abonnement Unibet Coolblue
pi_189130971
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jaaaaaaa, opdracht volledig binnen *O*

Tuinmeubelen *O*
Bib Gourmandetentje *O*
Eten bij de Argentijn *O*
Yeah! *O* Gefeliciteerd, tof!

Nu even verder lezen :P
pi_189131021
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:53 schreef minilot het volgende:
Op de terugweg vanuit de Efteling. Wat een fantastisch mooi uitgevoerd sprookje is het geworden! O+ _O_

En thanks Candaas :)
Is er iets nieuws dan? En wat komt er in plaats van de bob?
  donderdag 26 september 2019 @ 16:45:53 #78
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189131031
Waar koop ik koekjes die per stuk verpakt zijn?
Ik wil de snoeppot bijvullen, maar word blijer van koek dan van snoep en ik bleek zojuist een medestander te hebben. O+
pi_189131076
@Candaasje Zijn de stallen vlakbij? Zag gister ineens een kudde schapen daar in de buurt :D Al gok ik dat dat geen uni beestjes zijn.
pi_189131085
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:45 schreef Zilverberk het volgende:
Waar koop ik koekjes die per stuk verpakt zijn?
Ik wil de snoeppot bijvullen, maar word blijer van koek dan van snoep en ik bleek zojuist een medestander te hebben. O+
Denk dat je al snel bij grotere koeken komt, al hebben die kanjer stroopwafels wel los verpakte kleinere koeken. Anders groothandel?
pi_189131090
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:06 schreef Candaasje het volgende:

En goed gedaan Bluezz! Doodeng lijkt me ja, maar met oplossingen erbij en het merendeel van je team achter ja, kan je TL er eigenlijk niet meer omheen toch?
Ik was niet duidelijk lees ik :D :@ mijn 'ding' was gericht aan een directe collega, niet aan de TL

We runnen deze poli maar met 7 en 1 draagt haar op handen, 1 draait altijd met iedereen mee en die andere 4, mij incluis, ergert zich al jaren aan dat flexibel omgaan met werktijden ivm kleine kinderen wegbrengen..maar durven dat niet te zeggen, dat moet gewoon stoppen als je kijkt naar een werkrooster dat we goed kloppend willen krijgen en dat van anderen ook aanpassingen vergt.
quote:
Kreeg net bericht dat mijn ouders één van hun katten officieel gaan 'overdragen' aan een mevrouw 100m verderop. Het is echt beter voor de poes in kwestie, want bij mijn ouders thuis is ze heel erg gestrest door aanwezigheid van een nieuwe buurtkat; ze plast in huis en de periodes dat ze zelfs helemaal weg blijft, worden steeds langer. Nu al zelfs een week. (Dit is al maanden aan de gang) Ze is dan bij een mevrouw, die haar niet zomaar wil 'inpikken' , maar waarde poes wel graag bij binnen ligt te slapen.
Ondanks dat ik zelf amper bij mijn ouders kom, is het toch wel gek. Deze kat heb ik nog samen met mijn vorige baas staan opereren. ;( Tof beestje ook, echt heel lief O+ Reed rondjes mee op de scootmobiel van een postbezorger enzo.

Nouja, hopelijk mag ze nog een lang en gelukkig leven leiden bij die mevrouw. En de keren dat ze nog wel even komt buurten bij mijn ouders, krijgt ze nog een zakje natvoer hebben ze afgesproken.

/liefdagboek
Maar komt die buurtkat dan binnen? Wat irritant dat jullie kat dan het veld moet ruimen -O-
pi_189131096
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:45 schreef Zilverberk het volgende:
Waar koop ik koekjes die per stuk verpakt zijn?
Ik wil de snoeppot bijvullen, maar word blijer van koek dan van snoep en ik bleek zojuist een medestander te hebben. O+
Makro, Sligro? Als je van die kleine koekjes zoekt voor bij de koffie.
Of Aldi en consorten voor grotere wafels.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189131097
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:49 schreef Holyme het volgende:
@:Candaasje Zijn de stallen vlakbij? Zag gister ineens een kudde schapen daar in de buurt :D Al gok ik dat dat geen uni beestjes zijn.
Ja de stallen zijn wel vlakbij, maar die zie je wat minder goed. We hebben ook niet zoveel schapen. Lama's, een paar koeien, een paar (grote) paarden en wat geiten dacht ik.
De schapen zijn van de stadsherder, die is er tijdelijk om de parkings weer wat begaanbaarder te maken (ipv. te maaien met machines komen er nu schapen langs. Ik geloof tot eind van deze maand)
pi_189131126
Straks lekker bij de Italiaan eten.
Gewoon omdat het kán :9 zomaar spontaan.
pi_189131130
Wat is het toch met mensen?

Als ik een stapeltje papier doorgeef met het verzoek er 1 pagina af te halen en de rest door te geven, waaaaaarom zijn er altijd minimaal drie mensen die vanaf het hele stapeltje gaan lezen wat er op die pagina staat, zodat de rest moet wachten tot ze het stapeltje doorgegeven krijgen o|O

En dan ook verbaasd kijken als hen (nogmaals, maar dan persoonlijk) gevraagd wordt één blaadje eraf te halen, rest door te geven en dan pas te gaan lezen.....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189131139
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja de stallen zijn wel vlakbij, maar die zie je wat minder goed. We hebben ook niet zoveel schapen. Lama's, een paar koeien, een paar (grote) paarden en wat geiten dacht ik.
De schapen zijn van de stadsherder, die is er tijdelijk om de parkings weer wat begaanbaarder te maken (ipv. te maaien met machines komen er nu schapen langs. Ik geloof tot eind van deze maand)
Ahh, een stadsherder :D Wij hebben wel kippen rondlopen, vooral hanen geloof ik, maar dat wordt af en toe "opgelost" ;( Ik vond het juist zo grappig, dat er in je pauze ineens een kip voorbij sjeestt en vervolgens met veel lawaai meneer de haan parmantig voorbij stapt O+
pi_189131163
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat is het toch met mensen?

Als ik een stapeltje papier doorgeef met het verzoek er 1 pagina af te halen en de rest door te geven, waaaaaarom zijn er altijd minimaal drie mensen die vanaf het hele stapeltje gaan lezen wat er op die pagina staat, zodat de rest moet wachten tot ze het stapeltje doorgegeven krijgen o|O

En dan ook verbaasd kijken als hen (nogmaals, maar dan persoonlijk) gevraagd wordt één blaadje eraf te halen, rest door te geven en dan pas te gaan lezen.....
:D
Mensen :')
pi_189131172
Vandaag een betere dag op het werk, als in, ik heb zowaar wat energie over. En morgen extra vroeg naar huis en dan extra lang weekend O+ Zin in! Nu even met een wit wijntje chillen, denk straks verse kibbeling halen als eten :9
pi_189131192
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik was niet duidelijk lees ik :D :@ mijn 'ding' was gericht aan een directe collega niet aan de TL. We zijn maar met 7 en 1 draagt haar op handen, 1 draait altijd met iedereen mee en die andere 4, mij incluis, ergert zich al jaren aan dat flexibel omgaan met werktijden ivm kleine kinderen wegbrengen..maar durven dat niet te zeggen, dat moet gewoon stoppen als je kijkt naar een werkrooster dat we goed kloppend willen krijgen en dat van anderen ook aanpassingen vergt.
[..]
Ahw, nouja klinkt logisch. Maar toch knap dat je het hebt durven aankaarten! Ik begrijp wel dat daarna de 'ik wil iedereen te vriend houden'-stem opduikt hoor. Herkenbaar :P

quote:
Maar komt die buurtkat dan binnen? Wat irritant dat jullie kat dan het veld moet ruimen -O-
Nee, maar het is een buurt waarin alle katten vrij buiten mogen komen. Natuurlijk geeft dat wel eens mot onderling tussen de dieren, maar deze kater schijnt het wel vrij bont te maken. Naar katten dan, naar mensen is het een schat van een dier.
En daar reageert de kat van mijn ouders enorm op, door te plassen dus en ook gewoon écht weg te blijven. Dus dat is wel sneu. Maar 100m verderop lijkt ze het goed (beter) naar haar zin te hebben. Ook wel knap van m'n ouders dat ze dan toch voor poes de meest prettige beslissing* durven maken, m'n moeder is er wel echt verdrietig van.

(*in elk geval de beste beslissing dit moment. Ik vind het zelf gewoon lastig dat je een dier afstaat en dan maar moet hopen dat een nieuwe eigenaar ook voor medische hulp enzo op tijd aan de bel trekt. Normaal ben ik er bij mijn ouders om een oogje in het zeil erbij te houden. Dus hopelijk zie ik poes nog regelmatig als ik naar mijn ouders loop :) )
pi_189131224
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat is het toch met mensen?

Als ik een stapeltje papier doorgeef met het verzoek er 1 pagina af te halen en de rest door te geven, waaaaaarom zijn er altijd minimaal drie mensen die vanaf het hele stapeltje gaan lezen wat er op die pagina staat, zodat de rest moet wachten tot ze het stapeltje doorgegeven krijgen o|O

En dan ook verbaasd kijken als hen (nogmaals, maar dan persoonlijk) gevraagd wordt één blaadje eraf te halen, rest door te geven en dan pas te gaan lezen.....
:D Fascinerend wel
  donderdag 26 september 2019 @ 17:03:08 #91
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189131255
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Makro, Sligro? Als je van die kleine koekjes zoekt voor bij de koffie.
Of Aldi en consorten voor grotere wafels.
Ik heb geen pasje. :'(

En grote koeken is nou ook weer niet de bedoeling. :D
  donderdag 26 september 2019 @ 17:03:52 #92
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189131259
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat is het toch met mensen?

Als ik een stapeltje papier doorgeef met het verzoek er 1 pagina af te halen en de rest door te geven, waaaaaarom zijn er altijd minimaal drie mensen die vanaf het hele stapeltje gaan lezen wat er op die pagina staat, zodat de rest moet wachten tot ze het stapeltje doorgegeven krijgen o|O

En dan ook verbaasd kijken als hen (nogmaals, maar dan persoonlijk) gevraagd wordt één blaadje eraf te halen, rest door te geven en dan pas te gaan lezen.....
Oef, herkenbaar. Al spreken studenten elkaar erop aan. O+
pi_189131350
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:03 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik heb geen pasje. :'(

En grote koeken is nou ook weer niet de bedoeling. :D
Is het geen optie om gewoon koekjes uit een pak te doen? Ik plaats van heel veel extra plastic te gebruiken? Of heb je collega's met schurft?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189131456
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:45 schreef Zilverberk het volgende:
Waar koop ik koekjes die per stuk verpakt zijn?
Ik wil de snoeppot bijvullen, maar word blijer van koek dan van snoep en ik bleek zojuist een medestander te hebben. O+
Speculoos zit per stuk :)
pi_189131473
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:03 schreef Zilverberk het volgende:


Oef, herkenbaar. Al spreken studenten elkaar erop aan. O+
Waar en in wat geef jij les?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 26 september 2019 @ 17:24:40 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189131561
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:03 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik heb geen pasje. :'(

En grote koeken is nou ook weer niet de bedoeling. :D
Brinky's. Chocoprince. Grote stroopwafels (Kanjers)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 26 september 2019 @ 17:26:17 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189131584
Onwijs klote vakantie gehad. Vlak ervoor brak kies af, ellende met huisje, kop humerus gebroken. Meh... -O- :'(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 17:35:17 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189131736
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:45 schreef Zilverberk het volgende:
Waar koop ik koekjes die per stuk verpakt zijn?
Ik wil de snoeppot bijvullen, maar word blijer van koek dan van snoep en ik bleek zojuist een medestander te hebben. O+
Horeca groothandel? Van die assortiment dozen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 26 september 2019 @ 17:39:06 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189131795
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Horeca groothandel? Van die assortiment dozen
Geen pasje zegt ze ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 17:39:40 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189131805
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:59 schreef Candaasje het volgende:
Nee, maar het is een buurt waarin alle katten vrij buiten mogen komen.
Wacht? Er zijn buurten waarbij dat niet mag? Staat in de APV ofzo?
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')