebben ze afgesproken.
/liefdagboek
Makro, Sligro? Als je van die kleine koekjes zoekt voor bij de koffie.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:45 schreef Zilverberk het volgende:
Ik wil de snoeppot bijvullen, maar word blijer van koek dan van snoep en ik bleek zojuist een medestander te hebben.
Ja de stallen zijn wel vlakbij, maar die zie je wat minder goed. We hebben ook niet zoveel schapen. Lama's, een paar koeien, een paar (grote) paarden en wat geiten dacht ik.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:49 schreef Holyme het volgende:
@:Candaasje Zijn de stallen vlakbij? Zag gister ineens een kudde schapen daar in de buurtAl gok ik dat dat geen uni beestjes zijn.
Ahh, een stadsherderquote:Op donderdag 26 september 2019 16:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja de stallen zijn wel vlakbij, maar die zie je wat minder goed. We hebben ook niet zoveel schapen. Lama's, een paar koeien, een paar (grote) paarden en wat geiten dacht ik.
De schapen zijn van de stadsherder, die is er tijdelijk om de parkings weer wat begaanbaarder te maken (ipv. te maaien met machines komen er nu schapen langs. Ik geloof tot eind van deze maand)
quote:Op donderdag 26 september 2019 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat is het toch met mensen?
Als ik een stapeltje papier doorgeef met het verzoek er 1 pagina af te halen en de rest door te geven, waaaaaarom zijn er altijd minimaal drie mensen die vanaf het hele stapeltje gaan lezen wat er op die pagina staat, zodat de rest moet wachten tot ze het stapeltje doorgegeven krijgen![]()
En dan ook verbaasd kijken als hen (nogmaals, maar dan persoonlijk) gevraagd wordt één blaadje eraf te halen, rest door te geven en dan pas te gaan lezen.....
Ahw, nouja klinkt logisch. Maar toch knap dat je het hebt durven aankaarten! Ik begrijp wel dat daarna de 'ik wil iedereen te vriend houden'-stem opduikt hoor. Herkenbaarquote:Op donderdag 26 september 2019 16:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was niet duidelijk lees ik![]()
mijn 'ding' was gericht aan een directe collega niet aan de TL. We zijn maar met 7 en 1 draagt haar op handen, 1 draait altijd met iedereen mee en die andere 4, mij incluis, ergert zich al jaren aan dat flexibel omgaan met werktijden ivm kleine kinderen wegbrengen..maar durven dat niet te zeggen, dat moet gewoon stoppen als je kijkt naar een werkrooster dat we goed kloppend willen krijgen en dat van anderen ook aanpassingen vergt.
[..]
Nee, maar het is een buurt waarin alle katten vrij buiten mogen komen. Natuurlijk geeft dat wel eens mot onderling tussen de dieren, maar deze kater schijnt het wel vrij bont te maken. Naar katten dan, naar mensen is het een schat van een dier.quote:Maar komt die buurtkat dan binnen? Wat irritant dat jullie kat dan het veld moet ruimen
quote:Op donderdag 26 september 2019 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als ik een stapeltje papier doorgeef met het verzoek er 1 pagina af te halen en de rest door te geven, waaaaaarom zijn er altijd minimaal drie mensen die vanaf het hele stapeltje gaan lezen wat er op die pagina staat, zodat de rest moet wachten tot ze het stapeltje doorgegeven krijgen![]()
En dan ook verbaasd kijken als hen (nogmaals, maar dan persoonlijk) gevraagd wordt één blaadje eraf te halen, rest door te geven en dan pas te gaan lezen.....
Ik heb geen pasje.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Makro, Sligro? Als je van die kleine koekjes zoekt voor bij de koffie.
Of Aldi en consorten voor grotere wafels.
Oef, herkenbaar. Al spreken studenten elkaar erop aan.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is het geen optie om gewoon koekjes uit een pak te doen? Ik plaats van heel veel extra plastic te gebruiken? Of heb je collega's met schurft?quote:Op donderdag 26 september 2019 17:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb geen pasje.
En grote koeken is nou ook weer niet de bedoeling.![]()
Speculoos zit per stukquote:Op donderdag 26 september 2019 16:45 schreef Zilverberk het volgende:
Waar en in wat geef jij les?quote:Op donderdag 26 september 2019 17:03 schreef Zilverberk het volgende:
Oef, herkenbaar. Al spreken studenten elkaar erop aan.
Brinky's. Chocoprince. Grote stroopwafels (Kanjers)quote:Op donderdag 26 september 2019 17:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb geen pasje.
En grote koeken is nou ook weer niet de bedoeling.![]()
Horeca groothandel? Van die assortiment dozenquote:Op donderdag 26 september 2019 16:45 schreef Zilverberk het volgende:
Geen pasje zegt zequote:Op donderdag 26 september 2019 17:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Horeca groothandel? Van die assortiment dozen
Wacht? Er zijn buurten waarbij dat niet mag? Staat in de APV ofzo?quote:Op donderdag 26 september 2019 16:59 schreef Candaasje het volgende:
Nee, maar het is een buurt waarin alle katten vrij buiten mogen komen.
Oh aha. Geen idee waar ze woont, maar anders woont er vast iemand in de buurt met pas.quote:
Bedankt voor je medelevenquote:Op donderdag 26 september 2019 17:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wacht? Er zijn buurten waarbij dat niet mag? Staat in de APV ofzo?
Oh nee, je was er zo aan toe!quote:Op donderdag 26 september 2019 17:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Onwijs klote vakantie gehad. Vlak ervoor brak kies af, ellende met huisje, kop humerus gebroken. Meh...![]()
Oh dat is ook kut zeg.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Onwijs klote vakantie gehad. Vlak ervoor brak kies af, ellende met huisje, kop humerus gebroken. Meh...![]()
Bizar, en ze zitten er altijd tussen inderdaadquote:Op donderdag 26 september 2019 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zeg je nu dat je je bovenarm gebroken hebt?quote:Op donderdag 26 september 2019 17:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oh we hebben nog een rol staan geloof ikquote:Op donderdag 26 september 2019 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Probeer eens bij Teijin Aramid, de huidige eigenaar van van Fibers
Nope, merken ze niet. Want zo werken mensen in het algemeen niet.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bizar, en ze zitten er altijd tussen inderdaad. Of mensen die de stapel krijgen en rustig een of ander gesprek voortzetten zonder even door te geven.... Verbazend hoe weinig omgevingsbewust mensen ook zijn, je merkt toch zelf ook wel dat je de hele boel ophoudt?
In elk geval een bot in bij de schouderquote:Op donderdag 26 september 2019 17:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je je bovenarm gebroken hebt?![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 26 september 2019 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven
De kop vd bovenarm (humerus). Dus meer "schouder".quote:Op donderdag 26 september 2019 17:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je je bovenarm gebroken hebt?![]()
Voordat ik verweten wordt niet vriendelijk te zijn: eet smakelijkquote:Op donderdag 26 september 2019 17:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De kop vd bovenarm (humerus). Dus meer "schouder".
Maar mijn moeder (is na vakantie naar mijn huis gekomen om te helpen) heeft het eten klaar. Dus ik ga ff eten
Inderdaad een klote vakantie.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De kop vd bovenarm (humerus). Dus meer "schouder".
Maar mijn moeder (is na vakantie naar mijn huis gekomen om te helpen) heeft het eten klaar. Dus ik ga ff eten
Ik had poke bowl deel 2 net.quote:
Bohh. Ik doe straks kaasfonduequote:Op donderdag 26 september 2019 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had poke bowl deel 2 net.
Ik ben niet jaloers op jequote:Op donderdag 26 september 2019 17:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bohh. Ik doe straks kaasfonduemaar F is pas over uur thuis.
Kaasquote:Op donderdag 26 september 2019 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op je
Sterkte met wachten.
Dat rode potje op die standaard waar komt die vandaan? #leukquote:Op donderdag 26 september 2019 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn dag was goed jongens, los van mijn eerste grote opdracht.
- Garantieding geregeld bij Blokker
- Actionboodschap
- Heerlijk geluncht
- Lidlboodschappen, maizenakoekjes gevonden![]()
- Retour bij Jysk gebracht
- Rondje Kwamtum gedaan, gewoon voor de leuk:
[ afbeelding ]
Nu nog planten regelen.
Jeez, wat een ellende. Hoe krijg je dat allemaal voor elkaar. Sterkte johquote:Op donderdag 26 september 2019 17:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Allemaal Kwantum. Ze hebben echt veel potjes daar, dat wist ik helemaal niet.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat rode potje op die standaard waar komt die vandaan? #leuk
Toch maar weer eens heen dan nadeel.. De dichtstbijzijnde ligt in Helmond.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Allemaal Kwantum. Ze hebben echt veel potjes daar, dat wist ik helemaal niet.
Edit: hij is roze trouwens.
das nu https://www.lowandbonar.com/ geworden. En ja zo’n jas heb ik, zo’n 35 jaar geleden ook gehad. Over de strepen een ander stofje gedaan. Was wel een heerlijke jas. Geen zweterig gevoel, wind en regen had je ook geen last vanquote:Op donderdag 26 september 2019 17:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh we hebben nog een rol staan geloof ikIk dacht er meer aan omdat het ging over spandoeken op dunne stof.
Colbond heette het bedrijf dat het maakte lees ik, maar dat bestaat ook niet meer.
Ik heb ooit een artikel gelezen in de Gelderlander, over de Akzo jas. Ik kwam er laatst nog één tegen in Emmen, zo'n lichtblauwe met strepen
Veel... Echt geen vakantiegevoel gehad helaas. Alleen maar dingen regelen de hele tijd..quote:Op donderdag 26 september 2019 17:55 schreef Tele6 het volgende:
Whiskers![]()
Wat is er allemaal gebeurd dan
quote:Op donderdag 26 september 2019 17:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voordat ik verweten wordt niet vriendelijk te zijn: eet smakelijk
Thanks!quote:Op donderdag 26 september 2019 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jeez, wat een ellende. Hoe krijg je dat allemaal voor elkaar. Sterkte joh
Gelukkig niet (durf dat ook niet want je krijgt alleen een sling, geen gips. En verschoven bot = operatiequote:Op donderdag 26 september 2019 18:13 schreef sigme het volgende:
@:Whiskers2009, wat een vakantie joh! Maandag weer aan het werk?
Dank je!quote:Op donderdag 26 september 2019 18:16 schreef AnneX het volgende:
Hyperdepieper voor Lucky! Goed gedaan!
@:Whiskers: wat klinkt dat ellendig van je vakantie en breuk bovenarm.
Het zijn al van die lastige breuken. Succes en beterschap gewenst.
Vanmiddag een late lunch met twee oudcollega’s van kerriekip en roti.
Zij was getrouwd met een Hindoestan en het was om je vingers bij op te eten.
Gelukkig ook nog een bak vol mee naar huis gekregen! Dat komt wel op.![]()
@:Bloes: Goed dat je je mond hebt opengedaan.
Klinkt goed. Ex de mosselen danquote:Op donderdag 26 september 2019 18:15 schreef sigme het volgende:
Hier aten we mosselen. Uit de snelkookpan, met wat geraspte worden en wat fijngesneden prei. De groente uit eigen tuin, de mosselen niet.
Warme custard met winterjam (kwee, druif, gember, kruidnagel) toe.
Aha, ja lijkt er op ja,quote:Op donderdag 26 september 2019 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
das nu https://www.lowandbonar.com/ geworden. En ja zo’n jas heb ik, zo’n 35 jaar geleden ook gehad. Over de strepen een ander stofje gedaan. Was wel een heerlijke jas. Geen zweterig gevoel, wind en regen had je ook geen last van
Niet goed genoeg terug gelezen. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 september 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Yups. Nou ja, heb ik dat ook eens meegemaakt...quote:Op donderdag 26 september 2019 19:17 schreef Candaasje het volgende:
Jeetje Whiskers, dat is echt een klote vakantie
Nee, toen mijn baan naar Amsterdam ging werd ik gevraagd om mee te gaan. Daar wonen leek me niets en reizen ook niet. Dus ander werk gezocht en gevonden.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, ja lijkt er op ja,
https://www.lowandbonar.com/technology/colback/
Ik dacht dat het in de ondergrond van wegen werd gebruikt.
Wellicht bestaat het product ook niet meer
Is je huidige werkgever ook een voortzetting van Akzo/Enka?
Dankquote:Op donderdag 26 september 2019 19:43 schreef Holyme het volgende:
Whiskers, jissus, wat een opeenstapeling van rotheid. Sterkte![]()
Lonaa, nu bijna thuis dan? Smakelijk vast!
Katquote:Op donderdag 26 september 2019 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank
Begin eindelijk een beetje te ontspannen. Kat op schoot ook
Soort mitella sling. Zal zo het filmpje wel ff zoeken.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:49 schreef Holyme het volgende:
[..]
KatMaar alleen sling en bij verschuiving alsnog operatie? Iek, ik zou best bang zijn om te gaan slapen ofzo. Of valt dat wel mee?
Goede potjes.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn dag was goed jongens, los van mijn eerste grote opdracht.
- Garantieding geregeld bij Blokker
- Actionboodschap
- Heerlijk geluncht
- Lidlboodschappen, maizenakoekjes gevonden![]()
- Retour bij Jysk gebracht
- Rondje Kwamtum gedaan, gewoon voor de leuk:
[ afbeelding ]
Nu nog planten regelen.
quote:Op donderdag 26 september 2019 19:56 schreef Myraela het volgende:
Ik had net een lekkere Thaise rijsttafel, was fijn.
Nou, ben je mooi klaar mee danquote:Op donderdag 26 september 2019 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:holyme
Geen extra kussentje en geen duimlus, maar lijkt hier op
Dank je!quote:Op donderdag 26 september 2019 20:01 schreef Holyme het volgende:
[..]
Nou, ben je mooi klaar mee danHoop dat je nachten snel beter worden en de specialist positief nieuws brengt
quote:Op donderdag 26 september 2019 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zulke irritante mensen bij Twee voor Twaalf
Oh, wat erg.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Grote, dikke meh.![]()
OUD / Zwanger... en dan gaat het mis #28
Dan weten jullie het in elk geval
Vroeg naar bed maar even (vooral moe, verder gaat het wel oké hoor). Later wel bijlees.![]()
Fuck. Dikke knuffel.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Grote, dikke meh.![]()
Vroeg naar bed maar even (vooral moe, verder gaat het wel oké hoor). Later wel bijlees.![]()
Shit.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Grote, dikke meh.![]()
quote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Grote, dikke meh.![]()
quote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Grote, dikke meh.![]()
Wat enorm klote ditquote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Grote, dikke meh.![]()
Ooo. Serieus op afstand de leukste hond waar ik ooit foto's van zag!quote:
O neequote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Grote, dikke meh.![]()
Lief!quote:Op donderdag 26 september 2019 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Whiskers toch, vlek op vlek op vlekWat ontzettend balen! Details horen we graag nog eens als je zin hebt, maar iig heel veel beterschap en geduld toegewenst
En zodra het kan, een fijne nieuwe vakantie boeken
Nee..quote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Grote, dikke meh.![]()
Geen enkel punt! Allemaal lekker doorposten sowieso - heb ik vannacht ten minste wat te lezen als ik wederom om 03:30 wakker wordquote:Op donderdag 26 september 2019 20:59 schreef Lonaa het volgende:
Oh fuck shit mini. Zit ik daar gewoon doorheen te posten. Wat n kutzooi.![]()
Ik vrees dat ze zacht worden.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het geen optie om gewoon koekjes uit een pak te doen? Ik plaats van heel veel extra plastic te gebruiken? Of heb je collega's met schurft?
Oh, getver.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dan, in dat geval:quote:Op donderdag 26 september 2019 21:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen enkel punt! Allemaal lekker doorposten sowieso - heb ik vannacht ten minste wat te lezen als ik wederom om 03:30 wakker word
Ja, verrekte fijn dat dat zo kan en je niet over 6 maanden huilend met een stervende minimini in je armen zit. Sterkte morgen en de komende tijdquote:Op donderdag 26 september 2019 21:02 schreef minilot het volgende:
Ooo. Serieus op afstand de leukste hond waar ik ooit foto's van zag!
En dank, lieve lui! Ik kijk wel op tegen morgen wegens de medische shizzle maar verder een kalme 'het is zoals het is'-insteek hoor.Beter nu erachter komen dan veel later in de zwangerschap of zelfs pas bij de bevalling. Pfff. Jeej voor vroege onderzoeksmogelijkheden dus
Wat een cutiequote:Op donderdag 26 september 2019 21:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan, in dat geval:
[ afbeelding ]
succes morgen. en inderdaad, het is prettig dat ze dit zo vroeg kunnen ontdekken.
En iets aparts speciaal voor die collega?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze zacht worden.
En ik heb een collega met (milde) smetvrees, die mag ook wel eens wat.
Maar je hebt wel gelijk, zoveel plastic is eigenlijk stom.
Oh, wat sip zeg.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Grote, dikke meh.![]()
Een beetje maar hont van MK is toch wel andersquote:
Buikjequote:Op donderdag 26 september 2019 21:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan, in dat geval:
[ afbeelding ]
succes morgen. en inderdaad, het is prettig dat ze dit zo vroeg kunnen ontdekken.
Die heeft ook zo een neus met zo'n laag oorhoofd.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een beetje maar hont van MK is toch wel anders
Thanks!quote:Op donderdag 26 september 2019 21:08 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Oh, getver.![]()
* Zilverberk biedt knuffel aan.
Joh...mini.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Grote, dikke meh.![]()
Die valt altijd al buiten de boot.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En iets aparts speciaal voor die collega?
Eerste wat ik bijleesquote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Grote, dikke meh.![]()
Op of vlak na 9 oktober is de planning.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Buikje![]()
Wanneer komt ze naar jullie?
Bijnabijna!quote:Op donderdag 26 september 2019 21:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Op of vlak na 9 oktober is de planning.
quote:Op donderdag 26 september 2019 21:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan, in dat geval:
[ afbeelding ]
Wat een dotjequote:Op donderdag 26 september 2019 21:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan, in dat geval:
[ afbeelding ]
Ik bedoel meenemen voor haarquote:Op donderdag 26 september 2019 21:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die valt altijd al buiten de boot.
Dank jequote:Op donderdag 26 september 2019 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, verrekte fijn dat dat zo kan en je niet over 6 maanden huilend met een stervende minimini in je armen zit. Sterkte morgen en de komende tijd
(ja, die oren van Honda hè![]()
)
Ook een knuf voor WhiskersKlinkt alsof je veel pijn hebt gehad. Hopelijk kan het zo en geen operatie.
E
En dan toch echt ookvoor Lucky. Tussen al het vervelend nieuws ook heel goed nieuws.
That's life.
Ach meisje. Liefs voor jou en de jouwen!quote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Grote, dikke meh.![]()
Ik had t verkeerd verwoord. Ikzou het zo tof vinden als er nu eens niét iets bijzonders voor haar was, maar dat ze kan meesnaaien met de rest.quote:
Aha. Er zijn oreo koekjes per stuk verpakt, en ook zie ik wel eens noga verpaktquote:Op donderdag 26 september 2019 21:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik had t verkeerd verwoord. Ikzou het zo tof vinden als er nu eens niét iets bijzonders voor haar was, maar dat ze kan meesnaaien met de rest.
Thanksquote:Op donderdag 26 september 2019 21:46 schreef Candaasje het volgende:
Jeetje Mini, wat een rotnieuws![]()
Wel fijn dat ze het nu kunnen zien inderdaad, en je niet na 9 maanden hiermee verrast wordt (als het kindje de 9 maanden al zou halen natuurlijk). Maar pfoe...
En hopelijk voor jou ook snel verbetering Whiskers.
Je mag trouwens 3x raden welke botten van het voorste lidmaat we morgen gaan bespreken in het college, en welke ik dus nu aan het bestuderen benGeen grap
Een van de Italianen die afgelopen zomer bij ons was zei iets in de strekking van dat hij nergens bang voor was en alles deed. (Klinkt allicht vreemd, maar context of een lang verhaal)quote:
Ik ga morgen in de supermarkt rondneuzen.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aha. Er zijn oreo koekjes per stuk verpakt, en ook zie ik wel eens noga verpakt
Oh dat is wel enorm kut zegquote:Op donderdag 26 september 2019 17:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Puur, melk en witte chocolade. Ik had dat ooit eens bij koffie/thee na een etentje neergezet. Als ik nu bij de mannen kom die toe hier aten hebben ze dat altijd in huis 🤣quote:Op donderdag 26 september 2019 22:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ga morgen in de supermarkt rondneuzen.
Terminatorquote:Op donderdag 26 september 2019 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is wel enorm kut zegToen ik die brak (september 2012) kwam ik er (na 4 dagen wachten en pillen kauwen
) zo uit
![]()
[ afbeelding ]
Sterkte ermee!
Tien schroeven.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is wel enorm kut zegToen ik die brak (september 2012) kwam ik er (na 4 dagen wachten en pillen kauwen
) zo uit
![]()
[ afbeelding ]
Sterkte ermee!
Oef en brrrrquote:Op donderdag 26 september 2019 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
) zo uit
![]()
[ afbeelding ]
Sterkte ermee!
En een plaatquote:Op donderdag 26 september 2019 23:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Tien schroeven.Dat zat toen wel echt vast hoop ik
Hebbenhebbenhebben!quote:Op donderdag 26 september 2019 21:56 schreef fietsie het volgende:
Is dit CUL genoeg ?
https://9gag.com/gag/az1rwpx?ref=ios
Meh. Sterktequote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Grote, dikke meh.![]()
Oh bahquote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Grote, dikke meh.![]()
Het blijft een leuk beestjequote:Op vrijdag 27 september 2019 07:42 schreef Lonaa het volgende:
Mini![]()
[ afbeelding ]
Ze slaapt blijkbaar gewoon de hele nacht in de bench zonder een kick te geven. Knap kind.
Ze woont nu ook niet slechtquote:Op vrijdag 27 september 2019 07:42 schreef Lonaa het volgende:
Mini![]()
[ afbeelding ]
Ze slaapt blijkbaar gewoon de hele nacht in de bench zonder een kick te geven. Knap kind.
True, true. Ik ben ook wel hele tijd jaloers op de achtergrond op alle foto'squote:Op vrijdag 27 september 2019 07:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze woont nu ook niet slecht
Sterkte vandaag, mini & je bluecoolman
of ze moet eerst even loskomen...quote:Op vrijdag 27 september 2019 07:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik stuiter wel. Volgens mij is ze eckt heel braaf
quote:Op vrijdag 27 september 2019 08:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
of ze moet eerst even loskomen...
quote:Op vrijdag 27 september 2019 08:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
of ze moet eerst even loskomen...
September is gewoon de maand dat je die dingen breektquote:Op donderdag 26 september 2019 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
) zo uit
![]()
[ afbeelding ]
Sterkte ermee!
Trek jij je werk al wat beter inmiddels?quote:Op vrijdag 27 september 2019 07:04 schreef Holyme het volgende:
GoeiemorgenVandaag vroeg naar huis, dus biiiiijna weekend! Straks een kadootje halen voor een kinderverjaardag en dan lekker niksen met een boek
Ook wel eens prettig hequote:Op vrijdag 27 september 2019 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag niet heel veel te doen. Eigenlijk alleen tuinmeubels uitzoeken, sporten en uit eten.
Ja best wel. Vanaf maandag is mijn vrije leven weer over. Ik heb een deadline over 5 weken.quote:
Even lekker genieten ervan dus.quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja best wel. Vanaf maandag is mijn vrije leven weer over. Ik heb een deadline over 5 weken.
Lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 27 september 2019 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Trek jij je werk al wat beter inmiddels?
En goedemorgen allen!
Ik heb vandaag niet heel veel te doen. Eigenlijk alleen tuinmeubels uitzoeken, sporten en uit eten.
Leven om te werken is de oplossing ook niet. Misschien is verder kijken wijs ja.quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:18 schreef Holyme het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtEr zijn betere dagen, maar ik zit as we speak te overwegen om eens voorzichtig verder te kijken. Dit gaat op zoveel fronten verkeerd, en wordt alleen maar erger in de komende periode
![]()
Heb je al een bepaalde stijl voor meubels op het oog?
Dat is ook wel weer fijnquote:Op vrijdag 27 september 2019 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja best wel. Vanaf maandag is mijn vrije leven weer over. Ik heb een deadline over 5 weken.
Hoekbankquote:Op vrijdag 27 september 2019 10:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leven om te werken is de oplossing ook niet. Misschien is verder kijken wijs ja.
Ik wil een hoekbank en geen wicker. Dat zijn de eisen zo'n beetje.
Straatborrelquote:
Biosquote:
Checkquote:
leuk welke film? Ik vind soms alleen naar de bios gaan weleens lekker hoor. Twijfel om mijn pathé kaart weer te verlengen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BiosAlleen wel. En vanavond en zondag met G op stap
Morgenavond een etentje met en bij vrienden en zondagavond bij mij (met andere vrienden)quote:
Oh gezellig! Wat ga je klaarmaken?quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Morgenavond een etentje met en bij vrienden en zondagavond bij mij (met andere vrienden)
En als ik zin heb kledingkast opruimen.
Weet niet wat ik morgen krijg maar ik ga een zuurkoolschotel maken. De heren die komen eten hebben dit nog nooit gegeten. Ben benieuwd wat ze ervan gaan vinden.quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh gezellig! Wat ga je klaarmaken?
Wij willen samen languit kunnen liggen, net als binnen. We zitten op dit moment weinig in de tuin en een van de redenen daarvan is dat we gewoon niet lekker zitten op normale stoelen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HoekbankIk ben zo blij met mijn hoekbank. Een lekkere grote want ik kan er languit op liggen met ruimte over
Ja, wat ik ervan begreep is dat er iemand vanaf daar naar Schiphol vliegt. Die gaat in Curacao via de DA voor paspoort naar het vliegveld, checked de hond in als bagage en dan op schiphol is de overdracht van de vluchtbegeleider naar ons. Daar is nog iemand van de stichting bij. En dan gaat ze mee naar huisquote:Op vrijdag 27 september 2019 09:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allemaal!
@:Minilot, heel veel sterkte vandaag.![]()
@:Lonaa wat is ze toch ontzettend leuk. Hoe gaat dat in zijn werk, iemand neem haar mee naar Nederland en dan moeten jullie haar ergens ophalen?
Klinkt lekker iig. Veel plezier alvast!quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Weet niet wat ik morgen krijg maar ik ga een zuurkoolschotel maken. De heren die komen eten hebben dit nog nooit gegeten. Ben benieuwd wat ze ervan gaan vinden.
Ik was van plan naar Rambo te gaan morgenquote:Op vrijdag 27 september 2019 10:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
leuk welke film? Ik vind soms alleen naar de bios gaan weleens lekker hoor. Twijfel om mijn pathé kaart weer te verlengen.
Ah Rambo niet echt mijn film maar leuk. Downton abbey was echt fantastisch trouwens!quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik was van plan naar Rambo te gaan morgenLekker gedachteloze actie
En volgende week ergens Downton Abbey
Ja, zoiets. VRIJdagMIddagBIerProefSessie.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:03 schreef Zilverberk het volgende:
Wat is een vrijmibips? Je billen losschudden na een week op kantoor?
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zoiets. VRIJdagMIddagBIerProefSessie.
Wij hebben hier een bierkerk (true storyquote:
Dat zou hier ook vaste prik worden ja.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wij hebben hier een bierkerk (true story) die, naast 28 taps en een volle koelkast, ook altijd een wisselende bierkaart hebben. De laatste vrijdag van de maand hebben ze er daar dan 6 van voor de volgende welke je kan proeven voor 2,50 per proefglas. Meestal live muziek erbij en (GRATIS!) hapjes.
![]()
Is eigenlijk wel beetje vaste prik geworden.![]()
Stalling van Max? Wie/wat is dat?quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:14 schreef AnneX het volgende:
Er stonden 5 lokale mannen op de lijst voor oa. een klus als cv onderhoud, voor de gashaard, voor de schilder, voor stalling van Max enzo.
Oh ja, en plannen van wisselen voor de winterbanden.
Op die manier houden wij wel de lokale economie op gang!![]()
Gelukkig zijn enkele traag met rekeningen sturen. Dus gespreid betalen.
Gisteren hadden ze tap take-over. Dan komt er een andere brouwerij met biertjes. Daar zal ook nog wel wat van over zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat zou hier ook vaste prik worden ja.
Ow.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stalling van Max? Wie/wat is dat?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 september 2019 11:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow.
Max is een mg voor de zondag en mooi weer![]()
Had jij niet wat besteld uit die winkel van Annex? Al binnen? Is het wat?quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Morgenavond een etentje met en bij vrienden en zondagavond bij mij (met andere vrienden)
En als ik zin heb kledingkast opruimen.
Nog niets binnen. Wel bericht dat er 3 dingen verzonden waren (gisteren). Komt blijkbaar uit Luxemburg.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Had jij niet wat besteld uit die winkel van Annex? Al binnen? Is het wat?
Duurt best lang dan, voor moderne begrippen (heb ik niks op tegen, dat het wat langer duurt, van die dingen die dezelfde dag nog worden verzonden heb ik zo mijn bedenkingen over de omgang met personeel). Maar ik ben erg benieuwd naar kwaliteit enzo, op de plaatjes zag het eruit als leuk spul, ik overweeg een bestelling.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nog niets binnen. Wel bericht dat er 3 dingen verzonden waren (gisteren). Komt blijkbaar uit Luxemburg.
Level 60 worden in world of warcraft en Jross is jarig.quote:
Ik heb het zondag besteld, als ik maandag nog niet hoor wanneer de aflevering is neem ik contact op.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Duurt best lang dan, voor moderne begrippen (heb ik niks op tegen, dat het wat langer duurt, van die dingen die dezelfde dag nog worden verzonden heb ik zo mijn bedenkingen over de omgang met personeel). Maar ik ben erg benieuwd naar kwaliteit enzo, op de plaatjes zag het eruit als leuk spul, ik overweeg een bestelling.
Wat ga je 'm geven?quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Level 60 worden in world of warcraft en Jross is jarig.
Van een vergelijkbare site kwam mijn rode wintermantel na 3 weken.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb het zondag besteld, als ik maandag nog niet hoor wanneer de aflevering is neem ik contact op.
Fles whisky, lekker eten en verder is ie moeilijkquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fles whisky, lekker eten en verder is ie moeilijk
Daar gaat het iig wel weer voor wordenquote:Op vrijdag 27 september 2019 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Level 60 worden in world of warcraft en Jross is jarig.
En moeten jullie de kosten van al die zaken betalen of doet die stichting dat?quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:57 schreef Lonaa het volgende:
Ja, wat ik ervan begreep is dat er iemand vanaf daar naar Schiphol vliegt. Die gaat in Curacao via de DA voor paspoort naar het vliegveld, checked de hond in als bagage en dan op schiphol is de overdracht van de vluchtbegeleider naar ons. Daar is nog iemand van de stichting bij. En dan gaat ze mee naar huis
Wij betalen een bedrag voor 'de adoptie' daar zitten o.a. de inentingen in die ze tot nu toe gehad heeft en de vlucht.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:08 schreef golfer het volgende:
[..]
En moeten jullie de kosten van al die zaken betalen of doet die stichting dat?
Dat is nog goed te doen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:12 schreef Lonaa het volgende:
Om exact te zijn: "De adoptiefee bedraagt 275 Euro en dat is inclusief vaccinaties naar EU standaard, de verplichte rabies enting, chip, paspoortje, een bloedtest (niet ouder dan 3 maanden), gezondheidsverklaring, een goede halsband, de benodigde papieren om te kunnen vliegen en de vliegreis zelf."
quote:
That's...random.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waar hebben jullie je zweefparasol gekocht?
$Flesbedrijf heeft dit nodigquote:Op vrijdag 27 september 2019 11:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zoiets. VRIJdagMIddagBIerProefSessie.
Ik had al zo'n idee ja.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh ja. Maar niet voor mijIk zit in researchmodus.
Die hebben wij gekocht bij https://www.koopjedeal.nl(...)nkergroen-zwart.htmlquote:Op vrijdag 27 september 2019 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar hebben jullie je zweefparasol gekocht?
Wij gaan morgen nar Van Cranenbroek, kijken of ze iets leuks hebben in de opruiming. Maar voor ik weet of ik daar iets leuk vind, wil ik weten welke andere leuke dingen er bestaan.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had al zo'n idee ja.![]()
Wij moeten ook nog parasol. En tuinset.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |