Dan zou Mini het hele topic niet meeposten, dat kunnen we niet hebbenquote:Op donderdag 26 september 2019 09:26 schreef Zilverberk het volgende:
Had ik ineens de lapo.
Ga echt geen tt maken over naalden.![]()
Dankquote:Op donderdag 26 september 2019 09:26 schreef Zilverberk het volgende:
Ga echt geen tt maken over naalden.![]()
Snackbar!quote:Op donderdag 26 september 2019 09:54 schreef Lonaa het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Inspiratieloos en lege koelkast hier.
https://www.francescakook(...)runderworst-en-room/quote:Op donderdag 26 september 2019 09:54 schreef Lonaa het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Inspiratieloos en lege koelkast hier.
Misschien is het ook omdat ik dezelfde leeftijd heb als de acteurs uit de film, en de boeken uitkwamen uit toen ik naar 'de bovenbouw' van de basisschool ging. Dus de HP wereld, werd echt een wereld om stiekem van te dromen.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wij zijn in de minderheid geloof ik
Klopt, ik hield/hou al niet zo van dat genre, en ik was bijna 40 toen die boeken uitkwamen. Dan ga je er ook niet aan beginnen. Van de films die ik gezien heb vond ik het visuele interessanter dan het verhaal zelf.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Misschien is het ook omdat ik dezelfde leeftijd heb als de acteurs uit de film, en de boeken uitkwamen uit toen ik naar 'de bovenbouw' van de basisschool ging. Dus de HP wereld, werd echt een wereld om stiekem van te dromen.
Middelbare schoolkeuze werd steeds meer een ding natuurlijk, dus als je dan moet kiezen uit de jaren 70-oranje-blauw geverfde 'gewone' school met lessen zoals wiskunde, of het magische kasteel van Hogwarts met al zijn geheime gangen en kamers en bezweringslessen.....het blijft fictie, maar dat laatste lijkt me nog steeds veeul toffer.
Leeftijd speelt natuurlijk geen rol he?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Klopt, ik hield/hou al niet zo van dat genre, en ik was bijna 40 toen die boeken uitkwamen. Dan ga je er ook niet aan beginnen. Van de films die ik gezien heb vond ik het visuele interessanter dan het verhaal zelf.
Het zal er best mee te maken hebben, maar ik hou allereerst al niet van het genre, dan is de verleiding al helemaal een stuk kleiner om er aan te beginnen. Een vriend van mij (zelfde leeftijd) die dat wel graag leest was iedere keer als er een nieuw boek uitkwam een flinke tijd "van de wereld".quote:Op donderdag 26 september 2019 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leeftijd speelt natuurlijk geen rol he?Ik was 25 of zo toen de serie begon. Heb ze ook allemaal gelezen.
ik had het eigenlijk puur over die coolbluelinkjesquote:Op donderdag 26 september 2019 10:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wij zijn in de minderheid geloof ik
Haagsche Postquote:Op donderdag 26 september 2019 10:45 schreef Barreltje het volgende:
Ik moet met dat HP gedoe steeds hier aan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2019 12:02 schreef Zilverberk het volgende:
Dikke haat aan watervaste markeerstiften op een whiteboard. En dan gooi ik zo'n stift aan de kant, vist een student hem alsnog achter de monitor vandaan.![]()
![]()
![]()
Maar te zien aan de resultaten die niet-uitwisbaar op het bord stonden, gaat deze student het blok toch niet halen.
Hier ook. Af en toe moeten die borden weer goed schoongemaakt worden. En hoe ze aan de watervaste stiften komen? In geen enkele vergaderzaal liggen ze.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:02 schreef Zilverberk het volgende:
Dikke haat aan watervaste markeerstiften op een whiteboard. En dan gooi ik zo'n stift aan de kant, vist een student hem alsnog achter de monitor vandaan.![]()
![]()
![]()
Maar te zien aan de resultaten die niet-uitwisbaar op het bord stonden, gaat deze student het blok toch niet halen.
Sowieso is het een hoax dat er werkende stiften onder een bord liggen...quote:Op donderdag 26 september 2019 12:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook. Af en toe moeten die borden weer goed schoongemaakt worden. En hoe ze aan de watervaste stiften komen? In geen enkele vergaderzaal liggen ze.
Duurt lang. Kun je beter met wasbenzine oid proberen.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
Als je met een whiteboard marker over zo’n watervaste stift gaat, wil het wel eens weggaan
Hangt ervanaf hoeveel het is.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Duurt lang. Kun je beter met wasbenzine oid proberen.
Ik ga straks als de meiden uit school zijnquote:Op donderdag 26 september 2019 11:53 schreef minilot het volgende:
Op de terugweg vanuit de Efteling. Wat een fantastisch mooi uitgevoerd sprookje is het geworden!![]()
![]()
En thanks Candaas
Dikke haat aan docenten die telkens die dure whiteboards mollen door er met onuitwisbare stift op te gaan krassen. BETALUHBETALUH!quote:Op donderdag 26 september 2019 12:02 schreef Zilverberk het volgende:
![]()
![]()
Ja, dat. Gelukkig waren het maar een paar getallen.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
Als je met een whiteboard marker over zo’n watervaste stift gaat, wil het wel eens weggaan
Methanol werkt t beste.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Duurt lang. Kun je beter met wasbenzine oid proberen.
Whahahaha gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 26 september 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jaaaaaaa, opdracht volledig binnen![]()
Tuinmeubelen![]()
Bib Gourmandetentje![]()
Eten bij de Argentijn
Met een wel whiteboard stift eroverheen schrijven en je kunt het zo uitvegenquote:Op donderdag 26 september 2019 12:02 schreef Zilverberk het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op donderdag 26 september 2019 13:25 schreef Lonaa het volgende:
F z'n baas heeft een deel loon overgemaakt
Da's toch ook een gebed zonder einde! Zou me rot schamen als ik zo'n baas zou zijn, dan ga je dat toch uitbesteden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Het zit maar een deel in het feit dat baas niet accodeert aan de boekhouder (gaat voornamelijk mis bij de extra gereden km's...) het grootste deel van het probleem is gebrek aan regelmatige cashflow.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's toch ook een gebed zonder einde! Zou me rot schamen als ik zo'n baas zou zijn, dan ga je dat toch uitbesteden?
Ah, ik dacht eigenlijk dat het meer slordigheid was, maar da's maar een deel dus. Ok, gaan de duimen nu over van voor LS naar jullie!quote:Op donderdag 26 september 2019 13:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het zit maar een deel in het feit dat baas niet accodeert aan de boekhouder (gaat voornamelijk mis bij de extra gereden km's...) het grootste deel van het probleem is gebrek aan regelmatige cashflow.![]()
Er gloort geloof ik wel licht aan het einde van de tunnel. Als de huidige pilot goed gaat (en daar ziet het naar uit) zijn ze de komende 2 jaar iig uit de rode cijfers.
Dat is idd maar een deel, slordigheid en verstrooidheid. Then again denk ik dat de baas het zich een heel stuk makkelijker zou kunnen maken. Het is een slimme man, maar een slechte bedrijfsleider, zeg maar. Niet altijd de juiste prioriteiten en haalt zichzelf veeeeel meer werk op de hals dan nodig.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht eigenlijk dat het meer slordigheid was, maar da's maar een deel dus. Ok, gaan de duimen nu over van voor LS naar jullie!
Feliquote:Op donderdag 26 september 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tuinmeubelen![]()
Bib Gourmandetentje![]()
Eten bij de Argentijn
Tofquote:Op donderdag 26 september 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tuinmeubelen![]()
Bib Gourmandetentje![]()
Eten bij de Argentijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |